JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221014/0039399201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2022 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO STUPOSIANY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370014538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-713</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134610010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">stuposiany@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – Dostawa karmy na rok 2022 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2e7d996f-4baa-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00393992</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00248242/17/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Dostawa karmy na rok 2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Umowa nr UoD_POIS_02_04_00-00-0027_18-01 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej„Platforma”):<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany lub przy użyciu poczty elektronicznej: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje wyłącznie przy użyciu Platformy.<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.<br/> Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/> publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie <br/>zamieszczonym na stronie internetowej pod wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej linkiem, i stosować do niej.<br/>Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz w inny sposób niż przy użyciu komunikacji elektronicznej zawiera rozdział 7 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">3.8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych Wykonawców będących osobami fizycznymi jest Nadleśnictwo Stuposiany 1A, 38-713 Lutowiska. Przedstawicielem administratora jest Nadleśniczy Ewa Tkacz, z administratorem można skontaktować się pisemnie pod Adresem Nadleśnictwo Stuposiany 1A, 38-713 Lutowiska, za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: stuposiany@krosno.lasy.gov.pl, telefonicznie pod numerem: + 48 13 461 0010<br/>• Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych.<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym Kompleksowa ochrona żubra w Polsce – dostawa karmy na rok 2021. 270.1.2.2021 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019, ze zm. – dalej: „ustawa” lub „Pzp”)<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres czasu wyznaczony przepisami Kodeksu cywilnego regulującymi terminy przedawnienia roszczeń (podstawowy termin to obecnie 6 lat od daty wymagalności roszczenia). Okres ten może ulec wydłużeniu w przypadku wszczęcia postępowania przed sądem albo innym organem skutkującym przerwaniem biegu przedawnienia roszczeń;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>3.10. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu realizacji projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” nr POIS.02.04.00-00-0027/18<br/>1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Minister właściwy do<br/>spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (PO IiŚ 2014-2020), z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.<br/>Nadleśnictwo Stuposiany jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem).<br/>Dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji PO IiŚ 2014-2020, w tym w szczególności w celu realizacji Projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” nr POIS.02.04.00-00-0027/18, w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020,<br/>Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu, związanego z wdrażaniem Programu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.<br/>SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O RODO ZAWIERA ROZDZIAŁ 3 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>3.9. Stosownie do wymogów wynikających z przepisu art. 19.1 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający informuje o ograniczeniach dotyczących uprawnień w zakresie danych osobowych, o których mowa w przepisach art. 19.1 ust. 2 i 4 oraz art. 74 ust. 1 ustawy PZP.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 140 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz jednocześnie przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach PO IiŚ 2014-2020 - z równoczesnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:<br/>‒ prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),<br/>‒ prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),<br/>‒ prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli nie zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,<br/>‒ prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 RODO),<br/>‒ prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się na podstawie umowy: w celu jej zawarcia lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w sposób zautomatyzowany ,<br/>‒ prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO),<br/>‒ prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (art. 77 RODO) - w przypadku, gdy osoba uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>W przypadku pytań, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Ministerstwa właściwego do spraw rozwoju regionalnego (Instytucji Zarządzającej POIiŚ) jest możliwy:<br/> pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,<br/> pod adresem e-mail: IOD@mfipr.gov.pl.<br/>Dane osobowe nie będą objęte procesem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.<br/><br/>SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE O RODO ZAWIERA ROZDZIAŁ 3 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">270.1.12.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 zamówienia: buraki cukrowe – 30 ton (ze zbiorów tegorocznych w 2022 r. bez zanieczyszczeń mechanicznych, oczyszczone z liści, korzonków i gleby. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscach składowania zlokalizowanych w miejscowości Stuposiany i Muczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03113100-7 - Buraki cukrowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03144000-2 - Produkty rolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Cena oferty musi być podana w zł polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT wg Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>12.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>cenę osobno dla poszczególnych części.<br/>Cena rozumiana jest jako całkowite łączne wynagrodzenie Wykonawcy za należyte oraz zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.<br/>Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia = suma cen netto + podatek VAT obowiązujący w dniu w którym upływa termin składania ofert.<br/>Cena ma charakter ryczałtowy.<br/>12.3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonanie zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.<br/>12.4.Cena oferty może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/>13.3.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>13.2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:<br/><br/>O = W ceny + W terminu płatności<br/> <br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/> wzoru opisanego w SWZ.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).<br/><br/> b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp).<br/>Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.<br/><br/>Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.<br/>Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. <br/>Szczegóły zostały opisane w rozdziale 13 SWZ: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze<br/> oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 zamówienia:: owies ziarno w ilości 20 ton. Ziarno suche, bez śladów i zapachu pleśni. Dostawa obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Muczne, w tym 10 ton luzem do elewatora i 10 ton workowane w workach do 50 kg. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03211600-9 - Owies</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03144000-2 - Produkty rolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Cena oferty musi być podana w zł polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT wg Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>12.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>cenę osobno dla poszczególnych części.<br/>Cena rozumiana jest jako całkowite łączne wynagrodzenie Wykonawcy za należyte oraz zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.<br/>Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia = suma cen netto + podatek VAT obowiązujący w dniu w którym upływa termin składania ofert.<br/>Cena ma charakter ryczałtowy.<br/>12.3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonanie zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.<br/>12.4.Cena oferty może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/>13.3.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>13.2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:<br/><br/>O = W ceny + W terminu płatności<br/> <br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/> wzoru opisanego w SWZ.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).<br/><br/> b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp).<br/>Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.<br/><br/>Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.<br/>Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. <br/>Szczegóły zostały opisane w rozdziale 13 SWZ: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze<br/> oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 zamówienia: dostawa 0,5 tony kruch solnych do lizawek. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w magazynie zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14410000-8 - Sól kamienna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Cena oferty musi być podana w zł polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT wg Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>12.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>cenę osobno dla poszczególnych części.<br/>Cena rozumiana jest jako całkowite łączne wynagrodzenie Wykonawcy za należyte oraz zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.<br/>Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia = suma cen netto + podatek VAT obowiązujący w dniu w którym upływa termin składania ofert.<br/>Cena ma charakter ryczałtowy.<br/>12.3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonanie zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.<br/>12.4.Cena oferty może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/>13.3.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>13.2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:<br/><br/>O = W ceny + W terminu płatności<br/> <br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/> wzoru opisanego w SWZ.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).<br/><br/> b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp).<br/>Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.<br/><br/>Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.<br/>Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. <br/>Szczegóły zostały opisane w rozdziale 13 SWZ: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze<br/> oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 zamówienia: siano w postaci balotów – 40 szt. ze zbiorów tegorocznych Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03114200-5 - Siano</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03144000-2 - Produkty rolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Cena oferty musi być podana w zł polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT wg Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>12.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>cenę osobno dla poszczególnych części.<br/>Cena rozumiana jest jako całkowite łączne wynagrodzenie Wykonawcy za należyte oraz zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.<br/>Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia = suma cen netto + podatek VAT obowiązujący w dniu w którym upływa termin składania ofert.<br/>Cena ma charakter ryczałtowy.<br/>12.3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonanie zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.<br/>12.4.Cena oferty może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/>13.3.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>13.2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:<br/><br/>O = W ceny + W terminu płatności<br/> <br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/> wzoru opisanego w SWZ.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).<br/><br/> b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp).<br/>Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.<br/><br/>Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.<br/>Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. <br/>Szczegóły zostały opisane w rozdziale 13 SWZ: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze<br/> oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 zamówienia: baloty wykonane z wysłodków buraczanych w ilości 10 szt. Baloty stanowi kiszonka wykonana z wysłodków buraków cukrowych w postaci balotów wykonanych prasą i owiniętych folią owijarką. Dostawa jednorazowa, obejmująca transport i rozładunek w miejscu składowania zlokalizowanym w miejscowości Stuposiany. Baloty nie mogą być uszkodzone tzn. folia nie może być przebita lub przedarta. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03144000-2 - Produkty rolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">03113100-7 - Buraki cukrowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">12.1. Cena oferty musi być podana w zł polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT wg Formularza oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>12.2.Wykonawca zobowiązany jest podać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ)<br/>cenę osobno dla poszczególnych części.<br/>Cena rozumiana jest jako całkowite łączne wynagrodzenie Wykonawcy za należyte oraz zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT.<br/>Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia = suma cen netto + podatek VAT obowiązujący w dniu w którym upływa termin składania ofert.<br/>Cena ma charakter ryczałtowy.<br/>12.3. Cena oferty powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonanie zamówienia, uwzględniać cały zakres przedmiotu zamówienia oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia.<br/>12.4.Cena oferty może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen.<br/>13.3.	Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>13.2. Kryteria oceny ofert oraz sposób obliczania punktów:<br/><br/>O = W ceny + W terminu płatności<br/> <br/>Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/><br/>a)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu <br/> wzoru opisanego w SWZ.<br/>Ocenie w ramach kryterium „cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załącznik nr do SWZ).<br/><br/> b) W ramach kryterium „Termin płatności” (Tp).<br/>Tp - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium, przyjmuje się 40 pkt.<br/><br/>Minimalny okres płatności wynosi 7 dni. Wykonawca może wydłużyć termin płatności o 7 lub 14 dni.<br/>Kryterium terminu płatności będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu ofertowym okresu płatności dla poszczególnych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie deklarowanego terminu płatności spowoduje, że obowiązywać będzie termin 7 dniowy, a Oferta wykonawcy uzyska 0 pkt. w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. <br/>Szczegóły zostały opisane w rozdziale 13 SWZ: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze<br/> oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 5 ust. 1 i ust. 2. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 2a do SWZ).<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt 1) powyżej, musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Na ofertę Wykonawcy składają się:<br/>−	druk oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,<br/>- oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: <br/>1)	Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego odpowiednio w rozdziale 5 ust. 1 i ust. 2. Oświadczenie to stanowić będzie dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert - (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 i 2a do SWZ).<br/>2)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”, o którym mowa w pkt 1) powyżej, musi złożyć z osobna każdy z Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3)	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3.	Inne dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą.<br/>1)	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy ma obowiązek złożyć odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia powyższych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Uwaga: w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy ofertę podpisuje pełnomocnik, w tym również pełnomocnik ujawniony na podstawie przepisu art. 39 ust. 3 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 2296), konieczne jest przedłożenie razem z ofertą pełnomocnictwa, w sposób określony w pkt. 2) poniżej. <br/>2)	Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3.7	Podobnie w przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich <br/> Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby.<br/>Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale, w postaci elektronicznej, lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę albo notarialnie.<br/>5.	W przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, zostały wystawione przez podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca (dalej „upoważnione podmioty”), jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. <br/>Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wymaga zawarcia umowy według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą być wprowadzone w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych we wzorze umowy okoliczności oraz gdy zostaną uwzględnione, opisane w niej warunki wprowadzenia tych zmian. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_stuposiany</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-24 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 18.1. Zamawiający informuje o możliwości wystawiania i przesyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych za pośrednictwem platformy, na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatny (t.j. Dz. U. 2018r., poz. 2191). Adres Zamawiającego na platformie to: Nadleśnictwo Stuposiany. Typ/Numer PEPPOL:<br/>NIP 6890001277. Wykonawcy nie mają obowiązku wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych. <br/>2.1.	Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.). – dalej: „ustawa” lub „Pzp”) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w którym w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu oferty mogą składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy, a następnie Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę bez przeprowadzenia negocjacji.<br/><br/>2.2.	W sprawach nieuregulowanych ustawą zastosowanie znajdują przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) zwanej dalej „Kodeksem cywilnym” lub „KC”.<br/>2.3.	Postępowanie, którego dotyczy niniejsza SWZ, oznaczone jest znakiem: SA.270.1.12.2022 Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na podane oznaczenie we wszelkich kontaktach z Zamawiającym.<br/>2.4 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/>2.5 Zamawiający, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę (brutto): <br/>Na część 1 zamówienia: buraki cukrowe w ilości 30 ton: 9 720,00 zł.<br/>Na część 2 zamówienia: owies ziarno w ilości 20 ton: 25 920,00 zł<br/>Na część 3 zamówienia: 0,5 tony kruch solnych do lizawek: 810,00 zł<br/>Na część 4 zamówienia: siano w postaci balotów w ilości 40 szt: 8 640,00 zł <br/>Na część 5 zamówienia: baloty z wysłodków buraczanych w ilości 10 szt: 3 240,00 zł<br/><br/> Zadanie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pn. „Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” w ramach działania 2.4 oś priorytetowa II, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Umowa nr UoD_POIS_02_04_00-00-0027_18-01.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com