JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221021/0040498401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (...) RPO WM na lata 2014-2020 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670231597</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Mazowieckiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 38 15 070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">48 38 15 070</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pcpr@spradom.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pcprradom.finn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach (...) RPO WM na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b285e164-512d-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00404984</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039808/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu &#34;Szansa dla Ciebie&#34; współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi założyć darmowe konto na Platformie zakupowej. Złożenie oferty w postępowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie <br/>https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://oneplace.marketplanet.pl .<br/>Informacja dla Wykonawców korzystających z Platformy znajduje się pod adresem: https://www.pcprradom.finn.pl/bipkod/27242945 .<br/>Regulamin korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego Market Planet znajduje się pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej: RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>1.	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Tadeusza Mazowieckiego 7, tel. (48) 38-15-070, adres e-mail: pcpr@spradom.eu;<br/>2.	kontakt z Inspektorem Ochrony Danych e-mail: kontakt.iod@gmail.com<br/>3.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań PCPR - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz na podstawie art. 9 ust. 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku;<br/>4.	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych). <br/>5.	Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną;<br/>6.	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych <br/>-	na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania*<br/>-	na podstawie art. 18 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>7.	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych);<br/>8.	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>-	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. <br/>** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. <br/>9.	Zamawiający dodatkowo informuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CPR.RPMA.271.12.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 313898,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 9 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020. <br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.<br/>Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;<br/>b.	przeprowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczestników treningu, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;<br/>c.	przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>d.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach treningu i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;<br/>e.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.<br/>3.	Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w następującym wymiarze godzin: <br/>a.	dla grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych – 9 godzin lekcyjnych (45 minut),<br/>b.	dla konsultacji indywidualnych – 3 godziny zegarowe (60 minut).<br/>Zajęcia zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 godzinę zegarową konsultacji indywidualnych.<br/>4.	Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>Zamawiający dla Części 1 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: <br/>- cena 60% - maksymalnie 60 punktów<br/><br/>- doświadczenie zawodowe psychologa w pracy<br/> z osobami wykluczonymi społecznie i/lub <br/>zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/>2)	Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 1 i 4 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez pedagoga grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej w łącznym wymiarze 27 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 9 godzin zegarowych dla 28 wychowanków rodzinnej - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:<br/>a.	grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej – 18 godzin lekcyjnych;<br/>b.	konsultacji indywidualnych dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej – 6 godzin zegarowych;<br/>c.	grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia – 9 godzin lekcyjnych;<br/>d.	konsultacji indywidualnych dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia – 3 godzin zegarowych. <br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej odrębnie dla grupy dziewcząt i chłopców - wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej oraz dla grupy 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej (dziewcząt i chłopców razem) w wieku poniżej 15 roku życia mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe przygotowanie się do życia w rodzinie w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: pełnienie ról społecznych (matki, ojca, żony, męża), znaczenie uczuć w życiu człowieka, budowanie relacji w związku, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja w związku dwojga ludzi, w rodzinie.<br/>Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników zajęć;<br/>b.	przeprowadzenie przez pedagoga konsultacji indywidualnych dla uczestników warsztatów, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;<br/>c.	przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>d.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach grupowych warsztatów i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;<br/>e.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji warsztatów.<br/>3.	Poszczególne etapy zamówienia zostaną zrealizowane w następujących terminach i wymiarze godzin: <br/>ETAP I zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2022 roku i zawiera 18 godzin lekcyjnych (45 minut) grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej, w tym: I grupa – dziewczęta x 9 godzin lekcyjnych, II grupa – chłopcy x 9 godzin lekcyjnych oraz 6 godzin zegarowych (60 minut) konsultacji indywidualnych, w tym 3 godziny zegarowe dla dziewcząt i 3 godziny zegarowe dla chłopców. <br/>ETAP II zostanie zrealizowany w terminie od dnia 01.01.2023 roku do 28.02.2023 roku i zawiera 9 godzin lekcyjnych (45 minut) grupowych warsztatów z zakresu problematyki prorodzinnej oraz 3 godziny zegarowe (60 minut) dla 16 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku poniżej 15 roku życia.<br/>Zajęcia dla każdej z trzech grup zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 godzinę zegarową konsultacji indywidualnych.<br/>4.	Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>Zamawiający dla Części 2 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: <br/>- cena 60% - maksymalnie 60 punktów<br/><br/>- doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy<br/> z osobami wykluczonymi społecznie i/lub <br/>zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 2 i 3 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata - otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez pedagoga grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie w łącznym wymiarze 16 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w łącznym wymiarze 8 godzin zegarowych dla 28 opiekunów zastępczych Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym: <br/>a.	grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej, w wymiarze 8 godzin lekcyjnych;<br/>b.	konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej, w wymiarze 4 godzin zegarowych;<br/>c.	grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat, w wymiarze 8 godzin lekcyjnych;<br/>d.	konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat, w wymiarze 4 godzin zegarowych.<br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej oraz dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 lat mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających przygotowanie dzieci do życia w rodzinie i właściwą komunikację z dziećmi w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: wspieranie dziecka w budowaniu relacji rówieśniczych, emocje w okresie dojrzewania, przygotowanie dziecka do pełnienia ról społecznych (matki, ojca, żony, męża), wspieranie dzieci w ważnych momentach rozwojowych i w realizowaniu ich potencjału, rozwiązywanie konfliktów w rodzinie, skuteczna komunikacja pomiędzy rodzicami a dziećmi.<br/>Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników zajęć;<br/>b.	przeprowadzenie przez pedagoga konsultacji indywidualnych dla uczestników warsztatów, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;<br/>c.	przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników zajęć, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>d.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach grupowych warsztatów i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;<br/>e.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji warsztatów.<br/>3.	Poszczególne etapy zamówienia zostaną zrealizowane w następujących terminach i wymiarze godzin: <br/>ETAP I – zajęcia dla 12 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku 15 lat i powyżej zostanie zrealizowany w terminie od dnia podpisania umowy do 15.12.2022 roku i zawiera:<br/>a.	4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej i 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu komunikacji w rodzinie;<br/>b.	2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej, 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu komunikacji w rodzinie;<br/>ETAP II – zajęcia dla 16 opiekunów zastępczych Uczestników projektu w wieku poniżej 15 roku życia zostanie zrealizowany w terminie od dnia 01.01.2023 roku do 28.02.2023 roku i zawiera:<br/>a.	4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu problematyki prorodzinnej i 4 godziny lekcyjne (45 minut) grupowego poradnictwa z zakresu komunikacji w rodzinie;<br/>b.	2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu problematyki prorodzinnej, 2 godziny zegarowe (60 minut) konsultacji indywidualnych z zakresu komunikacji w rodzinie.<br/>Zajęcia zostaną zrealizowane podczas 3 spotkań 4 godzinnych. Każde spotkanie będzie obejmowało 2 lub 3 godziny lekcyjne zajęć grupowych i 1 lub 2 godziny zegarowe konsultacji indywidualnych.<br/>4.	Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć i konsultacji zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-02-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>Zamawiający dla Części 3 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: <br/>- cena 60% - maksymalnie 60 punktów<br/><br/>- doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy<br/> z osobami wykluczonymi społecznie i/lub <br/>zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 2 i 3 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia pedagoga wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata - otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe pedagoga w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych dla 32 osób z niepełnosprawnościami - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:<br/>a.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych;<br/>b.	dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych;<br/>c.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych;<br/>d.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych.<br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie przez psychologa treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 4 grup Uczestników projektu (osób z niepełnosprawnościami) mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.<br/>Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;<br/>b.	przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>c.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dzienników zajęć (odrębny dziennik dla każdej grupy Uczestników projektu), list obecności Uczestników;<br/>d.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.<br/>3.	Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych (45 minut), w tym: <br/>a.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);<br/>b.	dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);<br/>c.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych (45 minut);<br/>d.	dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych (45 minut).<br/>4.	Świadczenie usług psychologicznych dla Uczestników Projektu będzie odbywało się w salach zapewnionych przez Partnerów i Zamawiającego: <br/>a.	sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Jedlance, Jedlanka 10, 26-660 Jedlińsk – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami tego Domu;<br/>b.	sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach, Krzyżanowice 219, 27-100 Iłża – w odniesieniu do 8 Uczestniczek projektu będących mieszkankami tego Domu;<br/>c.	sala do przeprowadzenia zajęć w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy, ul. Sienkiewicza 37, 26-680 Wierzbica – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami tego Domu;<br/>d.	sala do przeprowadzenia zajęć na terenie miasta Radomia – w odniesieniu do 8 Uczestników projektu będących mieszkańcami powiatu radomskiego (osoby ze środowiska). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>Zamawiający dla Części 4 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: <br/>- cena 60% - maksymalnie 60 punktów<br/><br/>- doświadczenie zawodowe psychologa w pracy<br/> z osobami wykluczonymi społecznie i/lub <br/>zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/>2)	Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 1 i 4 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) - liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia psychologa wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata	- otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe psychologa w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.<br/>2.	Usługa będzie obejmowała:<br/>a.	przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć indywidualnych mających na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego dla 8 Uczestników Projektu (osób z niepełnosprawnościami) w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (2 godz. zegarowe na osobę);<br/>b.	przygotowanie materiałów szkoleniowych/narzędzi do pracy dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;<br/>c.	prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: kart zajęć indywidualnych z Uczestnikami projektu;<br/>d.	sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, wnioski osoby prowadzącej nt. Propozycji wyboru szkolenia zawodowego.<br/>3.	Usługa zostanie zrealizowana w okresie 30 dni od dnia podpisania umowy, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym, w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (60 minut), tj. 2 godziny zegarowe na osobę.<br/>4.	Usługa zostanie zrealizowana w sali na terenie miasta Radomia, którą zapewni Zamawiający. Miejsce realizacji zajęć indywidualnych zostanie wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej części zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.<br/>Zamawiający dla Części 5 zamówienia będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów: <br/>- cena 60% - maksymalnie 60 punktów<br/><br/>- doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy<br/> z osobami wykluczonymi społecznie i/lub <br/>zagrożonymi wykluczeniem społecznym 40% - maksymalnie 40 punktów<br/><br/>Ocena oferty będzie dokonywana wg poniższych zasad:<br/>1)	Ocena w zakresie kryterium „cena” – dla wszystkich Części zamówienia będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60):<br/>PC = ×60 pkt<br/>gdzie: PC – ilość punktów za kryterium „cena”,<br/>Cmin – najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/><br/>Ocena w zakresie kryterium „doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” – dotyczy Części 5 zamówienia, będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym informacji nt. doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym (min. 2 lata pracy) – liczba punktów możliwych do uzyskania – 40.<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>- oferta, w której wskazana przez Wykonawcę liczba lat doświadczenia doradcy zawodowego wyznaczonego do realizacji zamówienia w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym wynosi:<br/>2 lata - otrzyma 0 pkt<br/>3 lata - otrzyma 20 pkt<br/>4 lata - otrzyma 30 pkt<br/>5 lat i więcej - otrzyma 40 pkt<br/>gdzie: PD – ilość punktów za kryterium „doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym” osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe doradcy zawodowego w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Dla Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia, Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Określenie warunków:<br/>Dla Części 1 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym,<br/>c.	nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.<br/>Dla Części 2 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić warsztaty z zakresu problematyki prorodzinnej dla wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej – Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej,<br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym,<br/>c.	nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.<br/>Dla Części 3 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić poradnictwo z zakresu problematyki prorodzinnej oraz z zakresu komunikacji w rodzinie dla opiekunów zastępczy Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie”, która: <br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika lub pedagogika specjalna lub studia podyplomowe w zakresie pedagogiki lub pedagogiki specjalnej,<br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Dla Części 4 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić trening kompetencji i umiejętności społecznych dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami), która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Dla Części 5 zamówienia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – prowadzić zajęcia indywidualne dla Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) mające na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego, która:<br/>a.	posiada wykształcenie wyższe, bądź uzupełniające – podyplomowe, z zakresu doradztwa zawodowego, <br/>b.	posiada 2 letnie doświadczenie zawodowe jako doradca zawodowy w pracy z osobami wykluczonymi społecznie i/lub zagrożonymi wykluczeniem społecznym.<br/>Sposób wykazania warunku udziału w postępowaniu dla Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia wskazano w pkt VII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):<br/>a.	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3a do SWZ;<br/>b.	w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt VI SWZ, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej – Załącznik Nr 3b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):<br/>a. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dot. Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia - Zamawiający będzie żądał dostarczenia Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacjami nt. wykształcenia i doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o zakresie wykonywanych przez nią czynności i informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>Osoba wskazana w w/w wykazie musi być tą samą osobą, którą Wykonawca wskaże w formularzu oferty.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający, nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:<br/>a.	Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c.	jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <br/>Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 12 ppkt 5) lit c) i pkt 12 ppkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <br/>W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje mocodawca. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz. Przez cyfrowe odwzorowanie należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o których mowa w pkt. VII.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego, o których mowa w pkt V.1 ppkt 4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w pkt 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt VII.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>1)	w pkt VII.4 ppkt 1a SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>2)	w pkt VII.4 ppkt 1b SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,<br/>3)	w pkt VII.4 ppkt 2 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekty umów stanowią:<br/>1)	dla osoby fizycznej, nieprowadzącej działalności gospodarczej i dla osoby prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, która będzie osobiście realizowała zamówienie: Załącznik Nr 7a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 7b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 7c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 7d do SWZ (dla Części 4 zamówienia), Załącznik Nr 7e do SWZ (dla Części 5 zamówienia);<br/>2)	dla firmy: Załącznik Nr 8a do SWZ (dla Części 1 zamówienia), Załącznik Nr 8b do SWZ (dla Części 2 zamówienia), Załącznik Nr 8c do SWZ (dla Części 3 zamówienia), Załącznik Nr 8d do SWZ (dla Części 4 zamówienia), Załącznik Nr 8e do SWZ (dla Części 5 zamówienia).<br/><br/>Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie Części 1, 2, 3, 4 i 5 zamówienia:<br/>Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp, na warunkach określonych w załączonych do SWZ projektach umów, w szczególności dotyczące zmiany terminów realizacji zamówienia, zmian warunków płatności i sposobu rozliczania umowy, pod warunkiem, że zmiana ta korzystna będzie dla Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com