JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221102/0041839301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO ZAMOŚĆ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950368747</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Rynek Wielki 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zamość</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">84 677-23-37</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">84 639-30-54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zamosc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.umzamosc.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ee2345c-5905-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00418393</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00019889/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Wykonanie iluminacji i ekspozycyjnego oświetlenia Rotundy w Zamościu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą) dostępnej bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamosc.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych, tj. przy użyciu Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą) dostępnej bezpłatnie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zamosc.<br/>2. Szczegółowa instrukcja użytkownika Wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stronie Platformy w zakładce e-learning: https://portal.smartpzp.pl/zamosc/elearning.<br/>3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne.<br/>4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie, ani logowania.<br/>5. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>6. Za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Zamawiającego oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.<br/>7. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Platformy przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do uwierzytelniania i podpisu.<br/>8. Korzystanie z Platformy możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:<br/>a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego):<br/>- Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11<br/>- lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek.<br/>- system operacyjny Windows 7 i późniejsze<br/>b) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP:<br/>- zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)<br/>- w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web<br/>- oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.<br/>9. W sytuacji awarii Platformy SmartPZP lub przerwy technicznej działania Platformy Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: zamowienia@zamosc.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>10. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 100 MB. Za pośrednictwem<br/>Platformy można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>11. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Platformy.<br/>12. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach określonych w § 18 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych wydanym na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx., .xml., .jpg, .jpeg, .zip, .7z, .txt, przy czym zaleca się wykorzystanie plików w formacie .pdf.<br/>13. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu prowadzenia korespondencji, wymagań technicznych i organizacyjnych Zamawiający zawarł w pkt 8, 9 i 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: <br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zamość <br/>(adres: Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, telefon kontaktowy: 84 677 23 00).<br/>2.	W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zamosc.pl lub pisemnie pod adres Administratora.<br/>3.	Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu (znak sprawy: IM-ZP.272.41.2022.MS).<br/>4.	Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5.	Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>6.	Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>7.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>8.	Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, <br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1.	Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>-	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>-	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia,<br/>-	na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. <br/>2.	W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>3.	Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>4.	Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ograni-cza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>5.	W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>6.	Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>7.	Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>8.	Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IM-ZP.272.41.2022.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu.<br/>2.	Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części<br/>2.1. Część 1 zamówienia – Budowa oświetlenia wewnętrznego i iluminacji wybranych cel Rotundy, wymiana wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy, wymiana aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce<br/>Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia w sześciu celach Rotundy w Zamościu –cele nr: II, XIII, XVII, XVIII, XIX i XX, w tym:<br/>-	WLZ wewnętrzne linie zasilające,<br/>-	instalacje oświetlenia podstawowego,<br/>-	montaż rozdzielnicy,<br/>-	instalacje gniazd 230V,<br/>-	ochronę od porażeń,<br/>-	wymianę wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) ze stróżówki do tablicy Rotundy (eNN: tablica stróżówka - tablica Rotundy: T-1),<br/>-	tablica w stróżówce – wymiana aparatu elektrycznego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):<br/>1)	projekt oświetlenia wewnętrznego Rotundy w Zamościu, Toruń, 2022, <br/>2)	projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022,<br/>3)	projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, 06.2022, <br/>4)	projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,<br/>5)	projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, Lublin, instalacje elektryczne zewnętrzne, czerwiec 2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce, <br/>6)	projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, , instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022 – w zakresie w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,<br/>7)	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022, <br/>8)	projekt umowy. <br/>UWAGA! Budowa oświetlenia w celi nr XVI nie wchodzi w zakres zamówienia. <br/>2.2.	Część 2 zamówienia – Budowa oświetlenia zewnętrznego i iluminacji Rotundy <br/>Zamówienie obejmuje:<br/>-	instalacje oświetlenia zewnętrznego,<br/>-	instalacje połączeń wyrównawczych,<br/>-	ochronę od porażeń.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):<br/>1)	projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022,<br/>2)	projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022, <br/>3)	projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022, <br/>4)	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022, <br/>5)	projekt umowy. <br/>UWAGA! Część 2 zamówienia nie obejmuje wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce.<br/>3.	Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej. <br/>4.	Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. <br/>5.	Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, wa-runkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projektach umów, stanowiących załączniki do SWZ.<br/>6.	Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.<br/>7.	Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 2, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 2 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiącej za-łączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 2 (z uwzględnieniem pkt 5 – 8 SWZ), zapewniających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej. <br/>9.	Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 14 do SWZ.<br/>10.	Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. 1510 i 1700), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2 do SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1)	rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,<br/>2)	sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,<br/>3)	uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.<br/>12.	Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>13.	Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.<br/>14.	Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39290000-1 - Wyposażenie różne</p> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">161 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustalonej punktacji do 100 pkt<br/>(100%= 100 pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu.<br/>2.	Zamówienie jest udzielane w podziale na 2 części<br/>2.1. Część 1 zamówienia – Budowa oświetlenia wewnętrznego i iluminacji wybranych cel Rotundy, wymiana wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy, wymiana aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce<br/>Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia w sześciu celach Rotundy w Zamościu –cele nr: II, XIII, XVII, XVIII, XIX i XX, w tym:<br/>-	WLZ wewnętrzne linie zasilające,<br/>-	instalacje oświetlenia podstawowego,<br/>-	montaż rozdzielnicy,<br/>-	instalacje gniazd 230V,<br/>-	ochronę od porażeń,<br/>-	wymianę wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) ze stróżówki do tablicy Rotundy (eNN: tablica stróżówka - tablica Rotundy: T-1),<br/>-	tablica w stróżówce – wymiana aparatu elektrycznego.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):<br/>1)	projekt oświetlenia wewnętrznego Rotundy w Zamościu, Toruń, 2022, <br/>2)	projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022,<br/>3)	projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne wewnętrzne, 06.2022, <br/>4)	projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,<br/>5)	projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, Lublin, instalacje elektryczne zewnętrzne, czerwiec 2022 – w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce, <br/>6)	projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, , instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022 – w zakresie w zakresie wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce,<br/>7)	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022, <br/>8)	projekt umowy. <br/>UWAGA! Budowa oświetlenia w celi nr XVI nie wchodzi w zakres zamówienia. <br/>2.2.	Część 2 zamówienia – Budowa oświetlenia zewnętrznego i iluminacji Rotundy <br/>Zamówienie obejmuje:<br/>-	instalacje oświetlenia zewnętrznego,<br/>-	instalacje połączeń wyrównawczych,<br/>-	ochronę od porażeń.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach (stanowiących załączniki do SWZ):<br/>1)	projekt budowlany iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, 05.2022,<br/>2)	projekt wykonawczy iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, Lublin, czerwiec 2022, <br/>3)	projekt techniczny iluminacji i oświetlenia Rotundy w Zamościu, instalacje elektryczne zewnętrzne, 06.2022, <br/>4)	Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (SST) wykonania i odbioru robót budowlanych, Lublin, czerwiec 2022, <br/>5)	projekt umowy. <br/>UWAGA! Część 2 zamówienia nie obejmuje wymiany wewnętrznej linii zasilającej ze stróżówki do tablicy Rotundy oraz wymiany aparatu elektrycznego w tablicy w stróżówce.<br/>3.	Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej. <br/>4.	Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami. <br/>5.	Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SWZ, w Polskich Normach lub aprobatach technicznych, wa-runkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót oraz w projektach umów, stanowiących załączniki do SWZ.<br/>6.	Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 1 – 2 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.<br/>7.	Zamawiający informuje, że dokumenty wymienione w pkt 2, umowa dla określonej części zamówienia oraz SWZ, wzajemnie się uzupełniają. W przypadku ujawnienia rozbieżności, nieuwzględnienia, czy pominięcia w umowie lub SWZ jakiegokolwiek obowiązku Wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wymienionej w pkt 2 lub odwrotnie, pierwszeństwo będzie nadawać się znaczeniu stwierdzenia istnienie obowiązku, pomijać się będzie zaś znaczenie zmierzające do zwolnienia Wykonawcy z realizacji obowiązku.<br/>8.	Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Umowa na realizację robót budowlanych będzie umową ryczałtową. W przypadku wystąpienia w trakcie wykonywania robót budowlanych i prac związanych z jej realizacją w większej ilość obmiarowej niż ujęte w dokumentacji projektowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. W ramach wynagrodzenia podanego w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich niezbędnych robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej, stanowiącej za-łączniki do SWZ w zakresie opisanym w pkt 1 – 2 (z uwzględnieniem pkt 5 – 8 SWZ), zapewniających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca dla obliczenia ceny powinien zapoznać się z dokumentacją projektową i dokonać własnej weryfikacji zakresu rzeczowego i obmiarowego w stosunku do dokumentacji projektowej oraz proponowanej technologii prac. Wykonawca ma prawo we własnym zakresie skorygować roboty budowlane do wielkości według własnych obliczeń na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej. <br/>9.	Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych została określona w załączniku nr 14 do SWZ.<br/>10.	Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. 1510 i 1700), Zamawiający określił w pkt 22 SWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2 do SWZ.<br/>Powyższe wymagania określają w szczególności:<br/>1)	rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia,<br/>2)	sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób,<br/>3)	uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.<br/>12.	Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia zapewnić dostępność dla wszystkich użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>13.	Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót – warunki odbycia wizji lokalnej zostały określone w pkt 26 SWZ.<br/>14.	Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: Lubelskie, miasto: Zamość, ul. Droga Męczenników Rotundy, jednostka ewidencyjna 066401_1 Zamość, obręb 00001 Zamość </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">39290000-1 - Wyposażenie różne</p> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">161 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustalonej punktacji do 100 pkt<br/>(100%= 100 pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udział w postępowaniu, dotyczące:<br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy.<br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy.<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>1.3.1. Część 1 zamówienia:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże:<br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 tys. zł,<br/>b)	wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 80 tys. zł.<br/>1.3.2. Część 2 zamówienia :<br/>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:<br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 120 tys. zł,<br/>b)	wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 tys. zł.<br/>Uwagi dotyczące pkt 1.3 (sytuacja ekonomiczna lub finansowa)<br/>1)	W przypadku składania oferty na obie części zamówienia warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej podlega sumowaniu, tzn. Zamawiający uzna warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:<br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż suma kwot wskazanych jako minimalne dla obu części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę,<br/>b)	że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż suma wartości wskazanych dla obu części zamówienia, na które Wykonawca składa ofert (na podstawie jednego lub odrębnych dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia).<br/>2)	Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.<br/><br/>1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>1.4.1. Część 1 zamówienia:<br/>a)	Wykonawca spełni warunek dotyczący Wykonawcy jeśli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytymi w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej zleconej w ramach jednego zamówienia/zlecenia, obejmującej swoim zakresem wykonanie iluminacji wnętrza lub iluminacji zewnętrznej budynku będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub do innego właściwego rejestru, o wartości co najmniej 100 tys. zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane na dzień złożenia ofert powinny być wykonane, tj. zakończone. <br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 100 tys. zł brutto.<br/>W sytuacji gdy zadanie było realizowane jako dostawa lub usługa, Zamawiający dopuści jego wykazanie w celu potwierdzenia spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego powyżej.<br/>W przypadku gdy przedmiot był realizowany jako dostawa lub usługa Wykonawca załączy dowody określające, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie.<br/>W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP <br/>obowiązującego w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu.<br/>b)	Wykonawca spełni warunek dotyczący osób jeśli wykaże dysponowanie osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia objętego częścią 1, legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie jej powierzona, tj. osobą pełniącą funkcję kierownika budowy (liczba osób – 1) posiadającą:<br/>-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz<br/>-	kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z którym robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, oraz<br/>-	doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami elektrycznymi i/lub elektroenergetycznymi, uzyskane na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie oświetlenia budynku będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub do innego właściwego rejestru – kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych i/lub elektroenergetycznych.<br/>Wykazane przez Wykonawcę zadanie/a, na dzień złożenia ofert powinno/y być wykonane tj. zakończone.<br/>1.4.2. Część 2 zamówienia:<br/>a)	Wykonawca spełni warunek dotyczący Wykonawcy jeśli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytymi w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w wykonaniu co najmniej 1 roboty budowlanej, zleconej w ramach jednego zamówienia/zlecenia obejmującej swoim zakresem budowę lub przebudowę iluminacji zewnętrznej budynku, będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub do innego właściwego rejestru, o wartości co najmniej 150 tys. zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 150 tys. zł brutto.<br/>Wykazane przez Wykonawcę roboty budowlane na dzień złożenia ofert powinny być wykonane, tj. zakończone. <br/>W sytuacji gdy zadanie było realizowane jako dostawa lub usługa, Zamawiający dopuści jego wykazanie w celu potwierdzenia spełnienie warunku udziału w postępowaniu, określonego powyżej.<br/>W przypadku gdy przedmiot był realizowany jako dostawa lub usługa Wykonawca załączy dowody określające, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie.<br/>W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.<br/>Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP obowiązującego w dniu podpisania końcowego protokołu odbioru robót lub innego równoważnego dokumentu.<br/>b)	Wykonawca spełni warunek dotyczący osób jeśli wykaże dysponowanie osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia objętego częścią 2, legitymującą się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie jej powierzona, tj. osobą pełniącą funkcję kierownika budowy (liczba osób – 1) posiadającą:<br/>-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz<br/>-	kwalifikacje określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zgodnie z którym robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, oraz<br/>-	doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami elektrycznymi i/lub elektroenergetycznymi, uzyskane na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie lub przebudowie iluminacji zewnętrznej budynku będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków lub do innego właściwego rejestru – kierownik budowy lub kierownik robót elektrycznych i/lub elektroenergetycznych.<br/>Wykazane przez Wykonawcę zadanie/a, na dzień złożenia ofert powinno/y być wykonane tj. zakończone.<br/>Ze względu na limit znaków w formularzu interaktywnym pozostała część zapisów dotyczących sekcji V pkt 5.4 ogłoszenia została przeniesiona do sekcji V pkt 5.11 ogłoszenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:<br/>1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>a)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości określonej przez Zamawiającego dla danej części zamówienia, tj. dla części 1 - co najmniej 100 tys. zł, dla części 2 - co najmniej 120 tys. zł.<br/>b)	dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, przy czym suma gwarancyjna nie może być niższa niż określona przez Zamawiającego dla danej części zamówienia, tj. dla części 1 - nie niższa niż 80 tys. zł, dla części 2 - nie niższa niż 100 tys. zł.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>1.2. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykazu robót budowlanych – dotyczącego określonej części zamówienia - zgodnie z pkt 5.4 ogłoszenia (według wzoru zał. nr 4.1 do SWZ) – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli wykazane zadanie było realizowane jako usługa lub dostawa, Wykonawca zamiast wykazu robót, o którym mowa powyżej, zobowiązany będzie do złożenia wykazu usług/dostaw – dotyczącego określonej części zamówienia - zgodnie z pkt 5.4 ogłoszenia (według wzoru zał. nr 4.2 do SWZ). <br/>Ze względu na limit znaków w formularzu interaktywnym ogłoszenia o zamówieniu, wymogi dotyczące składanego opcjonalnie wykazu usług/dostaw zostały określone wyłącznie w SWZ (pkt 7.2.2.2 SWZ).<br/>b)	wykazu osób – dotyczącego określonej części zamówienia (wg wzoru zał. nr 5 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>2. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg zasad określonych w pkt 6 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ciąg dalszy z sekcji V pkt 5.4 ogłoszenia: <br/>Uwagi dotyczące pkt 1.4 (zdolność techniczna lub zawodowa)<br/>1)	Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania tej samej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy dla części 1 i 2 zamówienia.<br/>2)	Jako zakończenie realizacji robót budowlanych lub usług/dostaw należy rozumieć zakończenie wykonania robót budowlanych lub usług/dostaw i ich odebranie, udokumentowane protokołem odbioru lub innym równoważnym dokumentem, podpisanym bez uwag.<br/>3)	Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. <br/>w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>4)	Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646, z 2022 r. poz.1616).<br/>5)	Kierownik budowy musi biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni kompetentnego tłumacza, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia.<br/>6)	Pod pojęciem „budowa” należy rozumieć budowę w rozumieniu art. 3 pkt 6 ustawy Prawo budowlane.<br/>7)	Pod pojęciem „przebudowa” należy rozumieć przebudowę w rozumieniu art. 3 pkt 7a ustawy Prawo budowlane.<br/>8)	Pod pojęciem „budynek” należy rozumieć budynek w rozumieniu art. 3 pkt 2 ustawy Prawo budowlane.<br/>9)	Pod pojęciem „zabytek nieruchomy” należy rozumieć zabytek nieruchomy, <br/>o którym mowa w art. 3 pkt 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>10) Pod pojęciem „rejestr zabytków” – należy rozumieć rejestr zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/>11) Pod pojęciem „inny właściwy rejestr” należy rozumieć każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w poniższej wysokości:<br/>1.1.	dla części 1 zamówienia w wysokości 2.500,00 zł,<br/>1.2.	dla części 2 zamówienia w wysokości 3.000,00 zł.<br/>2.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:<br/>a)	pieniądzu,<br/>b)	gwarancjach bankowych,<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2022 r. poz. 2080).<br/>3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>4.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.<br/>Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku bankowego Zamawiającego kwotą wadium. Zamawiający uzna wadium za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy potwierdzi, że środki z tytułu wadium zostały zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. Oddział w Zamościu, nr konta 74 1020 5356 0000 1102 0007 7768, w opisie przelewu należy wpisać: „wadium”, nazwę postępowania, znak sprawy oraz nr części zamówienia.<br/>6.	Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, o której mowa w pkt 2 lit. b-d, należy złożyć do upływu terminu składania ofert za pośrednictwem Platformy SmartPZP. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu w oryginale w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zgodnie art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w pkt 5 SWZ.<br/>4. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.4 ogłoszenia powinien spełnić co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, albo wszyscy Wykonawcy łącznie.<br/>5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w pkt 5 powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy; propozycja wzoru oświadczenia została określona w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty pełnomocnictwo wskazujące, czy pełnomocnik uprawniony jest do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>8. Dokumenty, które składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zostały wyszczególnione w pkt 7.10 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach określonych w umowie, której projekt stanowi odpowiednio załącznik nr 8.1, 8.2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę/y na określoną/e część/ci zamówienia wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy elektronicznej SmartPZP dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zamosc</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-17 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy SmartPZP (adres: https://portal.smartpzp.pl/zamosc) dokumenty wyszczególnione w pkt 12.23 SWZ.<br/>2. Wykluczenie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 i 1713)<br/>2.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, 655 i 835) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>2.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 2.1.<br/>2.3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 2.1, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.<br/>2.4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z pkt 2.1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.<br/>2.5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.<br/>2.6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie pkt 2.1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej.<br/>2.7. Karę pieniężną, o której mowa w pkt 2.6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>2.8. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w pkt 2.6, stanowią dochód budżetu państwa.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com