JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221025/0040812101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rewitalizacja Kłobucka poprzez zagospodarowanie terenu wokół Urzędu Miejskiego i budowę fontanny na Rynku im. Jana Pawła II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KŁOBUCK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398273</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 11 Listopada 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kłobuck</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaklobuck.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja Kłobucka poprzez zagospodarowanie terenu wokół Urzędu Miejskiego i budowę fontanny na Rynku im. Jana Pawła II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2c3899b9-5435-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00408121</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00001472/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.16 Rewitalizacja Kłobucka poprzez zagospodarowanie terenu wokół Urzędu Miejskiego i budowę fontanny na Rynku im. Jana Pawła II</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający złożyć ofertę<br/>– zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników miniPortalu – dostępnymi pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptować regulamin korzystania z miniPortalu.<br/>2. Złożenie oferty poprzez miniPortal oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane są na stronie internetowej miniPortalu: - pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.<br/>5. Wsparcia technicznego w zakresie działania miniPortalu Wykonawca może otrzymać pod nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78<br/>75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 800 – 1400.<br/>6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>7. Sposób złożenia oferty za pośrednictwem miniPortalu oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach<br/>użytkowników miniPortalu.<br/>8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy,<br/>zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się<br/>w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego<br/>2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070), z zastrzeżeniem<br/>formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozostałe zasady zgodnie z<br/>SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018r.,<br/>informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Kłobucka z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Kłobucku, ul. 11<br/>Listopada 6, 42-100 Kłobuck.<br/>2. W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych – Jacek Orłowski – kontakt z<br/>Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: iod@gminaklobuck.pl. <br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r., w celu:<br/>a) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Miejskim w Kłobucku na podstawie powszechnie obowiązujących<br/>przepisów prawa,<br/>b) realizacji zawartych przez Urząd Miejski w Kłobucku umów z kontrahentami,<br/>c) w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie udzielonej wcześniej zgody w<br/>zakresie i celu określonym w treści zgody.<br/>4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:<br/>a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w<br/>zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,<br/>b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Urzędem Miejskim w Kłobucku przetwarzają dane osobowe<br/>dla których Administratorem jest Burmistrz Kłobucka,<br/>c) podmioty realizujące zadania Administratora Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania<br/>dziedzinowego.5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt. 3, lecz nie<br/>krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.<br/>6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:<br/>a) dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,<br/>b) do sprostowania (poprawiania) swoich danych,<br/>c) do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:<br/> dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;<br/> dane osobowe przetwarzane są niezgodne z prawem;<br/> dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązywania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;<br/> osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych.<br/>d) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – przestaniemy<br/>przetwarzać Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba że będziemy w stanie wykazać, że są one nam niezbędne do realizacji zadania<br/>narzuconego przez powszechnie obowiązujące prawo,<br/>e) do przenoszenia danych<br/>f) prawo do wniesienia skargi do organy nadzorczego,<br/>g) w celu skorzystania z praw określonych powyżej (lit. a – f) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych<br/>Osobowych.<br/>7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018r. Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.<br/>8. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wymaganym przepisami, którymi kieruje się Urząd Miasta jest obligatoryjne<br/>z konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości rozpoczęcia wypełniania obowiązku prawnego leżącego na<br/>Administratorze Danych Osobowych.<br/>9. Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IR.271.085.2022.SA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część pierwsza - Zagospodarowanie terenu wokół Urzędu Miejskiego w Kłobucku<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku Urzędu Miejskiego w Kłobucku, w zakresie odwodnienia, budowy miejsc parkingowych z pieszo-jezdnymi ciągami komunikacyjnymi, budowy oświetlenia, zagospodarowania zieleni wraz z nowymi nasadzeniami oraz montażem elementów małej architektury. <br/><br/>2. Roboty polegać będą w szczególności na: <br/>- rozbiórce istniejących nawierzchni utwardzonych, <br/>- rozbiórce istniejących ogrodzeń <br/>- rozbiórce / remoncie murków <br/>- budowie i remoncie utwardzonych dojść i dojazdów <br/>- budowie stanowisk parkingowych dla samochodów osobowych wraz z <br/>szlabanem wygradzającym <br/>- dostawie i montażu „ławek-pomników” <br/>- montażu elementów małej architektury <br/>- zmianie lokalizacji miejsca gromadzenia odpadów <br/>- montażu oświetlenia terenu i roślinności <br/>- montażu luminacji świetlnej skierowanej na elewację frontową budynku Urzędu Miejskiego <br/>- budowie kanalizacji deszczowej <br/>- budowie drenażu opaskowego wokół budynku Urzędu Miejskiego <br/>- nasadzeniach roślinności ozdobnej <br/>- wycince zieleni w zakresie koniecznym <br/>- przebudowie i zabezpieczeniu urządzeń obcych <br/><br/> 3. Dostawa i montaż „ławek – pomników” <br/> <br/>1) Wykonawca dostarczy i zamontuje w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, dwie <br/>„ławki - pomniki” przedstawiające postaci historyczne związane z historią Miasta Kłobuck: <br/>a) pierwsza – przedstawiać będzie Władysława Sebyłę; <br/>b) druga – przedstawiać będzie Władysława Belinę-Brzozowskiego; <br/>2) Zamawiający udostępnia dokumentację fotograficzną postaci wymienionych w ppkt. 1), która stanowi załącznik nr 13 do SWZ, <br/>3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji szkice „ławek – pomników” wraz z wymiarami; jedynie zaakceptowany przez Zamawiającego szkic „ławki – pomnika” może stanowić podstawę do zlecenia wykonania odlewu, <br/>4) każda z dwóch dostarczonych „ławek - pomników” powinna: <br/>a) być wykonana jako odlew z brązu o wymiarach zbliżonych do wymiarów naturalnych (wzór ławki do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zadania); <br/>b) mieć jedno miejsce siedzące obok postaci historycznej, jednakże jej szerokość nie powinna przekraczać 130cm; <br/>c) mieć umieszczoną tabliczkę z opisem postaci którą przedstawia (treść do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zadania); <br/>d) być zamontowana na fundamencie zapewniającym jej stabilne i trwałe posadowienie; <br/>5) odlew z brązu powinien być wykonany następującymi metodami: <br/>a) metodą formowania w piasku oraz <br/>b) metodą traconego wosku – metodą skorupową–ceramiczną, odzwierciedlającą dokładność odwzorowania modelu <br/><br/>4. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena ofertowa – 60% <br/>2) gwarancja jakości – 40%<br/>2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>K(c) = ----- x 100<br/>Cb<br/>gdzie poszczególne symbole oznaczają:<br/>K(c) – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>b) gwarancja jakości – K(g)<br/>Zamawiający w ramach kryterium „gwarancji jakości” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji na cały<br/>przedmiot zamówienia ponad minimalny, wymagany przez Zamawiającego 60 miesięczny okres gwarancji. W celu uzyskania<br/>dodatkowych punktów, Wykonawca w Formularzu ofertowym może zadeklarować dłuższy niż wymagany 5 letni okres gwarancji na<br/>przedmiot umowy, ale nie przekraczający 84 miesiące, liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.<br/>Z każde zadeklarowane, dodatkowe 12 miesięcy udzielonej gwarancji na przedmiot umowy (powyżej minimalnego 60 miesięcznego<br/>okresu gwarancji) Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów:<br/>• za zaoferowanie 72 miesięcy Wykonawca otrzyma 50 punktów<br/>• za zaoferowanie 84 miesięcy Wykonawca otrzyma 100 punktów<br/>3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma końcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w<br/>następujący sposób:<br/>KIP = K(c) x 60% + K(g) x 40%<br/>Gdzie symbol KIP oznacza końcową ilość punktów<br/>Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma<br/>najwyższą punktację.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>4.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>4.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4.1. niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, który złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część druga – Zagospodarowanie terenu i budowa fontanny multimedialnej na Rynku im. Jana Pawła II w Kłobucku<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu i budową<br/>fontanny multimedialnej na Rynku im. Jana Pawła II w Kłobucku.<br/>2. Ogólny opis przewidywanych robót<br/>Roboty polegać będą w szczególności na:<br/> budowie niecki fontanny multimedialnej wraz z komorą techniczną,<br/> przebudowie fragmentów utwardzenia powierzchni gruntu kostką granitową,<br/> posadowieniu gotowych elementów małej architektury, w tym: ławek, pojemników na odpadki, betonowych słupków<br/>przyulicznych oraz donic z betonu architektonicznego na roślinność ozdobną,<br/> przesunięciu stojaka rowerowego wraz z dwoma słupkami przyulicznymi,<br/> usunięciu donic o przekroju koła,<br/> robotach ogrodniczych w zakresie sadzenia krzewów i roślin okrywowych w modułach wypoczynkowych oraz donicach,<br/> robotach rozbiórkowych, w tym rozbiórce fragmentów nawierzchni z kostki granitowej 9/11cm oraz usunięciu okrągłych<br/>donic z roślinnością ozdobną,<br/> robotach ziemnych polegających na wykonaniu wykopów pod nieckę fontanny,<br/> budowie urządzeń technologicznych fontanny multimedialnej,<br/> budowie przyłączy i odcinków sieci wodociągowej i kanalizacji,<br/> budowie przyłączy i odcinków sieci elektrycznej.<br/>3. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,<br/>przedmiar robót - stanowiące załączniki do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena ofertowa – 60% <br/>2) gwarancja jakości – 40%<br/>2. Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią liczbę punktów, wyliczoną w następujący sposób:<br/>a) cena ofertowa - wg następującego wzoru:<br/>Cn<br/>K(c) = ----- x 100<br/>Cb<br/>gdzie poszczególne symbole oznaczają:<br/>K(c) – liczba punktów,<br/>Cn – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,<br/>Cb – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>b) gwarancja jakości – K(g)<br/>Zamawiający w ramach kryterium „gwarancji jakości” będzie przyznawał dodatkowe punkty za wydłużenie okresu gwarancji na cały<br/>przedmiot zamówienia ponad minimalny, wymagany przez Zamawiającego 60 miesięczny okres gwarancji. W celu uzyskania<br/>dodatkowych punktów, Wykonawca w Formularzu ofertowym może zadeklarować dłuższy niż wymagany 5 letni okres gwarancji na<br/>przedmiot umowy, ale nie przekraczający 84 miesiące, liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.<br/>Z każde zadeklarowane, dodatkowe 12 miesięcy udzielonej gwarancji na przedmiot umowy (powyżej minimalnego 60 miesięcznego<br/>okresu gwarancji) Wykonawca otrzyma następującą liczbę punktów:<br/>• za zaoferowanie 72 miesięcy Wykonawca otrzyma 50 punktów<br/>• za zaoferowanie 84 miesięcy Wykonawca otrzyma 100 punktów<br/>3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma końcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w<br/>następujący sposób:<br/>KIP = K(c) x 60% + K(g) x 40%<br/>Gdzie symbol KIP oznacza końcową ilość punktów<br/>Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma<br/>najwyższą punktację.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych<br/>kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej<br/>wadze.<br/>4.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>4.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4.1. niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, który złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Za minimalny poziom zdolności w zakresie spełnienia tego warunku Zamawiający będzie uznawał wykazanie przez<br/>Wykonawcę, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości<br/>równoważnej liczonej wg. średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w<br/>dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/><br/>2. Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>A. Dla części pierwszej<br/>1) Za minimalny poziom zdolności w zakresie spełnienia warunku posiadania zdolności zawodowej Zamawiający będzie<br/>uznawał wykazanie przez Wykonawcę, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego:<br/>a) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej w nieograniczonym zakresie, określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów upoważniające do kierowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 z późn. zm.)<br/>b) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i<br/>kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie, określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.)<br/>lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające<br/>do kierowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(Dz.U. z 2021r. poz. 1646 z późn. zm.)<br/>B. Dla części drugiej<br/>1) Za minimalny poziom zdolności w zakresie spełnienia warunku posiadania zdolności zawodowej Zamawiający będzie<br/>uznawał wykazanie przez Wykonawcę, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego:<br/>a) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno – budowlanej w nieograniczonym zakresie, określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r.<br/>poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów upoważniające do kierowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15<br/>grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz<br/>ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 z późn. zm.)<br/>b) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym<br/>zakresie, określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia,<br/>które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania w zakresie<br/>wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych<br/>architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r. poz. 1646 z<br/>późn. zm.)<br/>c) jedną osobę pełniącą funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodnych i<br/>kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie, określone ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.)<br/>lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające<br/>do kierowania w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz ustawy z dnia 22<br/>grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej<br/>(Dz.U. z 2021r. poz. 1646 z późn. zm.)<br/>2) W zakresie spełnienia warunku posiadania doświadczenia zawodowego Zamawiający będzie uznawał wykazanie przez<br/>Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył jedną<br/>robotę budowlaną polegającą na budowie fontanny multimedialnej z komorą technologiczną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">5.1. Wykonawca, którego<br/>oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art.<br/>274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):<br/>1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 8<br/>do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z<br/>innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie ust. 5.1 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (zał. nr 5 do SWZ).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia w zakresie pkt. 2 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub<br/>zawodowych albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do<br/>wykluczenia wskazanych w ust. 2 pkt 2.1 oraz 2.2 (zał. nr 5a do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.<br/>Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego<br/>sytuacji finansowej i ekonomicznej, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, zostanie wezwany do złożenia podmiotowego środka<br/>dowodowego (aktualnego na dzień jego złożenia) w postaci polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie niższej niż 500.000,00 zł.<br/>2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>(określonych przez Zamawiającego w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do<br/>złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na<br/>dzień ich złożenia):<br/>1) w celu wykazania spełniania warunku z ust. 5.4. B pkt. 2<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, że te<br/>roboty zostały wykonane należycie(zał. nr 7 do SWZ).<br/>2) w celu wykazania spełniania warunku z ust. 5.4. A pkt. 1. oraz ust. 3.4. B pkt 1<br/>wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez<br/>nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub<br/>art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart<br/>technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania<br/>Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób<br/>równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający będzie wzywał do ich<br/>złożenia/uzupełnienia. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy do<br/>przedmiotowego zamówienia, oraz że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – zgodnie z treścią zawartą w formularzu<br/>oferty, stanowiącym załączniki nr 1a i nr 1b do SWZ. Oświadczenie składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;<br/>2. Stosowne pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze<br/>złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>pełnomocnictwem w postaci papierowej może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub<br/>notariusz.<br/>3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało wystawione w postaci papierowej i<br/>opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z<br/>pełnomocnictwem w postaci papierowej, może dokonać mocodawca (osoba/osoby wystawiające pełnomocnictwo) lub<br/>notariusz.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolności<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy).<br/>Zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy w opisywanym zakresie, przekazuje się w postaci elektronicznej, i<br/>opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy<br/>zobowiązanie (inny podmiotowy środek dowodowy) zostało wystawione w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym<br/>podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w<br/>postaci papierowej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert:<br/>1) w wysokości 13.000,00 zł, dotyczące części pierwszej<br/>2) w wysokości 6.000,00 zł, dotyczące części drugiej<br/>2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 pkt. 1-4 ustawy.<br/>3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Spółdzielczy w Kłobucku<br/>nr konta 55 8248 0002 1000 0000 0361 0004<br/>z dopiskiem odpowiednio:<br/>- „wadium – IR.271.085.2022.SA część pierwsza – zagospodarowanie UM Kłobuck”<br/>- „wadium – IR.271.085.2022.SA część druga – fontanna Kłobuck”<br/>4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek Zamawiającego nastąpi przed<br/>upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że jeżeli z wyciągu z rachunku bankowego Zamawiającego wynika, iż kwota<br/>wadium została zaksięgowana po terminie składania ofert, zamawiający ma podstawy do odrzucenia oferty na podstawie ar.<br/>226 ust.1 pkt. 14 ustawy<br/>5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, to powinno być ono dołączone w formie oryginału do oferty.<br/>6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności<br/>określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych<br/>w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji.<br/>7. Zwrot wadium – zgodnie z art. 98 ust. 1-5 ustawy.<br/>8. Zatrzymanie wadium – zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne<br/>pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w<br/>art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zaliczka płatna ze środków własnych Zamawiającego w wysokości 10% wynagrodzenia umownego, lecz:<br/>a) dla części 1 - nie więcej niż 178.000,00zł,<br/>b) dla części 2 - nie więcej niż 94.000,00zł<br/>Zaliczka płatna po złożeniu do Zamawiającego wniosku przez Wykonawcę o wypłatę zaliczki, przy czym wniosek o zaliczkę<br/>Wykonawca może złożyć po przekazaniu mu placu budowy, załączając do wniosku fakturę zaliczkową z terminem płatności<br/>nie krótszym niż 14 dni; w przypadku rozwiązania umowy z jakichkolwiek przyczyn, zaliczka podlega zwrotowi, chyba że<br/>strony przeznaczą ją na rozliczenie wykonanej części przedmiotu umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony mogą przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy, wskazany w § 4 ust. 1 o okres trwania przyczyn, z powodu<br/>których brak jest możliwości prawidłowego prowadzenia prac, w następujących sytuacjach: <br/>1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy będą<br/>następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności będą następstwem nieterminowego<br/>przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub<br/>będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy; <br/>2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z<br/>uwagi na technologię realizacji prac określoną: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych<br/>warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność; <br/>(UWAGA: Wykonawcy powinni jednak pamiętać, że w tej szerokości geograficznej, astronomiczna zima trwa od 22 grudnia<br/>do 21 marca. Dlatego, w tym okresie, należy się liczyć z faktem wystąpienia warunków atmosferycznych mogących<br/>uniemożliwić wykonywanie robót budowlanych. Jest zatem oczywiste, że w wymienionym okresie nie będzie miała<br/>zastosowania, ta przesłanka zmiany terminu realizacji zamówienia)<br/>3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy<br/>zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia<br/>niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie<br/>niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;<br/>4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub dojdzie do zaniechania określonych czynności przez<br/>właściwe organy administracji państwowej, o ile nie będzie to następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność;<br/>5) wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są<br/>zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie to spowoduje przekroczenie, przewidzianego w przepisach prawa<br/>terminu, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność;<br/>6) wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub<br/>nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;<br/>7) w razie wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;<br/>8) w razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy.<br/>Pozostałe zapisy zgodnie z załącznikiem 4a i 4b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu (wybierając tam platformę usług administracji publicznej ePUAP Urzędu Miejskiego w Kłobucku /umklobuck/skrytka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-08</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com