JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221031/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221031/0041748401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2023 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">21 Wojskowy Oddział Gospodarczy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 281385396</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kwiatkowskiego 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Elbląg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">21wog@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://21wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I HIGIENY ORAZ AKCESORIÓW GOSPODARCZYCH W 2023 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-496fb9c9-55df-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00417484</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/21wog <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane<br/>w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach związanych z danymi osobowymi pod adresem e-mail: 21wog@ron.mil.pl;<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO <br/>w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Zakup <br/>i dostawy środków czystości i higieny oraz akcesoriów gospodarczych w 2023 r.”, nr postępowania 43/SZP/2022;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest <br/>art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">j.w.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">21WOG-SZP.2712.44.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsce dostawy:<br/>1. Filtr wody do ekspresów ciśnieniowych	szt./50/150;	Magazyn służby żywnościowej 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15<br/><br/>2. Serwetki gastronomiczne białe a500	opak/500/1 500	<br/>3. Serwetki gastronomiczne kolorowe a20	opak/50/150	<br/>4. Ścierka ostra	szt./200/600	<br/>5. Worki na śmieci 60 l	opak/200/600	<br/>6. Worki na śmieci 120 l	opak./500/1 500	<br/>7. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy a100	opak/50/150	<br/>8. Rękawice jednorazowe elastyczne a100	opak/100/300	<br/>9. Szczotka z tworzywa do mycia HACCP	szt./10/30	<br/>10. Ścierka uniwersalna do naczyń	szt./100/300	<br/>11. Woreczki śniadaniowe	opak/400/1 200	<br/>12. Mop kompletny	szt./10/30	<br/>13. Szczotka do mycia z tworzywa z rączką	szt./50/150	<br/>14. Folia aluminiowa do pieczenia	rolka/50/150	<br/>15. Wkład do mopa	szt./30/90	<br/>16. Woreczki strunowe na próbki żywności 120x180mm z miejscem na opis	szt./2 000/6 000	<br/>17. Fartuch z polipropylenu długi rękaw	szt./50/150	<br/>18. Szczotka twarda do blatów z tworzywa	szt./10/30	<br/>19. Ścierka z mikrofibry	szt./50/150	<br/>20. Pojemnik do zgrzewu 1-dzielny 227x187x40 szt./2 000/6 000	<br/>21. Worki na śmieci 180 l	opak/100/300	<br/>22. Worki na śmieci 240 l	opak/100300	<br/>23. Ubranie kuchenne ochronne jednorazowe	kpl./50/150	<br/>24. Rękawice termiczne	para/5/15	<br/>25. Worki do pakowarki próżniowej 25x35cm	szt./500/1 500	<br/>26. Dozownik do mydła, płynu dezynfekującego	szt./4/12	<br/>27. Dozowniki do ręczników papierowych	szt./4/12	<br/>28. Szczotka do szorowania &#34;żelazko&#34;	szt./50/150	<br/>29. Worki do mrożenia produktów spożywczych	opak/50/150	<br/>30. Folia spożywcza 45cmx300m	rolka/30/90	<br/>31. Folia STRETCH	rolka/100/300	<br/>32. Gąbka kuchenna zmywak	szt./500/1 500	<br/>33. Reklamówki jednorazowe	opak/200/600	Magazyn służby żywnościowej 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15<br/><br/>34. Ręcznik kuchenny w rolce	rolka/2 000/6 000	<br/>35. Papier pakowy do kontaktu z żywnością w arkuszach 70x100	kg/10/30	<br/>36. Pojemnik do zgrzewu 2-dzielny 227x187x50 szt./2 000/6 000	<br/>37. Folia PP do zgrzewu 180mm x 250m rolka/2/6	<br/>38. Folia PP do zgrzewu 185mm x 200m rolka2/6	<br/>39. Ściągacz do wody	szt./10/30	<br/>40. Drążek do ściągacza wody	szt./10/30	<br/>41. Szczotka zmiotka	szt./10/30	<br/>42. Zamiatacz z trzonkiem	szt./10/30	<br/>43. Taśma spinająca 12mm 3000m	rolka/2/6	<br/>44. Zapinka do taśmy spinającej 13mm a3000	opak/2/6	<br/>45. Mydelniczka zamykana	szt./700/2 100	Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169 <br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41<br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg al. Wojska Polskiego 16<br/><br/>Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4<br/>46. Kubek do mycia zębów	szt./700/2 100	<br/>47. Szczotka do rąk	szt./700/2 100	<br/>48. Szczoteczka do mycia zębów	szt./1 000/3 000	<br/>49. Kosmetyczka na zamek błyskawiczny	szt./700/2 100	<br/>50. Szczotka twarda do czyszczenia obuwia	szt./300/900	<br/>51. Szczotka miękka do czyszczenia obuwia	szt./300/900	<br/>52. Mazak do pasty do obuwia	szt./300/900	<br/>53. Woreczek na przybory do czyszczenia obuwia	szt./300/900	<br/>54. Maszynka jednorazowa do golenia	szt.	600	1 800	<br/>55. Szczotka miotła	szt./100/100	Magazyn infrastruktury 14-500 Braniewo, ul. Stefczyka 63<br/><br/>Magazyn infrastruktury 11-200 Bartoszyce, ul. Wojska Polskiego 4<br/>56. Mop sznurkowy	szt./100/100	<br/>57. Szczotka zmiotka z szufelką	szt./100/100	<br/>58. Ręcznik papierowy składany	opak/400/400	<br/>59. Papier toaletowy	szt./1000/1000	<br/>60. Wiadro z wyciskarka	szt./100/100	<br/><br/>Wymagania wspólne dla zamówienia nr 1:<br/>1.	Gwarancja (termin ważności) min. 12 miesięcy na cały asortyment licząc od daty przyjęcia dostawy do magazynu Zamawiającego.<br/>2.	W przypadku gdy producent udziela gwarancji dłużej niż 12 miesięcy, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym.<br/>3.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy i wolny od wad.<br/>4.	Produkty z pozycji: 1-3, 11, 14, 16, 20, 25, 29-30, 35-38 oznakowane „do kontaktu<br/>z żywnością”; <br/>5.	Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.<br/><br/> Uwaga:<br/>	Dostawy dla ilości minimalnych i maksymalnych będą realizowane partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie składanych zamówień, zgodnie z wariantem przyjętych do realizacji ilości dostaw dla ilości minimalnych (zgodnie z formularzem ofertowym) oraz jednorazowej dostawy dla ilości maksymalnych do określonych magazynów. <br/>	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. <br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.<br/>	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku<br/>z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjety do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsce dostawy:<br/>82-300 Elbląg,<br/> ul. Kwiatkowskiego 15<br/>1. Preparat do programowanego mycia pieca konwekcyjno-parowego	litr/100/300	Magazyn służby żywnościowej<br/>2. Produkt do usuwania osadów mineralnych	litr/300/900	Magazyn służby żywnościowej<br/>3. Produkt do ręcznego mycia naczyń litr/2 000/6 000	Magazyn służby żywnościowej<br/>4. Produkt do dezynfekcji powierzchni litr/200/600	Magazyn służby żywnościowej<br/>5. Produkt do dezynfekcji rąk	litr/200/600	Magazyn służby żywnościowej<br/>6. Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych	litr/100/300	Magazyn służby żywnościowej<br/>7. Mydło w płynie antybakteryjne	litr/120/360	Magazyn służby żywnościowej<br/>8. Produkt do usuwania tłuszczu i przypaleń	litr/100/300	Magazyn służby żywnościowej<br/>9. Produkt do maszynowego mycia naczyń	litr/300/900	Magazyn służby żywnościowej<br/>10. Produkt do nabłyszczania naczyń w zmywarkach litr/200/600	Magazyn służby żywnościowej<br/>11. Produkt do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej	litr/100/300	Magazyn służby żywnościowej<br/>12. Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń	litr/120/360	Magazyn służby żywnościowej<br/>13. Produkt do czyszczenia naczyń kuchennych	kg/100/300	Magazyn służby żywnościowej<br/>14. Produkt do odtłuszczania powierzchni	litr/200/600	Magazyn służby żywnościowej<br/>15. Produkt do czyszczenia aluminium	litr/150/450	Magazyn służby żywnościowej<br/>16. Produkt do mycia i czyszczenia sanitariatów	litr/80/240	Magazyn służby żywnościowej<br/>17. Preparat do czyszczenia ekspresów ciśnieniowych	opak/30/90	Magazyn służby żywnościowej18. Preparat do odkamieniania ekspresów ciśnieniowych	litr/20/60	Magazyn służby żywnościowej<br/>19. Sól do zmiękczaczy wody w tabletkach	kg/1 000/3 000	Magazyn służby żywnościowej<br/>20. Preparat do dezynfekcji kratek ściekowych	litr/80/240	Magazyn służby żywnościowej<br/>21. Neutralizator zapachów kuchennych.	szt./60/180	Magazyn służby żywnościowej<br/>22. Środek do trudno usuwalnych zabrudzeń do zastosowania w urządzeniach mycia ciśnieniowego	litr/100/300	Magazyn służby żywnościowej<br/>23. Preparat do dezynfekcji zbiorników wody	litr/80/240	Magazyn służby żywnościowej<br/>24. Płyn do mycia szkła	litr/60/180	Magazyn służby żywnościowej<br/>25. Płyn do mycia glazury i terakoty	szt./100/100	Magazyn infrastruktury <br/>26. Mydło w płynie z dozownikiem	szt./100/100	Magazyn infrastruktury<br/>27. Żel do mycia urządzeń sanitarnych	szt./100/100	Magazyn infrastruktury<br/>Wymagania wspólne dla zamówienia nr 2:<br/>1. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie lub oznakowana <br/> nalepką producenta. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny <br/> sposób (np. metkownicą), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane <br/> do magazynów. <br/>2. Gwarancja min. 12 miesięcy na cały asortyment za wyjątkiem poz. 1-8, 10-14, 16-18, gdzie <br/> wynosi minimum 18 miesięcy oraz poz. 19 gdzie wynosi minimum 24 miesięcy liczonych od <br/> daty dostawy towaru do Zamawiającego. <br/>3. Dokumenty wymagane, które należy dołączyć do składanej oferty:<br/>a.	Etykieta zaoferowanego produktu.<br/>Wykonawca zobowiązuje się: <br/>1. W stosunku do produktów do dezynfekcji powierzchni oraz dezynfekcji rąk, na wezwanie<br/> Zamawiającego, Wykonawca dostarczy pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane<br/> przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.<br/>2. Na wezwanie Zamawiającego należy dostarczyć certyfikaty zarządzania jakością ISO 9001 i ISO <br/> 1400 lub inny certyfikat jakości wydany przez upoważniony organ certyfikacji dla oferowanych produktów przedmiotu zamówienia określonych tym wymogiem.<br/> <br/>3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w cenie oferty następujące zadania w okresie <br/> obowiązywania umowy:<br/>1) Wykonawca z chwilą zawiadomienia przez Zamawiającego o rozpoczęciu przez niego stosowania<br/> środków Wykonawcy, zobowiązuje się zamontować w ciągu 5 dni roboczych od powiadomienia<br/> następujące urządzenia dozujące w wskazanych obiektach kuchennych:<br/>a) Urządzenie ścienne z przyłączem wody ciepłej ¾’’ do pianowo-ciśnieniowego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych, posadzek i glazury z wężem zbrojnym ok.15-20 mb, odpornym na temp. do 70°C zakończonym pistoletem w obudowie gumowej (lancą) - w ilości 4 szt. we wskazanych obiektach kuchennych:<br/>b) Urządzenie dozujące do sporządzania roztworów roboczych związanych z myciem<br/>i dezynfekcją – system dozowania wyposażony w zawór umożliwiający wybór co najmniej<br/>4 produktów czyszczących 4 szt.:<br/>Specyfikacja techniczna<br/>- ciśnienie robocze 1,76 do 5,86 bar;<br/>- temperatura od 4°C do 40 °C;<br/>- przyłącze wody ½’’;<br/>- dł. węża min.1,5 metra;<br/>- materiał odporny chemicznie.<br/>c) Dozownik produktu myjącego kompatybilny z zaproponowanym produktem do zmywarek typu: <br/>- zmywarka tunelowa Hobart CS-A-12-15SM– 2 szt. <br/>- zmywarka tunelowa Wnterhalter STR110– 3 szt. <br/>- zmywarka kapturowa typu ZKU.10 – 7 szt.<br/><br/>d) Dozownik produktu nabłyszczającego kompatybilny z zaproponowanym produktem do zmywarek <br/> typu:<br/>- zmywarka tunelowa Hobart CS-A-12-15SM– 2 szt. <br/>- zmywarka tunelowa Wnterhalter STR110– 3 szt. <br/>- zmywarka kapturowa typu ZKU.10 – 7 szt.<br/><br/>2) Stały nadzór serwisowy nad sprzętem i dozownikami (zagwarantowanie utrzymania w sprawności <br/> technicznej użyczonych i zainstalowanych u Zamawiającego systemów dozujących), czas reakcji na <br/> zgłoszenie awarii do 48 h przez cały okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.<br/>3) Dostarczenie wraz z pierwszą dostawą Zamawiającemu planów higieny, instrukcji mycia<br/> i dezynfekcji urządzeń i poszczególnych pomieszczeń kuchennych Zamawiającego dla oferowanych <br/> produktów higieny kuchennej, w formie zalaminowanej, przygotowanej do powieszenia na ściany <br/> kuchni, oraz do wpięcia do dokumentacji HACCP.<br/> <br/>4) Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia w okresie obowiązywania umowy co najmniej<br/> 1 szkolenia z zakresu zastosowania oraz bezpiecznego użycia produktów chemicznych objętych <br/> przedmiotem zamówienia (w miejscach montażu elementów systemu dozowania stosowanych <br/> produktów higieny kuchennej określonych w umowie) w miejscach wskazanych przez <br/> Zamawiającego (tzn. w miejscach, gdzie zainstalowano urządzenia dozujące).<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych<br/> i/lub kart charakterystyki tych środków chemicznych będących przedmiotem zamówienia, do<br/> których są one wymagane oraz innych dokumentów z których jednoznacznie wynika dopuszczenie<br/> produktów do stosowania w gastronomii tj. do bezpiecznych kontaktów z żywnością.<br/><br/> Uwaga:<br/>	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem przez Zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu do ilości maksymalnych. <br/>	Dostawy dla ilości minimalnych i maksymalnych będą realizowane partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie składanych zamówień, zgodnie z wariantem przyjętych do realizacji ilości dostaw dla ilości minimalnych (zgodnie z formularzem ofertowym) oraz jednorazowej dostawy dla ilości maksymalnych do określonych magazynów. <br/>	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. <br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.<br/>	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/> - w piątek 8:00-12:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1.	Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku<br/>z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjety do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsca dostaw:<br/><br/>1. Mydło do mycia rąk 100g	szt./2 500/7 500	<br/><br/>2. Krem nawilżająco-ochronny do rąk 50g	szt./2500/7 000	<br/>3. Pasta do obuwia specjalnego z aplikatorem gąbki bezbarwna 125g	szt./2 000/6 000	<br/>4. Pasta do obuwia czarna 40g	szt./50/150	<br/>5. Pasta do mycia rąk z dodatkiem trącym 250g	szt./3 000/9 000	<br/>6. Pasta do zębów 75ml	szt./350/1 050	<br/>7. Pianka do golenia 200ml	szt./250/750	<br/><br/>Magazyn mundurowy, 82-300 Elbląg ul. Królewiecka 169 bud nr 10<br/>Magazyn mundurowy, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41 bud nr 53<br/><br/>Magazyn mundurowy, 14-300 Morąg<br/>al. Wojska Polskiego 16 bud nr 45<br/><br/>Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4 bud nr 9<br/>Wymagania wspólne dla zamówienia nr 3:<br/>1.	Gwarancja (termin ważności) min. 24 miesięcy na cały asortyment licząc od daty przyjęcia dostawy do magazynu Zamawiającego.<br/>2.	W przypadku gdy producent udziela gwarancji dłużej niż 24 miesięcy, gwarancja kończy się w terminie przez niego ustalonym.<br/>3.	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy i wolny od wad.<br/>4.	Dokumenty wymagane, które należy dołączyć do składanej oferty:<br/>a.	Etykieta zaoferowanego produktu;<br/>5.	Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem przez zamawiającego prawa opcji tj. opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu do ilości maksymalnych. <br/><br/><br/> Uwaga:<br/>	Dostawy dla ilości minimalnych i maksymalnych będą realizowane partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie składanych zamówień, zgodnie z wariantem przyjętych do realizacji ilości dostaw dla ilości minimalnych (zgodnie z formularzem ofertowym) oraz jednorazowej dostawy dla ilości maksymalnych do określonych magazynów. <br/>	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. <br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.<br/>	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku<br/>z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjety do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp.	Nazwa przedmiotu zamówienia Jednostka miary	Minimalna ilość zamówienia	Maksymalna ilość zamówienia	Miejsca dostaw:<br/><br/>1. Czyściwo bawełniane	kg/2 000/8 000	Magazyn mundurowy, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4<br/>2. Czyściwo bawełniane białe	kg/1 550/4 650	Magazyn uzbrojenia, 82-300 Elbląg ul. Łęczycka 6 <br/>Magazyn uzbrojenia, 14-500 Braniewo ul. Sikorskiego 41<br/>Magazyn uzbrojenia, 14-300 Morąg al. Wojska Polskiego 16<br/>Magazyn uzbrojenia, 11-200 Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4<br/> Uwaga:<br/>	Dostawy dla ilości minimalnych i maksymalnych będą realizowane partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie składanych zamówień, zgodnie z wariantem przyjętych do realizacji ilości dostaw dla ilości minimalnych (zgodnie z formularzem ofertowym) oraz jednorazowej dostawy dla ilości maksymalnych do określonych magazynów. <br/>	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. <br/>	Za dzień roboczy Zamawiający przyjmuje dzień od poniedziałku do piątku.<br/>	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19620000-8 - Odpady włókiennicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamówienie przewiduje wykorzystanie przez Zamawiającego prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ z zastrzeżeniem, że jeżeli dla danej pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość, oznacza to, że dla tej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) Cena brutto oferty dla ilości minimalnych- 60%<br/>2) Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych - 40%<br/>2.	Liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę będzie wyliczona według wzoru:<br/>P = K1 + K2 <br/><br/>K1 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych”<br/>K2 – liczba punktów uzyskana przez daną ofertę w kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych”<br/><br/>3.	W kryterium „Cena brutto oferty dla ilości minimalnych” zostanie zastosowany wzór:<br/><br/> najniższa oferowana cena brutto dla ilości minimalnych <br/>Liczba punktów = ---------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%<br/> cena brutto dla ilości minimalnych oferty badanej<br/><br/>4.	W kryterium „Przyjęty do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych” oferta uzyska:<br/>L.p.	Wariant ilości dostaw <br/><br/>Ilość punktów<br/><br/><br/>1.	WARIANT I:<br/>Po jednej dostawie dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	0 pkt<br/>2.	WARIANT II: <br/>Po dwie dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>	20 pkt<br/>3.	WARIANT III:<br/>Po trzy dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	30 pkt<br/>4.	WARIANT IV – <br/>Po cztery dostawy dla ilości minimalnych w trakcie realizacji umowy do każdego z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.	40 pkt<br/><br/><br/>Wykonawca spośród przedstawionych wariantów wybiera jeden wariant ilości dostaw i stosowną informację zaznacza w tabeli (odpowiednio do części zamówienia) w pkt 4 formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1)	Termin realizacji dostaw dla ilości minimalnych i maksymalnych do każdego <br/>z magazynów określonych w opisie przedmiotu zamówienia od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego wynosi do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy Zamawiający rozumie dzień od poniedziałku do piątku.<br/>2)	W przypadku braku zaznaczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym żadnego przyjętego do realizacji wariantu ilości dostaw, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował WARIANT I, w związku<br/>z tym otrzyma 0 pkt. <br/>3)	Dostawy do magazynów Zamawiającego w godz.:<br/>- poniedziałek - czwartek 8:00-13:00,<br/>- w piątek 8:00-12:00.<br/>5.	Oferta będzie podlegać ocenie dla każdej części zamówienia. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>6.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta spośród złożonych, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>7.	Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przyjety do realizacji wariant ilości dostaw dla ilości minimalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji; lub Zamawiający nie wezwie, jeśli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych <br/>w szczególności rejestrów publicznych;<br/>2)	jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej <br/>w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.<br/>3)	Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony odpowiednio jak w terminie wskazanym w ust. 1 pkt 2).<br/>4)	Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy ust. 1 pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający, na podstawie art. 106 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla części zamówienia nr 2 i dla części zamówienia nr 3, tj.:<br/>1)	dla części zamówienia nr 2: etykietę zaoferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji 1-27;<br/>2) dla części zamówienia nr 3: etykietę zaoferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji 1-7;<br/>na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SWZ.<br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 ustawy Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3.	W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ. <br/>4.	Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.	Zamawiający, na podstawie art. 106 ustawy Pzp, wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych dla części zamówienia nr 2 i dla części zamówienia nr 3, tj.:<br/>1)	dla części zamówienia nr 2: etykietę zaoferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji 1-27;<br/>2) dla części zamówienia nr 3: etykietę zaoferowanego przedmiotu zamówienia dla pozycji 1-7;<br/>na potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami SWZ.<br/>2.	Zamawiający, zgodnie z art. 106 ust. 3 ustawy Pzp, akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe do wskazanych powyżej, jeżeli potwierdzają one, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.<br/>3.	W przypadku jeżeli Wykonawca przewiduje zastosowanie rozwiązań równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą środków dowodowych, jakimi Wykonawca udowodni, że oferowane rozwiązanie jest równoważne rozwiązaniom opisanym w SWZ. Zamawiający nie ogranicza rodzaju tych środków dowodowych. W szczególności mogą to być wybrane przez Wykonawcę przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104, 105 i 106 ustawy Pzp, w tym określonych w Rozdziale IV ust. 5 niniejszej SWZ. <br/>4.	Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający, wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w częściach zamówienia nr 1, 2, 3 i 4.<br/>1.	Wniesienie wadium. <br/>1)	Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:<br/>a)	dla części zamówienia nr 1 – 1050,00 PLN;<br/>b) dla części zamówienia nr 2 – 650,00 PLN;<br/>c) dla części zamówienia nr 3 – 550,000 PLN;<br/>d) dla części zamówienia nr 4 – 300,00 PLN. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) i 7) ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem – załącznik nr 3 SWZ (Rozdział II oświadczenia). Składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadku: <br/>1)	zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia;<br/>2)	zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT;<br/>3)	wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp.<br/>4)	zmniejszenia ilości i wartości przedmiotów zamówienia określonych w zał. nr 2 do umowy w przypadku przyznania Zamawiającemu w 2023 r. mniejszej niż zaplanowano ilości środków finansowych.<br/>5)	zmian ilościowych przedmiotu zamówienia (zmniejszenie lub zwiększenie) na inny, pod warunkiem, ze jest objęty umową, nie mających jednak wpływu na zwiększenie wynagrodzenia umownego.<br/>O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 20 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-09 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/21wog</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-09 07:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Termin Wykonania zamówienia dla części 1,2,3,4: 10 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2023 r.<br/>2. Zamawiający informuje, że z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie przesłanek opisanych w przepisie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com